-
Επισης υπαρχει η 150αρα αν θες παραπανω επιδοσεις
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Επισης υπαρχει η 150αρα αν θες παραπανω επιδοσειςσωστό, αλλά είναι περίπου 2500€ πιο ακριβή (με αντίστοιχο επίπεδο εξοπλισμού).
Τελοσπάντων, είναι και η delta υπέροχο αυτοκίνητο - και πιο καινούργιο και πιο ομορφο.
-
Ο χρήστης pkontos1970 έγραψε:
οι χώροι του jetta είναι πολύ καλοι και πίσω (ίσως οι καλύτεροι της κατηγορίας) και στον χώρο αποσκευών. Η delta υπερέχει φυσικά λόγω της μετακίνησης του πίσω καθίσματος, αλλά υστερεί στον χώρο αποσκευών. Πρακτικότητα τι εννοείς?Sedan και άρα περιορισμένο άνοιγμα χώρου αποσκευών.
-
Ο χρήστης pkontos1970 έγραψε:
Επισης υπαρχει η 150αρα αν θες παραπανω επιδοσεις
σωστό, αλλά είναι περίπου 2500€ πιο ακριβή (με αντίστοιχο επίπεδο εξοπλισμού).
Τελοσπάντων, είναι και η delta υπέροχο αυτοκίνητο - και πιο καινούργιο και πιο ομορφο.
**Tι παραπληροφόρηση είναι αυτή**.Παραθέτω τους πίνακες από τους 4τροχούς
Έκδοση Κινητήρας Κιβώτιο Τιμή €
Jetta 1.4 GT 1390 cc /170 hp 6 24900
Jetta 1.4 GT DSG 1390 cc /170 hp 6 26650
Jetta 1.4 TSI Highline 1390 cc /140 hp 6 20500
Jetta 1.4 TSi Highline 122 hp 1390 cc /122 hp 6 19750
Jetta 1.4 TSI Highline DSG 1390 cc /140 hp 6 22900
Jetta 1.4 TSi Highline DSG 122 hp 1390 cc /122 hp 7 21500
Jetta 1.4 TSi Trenline DSG 122 hp 1390 cc /122 hp 7 20500
Jetta 1.4 ΤSi Trendline 122 hp 1390 cc /122 hp 6 18750Έκδοση Κινητήρας Κιβώτιο Τιμή €
5d 1.4T Argento 120 hp 1368 cc /120 hp 6 19500
5d 1.4T Argento 150 hp 1368 cc /150 hp 6 21100
5d 1.4T Oro 120 hp 1368 cc /120 hp 6 21100
5d 1.4T Oro 150 hp 1368 cc /150 hp 6 22700
5d 1.4T Platino 150 hp 1368 cc /150 hp 6 25700
5d 1.6 Mtj Argento 120 hp 1598 cc /120 hp 6 23000
5d 1.6 Mtj Argento Seletronic 120 hp 1598 cc /120 hp 6 24500
5d 1.6 Mtj Oro 120 hp 1598 cc /120 hp 6 24600
5d 1.6 Mtj Oro Seletronic 120 hp 1598 cc /120 hp 6 26100
5d 1.9 Mtj Oro Twinturbo 190 hp 1910 cc /190 hp 6 29500
5d 1.9 Mtj Platino Twinturbo 190 hp 1910 cc /190 hp 6 32500**Η διαφορά στην αρχική έκδοση είναι 750Ε.Αυτό το καιρό η Delta δίνεται με έκπτωση 700E στην ίδια τιμή.Και μιλάμε για Lancia και όχι Volkswagen.**
-
Ας συγκρίνουμε εξοπλισμό του Jetta 140 Ηighline με τιμή 20.500Ε και της Delta Oro με 150 άλογα και 22.700Ε.Εκεί έχουμε τη μέγιστη διαφορά δηλαδή 2.200Ε μείον τα 700 της Δ, δηλαδή 1.500Ε με το επίπεδο εξοπλισμού να γέρνει υπέρ της Δ αφού η Οro δεν έχει απλά καθίσματα αλλά δέρμα με alcantara ,ηχοσύστημα με MP3 , προβολείς ομίχλης μπρος πίσω , πίσω φιμέ τζάμια,Kαθρέπτες ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους, δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων, διζωνικό κλιμά και όχι απλό.Kαι τα δύο έχουν ABS , ASR ,ESP.
Το μόνο συν του Jetta είναι το Cruise Control.
Άρα ο εξοπλισμός είναι υπέρ της Δ και καλύπτει αυτά τα 2000.
Τουτέστιν τα αυτοκίνητα είναι πάνω-κάτω στα ίδια λεφτά.Τα βλέμματα των περαστικών θα γυρίσουν στη Δ (καθώς και πιο φρέσκο σχέδιο) και όχι στο Jetta (Golf με κώλο) το οποίο είναι κι αυτό αξιόλογο. -
Αμαξια σαν το jetta η το Linea που ειναι εκδοσεις του γκολφ/μπραβο αντιστοιχα με κωλο τα σιχαινομαι...Δ
-
Το Linea είναι Grande Punto με κώλο.
-
Ο χρήστης grtarifas έγραψε:
Το Linea είναι Grande Punto με κώλο.Πες το και ετσι...
-
http://www.autofree.gr/details.php?id=4093
Κούκλα και σε μπλε
-
Ο χρήστης spy1551 έγραψε:
Tι παραπληροφόρηση είναι αυτήΚαμμία παραπληροφόρηση. Μιλάγαμε για τις εκδόσεις Jetta 140 Ηighline με τιμή 20.500Ε και της Delta Oro με 150 άλογα και 22.700Ε.
Ο φίλος spy1551 κάνει ψύχραιμη ανάλυση του εξοπλισμού των αυτοκινήτων -αν και με κάποια λάθη π.χ. σχετικά με τους καθρέπτες που υπάρχουν και στο VW.
Είπα και πάντα λέω ότι η delta είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο.
Και ναι, το jetta είναι golf με ουρα, και ούτε εμένα με ενθουσιάζει - αλλά δεν μ' ενδιαφέρει να γυρίζει και τα κεφάλια των περαστικών το αυτοκίνητό μου - μάλλον το αντίθετο θελω.
Είναι ένα πολύ γρήγορο οικογενειακό -τώρα πληροφορήθηκα ότι υπάρχει μόνο η έκδοση με 160ΗP και όχι η 140ΗΡ- που καταργείται (ακόμα πιο γρήγορο δηλαδή - αλλά δεν ξέρω τις τιμές του).
Τέλος, το μεγάλο υπέρ του VW είναι το εκπληκτικό σφύριγμα του turbo που στην delta δεν υπάρχει - και μόνο για αυτό μπορεί να το επιλέξω - πειτε με τρελό (καθένας με την τρέλα του)!
-
Στην τιμή της Delta παίζει και το Passat.
-
H Δέλτα ξεκινάει με 19.500Ε και το Passat με 21750.
Πέρι γρήγορου οικογενειακού να σου θυμίσω ότι όλη η Ευρώπη αγοράζει ντήζελ.Εκεί δε τίθεται θέμα σύγκρισης γιατί η Δ έχει τον καλύτερο ντήζελ με απόδοση 100 άλογα στο λίτρο.(1.9 με 190 άλογα).Τον Μάρτιο θα συμπληρωθεί η γκάμα με τον 1.8Τ και τα 200 άλογα.
Αν θες κάτι σπορ πας σε άλλες εταιρείες ( ΒΜW , Αlfa Romeo).
Pkontos , παραπάνω λες ότι θα διαλέξεις τo Jetta παρόλο που δε σε ενθουσιάζει.
Είναι σα να παντρεύεσαι μια γυναίκα που δε σου αρέσει.Στο site των 4τροχών τους ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες τους έχει στα extra.
Τι σημασία έχει αν η Δ κάνει 0-100'' σε 8,7 και το Jetta σε 8,4'';Oύτως η άλλως δεν πρόκειται για αυτοκίνητα για κόντρες στα φανάρια.
Όταν περπατάει η Μόνικα Mπελούτσι , τι σημασία έχει πόσο κάνει το 0-100΄΄ η Κατερίνα Θάνου;
To 8,7'' δεν είναι και λίγο.Θυμηθείται τα καλύτερα hatch 147,Α3,116 πριν μερικά χρόνια
κάνανε πάνω από 10''. -
αν καποιος δεν θελει να αγορασει κατι θα βρει χιλιες δικαιολογιες για να μην το κανει...
-
Ο χρήστης limited_one έγραψε:
αν καποιος δεν θελει να αγορασει κατι θα βρει χιλιες δικαιολογιες για να μην το κανει...δεν είπα ότι θα το αγοράσω.
Θα το επιλέξω για leasing εταιρικού- έχει αρκέτά καλύτερη τιμή leasing από την δ.Και είπα ότι το επιλέγω λόγω του ήχου του. Απλα και μόνο αυτό με κάνει να το επιλέγω - το θεωρώ πολύ ιδιαίτερο χαρακτηριστικό. Είναι μοναδική χαρά να ακους το μοτερ tsi με τον διπλο κομπρέσορα.
Επαναλαμβάνω ότι και δ είναι εκπληκτικό αυτοκίνητο.
-
Δεν ξέρω τι ισχύει με το leasing σου και τι καλύπτει από επισκευές και service αλλά ρώτα τι ισχύει με ταυτόχρονη συντήρηση turbo και compressor
-
καλύπτει τα πάντα. Και γι'αυτό δεν με νοιαζει για τυχόν βλάβες που ενδεχομένως παρουσιάσει αυτή η τεχνολογία.
-
Δεν λεω για βλάβες αλλά για προγραμματισμένες επισκευές-αντικαταστάσεις. Ο κομπρέσσορας είναι πανάκριβο ως ανταλλακτικό.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Δεν λεω για βλάβες αλλά για προγραμματισμένες επισκευές-αντικαταστάσεις. Ο κομπρέσσορας είναι πανάκριβο ως ανταλλακτικό.Για πες μας κοστος συντηρησης. Ειναι ενα θεμα που πολλοι περναν στο ντουκου.
-
Δεν ξέρω ακριβώς απλά ξέρω ότι είναι πανάκριβος και ως αγορά και στην συντήρηση.
-
Δεν γίνεται καμία συντήρηση για τον κομπρέσσορα των TSI, σε κανένα προγραμματισμένο service. Και παραδόξως δεν υπάρχει άνθρωπος που να έχει αντιμετωπίσει πρόβλημαμε δαύτον, δεν ξέρω πως γίνεται αλλά άντε να είχε κάποιος πρόβλημα στην τουρμπίνα. Για θέμα στο κομπρεσσόρι δεν έχει ακουστεί ποτέ τπτ.
Το μοτόρι της Lancia 1.9 diesel με 190 άλογα πρέπει να είναι όλα μα όλα τα λεφτά Να το δούμε και στο Bravo ελίζω
Lancia Delta 2008