Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Skoda Superb II
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Skoda Superb II
    • 1
    • 2
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 16
    • 17
    • 9 / 17
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    91
    336
    771
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mirage last edited by

      Ο χρήστης adis4gr έγραψε:

      Πάντως από κοντά ( έχουμε 2 τέτοια ταξί στην πόλη ) δείχνει μάλλον άσχημο. Ειδικά το πίσω μέρος είναι πάρα πολύ ατσούμπαλο. Δεν έχει τις αρμονικές -κλασσικές θα έλεγα- γραμμές του προηγούμενου.

      ασχημο οχι...αδιαφορο ναι...το προηγουμενο εβγαζε μια τσεχικη αρχοντια..ο κωλος ειναι χαλια νομιζω...

      Ο κώλος είναι εμετικός...Και όταν βλέπεις πρώτα αυτός ( όπως εγινε με μένα) και μετά το υπόλοιπο, ε το χαρακτηρίζεις όλο χάλια να τελειώνουμε

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Το είδα κι εγώ σήμερα στην αντιπροσωπεία...
        Παραδόξως, από κοντά ΔΕΝ είναι η μαούνα που σε αφήνουν να υποθέσεις οι φωτό...
        Ο 'ποπός', δίνει την περίεργη αίσθηση ότι είναι 'κοντός', ότι ανήκει σε μικρότερο αυτοκίνητο, ενώ το μεταξύ των προβόλων (μπρος-πίσω) τμήμα (καμπίνα δηλ) μοιάζει 'τραβηγμένο'.
        Επίσης κακώς οι ταπετσαρίες είναι ίδιες με της οκτάβια... Το ταμπλώ αρκετά 'πρέμιουμ', αλλά οι ταπετσαρίες δεν μου άρεσαν, όπως δεν μου αρέσουν γενικώς οι ταπετσαρίες της σκόντα.
        Κατά τα άλλα, νομίζω πως θα κάνει αρκετά καλύτερη καριέρα από το παλιό, αν το αφήσει η 'κρίση'.
        Οι τιμές του είναι πολύ καλές. Αναρωτιέμαι σε τι τιμές θα παίξει η νέα οκτάβια με τον 1.4 TSI, όταν το Superb 1.4 αρχίζει από 19000...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • 8
          888888 last edited by

          Ας το μετεφερει το θεμα καποιος μοντ στους 'κατασκευαστες και μοντελα'.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • 8
            888888 last edited by

            Οι Τσεχοι επανηλθαν στο value for money το οποιο ειχαν ψιλοεγκαταλειψει με το Octavia II αλλα και με το πρωτο Superb.
            Φαινεται ομως οτι πιαστηκαν στον... υπνο.
            Aναβολη εισοδου σε ορισμενες αγορες και εξαμηνη αναμονη για το Superb II λογω αδυναμιας καλυψης της ζητησης:
            http://www.skoda-auto.gr/news/closeup.php?id=59

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Σε μια προσπάθεια να αμβλύνω την εντύπωση ότι δεν έχει πειστική παρουσία από κοντά το νέο σουπέρμπ, και μετά από μια πιο ενδελεχή και ψύχραιμη εξέταση, θα πω πως το αυτοκίνητο έχει μόνο ένα αρνητικό: το μέγεθός του. Για όποιον ψάχνει για οικογενειακό και δεν μένει σε περιοχές με ιδιαίτερα έντονο πρόβλημα χώρων στάθμευσης, θα πρέπει να είναι οπωσδήποτε στις τοπ επιλογές. Ο ΟΡΙΣΜΟΣ του value for money...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                highfidelity last edited by

                To Passat με τον ίδιο κινητήρα είναι ένα σκάρτο χιλιάρικο ακριβότερο, το οποίο θα σου επιστραφεί (μαζί με μερικά ακόμη ... ) στην μεταπώληση, οπότε δεν καταλάβαινω γιατί είναι value for money το Superb και όχι και το Passat πχ...
                Ασε που μπροστά στο Superb, το Passat φαίνεται σαν η...επιτομή της κομψότητας!

                Επιπλέον, υπάρχουν και άλλοι παίκτες σε αντίστοιχα χρήματα και επιδόσεις: Opel Insignia, Mazda 6 για παράδειγμα, που είναι εξίσου νέα στην αγορά, αλλά και σαφώς ομορφότερα και με καλύτερη εν γένει εικόνα...

                Αρα, ας μην παρουσιάζουμε το Superb σαν λύση μονόδρομο....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kpsig moderator last edited by

                  Ένα τεράστιο, πολύ άσχημο και ασύμμετρο αυτοκίνητο κατ' εμέ.
                  Αν είχα τρία παιδιά που θα ήθελαν και τα τρία καθισματάκι, ή έπρεπε να κουβαλώ φίλους μπασκετμπολίστες, ΟΚ.
                  Αλλιώς, δεν καταλαβαίνω τον λόγο για αυτοκίνητο τόσο πιο μεγάλο από το Passat, πχ.
                  Και καλό να είναι (που δεν αμφιβάλλω) δεν θα το έπαιρνα ποτέ. Ούτε σαν εταιρικό.

                  Η πλάκα είναι ότι το είδα δίπλα στην νέα C5... Εκεί να δείτε πόσο καταποντίστηκε το Σουπέρμπ.
                  Επί τη ευκαιρία, τι κρίμα να μην έχει η C5 και κανένα μοτέρ βενζίνης της προκοπής...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • S
                    stred last edited by

                    το passat είναι sedan ενω το superb 2 και hatchback.. τεράστια διαφορά πρακτικότητας.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Σίγουρα είναι το ασχημότερο από όλους τους ανταγωνιστές του. Αλλά ξεπληρώνει κάθε ευρώ που κοστίζει πολύ περισσότερο από αυτούς.
                      Δεν είναι αυτοκίνητο για πιτσιρίκους. Γι'αυτό και οι υποψήφιοι αγοραστές δεν πτοούνται από την 'κ@λόφατσά' του. Όποιος έχει διασχίσει την Ελλάδα με οικογένεια + μπαγκάζια + καροτσάκι + καρεκλάκι + πεθερά ξέρει τι λέω. Οι υπόλοιποι ούτε καν το φαντάζονται

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Γιατί σίγουρα? Εμένα μου φαίνεται πιο όμορφο από passat και mondeo.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Το προφίλ του θυμίζει λίγο περασμένες δεκαετίες. Αυτό, για άλλους είναι καλό και για άλλους είναι κακό. Εμένα μου δίνει την αίσθηση παλιάς σοβιετικής λιμουζίνας...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            johnkyr last edited by

                            και τα 2 κακά άσχημα ... ίσως περισσότερο το skoda... δεν έχει αρμονικές αναλογίες .....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • K
                              kon5 last edited by

                              Η πίσω κολώνα και τα πίσω φωτιστικά σώματα νομίζω ότι χαλάνε την κατά τα άλλα καλή εικόνα. Τα δε χρήματα που 'ζητάει' είναι πολύ καλά θαρρώ. Value for money

                              Αυτοί οι κινητήρες οι TSI τελικά έχουν φέρει τα πάνω κάτω. Διαμάντια. Παλαιότερα όταν ακούγαμε 1400 λέγαμε το πολύ να κινεί ένα γκολφ. Τώρα οι 1400άρηδες κινούν ναυαρχίδες με αξιοπρεπείς επιδόσεις. Μονόδρομος κατ'εμέ για την ευρωπαϊκή τουλάχιστον αγορά οι μικροί τουρμπάτοι κινητήρες. Όσο πιο γρήγορα μπουν οι περισσότεροι κατασκευαστές τόσο καλλίτερα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • W
                                wannabe last edited by

                                καλά, σιγά μη περιμέναμε το Superb να δούμε το φως το αληθινό.
                                για τον 122 δε αμφιβάλλω σφόδρα κατά πόσο είναι up to the job.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kon5 last edited by

                                  Σωστά Γιώργο (sv2).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • K
                                    krusenstern last edited by

                                    Ο χρήστης wannabe έγραψε:
                                    καλά, σιγά μη περιμέναμε το Superb να δούμε το φως το αληθινό.
                                    για τον 122 δε αμφιβάλλω σφόδρα κατά πόσο είναι up to the job.

                                    Να μην αμφιβάλλεις καθόλου. Ένα τούρμπο μοτέρ 120 ίππων και ~20 κιλών ροπής είναι μια χαρά για να κινήσει σβέλτα (και περισσότερο) ένα βαρύ σεντάν (ή χατς) ως και 1500 κιλά. Παραδείγματα; Κάμποσα. Passat, Superb, Delta.

                                    Μην ξεχνάς και την κορυφαία έκδοση του Superb με 39.000 ''μόνο''.Με τον κινητήρα V6 του Cayenne ,τετρακίνηση,σασμάν DSG......τι άλλο να ζητήσει κανείς με τα λεφτά ενός 316i με πλούσιο εξοπλισμό ?

                                    Still, ελάχιστοι θα δώσουν 40k για Superb. Για τους ίδιους λόγους δεν πουλάει το εξαιρετικό Passat R36.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • W
                                      wannabe last edited by

                                      Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                      καλά, σιγά μη περιμέναμε το Superb να δούμε το φως το αληθινό.
                                      για τον 122 δε αμφιβάλλω σφόδρα κατά πόσο είναι up to the job.

                                      Να μην αμφιβάλλεις καθόλου. Ένα τούρμπο μοτέρ 120 ίππων και ~20 κιλών ροπής είναι μια χαρά για να κινήσει σβέλτα (και περισσότερο) ένα βαρύ σεντάν (ή χατς) ως και 1500 κιλά. Παραδείγματα; Κάμποσα. Passat, Superb, Delta.

                                      αμφιβάλλω γιατί το 160 στο Tiguan μου φάνηκε απλά αρκετό.
                                      αντίθετα το 1,8 160 στο Passat πολύ καλύτερο.
                                      δεν ξέρω πως το έχουν ρυθμίσει και με τη κλιμάκωση αλλά δεν ενθουσιάζομαι κιόλας. ειδικά για χαρακτήρα ταξιδιού και φορτωμένο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης wannabe έγραψε:
                                        καλά, σιγά μη περιμέναμε το Superb να δούμε το φως το αληθινό.
                                        για τον 122 δε αμφιβάλλω σφόδρα κατά πόσο είναι up to the job.

                                        Υπάρχουν ταλαίπωροι που επέλεξαν C5 1.8, δεν χωράνε, αγκομαχούν.
                                        Τουλάχιστον το σκόντα την κάνει τη δουλειά του!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kon5 last edited by

                                          Διάβασα ότι μπορεί να μπει και ηλιοροφή με ηλιακές κυψέλες οι οποίες τροφοδοτούν ανεμιστήρα για να ανανεώνει τον αέρα στο εσωτερικό όταν αυτό είναι παρκαρισμένο κάτι ιδιαίτερα καλό για τις ζεστές μέρες. Δείτε το σχετικό pdf http://www.skoda.gr/models/superb08/int ... gue_08.pdf

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            spiros last edited by

                                            Ο χρήστης (Α)θανάσης έγραψε:

                                            καλά, σιγά μη περιμέναμε το Superb να δούμε το φως το αληθινό.
                                            για τον 122 δε αμφιβάλλω σφόδρα κατά πόσο είναι up to the job.

                                            Υπάρχουν ταλαίπωροι που επέλεξαν C5 1.8, δεν χωράνε, αγκομαχούν.
                                            Τουλάχιστον το σκόντα την κάνει τη δουλειά του!

                                            • κακα τα ψεμματα
                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 9 / 17
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr