Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Δεν ξερω αν εχει να κανει με το ηλεκτρονικο γκαζι, ή το κλειστο κυκλωμα υδροψυξης (μονο στο 122)
για περισσοτερο και ψυχροτερο αερα στον κινητηρα , με σκοπο την εξαλειψη του lag, ή ακομα και τα ελαφρυτερα κινουμενα μερη (εμβολα, μπιελες, βαλβιδες, διωστηρες) που εχει το 122 σε σχεση με το 160, ξερω σιγουρα οτι χαμηλα και μεχρι τις μεσαιες στροφες
οτι ο 'μικρος' δεν παιζεται σε αμεσοτητα , αποκριση και γενικα σε λειτουργια.Αν δεν έχει άλλη ρύθμιση το ηλεκτρικό γκάζι του μικρού και ευθύνονται οι παραπάνω τεχνικές λεπτομέρειες για την καλύτερη του απόκριση, τότε θα πρέπει να δεχθούμε οτι μιλάμε για 'κανονικό' turbo-lag στο 160άρι, πράγμα το οποίο, θεωρητικά τουλάχιστον, δεν στέκει για την περιοχή που δουλεύει ο μηχανικός υπερσυμπιεστής...
Τη διαφορά που λες την έχεις διαπιστώσει ο ιδιος...?Mετα απο 3 test drive με 160αρια, ενα 200αρι, ενα Golf VI 122αρι (δεν ειχε βγει ακομα scirocco 122) και προσφατα με ενα Α3 sportback 125 φιλου, πιστευω οτι εχω καποια
ξεκαθαρη αισθηση για τους συγκεκριμενους κινητηρες.
Το τι ρυθμιση εχει το καθε ηλεκτρονικο γκαζι δεν μπορω να το ξερω, αυτο που γνωριζω ειναι οτι οι στροφες που ο 160αρης 'χαζευει' συμπεριλαμβανουν και την απεμπλοκη του κομπρεσσορα, κατι που ενω στο GT μπορουσε καποιος μυημενος να καταλαβει, πλεον
ειναι μαλλον αδυνατο στο scirocco. Aυτο επισης κατι δεν λεει? Για να επιτευχθει αυτο
δεν θα γινει και καποια ρυθμιση στο ηλεκτρονικο γκαζι?Eπισης κατι που υποπτευομουν και εμαθα μεσα απο το νεο και πολλα υποσχομενο forum
αποκλειστικα για το scirocco (sciroccoclub.gr) ειναι οτι η τουρμπινα του
160 ειναι η αρκουντως 'μεγαλη' για τον κυβισμο του κινητηρα, μεγεθους Κ03 σε αντιθεση
με αυτην του 122 η οποια ειναι σαφως μικροτερη οπως αναφερει χαρακτηριστικα
καποιος που παρουσιασε μια νεα εταιρια βελτιωσεων σε θεματα κινητηρων.
Αλλος ενας πιθανος λογος για να εχει 'αργη' αποκριση ο 160 στις χαμηλομεσαιες στροφες.
O Koμπρεσορας ειναι διακοσμητικος?