Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW FORUM
    • 1
    • 2
    • 293
    • 294
    • 295
    • 296
    • 297
    • 1325
    • 1326
    • 295 / 1326
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    61
    26517
    154855
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • giuseppe-busso
      giuseppe-busso last edited by

      Ο χρήστης johnkyr έγραψε:

      -θα κόψει (ροπή αδράνειας)
      -θα ανέβει η κατανάλωση ...

      Αυτα απο που τα συμπερανες?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        drdino last edited by

        Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
        γιατι λαθος αν τις τουρμπισει και τις αφησει πισωκινητες??

        και για μενα ειναι λαθος να τουρμπισει τις Μ(λογω φιλοσοφιας),αλλα πώς αλλιως να τα βγαλει περα???
        βεβαια ξαναλεω πως σε συνεντευξη που χα διαβασει(οχι πολυ παλια) οι Μ-αδες μιλουσαν για διατηρηση των ιδιων αλογων και μειωση βάρους αλλα τα πολλα αλογα ειναι που τραβανε το κοσμο μη κοροιδευομαστε...

        Πωπω, λες και το μιτριόλι είναι αργό ρε συ. 'να τα βγάλει πέρα' δλδ έλεος.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          drdino last edited by

          Επί θεωρητικής βάσεως μιλώντας, έχει δίκιο μάλλον. Πρακτικά, δεν νομίζω ότι θα καταλάβει ΤΙΣ διαφορές...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            puntolord last edited by

            Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
            +θα έχει καλύτερη ακρίβεια στο τιμόνι
            +σταθερότητα στα 150+χαω
            +θα είναι πιο όμορφο

            -θα κοπανάει περισσότερο
            -θα κόψει (ροπή αδράνειας)
            -θα ανέβει η κατανάλωση

            βρες το βάρος των δύο τροχών 16&17. όσο πιο βαριές είναι τόσο χειρότερα θα είναι
            για την αναρτημένη μάζα στην ανάρτηση...

            Oι 16άρες έχουν 10 Kg/τεμ ενώ οι 17άρες 12,14Kg/τεμ.........και κοστίζουν μόνο 450€ ελαφρώς μεταχειρισμένες με λάστιχα (10.000χλμ)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              insanedriver last edited by

              Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:

              +θα έχει καλύτερη ακρίβεια στο τιμόνι
              +σταθερότητα στα 150+χαω
              +θα είναι πιο όμορφο

              -θα κοπανάει περισσότερο
              -θα κόψει (ροπή αδράνειας)
              -θα ανέβει η κατανάλωση

              βρες το βάρος των δύο τροχών 16&17. όσο πιο βαριές είναι τόσο χειρότερα θα είναι
              για την αναρτημένη μάζα στην ανάρτηση...

              Oι 16άρες έχουν 10 Kg/τεμ ενώ οι 17άρες 12,14Kg/τεμ.........και κοστίζουν μόνο 450€ ελαφρώς μεταχειρισμένες με λάστιχα (10.000χλμ)

              Βάλε και άλλα 1-2 κιλά διαφορά στο βάρος του ελαστικού σε σχέση με τις 16αρες.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                techadmin admin last edited by

                Αυτή είναι η μεταποιημένη M3 από την νεοσύστατη Brabham η οποία επικαλείται στο επίσημο press kit τα εξής:

                *One of the most illustrious names of automotive history has returned. After numerous successes in Formula One and being dormant for nearly sixteen years, the legendary motor racing brand was relaunched.

                Despite its long absence, the renowned company still has to meet high expectations. Its vehicles are designed according to highest quality standards and manufactured by using state-of-the-art technology. Consequently, development programmes designed for the automotive industry and Formula One manufacturing techniques are employed as well. '*

                Το αστείο είναι πως η εταιρία αυτή ναι μεν έχει κατοχυρώσει εμπορικά τα ονόματα αλλά δεν έχει καμία σχέση με τον Sir Jack Brabham και την ιστορική ομάδα της F1 !. Απλώς ο συγκεκριμένος επιχειρηματίας βρήκε μία τρύπα με το registration και σπεύδει να καπηλευτεί το ιστορικό στοιχείο του ονόματος. Λογικά θα ακολουθήσουν μυνήσεις.

                Το μοντέλο που παρουσίασε δεν θα το χαρακτήριζα και κάτι ιδιαίτερο, εξωτερικά είναι μία ψιλο(ή και χοντρο) καγκουρεμένη M3 και για τα τεχνικά χαρακτηριστικά δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα τίποτα. Η μαϊμουδιά με το όνομα πάντως δεν με προδιαθέτει για κάτι αξιόλογο ή ουσιαστικό.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pik last edited by

                  καλημέρα και καλό μήνα!
                  δεν μου αρέσει και μένα αυτή εδώ η καγκουριά...

                  PuntoLord στα 450Ε με τα ελαστικά τις παίρνεις και καλορίζικες!!!!!

                  τι ελαστικά εχει;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • J
                    johnkyr last edited by

                    Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

                    -θα κόψει (ροπή αδράνειας)
                    -θα ανέβει η κατανάλωση ...

                    Αυτα απο που τα συμπερανες?

                    προσπαθησε να περιστέψεις .2 τροχούς με διαφορρετική ροπή αδράνειας
                    και θα δεις ότι για αυτόν που έχει την μεγαλύτερη, θα ξοδέψεις περισσότερη
                    ενέργεια, όταν και οι δύό θσ έχουν την ίδια γωνιακή ταχύτητα.

                    http://users.sch.gr/kassetas/educ92eInert.htm' target='_blank' target='_blank

                    . Η έννοια ΡΟΠΗ ΑΔΡΑΝΕΙΑΣ αναφέρεται σε συγκεκριμένο σώμα και σε συγκεκριμένο άξονα. Μονάδα μέτρησης είναι το 1 kgm2. Η τιμή της εξαρτάται από το «πώς κατανέμεται» η μάζα του στερεού σε σχέση με τον άξονα. Εκφράζει την αδράνεια (δυσφορία) του σώματος κατά τη μεταβολή της στροφικής κινητικής του κατάστασης περί τον συγκεκριμένο άξονα. Όσο μεγαλύτερη ροπή αδράνειας παρουσιάζει το σώμα, τόσο μικρότερη θα είναι η γωνιακή επιτάχυνση την οποία θα «αποδεχθεί» υπό την επίδραση ορισμένης ροπής. Αυτό εκφράζεται και με την εξίσωση αγων = τολ/ Ι

                    Δες τα βιντέκια ....

                    Η ροπή αδράνειας είναι ένα μέγεθος που μετράει την αντίσταση που παρουσιάζει ένα σώμα στην αλλαγή της περιστροφικής κινητικής κατάστασης Το μέγεθος αυτό εξαρτάται απο την μάζα του σώματος αλλά και απο την απόσταση της μάζας απο τον άξονα περιστροφής (καλύτερα, απο την κατανομή της μάζας γύρω από τον άξονα περιστροφής)Στο πρώτο παράδειγμα προσπαθούμε να θέσουμε σε κίνηση μία σημειακή μάζα ,και αλλάζουμε την αποστασή της από τον άξονα περιστροφής για να δουμε πότε αυτό είναι πιό εύκολο(Αυτό το καταλαβαίνουμε από το πόσο γρήγορα θα περιστρέφεται η μάζα ,όσο πιό γρήγορα περιστρέφεται τόσο πιό μικρή αντίσταση παρουσιάζει).Στα παραδείγματα που αφορούν τα στερεά σώματα(δακτύλιος ,κυκλικος δίσκος )δεν αλλάζουμε καθόλου τις μάζες τους αλλά μόνο τις διαστάσεις τους και θέτουμε τα σώματα σε περιστροφή δαπανώντας την ίδια ενέργεια Παρατηρείστε πότε τα στερεά στρέφονται πιο γρήγορα όταν η μάζα τους κατανέμεται πιό κοντά στον άξονα περιστροφής ή όταν είναι πιό

                    http://papadimas.blogspot.com/2008/09/blog-post_19.html' target='_blank

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lefos last edited by

                      Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
                      Γιατί λοιπόν να μη καταλάβει και τα κορυφαία turbo μοτέρ? Ήδη έχει πάρει βραβείο για τον 6κυλ turbo.

                      Aς το κανει σε ολη τη γκαμα, πλην των ///Μ. Για παραδειγμα, η 750 με τον biturbo ειναι πολυ καλη κινηση. Δεν θα μου αρεσε ομως μια Μ3 με τουρμπινα. Μονο που το λεω ανατριχιαζω... Ειναι αντιθετο με τη φιλοσοφια. Ειναι σαν να λεμε οτι η Mitsubishi αποφασιζει να βγαλει το EVO σε εκδοση 3,0lt V6 ατμοσφαιρα με 300 ιππους.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • giuseppe-busso
                        giuseppe-busso last edited by

                        Ο χρήστης johnkyr έγραψε:

                        -θα κόψει (ροπή αδράνειας)
                        -θα ανέβει η κατανάλωση ...

                        Αυτα απο που τα συμπερανες?

                        προσπαθησε να περιστέψεις .2 τροχούς με διαφορρετική ροπή αδράνειας
                        και θα δεις ότι για αυτόν που έχει την μεγαλύτερη, θα ξοδέψεις περισσότερη
                        ενέργεια, όταν και οι δύό θσ έχουν την ίδια γωνιακή ταχύτητα.

                        http://users.sch.gr/kassetas/educ92eInert.htm' target='_blank' target='_blank' target='_blank

                        . Η έννοια ΡΟΠΗ ΑΔΡΑΝΕΙΑΣ αναφέρεται σε συγκεκριμένο σώμα και σε συγκεκριμένο άξονα. Μονάδα μέτρησης είναι το 1 kgm2. Η τιμή της εξαρτάται από το «πώς κατανέμεται» η μάζα του στερεού σε σχέση με τον άξονα. Εκφράζει την αδράνεια (δυσφορία) του σώματος κατά τη μεταβολή της στροφικής κινητικής του κατάστασης περί τον συγκεκριμένο άξονα. Όσο μεγαλύτερη ροπή αδράνειας παρουσιάζει το σώμα, τόσο μικρότερη θα είναι η γωνιακή επιτάχυνση την οποία θα «αποδεχθεί» υπό την επίδραση ορισμένης ροπής. Αυτό εκφράζεται και με την εξίσωση αγων = τολ/ Ι

                        Δες τα βιντέκια ....

                        Η ροπή αδράνειας είναι ένα μέγεθος που μετράει την αντίσταση που παρουσιάζει ένα σώμα στην αλλαγή της περιστροφικής κινητικής κατάστασης Το μέγεθος αυτό εξαρτάται απο την μάζα του σώματος αλλά και απο την απόσταση της μάζας απο τον άξονα περιστροφής (καλύτερα, απο την κατανομή της μάζας γύρω από τον άξονα περιστροφής)Στο πρώτο παράδειγμα προσπαθούμε να θέσουμε σε κίνηση μία σημειακή μάζα ,και αλλάζουμε την αποστασή της από τον άξονα περιστροφής για να δουμε πότε αυτό είναι πιό εύκολο(Αυτό το καταλαβαίνουμε από το πόσο γρήγορα θα περιστρέφεται η μάζα ,όσο πιό γρήγορα περιστρέφεται τόσο πιό μικρή αντίσταση παρουσιάζει).Στα παραδείγματα που αφορούν τα στερεά σώματα(δακτύλιος ,κυκλικος δίσκος )δεν αλλάζουμε καθόλου τις μάζες τους αλλά μόνο τις διαστάσεις τους και θέτουμε τα σώματα σε περιστροφή δαπανώντας την ίδια ενέργεια Παρατηρείστε πότε τα στερεά στρέφονται πιο γρήγορα όταν η μάζα τους κατανέμεται πιό κοντά στον άξονα περιστροφής ή όταν είναι πιό

                        http://papadimas.blogspot.com/2008/09/blog-post_19.html' target='_blank' target='_blank

                        Nαι βρε αγορι ευχαριστω για την υπενθυμιση της Φυσικης.
                        Που συμπερανες εσυ ομως οτι απο την μεταβαση σε 17αρες οτι θα εχει τα 2 ανωτερα συμπτωματα.
                        Συμπεριλαμβανομενου και του ελαστικου. Εχεις διαστασεις και βαρη και ξερεις?
                        Ναι μεν στο προφιλ προστιθεται μια ιντσα ζαντας αλλα αυτη θα αφαιρεθει απο το ελαστικο....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          leonp last edited by

                          Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
                          Ναι μεν στο προφιλ προστιθεται μια ιντσα ζαντας αλλα αυτη θα αφαιρεθει απο το ελαστικο....

                          Το λάστιχο είναι πιο ελαφρύ από το μέταλλο της ζάντας.
                          Όσο μικρότερη ζάντα και μεγαλύτερο λάστιχο, τόσο πιο ελαφρύ το σύνολο.

                          Σε αδύναμα αμάξια με μικρό ΤΡΟΧΟ έχει σημασία, στα δυνατά όχι τόσο.
                          Αν σπινιάρεις τις 3 πρώτες σχέσεις, αυτό που έχει σημασία είναι η πρόσφυση και όχι το βάρος του τροχού.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            christos-lappas last edited by

                            Ο χρήστης leonp έγραψε:
                            Αν σπινιάρεις τις 3 πρώτες σχέσεις, αυτό που έχει σημασία είναι η πρόσφυση και όχι το βάρος του τροχού.

                            Αυτό μου συμβαίνει συνέχεια στο Bora ρε γμτ. Μήπως να του περνούσα 19ρες;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              johnkyr last edited by

                              Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

                              -θα κόψει (ροπή αδράνειας)
                              -θα ανέβει η κατανάλωση ...

                              Αυτα απο που τα συμπερανες?

                              προσπαθησε να περιστέψεις .2 τροχούς με διαφορρετική ροπή αδράνειας
                              και θα δεις ότι για αυτόν που έχει την μεγαλύτερη, θα ξοδέψεις περισσότερη
                              ενέργεια, όταν και οι δύό θσ έχουν την ίδια γωνιακή ταχύτητα.

                              http://users.sch.gr/kassetas/educ92eInert.htm' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank

                              . Η έννοια ΡΟΠΗ ΑΔΡΑΝΕΙΑΣ αναφέρεται σε συγκεκριμένο σώμα και σε συγκεκριμένο άξονα. Μονάδα μέτρησης είναι το 1 kgm2. Η τιμή της εξαρτάται από το «πώς κατανέμεται» η μάζα του στερεού σε σχέση με τον άξονα. Εκφράζει την αδράνεια (δυσφορία) του σώματος κατά τη μεταβολή της στροφικής κινητικής του κατάστασης περί τον συγκεκριμένο άξονα. Όσο μεγαλύτερη ροπή αδράνειας παρουσιάζει το σώμα, τόσο μικρότερη θα είναι η γωνιακή επιτάχυνση την οποία θα «αποδεχθεί» υπό την επίδραση ορισμένης ροπής. Αυτό εκφράζεται και με την εξίσωση αγων = τολ/ Ι

                              Δες τα βιντέκια ....

                              Η ροπή αδράνειας είναι ένα μέγεθος που μετράει την αντίσταση που παρουσιάζει ένα σώμα στην αλλαγή της περιστροφικής κινητικής κατάστασης Το μέγεθος αυτό εξαρτάται απο την μάζα του σώματος αλλά και απο την απόσταση της μάζας απο τον άξονα περιστροφής (καλύτερα, απο την κατανομή της μάζας γύρω από τον άξονα περιστροφής)Στο πρώτο παράδειγμα προσπαθούμε να θέσουμε σε κίνηση μία σημειακή μάζα ,και αλλάζουμε την αποστασή της από τον άξονα περιστροφής για να δουμε πότε αυτό είναι πιό εύκολο(Αυτό το καταλαβαίνουμε από το πόσο γρήγορα θα περιστρέφεται η μάζα ,όσο πιό γρήγορα περιστρέφεται τόσο πιό μικρή αντίσταση παρουσιάζει).Στα παραδείγματα που αφορούν τα στερεά σώματα(δακτύλιος ,κυκλικος δίσκος )δεν αλλάζουμε καθόλου τις μάζες τους αλλά μόνο τις διαστάσεις τους και θέτουμε τα σώματα σε περιστροφή δαπανώντας την ίδια ενέργεια Παρατηρείστε πότε τα στερεά στρέφονται πιο γρήγορα όταν η μάζα τους κατανέμεται πιό κοντά στον άξονα περιστροφής ή όταν είναι πιό

                              http://papadimas.blogspot.com/2008/09/blog-post_19.html' target='_blank' target='_blank' target='_blank

                              Nαι βρε αγορι ευχαριστω για την υπενθυμιση της Φυσικης.
                              Που συμπερανες εσυ ομως οτι απο την μεταβαση σε 17αρες οτι θα εχει τα 2 ανωτερα συμπτωματα.
                              Συμπεριλαμβανομενου και του ελαστικου. Εχεις διαστασεις και βαρη και ξερεις?
                              Ναι μεν στο προφιλ προστιθεται μια ιντσα ζαντας αλλα αυτη θα αφαιρεθει απο το ελαστικο....

                              αν διάβασες τα παραπάνω post, o φίλος παράθεσε τα βάρη από τις 2 ζάντες ....
                              ασε που στην 17αρα-ζαντα έχουμε και διαφορετική κατανομή της μάζας γύρω από τον άξονα
                              περιστροφής .... anyway ....

                              όποιος κατάλαβε κατάλαβε ... ακόμα και να μην έχεις ιδέα από φυσική, αν κάνεις μια βόλτα
                              το ίδιο αυτοκίνητο με διαφορετική διάμετρο ζάντας (αλλά με ίδια διάμετρο τροχού) και δεν είσαι
                              αναίσθητος, θα καταλάβεις τις διαφορές. Αν δεν πιστεύεις την θεωρία, κάνε μια βόλτα ....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • giuseppe-busso
                                giuseppe-busso last edited by

                                Kαλα με επεισες

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • J
                                  johnkyr last edited by

                                  παλαιότερα που είχα 106 .... είχαν τοποθετηθεί ....

                                  185/55/14 gti ζάντα 7,3kg η ζάντα και άλλα τόσα το λάστιχο ±15,5kg
                                  μετά τοποθετήθηκαν για λίγο
                                  195/45/15 Οz wrc σύνολο 17,3kg

                                  οι διαφορές ήταν εμφανέστατες.

                                  βέβαια δεν είναι μόνο το βάρος, αλλά και η διαφορετική κατανομή της μάζας, γύρω από τον άξονα
                                  περιστροφής ....

                                  για εκπαιδευτικούς λόγους, η ερώτηση είναι ..... έστω ότι οι δύο ζάντες 15 & 14, έχουν το ίδιο σχήμα,
                                  και γνωρίζουμε ότι το 15 ελαστικό ζυγίζει 600γρ περισσότερο από το 14ρι ...

                                  πόσο πιο ελαφριά πρέπει να είναι η 15αρα ζάντα για να έχουμε την ίδια ροπή αδράνειας ....

                                  πχ με την Kosei K1 (πολύ ελαφριά 4,9kg) ? θα είχαμε τα ίδια μειονεκτήματά ?

                                  κάποιος που έχει 106 με 15ρες Κ1, μπορεί να μας πει εντυπώσεις ....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • giuseppe-busso
                                    giuseppe-busso last edited by

                                    Οκ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nikos last edited by

                                      Meeeeerry Christmas...ho ho ho

                                      Youtube Video

                                      Nikos @ YouTube

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dimitris60 last edited by

                                        Η Μ3 του βελτιωτη που εκμεταλλευεται το ονομα Brabham στην Essen.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          christos-lappas last edited by

                                          Εμένα γιατί μου αρέσει;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            drdino last edited by

                                            Γιαυτό:

                                            '

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 293
                                            • 294
                                            • 295
                                            • 296
                                            • 297
                                            • 1325
                                            • 1326
                                            • 295 / 1326
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr