-
Ο κινητήρας στο insight θα έχει αρκετές διαφορές σε σχέση με του civic IMA. Το βασικότερο είναι πως θα έχει την κυλινδροκεφαλή του παλιού jazz με τα 8 μπουζί, αλλά και διαφορές στον ηλεκτροκινητήρα.
-
@ pankal
Πολύ καλά μέχρι τώρα. Ήταν ότι περίμενα και σε ορισμένες περιπτώσεις συνεχίζει να με εκπλήσσει ευχάριστα. Περισσότερα στο αντίστοιχο thread.
@ IKE
Και ο κινητήρας του ΙΜΑ είναι 8μπούζος αλλά με διαφορετικές ρυθμίσεις (ελέω ηλεκτροκινητήρα) σε σχέση με το απερχόμενο Jazz με αποτέλεσμα να βγάζει 12 ίππους παραπάνω. Από όσο έχω διαβάσει το Insight θα έχω το ίδιο πακέτο με το ΙΜΑ (μηχανολογικά τουλάχιστον όσον αφορά τον ηλεκτροκινητήρα και τον βενζινοκινητήρα) αν και δεν βάζω επουδενί το χέρι μου στη φωτιά μέχρι να το δούμε από κοντά. Σίγουρα πάντως από πλευρά διαχείρισης υπάρχουν αλλαγές όπως αναφέρεται και εδώ)
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... rt_id=9693
Η 3η γενεά (με 30 άλογα έναντι 20 στον ηλεκτροκινητήρα) θα λανσαριστεί (όπως γράφεται στο Internet) με το νέο Civic (σε 2.5 χρόνια από σήμερα) και θα συνδυαστεί με τον κινητήρα των 120 ίππων (1.5 κυβισμός) με τον οποίο κυκλοφορεί ήδη το Jazz στην Αμερική όπως αναφέρεται και εδώ
http://www.autoexpress.co.uk/news/autoe ... ealed.html
-
ελπίζω στο διάστημα αυτό να του γίνει κανα ευρωπαικό facelift γιατι απο τη μέση και πίσω άστα να πάνε
-
Πληροφοριες για το insight
http://japanesegreencars.blogspot.com/2 ... ation.html
-
Βάσει των δεδομένων των Βέλγων.
Μείον 7 άλογα στον βενζινοκινητήρα που δηλώνεται ως Euro5 (καλά όχι ότι ο παλαιός δεν ήταν).
13 άλογα αντί για 20 στον ηλεκτροκινητήρα.
Ελαστικά 175/65 σε 15άρες ζάντες.
Εκτός και αν έχω χάσει επεισόδια κάτι δεν πάει καλά....
-
Aπο τιμη που την βλεπουμε ?Πιστευω η αρχικη στα 15.ΟΟΟΕ και η επομενη στα 17.000Ε.
-
19900 Ευρώ με το κλειδί στο χέρι θα ήταν το ζητούμενο.
Τιμή 15000 ούτε στο όνειρο μας. Το Insight θα βρεθεί μεταξύ του jazz και του Civic.
Ernest ακούς... Υπάρχουν τίποτα πληροφορίες????
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
το ήθελα πιο κοντά στο πρωτότυπο ....+1
-
19.900 το βρισκω πολυ ακριβα ,κατι ακουσα για 12.000 13.000 δολλαρια και την στιγμη που δε εχει δασμους το οχημα λογικα θα ειναι χαμηλη η τιμη του αλλα αν γνωριζει καποιος ας μας πει.
-
Δολλάρια άκουσες?
-
Ο χρήστης jap-power έγραψε:
19.900 το βρισκω πολυ ακριβα ,κατι ακουσα για 12.000 13.000 δολλαρια και την στιγμη που δε εχει δασμους το οχημα λογικα θα ειναι χαμηλη η τιμη του αλλα αν γνωριζει καποιος ας μας πει.Μην μπερδεύεις τις τιμές στις ΗΠΑ με τις τιμές εδώ... Προσωπικά, με τον Σ, αν είναι κάτω από 20 Κ θα το βρω καλό...
-
Φωτογραφίες και άλλα στοιχεία για το Ευρωπαϊκό Insight
http://www.autoblog.com/2009/01/05/leak ... a-insight/
-
Καλύτερο από το Prius φαίνεται, αλλά δε θα το αγόραζα...
Γιατί δεν κάνουν το Civic το hatchback υβριδικό να το πάρει όλος ο κόσμος;
-
Oμορφο το βρισκω,περιμενω να δω το εσωτερικο του.
-
Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
Καλύτερο από το Prius φαίνεται, αλλά δε θα το αγόραζα...Γιατί δεν κάνουν το Civic το hatchback υβριδικό να το πάρει όλος ο κόσμος;
Είναι 1,8 και 2,0 αν δεν κάνω λάθος. Ίσως το έχουν για πιο γκαζιάρικο αλλά και πάλι...
Πάντως το 3θ από μακριά σε αυτές τις φώτο που το βλέπω δεν είναι άσχημο. Αρκεί να μείνει κοντά στο προτότυπο. -
Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
Καλύτερο από το Prius φαίνεται, αλλά δε θα το αγόραζα...Γιατί δεν κάνουν το Civic το hatchback υβριδικό να το πάρει όλος ο κόσμος;
Γιατί το σασί του hatchback δεν σχεδιάστηκε ποτέ για υβριδικό powertrain. Στην Ευρώπη η HONDA ποντάρει στους κινητήρες i-CDTi.
Άλλωστε ένα από τα μεγάλα πλεονεκτήματα του 5θυρου είναι η ευελιξία πίσω όσον αφορά τις επιλογές της διαρρύθμισης των χώρων.
Πλέον αυτού θα σήμαινε ότι ή α) το 5θυρο δεν θα έπρεπε να φτιαχτεί στην Αγγλία αλλά στην Suzuka ή β) να στηθεί ολόκληρη γραμμή παραγωγής στην Αγγλία για την εξυπηρέτηση των υβριδικών εξαρτημάτων για μία αγορά που μετά βίας θα ξεπερνούσε τις 30,000 μονάδες το έτος και χωρίς καμία δυνατότητα εξαγωγής σε άλλες χώρες (πχ Αμερική).
Το 5θύρο είναι φτιαγμένο για Ευρωπαίους και σε αυτούς θα μείνει. Αν κάποιος θέλει οικονομία με τη μορφή βενζινοκινητήρα - ηλεκτροκινητήρα θα περιμένει την επόμενη γενεά των Civic (9η) όπου το μέγεθος των μπαταριών θα μειωθεί στα 2/3 του σημερινού (ώστε να τοποθετηθούν κάτω από το πίσω κάθισμα), ο ηλεκτροκινητήρας θα έχει +10 ίππους (οπότε θα μπορεί να κινηθεί με σχετική άνεση και σε ελαφρές κλίσεις κάτι που σήμερα απλά δεν γίνεται) και το πάτωμα τόσο για τα οχήματα που θα έρχονται στην Ευρώπη όσο και για τα οχήματα που θα πάνε στην κύρια αγορά (Αμερική) θα είναι κοινό.
Πλέον αυτού δύσκολο βλέπω η HONDA να αναπτύσσει κάτι σχετικό με τη χρήση πετρελαιοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρα καθώς οι συνεχείς αφές και σβέσεις του πετρελαιοκινητήρα δεν είναι και ότι καλύτερο (sludge build up). Άλλωστε όσον αφορά τη κίνηση στη πόλη η HONDA θα εστιάσει τις προσπάθειες της σε οχήματα με Υδρογόνο ή θα παραμείνει πιστή στους βενζινοκινητήρες που προσφέρουν και μηδενικές εκπομπές σωματιδίων.
ΥΓ. Ο συνδυασμός της υβριδικής τεχνολογίας με μικρούς κινητήρες turbo είναι πολύ δυσκολότερος από ότι φανταζόμουν. Οι συνεχείς αφές και σβέσεις του κινητήρα είναι πραγματικά πονοκέφαλος για τους σχεδιαστές των turbo ή θα καθιστούσαν το Start-Stop πρακτικά ανεφάρμοστο σε μικρές εντός πόλης διαδρομές. Πλέον αυτού οι ηλεκτροκινητήρες προσφέρουν πολύ ροπή χαμηλά αντίστοιχα όπως και οι turbo.
-
Ο χρήστης jap-power έγραψε:
Oμορφο το βρισκω,περιμενω να δω το εσωτερικο του.Λίγο καλύτερο από το Jazz. Χωρίς να είμαι βέβαιος το Insight πρέπει να στηρίζεται στο πάτωμα του HONDA city. Περισσότερα θα μάθουμε μόλις βγει το όχημα.
-
Σας βρήκα μερικές φωτογραφίες:
Από το εσωτερικό του βρήκα μόνο τα όργανα:
-
Απλά νομίζω πως ένα υβριδικό που δε θα άλλαζε σε όψη από τα κλασσικά αυτοκίνητα θα εξαφάνιζε τον ανταγωνισμό (αν οι άλλοι δεν έχουν αντίστοιχο μοντέλο).
Προφανώς αυτοί ξέρουν καλύτερα και τα έχουν αναλύσει όλα, απλά κουβέντα να γίνεται...
Θέλει τόσες πολλές τροποποιήσεις το σασί;
Ας δοκιμάζανε κάτι αντίστοιχο σε μικρότερη κλίμακα, πχ λιγότερες μπαταρίες, πιο αδύναμο ηλεκτροκινητήρα. Στο Jazz ή στο Civic... Σε όλα τους τα μοντέλα να έχεις την επιλογή κλασσικού και υβριδικού κινητήρα, τότε θα ήταν μάγκες!
-
Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
Απλά νομίζω πως ένα υβριδικό που δε θα άλλαζε σε όψη από τα κλασσικά αυτοκίνητα θα εξαφάνιζε τον ανταγωνισμό (αν οι άλλοι δεν έχουν αντίστοιχο μοντέλο).Εχεις δίκιο. Θα μπορούσαν να το κάνουν για το Civic, π.χ.
Ας δοκιμάζανε κάτι αντίστοιχο σε μικρότερη κλίμακα, πχ λιγότερες μπαταρίες, πιο αδύναμο ηλεκτροκινητήρα. Στο Jazz ή στο Civic... Σε όλα τους τα μοντέλα να έχεις την επιλογή κλασσικού και υβριδικού κινητήρα, τότε θα ήταν μάγκες!
Ναι, το Civic Hybrid θα ήταν όντως εξαιρετική ιδέα.
Και απορώ πώς δεν έχουν σκεφτεί ακόμα να βγάλουν το Jazz σε hybrid.
Αναρωτιέμαι στην Αμερικάνικη αγορά εάν καμμιά εταιρία βγάζει κοινά μοντέλα σε hybrid εκδόσεις... Αραγε υπάρχουν Toyota Highlander Hybrid, Toyota Camry Hybrid, Ford Maverick Hybrid, Ford Escape Hybrid, Ford Fusion Hybrid...?
Honda Insight (Hybrid) 2009