Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    "C": Scirocco 2.0TFSI, Volvo C30 T5, Alfa Romeo GT 2.0
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. "C": Scirocco 2.0TFSI, Volvo C30 T5, Alfa Romeo GT 2.0
    • 1
    • 2
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 15 / 16
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    64
    310
    250
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • giuseppe-busso
      giuseppe-busso last edited by

      Ο χρήστης IKE έγραψε:
      Ξέχασες να αναφέρεις την ακαμψία της.

      Καθολου δεν ξεχασα.

      Ενδεικτικα(φθινουσα καταταξη) καποιων μοντελων

      Brera 38.000 Nm/deg
      Ζ4 coupe 32.000 Nm/deg.
      Cayman 31.500 Nm/deg
      ΤΤ 28.500 Nm/deg./163.400 daNM/rad
      Z4 14.500 Nm/deg.
      Spider 13.000 Nm/degree
      Saab 9-3 cabrio 11.000 nm/deg.
      Βoxster 987 9.000 Nm/deg

      Υπομνημα
      1 rad= 57,32484...deg.
      1 KGM= 9,81 NM
      1 daNM= 10 NM

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mirage last edited by

        Λέει πουθενά Βρέρα το θέμα?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Ο χρήστης mirage έγραψε:
          Λέει πουθενά Βρέρα το θέμα?

          Ειναι σαν την Κοκα Κολα =παει με ολα!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • giuseppe-busso
            giuseppe-busso last edited by

            Ο χρήστης mirage έγραψε:
            Λέει πουθενά Βρέρα το θέμα?

            Ναι εχεις και εσυ δικιο.
            Μηπως θα ηταν ευκολο να μεταφερθουν εδω?
            viewtopic.php?f=15&t=8882&p=1380475#p1380475

            Να συνεχιστει εκει η συζητηση

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              techadmin admin last edited by

              Να συμπληρώσω τη λίστα με τα αυτοκίνητα του θέματος:

              Scirocco 97.220 Nm/deg
              C30 49.100 Nm/deg
              Alfa Romeo GT 11.020 Nm/deg

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • giuseppe-busso
                giuseppe-busso last edited by

                Ο χρήστης IKE έγραψε:
                Να συμπληρώσω τη λίστα με τα αυτοκίνητα του θέματος:

                Scirocco 97.220 Nm/deg
                C30 49.100 Nm/deg
                Alfa Romeo GT 11.020 Nm/deg

                Τα πιστευεις αυτα που λες????

                Το Σιροκο και το Βολβακι ειναι σε daNM/rad
                Μετετρεψε τα σε Nm/deg και ξαναελα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  Δεν κατάλαβα το ύφος σου, τα νούμερα που έδωσα είναι σε Nm/deg όπως τα βλέπεις.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • giuseppe-busso
                    giuseppe-busso last edited by

                    Ο χρήστης IKE έγραψε:
                    Δεν κατάλαβα το ύφος σου, τα νούμερα που έδωσα είναι σε Nm/deg όπως τα βλέπεις.

                    Δεν ξερω απο που βρηκες τα νουμερα αλλα ή ειναι ανακριβεις και λαθος οι πληροφοριες σου ή μπερδεψες τις μοναδες μετρησης.

                    Δεν ξερω τι απο τα 2 ειναι πιο πιθανο

                    αλλα

                    η GT εχει στρεπτικη ακαμψια 124.100 daNM/rad που σημαινει οτι αυτο ειναι 21.650 Νm/degree.
                    Eνα BMW X5 εχει 27.000 Nm/degree.

                    Ελπιζω τωρα να καταλαβες τι πατατα ολκης εχεις γραψει. Για να φανταστεις οτι μια Veyron εχει 60.000 Nm/degree ενω μια Murcielago 20.000 Νm/Degree.

                    Τωρα ξαναψαξε τις πηγες σου, ξεκαθαρισε σε τι μοναδες μετρησης ειναι και ελα να τις συγκρινουμε τις στρεπτικες ακαμψιες.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • J
                      joe-bar-team last edited by

                      ρε συ busso τώρα σοβαρά ψάρωσες?

                      πλάκα σου κάνει, χαίρετε να σε βλέπει να πωρώνεσαι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Busso τα δικά σου νούμερα είναι λάθος, τα δικά μου είναι σωστά.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dog80 last edited by

                          Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
                          Τωρα ξαναψαξε τις πηγες σου, ξεκαθαρισε σε τι μοναδες μετρησης ειναι και ελα να τις συγκρινουμε...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            Ο χρήστης IKE έγραψε:
                            Να συμπληρώσω τη λίστα με τα αυτοκίνητα του θέματος:

                            Scirocco 97.220 Nm/deg
                            C30 49.100** Nm/deg**
                            Alfa Romeo GT 11.020 Nm/deg

                            Τι απορία έχεις τελικά με τις μονάδες, απ'όσο βλέπω ήμουν σαφέστατος. Τώρα αν δεν σου αρέσουν τα νούμερα είναι δικό σου πρόβλημα, αλλά οι αριθμοί δεν επιδέχονται καμία αμφισβήτηση. Είναι οι σωστές μετρήσεις ακαμψίας, ΤΕΛΟΣ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • giuseppe-busso
                              giuseppe-busso last edited by

                              Ο χρήστης IKE έγραψε:

                              Να συμπληρώσω τη λίστα με τα αυτοκίνητα του θέματος:

                              Scirocco 97.220 Nm/deg
                              C30 49.100** Nm/deg**
                              Alfa Romeo GT 11.020 Nm/deg

                              Τι απορία έχεις τελικά με τις μονάδες, απ'όσο βλέπω ήμουν σαφέστατος. Τώρα αν δεν σου αρέσουν τα νούμερα είναι δικό σου πρόβλημα, αλλά οι αριθμοί δεν επιδέχονται καμία αμφισβήτηση. Είναι οι σωστές μετρήσεις ακαμψίας, ΤΕΛΟΣ

                              Aston Martin DB9 Coupe 27,000 Nm/deg
                              Aston Martin DB9 Convertible 15,500 Nm/deg
                              Audi TT Coupe 19,000 Nm/deg
                              BMW E36 Touring 10,900 Nm/deg
                              BMW E36 Z3 5,600 Nm/deg
                              BMW E46 Sedan (w/o folding seats) 18,000 Nm/deg
                              BMW E46 Sedan (w/folding seats) 13,000 Nm/deg
                              BMW E46 Wagon (w/folding seats) 14,000 Nm/deg
                              BMW E46 Coupe (w/folding seats) 12,500 Nm/deg
                              BMW E46 Convertible 10,500 Nm/deg
                              Chrysler Crossfire 20,140 Nm/deg
                              Chrysler Durango 6,800 Nm/deg
                              Dodge Viper Coupe 7,600 Nm/deg
                              Ferrari 360 Spider 8,500 Nm/deg
                              Ford GT40 MkI 17,000 Nm/deg
                              Ford Mustang 2003 16,000 Nm/deg
                              Ford Mustang 2005 21,000 Nm/deg
                              Ford Mustang Convertible (2003) 4,800 Nm/deg
                              Ford Mustang Convertible (2005) 9,500 Nm/deg
                              Jaguar X-Type Sedan 22,000 Nm/deg
                              Jaguar X-Type Estate 16,319 Nm/deg
                              Lambo Murcielago 20,000 Nm/deg
                              Lotus Elan 7,900 Nm/deg
                              Lotus Elan GRP body 8,900 Nm/deg
                              Lotus Elise 10,000 Nm/deg
                              Lotus Elise 111s 11,000 Nm/deg
                              Lotus Esprit SE Turbo 5,850 Nm/deg
                              McLaren F1 13,500 Nm/deg
                              Mini (2003) 24,500 Nm/deg
                              Pagani Zonda C12 S 26,300 Nm/deg
                              Porsche 911 Turbo (2000) 13,500 Nm/deg
                              Porsche 959 12,900 Nm/deg
                              Volvo S60 20,000 Nm/deg

                              Rolls Royce Phantom: 40,000 Nm/deg
                              BMW E90: Supposedly 25% higher than E46, look above
                              BMW Z4: 21Hz... Now I just need to figure out how to convert that...
                              Audi A2: 11900 Nm/deg
                              Audi A8: 25,000 Nm/deg
                              Audi TT: 10,000 Nm/deg (22Hz)
                              Golf V GTI: 25,000 Nm/deg
                              Chevrolet Cobalt: 28 Hz
                              Ferrari 360: 1,474 kgm/degree (bending: 1,032 kg/mm)
                              Ferrari 355: 1,024 kgm/degree (bending: 727 kg/mm)
                              Ferrari 430: supposedly 20% higher than 360
                              Renault Sport Spider: 10,000 Nm/degree
                              Volvo S80: 18,600 Nm/deg
                              Koenigsegg CC-8: 28,100 Nm/deg
                              Porsche 911 Turbo 996: 27,000 Nm/deg
                              Porsche 911 Turbo 996 Convertible: 11,600 Nm/deg
                              Lotus Elise S2 Exige (2004): 10,500 Nm/deg
                              Volkswagen Fox: 17,941 Nm/deg
                              BMW Z4: 14,500 Nm/deg
                              Ferrari F50: 34,600 Nm/deg
                              Lambo Gallardo: 23000 Nm/deg
                              Ford GT: 27,100 Nm/deg
                              Mazda Rx-8: 30,000 Nm/deg
                              Mazda Rx-7: ~15,000 Nm/deg

                              Μερικα ενδεικτικα
                              πηγη: http://forum.racesimcentral.com/showthread.php?t=210895

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                joe-bar-team last edited by

                                ΞΕΚΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

                                πλακα σπαει σου λέγω.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • giuseppe-busso
                                  giuseppe-busso last edited by

                                  Ο χρήστης IKE έγραψε:

                                  Να συμπληρώσω τη λίστα με τα αυτοκίνητα του θέματος:

                                  Scirocco 97.220 Nm/deg
                                  C30 49.100** Nm/deg**
                                  Alfa Romeo GT 11.020 Nm/deg

                                  Τι απορία έχεις τελικά με τις μονάδες, απ'όσο βλέπω ήμουν σαφέστατος. Τώρα αν δεν σου αρέσουν τα νούμερα είναι δικό σου πρόβλημα, αλλά οι αριθμοί δεν επιδέχονται καμία αμφισβήτηση. Είναι οι σωστές μετρήσεις ακαμψίας, ΤΕΛΟΣ

                                  Εισαι ασαφεστατος, ανακριβης, ημιμαθεις και μπερδεμενος.
                                  Οι παραπανω torsional rigiditys ειναι εκτος πραγματικοτητας.
                                  1ον διοτι γνωριζω αυτην της GT απο πρωτο χερι και δευτερον οσο αφορα αυτην του Σιροκο τετοια στρεπτικη ακαμψια δεν εχουν ουτε τα μαρμαρα του Παρθενωνα. Γκεγκε παλικαρι μου?
                                  Καπου ειδες αυτα τα νουμερα πιθανον με μοναδα μετρησης σε daNM/rad και εσυ τα βαπτισες Nm/degree.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nikos last edited by

                                    torsional rigiditIES

                                    carry on pls...

                                    Nikos @ YouTube

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      techadmin admin last edited by

                                      Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
                                      Γκεγκε παλικαρι μου?

                                      γκεγκε, (ξε)γκέγκε τα νούμερα που έδωσες είναι βλακείες και λάθος, ΟΛΑ

                                      ΥΓ. πως την μέτρησες την ακαμψία από 'πρώτο χέρι'??

                                      peace out

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • O
                                        olympian2 last edited by

                                        Ο χρήστης IKE έγραψε:

                                        Γκεγκε παλικαρι μου?

                                        γκεγκε, (ξε)γκέγκε τα νούμερα που έδωσες είναι βλακείες και λάθος, ΟΛΑ

                                        ΥΓ. πως την μέτρησες την ακαμψία από 'πρώτο χέρι'??

                                        peace out

                                        Τα έβαλε στην πρέσα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dog80 last edited by

                                          Πάντως στα φορτηγά η ακαμψία δέν είναι καλό πράγμα. Αν είναι πολύ άκαμπτο το σασί τότε κόβεται στα σημεία που πιανουν τα σκουλαρίκια της σούστας. Αυτός είναι ένας λόγος που οι τροχοί στο ρυμουλκούμενο είναι πίσω-πίσω αντί να είναι κάπου στη μέση (που θα ήταν πιό λογικό απο άποψη κατανομής φορτίου). Ο άλλος λόγος είναι οτι με τους άξονες στη μέση δέν θα έστριβε εύκολα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kikizas-grigoris last edited by

                                            Απο μια συντομη αναζητηση στο internet, ολα δειχνουν οτι
                                            τα δεδομενα του Giuseppe Busso ειναι αυτα που
                                            ανταποκρινονται στην πραγματικοτητα...
                                            Θα ηταν ενδιαφερον παντως να ειχαμε τα σωστα νουμερα
                                            των τριων αυτοκινητων.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 15 / 16
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr