-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
Πάντως από κοντά ( έχουμε 2 τέτοια ταξί στην πόλη ) δείχνει μάλλον άσχημο. Ειδικά το πίσω μέρος είναι πάρα πολύ ατσούμπαλο. Δεν έχει τις αρμονικές -κλασσικές θα έλεγα- γραμμές του προηγούμενου.
ασχημο οχι...αδιαφορο ναι...το προηγουμενο εβγαζε μια τσεχικη αρχοντια..ο κωλος ειναι χαλια νομιζω...
Ο κώλος είναι εμετικός...Και όταν βλέπεις πρώτα αυτός ( όπως εγινε με μένα) και μετά το υπόλοιπο, ε το χαρακτηρίζεις όλο χάλια να τελειώνουμε
-
Το είδα κι εγώ σήμερα στην αντιπροσωπεία...
Παραδόξως, από κοντά ΔΕΝ είναι η μαούνα που σε αφήνουν να υποθέσεις οι φωτό...
Ο 'ποπός', δίνει την περίεργη αίσθηση ότι είναι 'κοντός', ότι ανήκει σε μικρότερο αυτοκίνητο, ενώ το μεταξύ των προβόλων (μπρος-πίσω) τμήμα (καμπίνα δηλ) μοιάζει 'τραβηγμένο'.
Επίσης κακώς οι ταπετσαρίες είναι ίδιες με της οκτάβια... Το ταμπλώ αρκετά 'πρέμιουμ', αλλά οι ταπετσαρίες δεν μου άρεσαν, όπως δεν μου αρέσουν γενικώς οι ταπετσαρίες της σκόντα.
Κατά τα άλλα, νομίζω πως θα κάνει αρκετά καλύτερη καριέρα από το παλιό, αν το αφήσει η 'κρίση'.
Οι τιμές του είναι πολύ καλές. Αναρωτιέμαι σε τι τιμές θα παίξει η νέα οκτάβια με τον 1.4 TSI, όταν το Superb 1.4 αρχίζει από 19000... -
Ας το μετεφερει το θεμα καποιος μοντ στους 'κατασκευαστες και μοντελα'.
-
Οι Τσεχοι επανηλθαν στο value for money το οποιο ειχαν ψιλοεγκαταλειψει με το Octavia II αλλα και με το πρωτο Superb.
Φαινεται ομως οτι πιαστηκαν στον... υπνο.
Aναβολη εισοδου σε ορισμενες αγορες και εξαμηνη αναμονη για το Superb II λογω αδυναμιας καλυψης της ζητησης:
http://www.skoda-auto.gr/news/closeup.php?id=59 -
Σε μια προσπάθεια να αμβλύνω την εντύπωση ότι δεν έχει πειστική παρουσία από κοντά το νέο σουπέρμπ, και μετά από μια πιο ενδελεχή και ψύχραιμη εξέταση, θα πω πως το αυτοκίνητο έχει μόνο ένα αρνητικό: το μέγεθός του. Για όποιον ψάχνει για οικογενειακό και δεν μένει σε περιοχές με ιδιαίτερα έντονο πρόβλημα χώρων στάθμευσης, θα πρέπει να είναι οπωσδήποτε στις τοπ επιλογές. Ο ΟΡΙΣΜΟΣ του value for money...
-
To Passat με τον ίδιο κινητήρα είναι ένα σκάρτο χιλιάρικο ακριβότερο, το οποίο θα σου επιστραφεί (μαζί με μερικά ακόμη ... ) στην μεταπώληση, οπότε δεν καταλάβαινω γιατί είναι value for money το Superb και όχι και το Passat πχ...
Ασε που μπροστά στο Superb, το Passat φαίνεται σαν η...επιτομή της κομψότητας!Επιπλέον, υπάρχουν και άλλοι παίκτες σε αντίστοιχα χρήματα και επιδόσεις: Opel Insignia, Mazda 6 για παράδειγμα, που είναι εξίσου νέα στην αγορά, αλλά και σαφώς ομορφότερα και με καλύτερη εν γένει εικόνα...
Αρα, ας μην παρουσιάζουμε το Superb σαν λύση μονόδρομο....
-
Ένα τεράστιο, πολύ άσχημο και ασύμμετρο αυτοκίνητο κατ' εμέ.
Αν είχα τρία παιδιά που θα ήθελαν και τα τρία καθισματάκι, ή έπρεπε να κουβαλώ φίλους μπασκετμπολίστες, ΟΚ.
Αλλιώς, δεν καταλαβαίνω τον λόγο για αυτοκίνητο τόσο πιο μεγάλο από το Passat, πχ.
Και καλό να είναι (που δεν αμφιβάλλω) δεν θα το έπαιρνα ποτέ. Ούτε σαν εταιρικό.Η πλάκα είναι ότι το είδα δίπλα στην νέα C5... Εκεί να δείτε πόσο καταποντίστηκε το Σουπέρμπ.
Επί τη ευκαιρία, τι κρίμα να μην έχει η C5 και κανένα μοτέρ βενζίνης της προκοπής... -
το passat είναι sedan ενω το superb 2 και hatchback.. τεράστια διαφορά πρακτικότητας.
-
Σίγουρα είναι το ασχημότερο από όλους τους ανταγωνιστές του. Αλλά ξεπληρώνει κάθε ευρώ που κοστίζει πολύ περισσότερο από αυτούς.
Δεν είναι αυτοκίνητο για πιτσιρίκους. Γι'αυτό και οι υποψήφιοι αγοραστές δεν πτοούνται από την 'κ@λόφατσά' του. Όποιος έχει διασχίσει την Ελλάδα με οικογένεια + μπαγκάζια + καροτσάκι + καρεκλάκι + πεθερά ξέρει τι λέω. Οι υπόλοιποι ούτε καν το φαντάζονται -
Γιατί σίγουρα? Εμένα μου φαίνεται πιο όμορφο από passat και mondeo.
-
Το προφίλ του θυμίζει λίγο περασμένες δεκαετίες. Αυτό, για άλλους είναι καλό και για άλλους είναι κακό. Εμένα μου δίνει την αίσθηση παλιάς σοβιετικής λιμουζίνας...
-
και τα 2 κακά άσχημα ... ίσως περισσότερο το skoda... δεν έχει αρμονικές αναλογίες .....
-
Η πίσω κολώνα και τα πίσω φωτιστικά σώματα νομίζω ότι χαλάνε την κατά τα άλλα καλή εικόνα. Τα δε χρήματα που 'ζητάει' είναι πολύ καλά θαρρώ. Value for money
Αυτοί οι κινητήρες οι TSI τελικά έχουν φέρει τα πάνω κάτω. Διαμάντια. Παλαιότερα όταν ακούγαμε 1400 λέγαμε το πολύ να κινεί ένα γκολφ. Τώρα οι 1400άρηδες κινούν ναυαρχίδες με αξιοπρεπείς επιδόσεις. Μονόδρομος κατ'εμέ για την ευρωπαϊκή τουλάχιστον αγορά οι μικροί τουρμπάτοι κινητήρες. Όσο πιο γρήγορα μπουν οι περισσότεροι κατασκευαστές τόσο καλλίτερα.
-
καλά, σιγά μη περιμέναμε το Superb να δούμε το φως το αληθινό.
για τον 122 δε αμφιβάλλω σφόδρα κατά πόσο είναι up to the job. -
Σωστά Γιώργο (sv2).
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
καλά, σιγά μη περιμέναμε το Superb να δούμε το φως το αληθινό.
για τον 122 δε αμφιβάλλω σφόδρα κατά πόσο είναι up to the job.Να μην αμφιβάλλεις καθόλου. Ένα τούρμπο μοτέρ 120 ίππων και ~20 κιλών ροπής είναι μια χαρά για να κινήσει σβέλτα (και περισσότερο) ένα βαρύ σεντάν (ή χατς) ως και 1500 κιλά. Παραδείγματα; Κάμποσα. Passat, Superb, Delta.
Μην ξεχνάς και την κορυφαία έκδοση του Superb με 39.000 ''μόνο''.Με τον κινητήρα V6 του Cayenne ,τετρακίνηση,σασμάν DSG......τι άλλο να ζητήσει κανείς με τα λεφτά ενός 316i με πλούσιο εξοπλισμό ?
Still, ελάχιστοι θα δώσουν 40k για Superb. Για τους ίδιους λόγους δεν πουλάει το εξαιρετικό Passat R36.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
καλά, σιγά μη περιμέναμε το Superb να δούμε το φως το αληθινό.
για τον 122 δε αμφιβάλλω σφόδρα κατά πόσο είναι up to the job.Να μην αμφιβάλλεις καθόλου. Ένα τούρμπο μοτέρ 120 ίππων και ~20 κιλών ροπής είναι μια χαρά για να κινήσει σβέλτα (και περισσότερο) ένα βαρύ σεντάν (ή χατς) ως και 1500 κιλά. Παραδείγματα; Κάμποσα. Passat, Superb, Delta.
αμφιβάλλω γιατί το 160 στο Tiguan μου φάνηκε απλά αρκετό.
αντίθετα το 1,8 160 στο Passat πολύ καλύτερο.
δεν ξέρω πως το έχουν ρυθμίσει και με τη κλιμάκωση αλλά δεν ενθουσιάζομαι κιόλας. ειδικά για χαρακτήρα ταξιδιού και φορτωμένο. -
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
καλά, σιγά μη περιμέναμε το Superb να δούμε το φως το αληθινό.
για τον 122 δε αμφιβάλλω σφόδρα κατά πόσο είναι up to the job.Υπάρχουν ταλαίπωροι που επέλεξαν C5 1.8, δεν χωράνε, αγκομαχούν.
Τουλάχιστον το σκόντα την κάνει τη δουλειά του! -
Διάβασα ότι μπορεί να μπει και ηλιοροφή με ηλιακές κυψέλες οι οποίες τροφοδοτούν ανεμιστήρα για να ανανεώνει τον αέρα στο εσωτερικό όταν αυτό είναι παρκαρισμένο κάτι ιδιαίτερα καλό για τις ζεστές μέρες. Δείτε το σχετικό pdf http://www.skoda.gr/models/superb08/int ... gue_08.pdf
-
Ο χρήστης (Α)θανάσης έγραψε:
καλά, σιγά μη περιμέναμε το Superb να δούμε το φως το αληθινό.
για τον 122 δε αμφιβάλλω σφόδρα κατά πόσο είναι up to the job.Υπάρχουν ταλαίπωροι που επέλεξαν C5 1.8, δεν χωράνε, αγκομαχούν.
Τουλάχιστον το σκόντα την κάνει τη δουλειά του!- κακα τα ψεμματα
Skoda Superb II