Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Golf VΙ
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Golf VΙ
    • 1
    • 2
    • 45
    • 46
    • 47
    • 48
    • 49
    • 168
    • 169
    • 47 / 169
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    337
    3380
    38905
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      krusenstern last edited by

      Ο χρήστης drdino έγραψε:
      To autocar μιλάει για απρόσμενη υποστροφή όταν πιεστεί.

      Φταίνε (ΠΟΛΥ) τα λάστιχα. Το 160άρι που έχουμε στα χέρια μας φοράει τα ΠΑΛΙΑ Energy III (ούτε καν Energy Saver). Έλεος.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        ioannina27 last edited by

        Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

        To autocar μιλάει για απρόσμενη υποστροφή όταν πιεστεί.

        Φταίνε (ΠΟΛΥ) τα λάστιχα. Το 160άρι που έχουμε στα χέρια μας φοράει τα ΠΑΛΙΑ Energy III (ούτε καν Energy Saver). Έλεος.

        Αυτα φορουσε και το αυτοκινητο της εκθεσης στα Γιαννενα,κριμα παντως αν ειναι ετσι,γιατι ειχαν απο το IV να χαντακωσουνε το αμαξι λογω ελαστικων.Και η λυση δεν ειναι να περιμενεις 30 με 40.000 χλμ μεχρι να αλλαξεις λαστιχα για να δεις αν και πως στριβει το αμαξι σου

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kon5 last edited by

          Ο χρήστης ioannina27 έγραψε:
          Και η λυση δεν ειναι να περιμενεις 30 με 40.000 χλμ μεχρι να αλλαξεις λαστιχα για να δεις αν και πως στριβει το αμαξι σου

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            chemic last edited by

            το drive λέει πως έχει χαλάσει το τιμόνι και είναι πιο μαλακό λιγότερο οδηγοκεντρικό σε σχέση με το απερχόμενο, έχοντας κερδίσει σε ποιότητα κύλισης-ποιότητα εσωτερικού.
            σε συγκριτικό με το leον 1.8 χάνει.
            Μέχρι να ανανεωθεί το λεον και να έχει και αυτό μη απενεργοποιούμενο esp θα έλεγα εγώ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              neos last edited by

              Ο χρήστης ioannina27 έγραψε:

              To autocar μιλάει για απρόσμενη υποστροφή όταν πιεστεί.

              Φταίνε (ΠΟΛΥ) τα λάστιχα. Το 160άρι που έχουμε στα χέρια μας φοράει τα ΠΑΛΙΑ Energy III (ούτε καν Energy Saver). Έλεος.

              Αυτα φορουσε και το αυτοκινητο της εκθεσης στα Γιαννενα,κριμα παντως αν ειναι ετσι,γιατι ειχαν απο το IV να χαντακωσουνε το αμαξι λογω ελαστικων.Και η λυση δεν ειναι να περιμενεις 30 με 40.000 χλμ μεχρι να αλλαξεις λαστιχα για να δεις αν και πως στριβει το αμαξι σου

              Πολλά Golf V αλλά και Seat Leon έρχονται (ή έρχονταν) με Michelin Energy ΙΙΙ, ακόμα και σε 16'άρα ζάντα. Σχεδόν τα μισά βασικά φορούσαν αυτό το ελαστικό το οποίο ήταν τραγικά σάπιο και είχα απογοητευτεί πολύ προσωπικά από την συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Έτσι αναγκάζεσαι να μπεις σε επιπλέον έξοδα... προσωπικά ούτε 2.000χλμ δεν άντεξα τα Energy. Το ABS έμπαινε για πλάκα, το τιμόνι είχε αίσθηση αποκομμένη, η συμπεριφορά σε πίεση ήταν το λιγότερο απρόβλεπτη και στο βρεγμένο η εμπειρία ήταν τραυματική. Άσε που το αμάξι σπίνιαρε ακόμα και με τρίτη Αν αλλαχτούν τα ελαστικά πιστεύω στο VI θα γραφτούν καλύτερες εντυπώσεις.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                evgenios last edited by

                Εδω του αδερφου μου το Golf V ηρθε με Hankook λαστιχα ,που εκαναν 100 ευρω η τετραδα.Κοντεψε να σκοτωθει πολλες φορες Μετα αλλαξε λαστιχα και νομιζε πως αλλαξε αυτοκινητο.Τα λαστιχα δεν παιζουν μεγαλο ρολο , παιζουν ΤΕΡΑΣΤΙΟ!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  fenderiarhs last edited by

                  Υπαρχει καποιο τεστ στο οποιο να αναφερονται οι επιδοσεις (ρεπριζ, 0-100 κ.λ.π) της εκδοσης με τα 160HP σε σχεση με την 122Hp?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kouladi last edited by

                    Ο χρήστης chemic έγραψε:
                    το drive λέει πως έχει χαλάσει το τιμόνι και είναι πιο μαλακό λιγότερο οδηγοκεντρικό σε σχέση με το απερχόμενο, έχοντας κερδίσει σε ποιότητα κύλισης-ποιότητα εσωτερικού.
                    σε συγκριτικό με το leον 1.8 χάνει.
                    Μέχρι να ανανεωθεί το λεον και να έχει και αυτό μη απενεργοποιούμενο esp θα έλεγα εγώ

                    Συγκρίνουν πολλά μοντέλα σ' αυτό το τεύχος απ' ότι είδα, ποιο βγάζουν καλύτερο;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Q
                      qsisvts last edited by

                      Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
                      Εδω του αδερφου μου το Golf V ηρθε με Hankook λαστιχα ,που εκαναν 100 ευρω η τετραδα.Κοντεψε να σκοτωθει πολλες φορες Μετα αλλαξε λαστιχα και νομιζε πως αλλαξε αυτοκινητο.Τα λαστιχα δεν παιζουν μεγαλο ρολο , παιζουν ΤΕΡΑΣΤΙΟ!!!

                      επισης πιστευω οτι παιζουν και τεραστιο ρολο και σε χρονους πιστας που βγαζουν διαφορα συγκριτικα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        evgenios last edited by

                        Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                        Εδω του αδερφου μου το Golf V ηρθε με Hankook λαστιχα ,που εκαναν 100 ευρω η τετραδα.Κοντεψε να σκοτωθει πολλες φορες Μετα αλλαξε λαστιχα και νομιζε πως αλλαξε αυτοκινητο.Τα λαστιχα δεν παιζουν μεγαλο ρολο , παιζουν ΤΕΡΑΣΤΙΟ!!!

                        επισης πιστευω οτι παιζουν και τεραστιο ρολο και σε χρονους πιστας που βγαζουν διαφορα συγκριτικα...

                        +10000000
                        Αν θυμαμαι καλα ενα Typer στα μεγαρα ειχε διαφορα περιπου 1.5 sec στο γυρο πιστας με κανονικα λαστιχα και semislick.Δεν ειμαι σιγουρος ποση ηταν η διαφορα , παντως δεν ηταν μικρη.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • E
                          emperor7 last edited by

                          To DynaAudio Excite συνδεεται σε aftermarket CD/DVDplayer-navigator ?
                          (Δηλαδη το συστημα του ηχου να συνδεθει σε aftermarket player)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • B
                            bartsas last edited by

                            Ποια η αποψη σας για το χρωμα blue shark? Eχω κολλησει αναμεσα σε αυτο και το ασημι!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              krusenstern last edited by

                              Ο χρήστης chemic έγραψε:
                              το drive λέει πως έχει χαλάσει το τιμόνι και είναι πιο μαλακό λιγότερο οδηγοκεντρικό σε σχέση με το απερχόμενο, έχοντας κερδίσει σε ποιότητα κύλισης-ποιότητα εσωτερικού.

                              Στοιχηματίζω ό,τι θες ότι είναι αποκλειστικά από τα λάστιχα αυτό το συμπέρασμα.

                              Υπαρχει καποιο τεστ στο οποιο να αναφερονται οι επιδοσεις (ρεπριζ, 0-100 κ.λ.π) της εκδοσης με τα 160HP σε σχεση με την 122Hp?

                              Γενάρη στους 4Τ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dromeas last edited by

                                Ο χρήστης bartsas έγραψε:
                                Ποια η αποψη σας για το χρωμα blue shark? Eχω κολλησει αναμεσα σε αυτο και το ασημι!!!

                                Το ασημί είναι χειρότερο από κάθε άλλο χρώμα σε οποιοδήποτε αμάξι και είναι και ξεπερασμένο....ας μπει ένα τέλος στα αυτοκίνητα κατσαρόλες.

                                Το blue shark είναι πολύ καλή επιλογή...γενικά του πάνε τα ανοιχτόχρωμα φωτεινά χρώματα ώστε να υπάρχει αντίθεση με τις γρίλιες μπροστά και με τα μπροστά φώτα στα οποία το εσωτερικό είναι μαύρο-αν παρατηρήσεις-πράγμα το οποίο μου αρέσει πάρα πολύ.

                                Εγώ μάλλον σε κόκκινο θα το διάλεγα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  ioannina27 last edited by

                                  Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                  το drive λέει πως έχει χαλάσει το τιμόνι και είναι πιο μαλακό λιγότερο οδηγοκεντρικό σε σχέση με το απερχόμενο, έχοντας κερδίσει σε ποιότητα κύλισης-ποιότητα εσωτερικού.

                                  Στοιχηματίζω ό,τι θες ότι είναι αποκλειστικά από τα λάστιχα αυτό το συμπέρασμα.

                                  Υπαρχει καποιο τεστ στο οποιο να αναφερονται οι επιδοσεις (ρεπριζ, 0-100 κ.λ.π) της εκδοσης με τα 160HP σε σχεση με την 122Hp?

                                  Γενάρη στους 4Τ.[/quoτε]
                                  Το δοκιμιο του Drive φοραει τις 17αρες ζαντες και την σπορ αναρτηση,αν ισχυουν για αυτο αυτα που γραφει,η κανονικη εκδοση με τις 16αρες ζαντες και την νορμαλ αναρτηση ποσο χειροτερη θα ειναι?Εσεις ποια εκδοση δοκιμασατε Σπυρο(με ολο το θαρρος)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    krusenstern last edited by

                                    16άρες φοράει το 'δικό μας'.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      ioannina27 last edited by

                                      Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                                      16άρες φοράει το 'δικό μας'.

                                      Οποτε υπομονη 15 μερες.Ευχαριστω

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        sonath last edited by

                                        Αλήθεια, γιατί δεν υπάρχουν στον extra εξοπλισμό τα xenon;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          chemic last edited by

                                          Ο χρήστης techon1 έγραψε:

                                          το drive λέει πως έχει χαλάσει το τιμόνι και είναι πιο μαλακό λιγότερο οδηγοκεντρικό σε σχέση με το απερχόμενο, έχοντας κερδίσει σε ποιότητα κύλισης-ποιότητα εσωτερικού.
                                          σε συγκριτικό με το leον 1.8 χάνει.
                                          Μέχρι να ανανεωθεί το λεον και να έχει και αυτό μη απενεργοποιούμενο esp θα έλεγα εγώ

                                          Συγκρίνουν πολλά μοντέλα σ' αυτό το τεύχος απ' ότι είδα, ποιο βγάζουν καλύτερο;

                                          το λεον ξεκάθαρα.
                                          Πάντως, αναφέρουν για αίσθηση στο τιμόνι και μεγαλύτερες κλίσεις, που δεν έχουν σχέση με τα λάστιχα.
                                          Σπύρο κάντε και εσείς ένα συγκριτικό το λεον 1,8. Νομίζω δεν έχει δοκιμαστεί κανονικά. Μόνο τότε στο τεστ αντοχής και ως άλλη πρόταση σε box.
                                          Επίσης, ένα άλλο αυτοκίνητο που έχει ξεχαστεί είναι το 120αρι πούντο. Πχστο τεστ του jazz αναφέρετε μόνο το 95αρι ως ανταγωνιστής, δεν μπαίνει σε συγκριτικά με τα άλλα σουπερμίνι, ενώ η τιμή του 120αρι είναι ακριβώς μέσα στον ανταγωνισμό

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            christos-dimou last edited by

                                            Σήμερα το είδα από κοντά. Το εμπρός μέρος είναι πολύ καλύτερο του V αλλά το πίσω θα μπορούσε να είναι πιο τολμηρό.

                                            Στο εσωτερικό όπως και πριν άλλα με περισσότερο χρώμιο και ποιότητα υλικών Audi.

                                            Θα το αγόραζα?? όχι θα αγόραζα το Scirocco.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 45
                                            • 46
                                            • 47
                                            • 48
                                            • 49
                                            • 168
                                            • 169
                                            • 47 / 169
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr