Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    E
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 27
    • Best 0
    • Groups 0

    emperor7

    @emperor7

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    27
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    emperor7 Unfollow Follow

    Latest posts made by emperor7

    • RE: VW Scirocco

      Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

      Δεν ξερω αν εχει να κανει με το ηλεκτρονικο γκαζι, ή το κλειστο κυκλωμα υδροψυξης (μονο στο 122)
      για περισσοτερο και ψυχροτερο αερα στον κινητηρα , με σκοπο την εξαλειψη του lag, ή ακομα και τα ελαφρυτερα κινουμενα μερη (εμβολα, μπιελες, βαλβιδες, διωστηρες) που εχει το 122 σε σχεση με το 160, ξερω σιγουρα οτι χαμηλα και μεχρι τις μεσαιες στροφες
      οτι ο 'μικρος' δεν παιζεται σε αμεσοτητα , αποκριση και γενικα σε λειτουργια.

      Αν δεν έχει άλλη ρύθμιση το ηλεκτρικό γκάζι του μικρού και ευθύνονται οι παραπάνω τεχνικές λεπτομέρειες για την καλύτερη του απόκριση, τότε θα πρέπει να δεχθούμε οτι μιλάμε για 'κανονικό' turbo-lag στο 160άρι, πράγμα το οποίο, θεωρητικά τουλάχιστον, δεν στέκει για την περιοχή που δουλεύει ο μηχανικός υπερσυμπιεστής...
      Τη διαφορά που λες την έχεις διαπιστώσει ο ιδιος...?

      Mετα απο 3 test drive με 160αρια, ενα 200αρι, ενα Golf VI 122αρι (δεν ειχε βγει ακομα scirocco 122) και προσφατα με ενα Α3 sportback 125 φιλου, πιστευω οτι εχω καποια
      ξεκαθαρη αισθηση για τους συγκεκριμενους κινητηρες.
      Το τι ρυθμιση εχει το καθε ηλεκτρονικο γκαζι δεν μπορω να το ξερω, αυτο που γνωριζω ειναι οτι οι στροφες που ο 160αρης 'χαζευει' συμπεριλαμβανουν και την απεμπλοκη του κομπρεσσορα, κατι που ενω στο GT μπορουσε καποιος μυημενος να καταλαβει, πλεον
      ειναι μαλλον αδυνατο στο scirocco. Aυτο επισης κατι δεν λεει? Για να επιτευχθει αυτο
      δεν θα γινει και καποια ρυθμιση στο ηλεκτρονικο γκαζι?

      Eπισης κατι που υποπτευομουν και εμαθα μεσα απο το νεο και πολλα υποσχομενο forum
      αποκλειστικα για το scirocco (sciroccoclub.gr) ειναι οτι η τουρμπινα του
      160 ειναι η αρκουντως 'μεγαλη' για τον κυβισμο του κινητηρα, μεγεθους Κ03 σε αντιθεση
      με αυτην του 122 η οποια ειναι σαφως μικροτερη οπως αναφερει χαρακτηριστικα
      καποιος που παρουσιασε μια νεα εταιρια βελτιωσεων σε θεματα κινητηρων.
      Αλλος ενας πιθανος λογος για να εχει 'αργη' αποκριση ο 160 στις χαμηλομεσαιες στροφες.

      O Koμπρεσορας ειναι διακοσμητικος?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      emperor7
    • RE: VW Scirocco

      Ο χρήστης stratosphere έγραψε:
      Παίδες αύριο δίνω και εγώ την προκαταβολή για το δικό μου...
      160 hp, λευκό, ηλιορογή, με sport packet, cruise control και έλεγχο πίεσης ελαστικών.
      Του έκανα και test drive to Σάββατο. Από κράτημα δεν κατάλαβα πολλά γιατί το έβγαλα μόνο στην έθνικη. Φοβερό σε δύναμη από χαμηλά, χωρίς να σου φαίνεται πουθενά ξέσπασμα. Απλά ξαφνικά κάποια στιγμή έχεις φτάσει 180 και λες 'ωχ κάπου εδώ να σταματήσω καλύτερα'. Επίσης τα φρένα του καταπληκτικά...

      Λοιπόν και ένα αρνητικό... Το αυτοκίνητο του test drive είχε ηλιοροφή η οποία μετά τα 100 κάνει θόρυβο σα να μπάζει αέρα. Όπως είδατε και παραπάνω εγώ με ηλιοροφή το παρήγγειλα γιατί ο θόρυβος δεν είναι τόσο πολύς που να μην καλύπτεται από τα 8 ηχεία του αυτοκινήτου. Όμως χωρίς αυτά ακούγεται σαφώς. Και περισσότερο από όλα με προβληματίζει το γεγονός ότι μόνο σε ένα βιντεάκι του top gear αν δεν κάνω λάθος, λένε κάτι αρνητικό για την ηλιοροφή, ενώ κανένας έλληνας δημοσιογράφος δεν το έχει αναφέρει. Αναρωτιέμαι πόσα έχουν πάρει, γιατί σίγουρα δεν είμαι εγώ ο ευερέθιστος. Ο θόρυβος είναι σαφής και ενοχλητικός και δεν γίνεται να μην το έχουν παρατηρήσει και απλά το αναφέρω γιατί μου τη σπάει που δεν το γράφουν επειδή προφανώς τα έχουν πάρει...
      Επίσης μετά τα 140 ακούγεται ελάχιστος θόρυβος και από τους καθρέφτες αλλά αυτό είναι φυσιολογικό και το έχω παρατηρήσει και σε άλλα αυτοκίνητα...

      Ενοεις όταν είναι κλειστη ?
      Εισαι σιγουρος οτι ο θορυβος προερχεται απο την ηλιοροφη?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      emperor7
    • RE: VW Scirocco

      Ο χρήστης phoinix_GR έγραψε:
      http://www.topgear.com/uk/volkswagen/scirocco

      Avoid the glass roof – it makes the cabin an echo chamber

      Αυτό με έβαλε σε σκέψεις, σκέφτομαι να ακυρώσω την ηλιορόφη...
      Κανείς με ηλιοροφή να το επιβεβαιώσει?

      Aν ισχυει κατι τετοιο ειναι παρα πολυ σημαντικο. Οποιος εχει βαλει ηλιοροφη ας μας πει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      emperor7
    • RE: VW Scirocco

      Aν καποιος βαλει σπορ πακετο και Interlagos, η τιμη των Interlagos ειναι η ιδια ή αφαιρειται η τιμη των Donington?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      emperor7
    • RE: VW Scirocco

      Για το scirocco υπαρχουν 3 επιλογες ζαντας με ελατικα 235

      1. Donington 17'
      2. Interlagos 18'
      3. Lugano 19'

      Ποιο το οφελος της μεγαλυτερης ζαντας (περα απο την εμφανιση) ?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      emperor7
    • RE: VW Scirocco

      Στο αυτόματο το φρένο το πατάς με το δεξί η με το αριστερό ποδι?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      emperor7
    • RE: VW Scirocco

      Ο χρήστης stred έγραψε:
      χαρακτηριστικά στην εκθεση που το είχα πρωτοδεί έβλεπα όλο τον κόσμο να τρέχει να μπεί μεσα και να βγαίνει με μια εκφραση απορίας.. να το ξανακοιτάζει απ'εξω και μετά πάλι μέσα σα να λέει..
      -μπήκα στο ίδιο αυτοκίνητο?

      Φανταζομαι και οταν ακουσαν την τιμη θα αναρωτιοντουσαν αν προκειται για αυτο το αυτοκινητο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      emperor7
    • RE: VW Scirocco

      Με 18' και με DCC θα εχει καλυτερη ποιοτητα κυλισης απ'οτι με 17 και χωρις DCC ?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      emperor7
    • RE: VW Scirocco

      Yπαρχει αντιστοιχη φωτογραφια για την κασμιρ την επενδυση?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      emperor7
    • RE: VW Scirocco

      O ενισχυτης του dynaudio βρισκεται μεσα στο RCD510?
      Δηλαδη αν καποιος στο μελλον αλλαξει το RCD510 (που το ειχε παρει με dynaudio) με καποιο aftermarket συστημα πλοηγησης θα αφαιρεθει και ο ενισχυτης του dynaudio ή ειναι αυτονομος?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      emperor7
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr