Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Sport, fun to drive, πισωκίνητο, με χώρους...
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Sport, fun to drive, πισωκίνητο, με χώρους...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1 / 5
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    38
    88
    160
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      fsword last edited by

      Ρε παιδιά, έτσι από περιέργεια, δεν υπάρχει αυτοκίνητο μέχρι 30-35000 ευρώ που να συγκεντρώνει τα... προσόντα του τίτλου; Δηλαδή: γρήγορο, με κρατήματα, σχετικούς χώρους και κυρίως... πισωκίνητο! Δε σκέφτομαι για αγορά (άμεσα τουλάχιστον) γι' αυτό ανοίγω το θέμα πιο πολύ για τη συζήτηση. Απ' το λίγο ψάξιμο που έκανα παρατηρώ ότι στη συγκεκριμένη κατηγορία τιμής τα πισωκίνητα μοντέλα πρέπει να μετριούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού. Π.χ. Mazda MX5, RX-8... τίποτε άλλο; Πραγματικά μου κάνει εντύπωση γιατί δε μιλάμε και για την πιο οικονομική κατηγορία... Βέβαια υπάρχουν πολλά γρήγορα μοντέλα σ' αυτά τα χρήματα (βλέπε Type-R, Focus, Golf GTi κτλ.) αλλά δεν είναι πισωκίνητα. Από την άλλη δεν τα έχω οδηγήσει κιόλας και για να τα κατασκευάζουν χωρίς πισωκίνηση κάποιος λόγος θα υπάρχει. Απλά υποψιάζομαι πως περισσότερο έχει να κάνει με την ασφάλεια και την αδυναμία να κατασκευαστεί ένα σωστά στημένο πισωκίνητο στα χρήματα αυτά (???) παρά με την αίσθηση στο δρόμο. Και βέβαια δε λέω ότι η ασφάλεια είναι αμελητέο θέμα (το αντίθετο!) αλλά δεν είμαστε και 30 χρόνια πριν... η τεχνολογία έχει εξελιχθεί και πλέον υπάρχουν τόσα βοηθήματα που θα μπορούσαν να εξαλείψουν τα όποια προβλήματα και ταυτόχρονα να μην αφαιρούν οδηγική απόλαυση. Άσε που αν ήταν τόσο προβληματικά τα πισωκίνητα δε νομίζω π.χ. να μην το είχε καταλάβει η BMW και να συνέχιζε να παράγει αυτοκίνητα με κίνηση πίσω... Τι να πω, την ευχαρίστηση που σου δίνει η πισωκίνηση (άντε και η τετρακίνηση, αλλά με κύρια κατανομή πίσω) δε νομίζω να την παίρνεις από κανένα όχημα με κίνηση στους εμπρός τροχούς.

      Ποια η άποψή σας; Σε γρήγορο αυτοκίνητο τι θα προτιμούσατε, εμπρός ή πίσω κίνηση; Στην κατηγορία μέχρι 35000 ευρώ βλέπετε κανένα πισωκίνητο που δεν το έχω πάρει χαμπάρι; Έτσι από περιέργεια... Γιατί κι αυτά που ανέφερα μπορεί να μην είναι (καθόλου) άσχημες επιλογές, αλλά είναι αρκετά περιοριστικές. Θέλω να πω δεν υπάρχει κάποια επιλογή π.χ. με περισσότερους χώρους, κάποιο hatchback κτλ. Ενώ από 40k και πάνω βλέπουμε Mercedes, BMW (sedan, coupe και cabrio) και όσο ανεβαίνουμε τόσο πληθαίνουν οι επιλογές...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        fsword last edited by

        Ρε παιδιά, έτσι από περιέργεια, δεν υπάρχει αυτοκίνητο μέχρι 30-35000 ευρώ που να συγκεντρώνει τα... προσόντα του τίτλου; Δηλαδή: γρήγορο, με κρατήματα, σχετικούς χώρους και κυρίως... πισωκίνητο! Δε σκέφτομαι για αγορά (άμεσα τουλάχιστον) γι' αυτό ανοίγω το θέμα πιο πολύ για τη συζήτηση. Απ' το λίγο ψάξιμο που έκανα παρατηρώ ότι στη συγκεκριμένη κατηγορία τιμής τα πισωκίνητα μοντέλα πρέπει να μετριούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού. Π.χ. Mazda MX5, RX-8... τίποτε άλλο; Πραγματικά μου κάνει εντύπωση γιατί δε μιλάμε και για την πιο οικονομική κατηγορία... Βέβαια υπάρχουν πολλά γρήγορα μοντέλα σ' αυτά τα χρήματα (βλέπε Type-R, Focus, Golf GTi κτλ.) αλλά δεν είναι πισωκίνητα. Από την άλλη δεν τα έχω οδηγήσει κιόλας και για να τα κατασκευάζουν χωρίς πισωκίνηση κάποιος λόγος θα υπάρχει. Απλά υποψιάζομαι πως περισσότερο έχει να κάνει με την ασφάλεια και την αδυναμία να κατασκευαστεί ένα σωστά στημένο πισωκίνητο στα χρήματα αυτά (???) παρά με την αίσθηση στο δρόμο. Και βέβαια δε λέω ότι η ασφάλεια είναι αμελητέο θέμα (το αντίθετο!) αλλά δεν είμαστε και 30 χρόνια πριν... η τεχνολογία έχει εξελιχθεί και πλέον υπάρχουν τόσα βοηθήματα που θα μπορούσαν να εξαλείψουν τα όποια προβλήματα και ταυτόχρονα να μην αφαιρούν οδηγική απόλαυση. Άσε που αν ήταν τόσο προβληματικά τα πισωκίνητα δε νομίζω π.χ. να μην το είχε καταλάβει η BMW και να συνέχιζε να παράγει αυτοκίνητα με κίνηση πίσω... Τι να πω, την ευχαρίστηση που σου δίνει η πισωκίνηση (άντε και η τετρακίνηση, αλλά με κύρια κατανομή πίσω) δε νομίζω να την παίρνεις από κανένα όχημα με κίνηση στους εμπρός τροχούς.

        Ποια η άποψή σας; Σε γρήγορο αυτοκίνητο τι θα προτιμούσατε, εμπρός ή πίσω κίνηση; Στην κατηγορία μέχρι 35000 ευρώ βλέπετε κανένα πισωκίνητο που δεν το έχω πάρει χαμπάρι; Έτσι από περιέργεια... Γιατί κι αυτά που ανέφερα μπορεί να μην είναι (καθόλου) άσχημες επιλογές, αλλά είναι αρκετά περιοριστικές. Θέλω να πω δεν υπάρχει κάποια επιλογή π.χ. με περισσότερους χώρους, κάποιο hatchback κτλ. Ενώ από 40k και πάνω βλέπουμε Mercedes, BMW (sedan, coupe και cabrio) και όσο ανεβαίνουμε τόσο πληθαίνουν οι επιλογές...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          fsword last edited by

          Ρε παιδιά, έτσι από περιέργεια, δεν υπάρχει αυτοκίνητο μέχρι 30-35000 ευρώ που να συγκεντρώνει τα... προσόντα του τίτλου; Δηλαδή: γρήγορο, με κρατήματα, σχετικούς χώρους και κυρίως... πισωκίνητο! Δε σκέφτομαι για αγορά (άμεσα τουλάχιστον) γι' αυτό ανοίγω το θέμα πιο πολύ για τη συζήτηση. Απ' το λίγο ψάξιμο που έκανα παρατηρώ ότι στη συγκεκριμένη κατηγορία τιμής τα πισωκίνητα μοντέλα πρέπει να μετριούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού. Π.χ. Mazda MX5, RX-8... τίποτε άλλο; Πραγματικά μου κάνει εντύπωση γιατί δε μιλάμε και για την πιο οικονομική κατηγορία... Βέβαια υπάρχουν πολλά γρήγορα μοντέλα σ' αυτά τα χρήματα (βλέπε Type-R, Focus, Golf GTi κτλ.) αλλά δεν είναι πισωκίνητα. Από την άλλη δεν τα έχω οδηγήσει κιόλας και για να τα κατασκευάζουν χωρίς πισωκίνηση κάποιος λόγος θα υπάρχει. Απλά υποψιάζομαι πως περισσότερο έχει να κάνει με την ασφάλεια και την αδυναμία να κατασκευαστεί ένα σωστά στημένο πισωκίνητο στα χρήματα αυτά (???) παρά με την αίσθηση στο δρόμο. Και βέβαια δε λέω ότι η ασφάλεια είναι αμελητέο θέμα (το αντίθετο!) αλλά δεν είμαστε και 30 χρόνια πριν... η τεχνολογία έχει εξελιχθεί και πλέον υπάρχουν τόσα βοηθήματα που θα μπορούσαν να εξαλείψουν τα όποια προβλήματα και ταυτόχρονα να μην αφαιρούν οδηγική απόλαυση. Άσε που αν ήταν τόσο προβληματικά τα πισωκίνητα δε νομίζω π.χ. να μην το είχε καταλάβει η BMW και να συνέχιζε να παράγει αυτοκίνητα με κίνηση πίσω... Τι να πω, την ευχαρίστηση που σου δίνει η πισωκίνηση (άντε και η τετρακίνηση, αλλά με κύρια κατανομή πίσω) δε νομίζω να την παίρνεις από κανένα όχημα με κίνηση στους εμπρός τροχούς.

          Ποια η άποψή σας; Σε γρήγορο αυτοκίνητο τι θα προτιμούσατε, εμπρός ή πίσω κίνηση; Στην κατηγορία μέχρι 35000 ευρώ βλέπετε κανένα πισωκίνητο που δεν το έχω πάρει χαμπάρι; Έτσι από περιέργεια... Γιατί κι αυτά που ανέφερα μπορεί να μην είναι (καθόλου) άσχημες επιλογές, αλλά είναι αρκετά περιοριστικές. Θέλω να πω δεν υπάρχει κάποια επιλογή π.χ. με περισσότερους χώρους, κάποιο hatchback κτλ. Ενώ από 40k και πάνω βλέπουμε Mercedes, BMW (sedan, coupe και cabrio) και όσο ανεβαίνουμε τόσο πληθαίνουν οι επιλογές...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            drdino last edited by

            C-class Blue

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • limited_one
              limited_one moderator last edited by

              bmw 120diesel

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                thanix last edited by

                Ο χρήστης drdino έγραψε:
                C-class Blue

                Σπορ kai fun to drive πανε περιπατο με την blue

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  fsword last edited by

                  Σύμφωνοι, βάζουμε μέσα και τις 'μικρές' Merc... και πάλι όμως για εξαιρέσεις μιλάμε...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    drdino last edited by

                    Ο χρήστης Thanix έγραψε:

                    C-class Blue

                    Σπορ kai fun to drive πανε περιπατο με την blue

                    Δεν θα το λεγα. Σύμφωνοι, Mx-5 δεν είναι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mphysiker last edited by

                      Ο χρήστης limited_one έγραψε:
                      bmw 120diesel

                      Συμφωνώ απόλυτα, ό,τι καλύτερο για τα δικά μου γούστα τοθλαχιστον..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        thanix last edited by

                        Ο χρήστης drdino έγραψε:

                        C-class Blue

                        Σπορ kai fun to drive πανε περιπατο με την blue

                        Δεν θα το λεγα. Σύμφωνοι, Mx-5 δεν είναι.

                        Με energy saver , μη απενεργοποιουμενο esp και χωρις πακετο AMG θα το ελεγα...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          drdino last edited by

                          Mια χαρά πάει και με τα saver. Μην ανησυχείς, θα σε περιλάβει ο ποπ εσένα σε λίγο...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            thanix last edited by

                            Ο χρήστης drdino έγραψε:
                            Mια χαρά πάει και με τα saver. Μην ανησυχείς, θα σε περιλάβει ο ποπ εσένα σε λίγο...

                            Aν αυτη η συμπεριφορα ειναι fun οκ παω πασο

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • F
                              fsword last edited by

                              Ok ορισμένες επιλογές υπάρχουν, φαντάζομαι συμφωνούμε όμως ότι και πάλι είναι περιορισμένες. Ποιος ο λόγος πιστεύετε γι' αυτό; Επίσης αν θέλατε κάτι αυτής της κατηγορίας (εννοώ γρήγορο, fun to drive κτλ.) θα σας χάλαγαν οι αυτοκίνητα με κίνηση εμπρός (όσο καλοστημένα και να είναι); Π.χ. αν πηγαίναμε σε ένα Type R (παράδειγμα είναι, βάλτε στη θέση του ό,τι σας αρέσει) δε θα νιώθατε ότι κάτι λείπει;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • D
                                dpolal last edited by

                                ΜΧ5 και «σχετικούς χώρους» ;;;;;;;;;;;;;;;;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  Γιατί να μην πάρεις RX8?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • F
                                    fsword last edited by

                                    Κυρίως λόγω κατανάλωσης... Κατά τ' άλλα είναι πολύ καλή επιλογή. Θα τη χαρακτήριζα ακόμα και 'value for money' δεδομένου του τι προσφέρει στην τιμή του...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • T
                                      techadmin admin last edited by

                                      Εφόσον μιλάει για 35.000 ευρώ, τα 10.000 λιγότερο που κοστίζει το RX8 εκμηδενίζουν το μειονέκτημα της κατανάλωσης για ΠΟΛΛΑ χρόνια. Δες το σαν προπληρωμένη βενζίνη.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • E
                                        evgenios last edited by

                                        Μονο το RX-8 υπαρχει στα 35000 ευρω που να εχει και χωρους και επιδοσεις και μπλοκε διαφορικο.Μονο προβλημα ο κινητηρας του που καει τα κερατα του και σε βενζινη και σε λαδια.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • O
                                          odyssey last edited by

                                          ΜΧ-5 και δεν θα σου λείψουν ποτέ οι χώροι. Εκτός αν πάς ταξίδι και θες να πάρεις και τη θεία μαζί.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • F
                                            fsword last edited by

                                            Αυτό βλέπω κι εγώ εν τέλει... ιδανικά θα προτιμούσα μια BMW 325 coupe αλλά πολλά τα λεφτά ρε παιδιά για αυτοκίνητο, όπως το βλέπω εγώ δηλαδή.

                                            Εντάξει η άλλη επιλογή είναι ένα Kia Sorento χεχεχεχε... Πισωκίνητο και με χώρους... Βέβαια κάτι μου λέει ότι υπολείπεται στα υπόλοιπα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 1 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr