-
Ας πάρει το απλό RX-8 με τα 192 άλογα και του μένουν 10.000 στην τσέπη. Εκτός αν μιλάμε για ταξιτζή τα 10.000 θα καλύψουν με το παραπάνω τη διαφορά σε κατανάλωση για πολλά χρόνια (10?) ανάλογα και πόσα χλμ κάνει. Και στα χρόνια αυτά θα έχει μακράν το καλύτερο αυτοκίνητο του είδους στα λεφτά αυτά (ή και στα διπλάσια) και ικανοποιητικούς χώρους.
-
Περίμενε το καινούργιο Hyundai Coupe (project genesis ή κάπως έτσι)...
2,0lt turbo + πισωκίνητο.(θα έχεις και δωρεάν service για μια ζωή )
-
Ακριβώς αυτό που λέει ο ΙΚΕ. Καλύτερο από το RX-8 δεν θα βρει μ'αυτά τα χαρακτηριστικά που ψάχνει.
-
Επίσης στην αγορά κυκλοφορούν και πολλά μεταχειρισμένα Rx-8 Cosmo σε κατάσταση 'κούτα' και τιμές έκπληξη.
-
Καινούριο στα 35.000 με τα χαρακτηριστικά που είπες είναι μονο το RX8.
Η κατανάλωση βενζίνης είναι οσο ενα SUV (για το μέσο όρο μιλάμε πάντα, μην συγκρίνεις με κανα υβριδικό/φωτοβολταϊκό 1000αρι) και του λαδιού είναι γύρω στο 1 λιτρο (6,5 ευρώ) τα 1000χλμ.
Αν δίνεις 35 χιλιάρικα και σε προβληματίζουν αυτά, μάλλον πρέπει να ξανασκεφτείς το ποσό που δίνεις ή την κατηγορία που επιλέγεις. -
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
Με energy saver
Ελα φορωντας οτι σπορ λαστιχο θες να παμε κεραιες να δουμε who is da boss... Saver και ξερο ψωμι...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Με energy saver
Ελα φορωντας οτι σπορ λαστιχο θες να παμε κεραιες να δουμε who is da boss... Saver και ξερο ψωμι...
Στις 9 στη βρυση στη πηγη ...θα περιμενω
-
Πάρε Lexus IS 200 από το 2005 έως το 2007 μεταχειρισμένο.
Παρήγγειλε και το supercharger kit από Αμερική και έχεις ένα φανταστικό αυτοκίνητο!Το οδήγησα και πραγματικά εντυπωσιάστηκα. Το συνολικό κόστος ήταν 20000 το αμάξι, 5000Ε η μετατροπή και 2000Ε η ανάρτηση.
-
Ok, ας πούμε ότι το RX-8 συγκεντρώνει όλες τις αρετές. Ένα πράγμα που με ανησυχεί είναι η αξιοπιστία. Εντάξει, οι Wankel έχουν εξελιχθεί σε σχέση με παλιότερα, αλλά και πάλι αντέχουν τα χιλιόμετρα ενός συμβατικού βενζινοκινητήρα; Ή στα 100000 km θα πλησιάζει η ημερομηνία λήξης;
-
Νομίζω πως επαναλαμβάνομαι αλλά ακόμα και να αλλάξεις κινητήρα στα 100.000χλμ και πάλι κερδισμένος είσαι οικονομικά με το RX-8. Παρ'όλα αυτά αν δεν το σκαλίζεις (με 'μετατροπές' και 'βελτιώσεις' ) και το συντηρείς σωστά δεν θα έχεις κάποιο σοβαρό πρόβλημα.
-
BMW 316i
-
mazda rx8 με τον κινητηρα του 3 mps...
-
To Navara μετράει?
-
Το σωστό θα ήταν να έλεγες:
navara με δίχρονο κινητήρα από polaris snowmobil
-
Με 35-40000 ευρώ φέρνεις Mustang
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Με 35-40000 ευρώ φέρνεις MustangΤο fun to drive δν θα βρει...δν στριβουν αυτα τα πραγματα ...μια σειρα 1 bmw?
-
Το fun to drive της Mustang είναι το παντιλίκι... μέχρι εκεί φτάνει αλλά το κάνει απολαυστικά
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Το fun to drive της Mustang είναι το παντιλίκι... μέχρι εκεί φτάνει αλλά το κάνει απολαυστικάΠασο παντως υπαρχει ενας επισημος εισαγωγεας στην Αθηνα....και πραγματικα απο μια σειρα 3 κουπε θα την προτιμουσα μονο και μονο επειδη εχει γεμισει και θα γεμισει ο τοπος (3 κουπε)...
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
LEXUS IS 250 Classic καινούργιο.Εχει 38.200 αλλά επειδή έχουν σφίξει οι κ@λοι με 35.000 πιστεύω ότι θα το χτυπήσεις.....+1
-
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
C-class Blue
Σπορ kai fun to drive πανε περιπατο με την blue
Δεν θα το λεγα. Σύμφωνοι, Mx-5 δεν είναι.
Με energy saver , μη απενεργοποιουμενο esp και χωρις πακετο AMG θα το ελεγα...
Sport, fun to drive, πισωκίνητο, με χώρους...