-
Τα ξένον που με ενοχλούν εμένα προσωπικά είναι αυτά τα καγκούρικα που έχουν πολύ υψηλή θερμοκρασία λευκού. Βγάζουν ένα πολύ σκληρό μπλεδίζον φώς που σου σκοτώνει τα μάτια.
Δέν είναι τυχαίο που η θερμοκρασία των εργοστασιακών xenon είναι σχετικά κοντά στη θερμοκρασία των λαμπτήρων αλογόνου, οτιδήποτε πιό λευκό είναι πολύ κουραστικό, ειδικά σε δρόμους χωρίς φωτισμό.
Επίσης συμφωνώ για το σωστό κάτοπτρο, αλλά για την πλυστική και το self-leveling, κατα τη γνώμη μου είναι άχρηστα.
-
Για την πλυστική θα συμφωνήσω, για το self-leveling όμως διαφωνώ. Θυμάμαι ένα βράδυ αργά με έρημη την εθνική προς το τούνελ του Αρτεμισίου που κυνηγιόμασταν με ένα φίλο. Όταν πέρναγα μπροστά τα εργοστασιακά φώτα xenon από το Forester του ελάχιστα με ενόχλησαν και αυτό διότι παρά το ότι το Forester σηκωνόταν στον αέρα κατά τι βίαιη επιτάχυνση εξαιτίας των σχετικά μαλακών και με μεγάλη διαδρομή αναρτήσεων, λόγω της αυτορύθμισης, θυμάμαι χαρακτηριστικά, πως ''έβλεπα'' από τον εσωτερικό καθρέπτη τη δέσμη να κατεβαίνει αφού προηγουμένως στιγμιαία με είχε ψιλοστραβώσει.
Για μένα είναι προτιμότερο να υπάρχει η αυτορύθμιση, επεμβαίνοντας έστω και με κάποια υστέρηση, παρά να στραβωνόμαστε στην κυριολεξία από aftermarket xenon επειδή ξέχασε ο οδηγός να τα χαμηλώσει επειδή είχε επιβάτη πίσω ή κάτι κουβαλούσε και δεν κατάλαβε πως τα φώτα είναι λίγο πιο ψηλά από το κανονικό.
-
Διαφωνω!
Οδηγωντας 4 χρονια αυτοκινητο με εργοστασιακα Xenon διαπιστωσα οτι και το πλυστικο χρειαζεται οταν το πλαστικο καλλυμα των προβολεων εχει πολυ σκονη ή και χωμα.
Η διαφορα πριν και μετα την χρηση πλυστικου ειναι εμφανεστατη.
Συμφωνω ομως με τα λεγομενα του Olympian, αν ειναι να βαλει κανεις τετοια φωτα, να βαλει μονο τα εργοστασιακα. Τα υπολοιπα ειναι πεταμενα λεφτα και επικινδυνα για τους απεναντι. Ηδη στην Αγγλια αν δεν κανω λαθος διαβασα οτι τα aftermarket Xenon εχουν κριθει παρανομα , διωκωνται απο την αστυνομια και υπαρχουν κυρωσεις. -
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
Απεναντίας έχω δει εργοστασιακό xenon σε mercedes c προηγούμενης γενιάς χωρίς γλομπάκι με φανό με χαρακιές που ενοχλούσε. Σε ορισμένα με 'γλομπάκι' δεν ενοχλούν. Σε όσα δεν έχουν είναι κόλαση για τον απέναντι, ιδίως σε suv που είναι και ψηλάΠρόσεχε γιατί τα 203 είχαν γλομπάκι μέσα απο το εξωτερικό κρύσταλλο, το οποίο στα προ-fl ήταν θαμπό με χαρακιές και μετά το fl έγινε διάφανο και καθαρό!
Μια ερώτηση πάνω σε αυτό.Τέσπα, στην Γαλλία κυκλοφορεί κανονικά με εργοστασιακά Xenon, θα μπορούσα πιστεύετε να βρω – φέρω τα ανταλλακτικά που χρειάζεται και να κάνω την τράμπα;
Δηλαδή όλο το σύστημα φαναριού, πιτσιλιστίρια και τα λοιπά;Μπορείς αλλά θα αγοράσεις ανταλλακτικά και μάλιστα ακριβά, υπολόγιζε ένα μέσο κόστος γύρω στα 2000 ευρώ, αν βρεις μτχ φανάρια και γενικά όλο το σύστημα θα γλυτώσεις ένα ποσό αλλά δύσκολα θα πέσεις κάτω απο 1000!
Τα ξένον που με ενοχλούν εμένα προσωπικά είναι αυτά τα καγκούρικα που έχουν πολύ υψηλή θερμοκρασία λευκού. Βγάζουν ένα πολύ σκληρό μπλεδίζον φώς που σου σκοτώνει τα μάτια.
Δέν είναι τυχαίο που η θερμοκρασία των εργοστασιακών xenon είναι σχετικά κοντά στη θερμοκρασία των λαμπτήρων αλογόνου, οτιδήποτε πιό λευκό είναι πολύ κουραστικό, ειδικά σε δρόμους χωρίς φωτισμό.
Επίσης συμφωνώ για το σωστό κάτοπτρο, αλλά για την πλυστική και το self-leveling, κατα τη γνώμη μου είναι άχρηστα.τα κινέζικα ή κορεάτικα ή απο παντού ότι θερμοκρασία φωτός και να έχουν ενοχλούν, πάντως μετά τα 8000Κ η φωτεινότητα μειώνεται αρκετά αλλά ενοχλεί η απόχρωση! Η πλυστική όπως έχουμε ξαναπεί είναι σκέτη κοροιδία αλλά η αυτόματη ρύθμιση ύψους κάνει όλη τη δουλειά, έστω και με μικρή καθυστέριση.
-
Ο χρήστης geko έγραψε:
Επειδή με τον όρο bi-xenon γίνεται λίγο χαμός καθώς ο καθένας καταλαβαίνει οτι θέλει Εγώ π.χ. καταλαβαίνω ξένον και στις δύο σκάλες και συνήθως υπάρχουν διπλοί προβολείς, όπως όλα τα BMW, το bravo και πολλά άλλα. Το σύστημα με τη μετακίνηση της λάμπας με ηλεκτρομαγνήτη όπως στα κινέζικα κιτ μετατροπής για Η4 δεν γνωρίζω να χρησιμοποιήται σε εργοστασιακά συστήματα Γνωρίζει κάποιος να χρησιμοποιήται, και αν ναι απο ποιά εταιρία και σε ποιό μοντέλο?Επίσης πολλοί νομίζουν ότι τα ξένον δεν ανάβουν άμεσα ενώ δεν είναι έτσι, ανάβουν άμεσα αλλά χρειάζονται κάποια δευτερόλεπτα για να φτάσουν τη μέγιστη φωτεινότητα, οπότε οκ για το σινιάλο. Προσωπικά δεν θα ήθελα να μου κάνουν σινιάλο με τη μέγιστη φωτεινότητα της μεγάλης σκαλας των ξενον
Στα Opel πχ τα bixenon έχουν xenon λάμπα στη μεσαία και κανονική Η7 στη μεγάλη. Όταν θέλεις να ανάψεις την μεγάλη τότε το κάτοπτρο της xenon μεσαίας κινείται και συνδυάζεται με το φως που παράγεται από την Η7. Η xenon φωτίζει εμπρός , χαμηλά και ελαφρώς ψηλότερα από το σύνηθες ενώ η Η7 δημιουργεί έναν θόλο πάνω από το φως της xenon με αποτέλεσμα να οδηγείς έχοντας ένα μπροστά σου μία φωτισμένη σήραγγα. Καλό για εσένα , μην πετύχεις κανέναν από απέναντι. Νομίζω ότι για το σινιάλο έχει ελαφρώς διαφορετική λειτουργία.Όταν είναι σβηστή η xenon τότε ανάβει μόνο η μεγάλη για το σινιάλο ενώ όταν είναι και οι δύο αναμμένες τότε η κίνηση του κατόπτρου νομίζω πως εξαρτάται από το πόση ώρα κρατάς τον διακόπτη.
Επιπλέον με το κλειδί στη μίζα αλλά το αμάξι σβηστό εάν τραβήξεις τον διακόπτη στη θέση σινιάλου για 5' τότε τα φώτα γυρνάνε σε λειτουργία κίνησης σε χώρες με δεξιοτίμονο.
Και η xenon και η μεγάλη συμμετέχουν ( στα δικά μου τα AFL τουλάχιστον ) στην κίνηση που προκαλεί η αυτορύθμιση ενώ η μεγάλη δεν ακολουθεί την xenon στο φωτισμό στροφής , φωτίζει δηλαδή μόνο ευθεία ενώ η xenon στρίβει ακολουθώντας το τιμόνι.
-
Ο χρήστης stred έγραψε:
ΚΟΚ άρθρο 80 παρ. 6 : πρόστιμο 80 ευρώ (σκέτο )
Γενικές διατάξεις για το φωτισμό, προσθήκη φωτιστικών ή
αντανακλαστικών στοιχείων πέραν των προβλεπόμενων.έρχονται και χριστούγεννα....κλήσεις, δώρα κτλ κτλ κτλ
για τα φιμέ έχω ακούσει-διαβάσει πολλές περιπτώσεις.. για τα ξένον όχι..
ερώτηση: αν το αμάξι έχει εργοστασιακά ξένον το γράφει στην άδεια? αλλιώς πως μπορεί να καταλάβει ο μπάτσος οτι του έχεις βάλει εσυ μετά?
Τα μαϊμού xenon φαίνονται από χιλιόμετρα, δε χρειάζεται και καμία ιδιαίτερη ευφυία ή γνώση για να τα καταλάβεις. Ακόμη και οι γκομενίτσες, που περιμένουν να ψαρώσουν όλοι αυτοί οι κάγκουρες που τα βάζουν, έχουν μάθει πλέον και τα ξεχωρίζουν.
Βεβαίως, ο καθένας μπορεί να κάνει οποιαδήποτε καγκουριά γουστάρει στο αμάξι του, αρκεί να μην επηρεάζει την ασφάλεια των άλλων οδηγών. Τα μαϊμού xenon εμπίπτουν όμως σε αυτήν την κατηγορία, είναι άκρως επικίνδυνα για όλους όσους κινούνται στο δρόμο. Καιρός είναι να αρχίσει και η αστυνομία να ασχολείται. Για να μη μας αναγκάσει να ασχοληθούμε προσωπικά, όλους εμάς που κινδυνεύουμε κάθε στιγμή από τον κάθε κάγκουρα που μας τυφλώνει από απέναντι με τα καγκουροφώτα του...
**οπως και να'χει αφου δεν ειναι υποχρεωτικό να το γράφει η άδεια οδήγησης δε πα να'ναι ο μπάτσος 'σαίνι' να σε γράψει δε μπορεί αν ισχυριστείς πως είναι εργοστασιακά..
**Δεν είναι έτσι γιατί τα εργοστασιακά συνοδεύονται απαραίτητα από πλυστικό σύστημα πχ.
-
Υπάρχει και άλλος τρόπος για να το διαπιστώσεις. Ένα αυτοκίνητο με σωστά xenon δεν πρέπει να έχει χειροκίνητο ρυθμιστικό ύψους δέσμης μέσα στην καμπίνα.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Υπάρχει και άλλος τρόπος για να το διαπιστώσεις. Ένα αυτοκίνητο με σωστά xenon δεν πρέπει να έχει χειροκίνητο ρυθμιστικό ύψους δέσμης μέσα στην καμπίνα.Ή όταν βάζεις μπροστά τη μηχανή, τα φώτα 'κάνουν' αυτορύθμιση.
-
Ο χρήστης ginogsm έγραψε:
Στα Opel πχ τα bixenon έχουν xenon λάμπα στη μεσαία και κανονική Η7 στη μεγάλη. Όταν θέλεις να ανάψεις την μεγάλη τότε το κάτοπτρο της xenon μεσαίας κινείται και συνδυάζεται με το φως που παράγεται από την Η7. Η xenon φωτίζει εμπρός , χαμηλά και ελαφρώς ψηλότερα από το σύνηθες ενώ η Η7 δημιουργεί έναν θόλο πάνω από το φως της xenon με αποτέλεσμα να οδηγείς έχοντας ένα μπροστά σου μία φωτισμένη σήραγγα. Καλό για εσένα , μην πετύχεις κανέναν από απέναντι. Νομίζω ότι για το σινιάλο έχει ελαφρώς διαφορετική λειτουργία.Όταν είναι σβηστή η xenon τότε ανάβει μόνο η μεγάλη για το σινιάλο ενώ όταν είναι και οι δύο αναμμένες τότε η κίνηση του κατόπτρου νομίζω πως εξαρτάται από το πόση ώρα κρατάς τον διακόπτη.Επιπλέον με το κλειδί στη μίζα αλλά το αμάξι σβηστό εάν τραβήξεις τον διακόπτη στη θέση σινιάλου για 5' τότε τα φώτα γυρνάνε σε λειτουργία κίνησης σε χώρες με δεξιοτίμονο.
Και η xenon και η μεγάλη συμμετέχουν ( στα δικά μου τα AFL τουλάχιστον ) στην κίνηση που προκαλεί η αυτορύθμιση ενώ η μεγάλη δεν ακολουθεί την xenon στο φωτισμό στροφής , φωτίζει δηλαδή μόνο ευθεία ενώ η xenon στρίβει ακολουθώντας το τιμόνι.
ok, μαζί με το πολύ καλό ποστ του κάβουρα >Έχω κάνει ένα post ............
μπορώ να πώ οτι τοκατάλαβα πλήρως το θέμα, να'στε καλά
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Το ερώτημα όμως δεν είναι το πόσο θα έπρεπε να στοιχίζουν τα xenon που τηρούν τις προδιαγραφές (εγώ σου λέω ότι θα έπρεπε να είναι τσάμπα για όλους), αλλά το αν είναι σωστό, ή θεμιτό να αφαιρούμε σημαντικά components από μια τεχνολογία που έχει κοινές προδιαγραφές για όλες τις χώρες του κόσμου για να κρατήσουμε το κόστος χαμηλά.
εδω είναι που διαφωνούμε κάθετα.. στο σημαντικά components.. πριν πόσα χρόνια οταν είχες πρωτοδεί xenon είχες σκεφτεί οτι πρέπει να μπούν πιτσιλιστίρια και συστήματα αυτορύθμισης και και και?
... εγω πάντως όχι όπως και πολλοί γνωστοί μου.. ίσα ίσα το μόνο που θυμάμαι τότε είναι που μας είχε κάνει εντύπωση πόσο λιγότερο σε ενοχλούν οταν έρχονται απο απέναντι γιατί** φώτιζαν καλύτερα οπότε τα είχαν όλοι χαμηλωμένα..
** η εντύπωση που έχω για τα xenon ακόμα και σήμερα είναι η ίδια.. σε σχέση με συμβατικά με έχουν ενοχλήσει πολύ λιγότερο.αν κάποιος ΔΕΝ ξέρει να ρυθμίζει τα φώτα του ούτε καταλαβαίνει απο τα σινιάλα που του κάνουν οι απέναντι αυτό είναι ευθύνη αυτών που του έδωσαν δίπλωμα.. δεν θα την πληρώνω εγω για τον κάθε άσχετο.. με την ίδια λογική ουτε θα πρέπει να στρίβουμε μόνοι μας αλλά να υπάρχει αυτόματο σύστημα στριψίματος στ'αμαξια καθως μερικοί δε ξέρουν να στρίβουν.
Ούτως ή άλλως και τα kits που πωλούνται παράτυπα είναι. Δεν πληρούν τις προδιαγραφές της Ε.Ε. για φώτα xenon και ουσιαστικά δεν είναι road legal. Αφού η τεχνολογία είναι φτηνή (έτσι γράφεις πιο πάνω) γιατί δεν τολμούν να την αντιγράψουν και να μας την πουλήσουν φτηνά; Να βγάλουν και αυτοί, να δούμε και εμείς το φως το αληθινό βρε αδελφέ.
Αυτοί όμως κάνουν κάτι άλλο. Αντί να μας πουν, 'πάρε την τεχνολογία που χρησιμοποιεί η Mercedes στο 1/5 του κόστους' (αυτό θα ήταν όντως μαγκιά ), μας λένε 'πάρε φώτα xenon στο 1/5 του κόστους, αλλά εχμ...χωρίς αυτό, εκείνο και το άλλο εξάρτημα... γιατί... γιατί... δεν τα χρειάζεσαι, βλακείες των εταιριών είναι για να σου παίρνουν το χρήμα... με το δικό μου προϊόν κάνεις την ίδια δουλειά'.
η αγορά δίνει αυτό που έχει ζήτηση και οτι την συμφέρει.. αυτό είναι νόμος.. νομίζεις πως είναι δύσκολο να αντιγραφούν τα εργοστασιακά xenon? εχεις την εντύπωση πως εχουν αντιγραφεί τόσα επιτέυγματα και κολήσαν στα..πιτσιλιστίρια? σκέψου το λίγο..
χαίρομαι οτι η εντύπωση που έχεις για τις εταιρίες και τις κυβερνήσεις είναι οτι ΔΕΝ προσπαθούν να σου πάρουν το χρήμα.. προφανώς ζείς σ'εναν καλύτερο κόσμο απο μένα και σου εύχομαι με όλη μου την ψυχή να συνεχίσεις εκει..
-
Ο χρήστης stred έγραψε:
Το ερώτημα όμως δεν είναι το πόσο θα έπρεπε να στοιχίζουν τα xenon που τηρούν τις προδιαγραφές (εγώ σου λέω ότι θα έπρεπε να είναι τσάμπα για όλους), αλλά το αν είναι σωστό, ή θεμιτό να αφαιρούμε σημαντικά components από μια τεχνολογία που έχει κοινές προδιαγραφές για όλες τις χώρες του κόσμου για να κρατήσουμε το κόστος χαμηλά.
εδω είναι που διαφωνούμε κάθετα.. στο σημαντικά components.. πριν πόσα χρόνια οταν είχες πρωτοδεί xenon είχες σκεφτεί οτι πρέπει να μπούν πιτσιλιστίρια και συστήματα αυτορύθμισης και και και?
... εγω πάντως όχι όπως και πολλοί γνωστοί μου.. ίσα ίσα το μόνο που θυμάμαι τότε είναι που μας είχε κάνει εντύπωση πόσο λιγότερο σε ενοχλούν οταν έρχονται απο απέναντι γιατί** φώτιζαν καλύτερα οπότε τα είχαν όλοι χαμηλωμένα..
** η εντύπωση που έχω για τα xenon ακόμα και σήμερα είναι η ίδια.. σε σχέση με συμβατικά με έχουν ενοχλήσει πολύ λιγότερο.αν κάποιος ΔΕΝ ξέρει να ρυθμίζει τα φώτα του ούτε καταλαβαίνει απο τα σινιάλα που του κάνουν οι απέναντι αυτό είναι ευθύνη αυτών που του έδωσαν δίπλωμα.. δεν θα την πληρώνω εγω για τον κάθε άσχετο.. με την ίδια λογική ουτε θα πρέπει να στρίβουμε μόνοι μας αλλά να υπάρχει αυτόματο σύστημα στριψίματος στ'αμαξια καθως μερικοί δε ξέρουν να στρίβουν.
Ούτως ή άλλως και τα kits που πωλούνται παράτυπα είναι. Δεν πληρούν τις προδιαγραφές της Ε.Ε. για φώτα xenon και ουσιαστικά δεν είναι road legal. Αφού η τεχνολογία είναι φτηνή (έτσι γράφεις πιο πάνω) γιατί δεν τολμούν να την αντιγράψουν και να μας την πουλήσουν φτηνά; Να βγάλουν και αυτοί, να δούμε και εμείς το φως το αληθινό βρε αδελφέ.
Αυτοί όμως κάνουν κάτι άλλο. Αντί να μας πουν, 'πάρε την τεχνολογία που χρησιμοποιεί η Mercedes στο 1/5 του κόστους' (αυτό θα ήταν όντως μαγκιά ), μας λένε 'πάρε φώτα xenon στο 1/5 του κόστους, αλλά εχμ...χωρίς αυτό, εκείνο και το άλλο εξάρτημα... γιατί... γιατί... δεν τα χρειάζεσαι, βλακείες των εταιριών είναι για να σου παίρνουν το χρήμα... με το δικό μου προϊόν κάνεις την ίδια δουλειά'.
η αγορά δίνει αυτό που έχει ζήτηση και οτι την συμφέρει.. αυτό είναι νόμος.. νομίζεις πως είναι δύσκολο να αντιγραφούν τα εργοστασιακά xenon? εχεις την εντύπωση πως εχουν αντιγραφεί τόσα επιτέυγματα και κολήσαν στα..πιτσιλιστίρια? σκέψου το λίγο..
χαίρομαι οτι η εντύπωση που έχεις για τις εταιρίες και τις κυβερνήσεις είναι οτι ΔΕΝ προσπαθούν να σου πάρουν το χρήμα.. προφανώς ζείς σ'εναν καλύτερο κόσμο απο μένα και σου εύχομαι με όλη μου την ψυχή να συνεχίσεις εκει..
Γιατί έχεις κολλήσει στα πιτσιλιστίρια; Μην τα βάλεις ποτέ, εφόσον θα φροντίζεις να τα έχεις καθαρά δε με ενδιαφέρει καθόλου.
Το πρόβλημα είναι στα κάτοπτρα και όχι στα πιτσιλιστίρια. Το σωστό xenon είναι γλόμπος και μπαίνει σε ειδικό φανάρι. Οι «λαμπτήρες xenon» H7 και Η4 σε απλά φανάρια στραβώνουν αστροναύτη στη Σελήνη. -
Ο χρήστης olympian2 έγραψε:
[
Γιατί έχεις κολλήσει στα πιτσιλιστίρια; Μην τα βάλεις ποτέ, εφόσον θα φροντίζεις να τα έχεις καθαρά δε με ενδιαφέρει καθόλου.
Το πρόβλημα είναι στα κάτοπτρα και όχι στα πιτσιλιστίρια. Το σωστό xenon είναι γλόμπος και μπαίνει σε ειδικό φανάρι. Οι «λαμπτήρες xenon» H7 και Η4 σε απλά φανάρια στραβώνουν αστροναύτη στη Σελήνη.έχω κολήσει στα πιτσιλιστίρια και στην αυτόρυθμιση.. αφου ΔΕΝ ανταποκρίνεται εντος μισου δευτερολέπτου η ζημιά έχει γίνει.. αν είναι να με στραβώσει κάποιος και να πέσω πάνω του (χτύπα ξύλο) θα πέσω..
δλδ τα κανονικά φώτα ή οι προβολέις ομίχλης δεν στραβώνουν επειδή έχουν λιγότερη ενταση? μυθος είναι,στραβώνουν και παραστραβώνουν.. γιατι σ'αυτα δεν εχει αυτορύθμιση υποχρεωτικά?γενικά με εξοργίζει ότι μου κοτσάρουν με το ζόρι ασχετο αν είναι χρήσιμο ή όχι.
στα κάτοπτρα εχεις απόλυτο δίκιο.
ας βάζαν στανταρ σε όλους xenon με κάτοπτρα στα 150€ ωστε να βλέπουμε όλοι καλά και τα υπόλοιπα όποιος είχε να τα σκάσει βρε αδερφέ...
-
Τα xenon είναι ΤΟΣΟ φωτεινά που μπορεί να προκαλέσουν μόνιμες βλάβες. Εγώ πιστεύω ότι τόσο δυνατά φώτα δεν πρέπει να μπαίνουν σε αυτοκίνητα, όμως οι κατασκευαστές τα τοποθετούν αλλά με διατάξεις ασφαλείας (πλυστικές, αυτόματο ύψος).
-
Ο χρήστης stred έγραψε:
[
Γιατί έχεις κολλήσει στα πιτσιλιστίρια; Μην τα βάλεις ποτέ, εφόσον θα φροντίζεις να τα έχεις καθαρά δε με ενδιαφέρει καθόλου.
Το πρόβλημα είναι στα κάτοπτρα και όχι στα πιτσιλιστίρια. Το σωστό xenon είναι γλόμπος και μπαίνει σε ειδικό φανάρι. Οι «λαμπτήρες xenon» H7 και Η4 σε απλά φανάρια στραβώνουν αστροναύτη στη Σελήνη.έχω κολήσει στα πιτσιλιστίρια και στην αυτόρυθμιση.. αφου ΔΕΝ ανταποκρίνεται εντος μισου δευτερολέπτου η ζημιά έχει γίνει.. αν είναι να με στραβώσει κάποιος και να πέσω πάνω του (χτύπα ξύλο) θα πέσω..
δλδ τα κανονικά φώτα ή οι προβολέις ομίχλης δεν στραβώνουν επειδή έχουν λιγότερη ενταση? μυθος είναι,στραβώνουν και παραστραβώνουν.. γιατι σ'αυτα δεν εχει αυτορύθμιση υποχρεωτικά?γενικά με εξοργίζει ότι μου κοτσάρουν με το ζόρι ασχετο αν είναι χρήσιμο ή όχι.
στα κάτοπτρα εχεις απόλυτο δίκιο.
ας βάζαν στανταρ σε όλους xenon με κάτοπτρα στα 150€ ωστε να βλέπουμε όλοι καλά και τα υπόλοιπα όποιος είχε να τα σκάσει βρε αδερφέ...
Προσωπική άποψη είναι πως δεν συγκρίνεται το ''στράβωμα'' των xenon με τους κοινούς λαμπτήρες. Όσες φορές έχω στραβωθεί από xenon τα μάτια μου ήταν πολύ περισσότερη ώρα ''θολά''...ήμουν περισσότερη ώρα τυφλός
-
Ο χρήστης stred έγραψε:
έχω κολήσει στα πιτσιλιστίρια και στην αυτόρυθμιση.. αφου ΔΕΝ ανταποκρίνεται εντος μισου δευτερολέπτου η ζημιά έχει γίνει.. αν είναι να με στραβώσει κάποιος και να πέσω πάνω του (χτύπα ξύλο) θα πέσω..ΟΚ, για να μη στραβωθείς για 1 δευτερόλεπτο, στραβώσου για πάντα. Δε συνεχίζω τη συζήτηση μαζί σου, είναι προφανές πως έχεις πάρει διαζύγιο από τη λογική. Βάλε ότι μαϊμουδόλαμπα γουστάρεις και ελπίζω να μη βρεις τα φανάρια σου σπασμένα από κανέναν που τύφλωσες και την ψώνισε, ή ακόμη χειρότερα να μην έχεις καμία στενή επαφή με κανέναν τυφλό από απέναντι...
-
Ο χρήστης olympian2 έγραψε:
έχω κολήσει στα πιτσιλιστίρια και στην αυτόρυθμιση.. αφου ΔΕΝ ανταποκρίνεται εντος μισου δευτερολέπτου η ζημιά έχει γίνει.. αν είναι να με στραβώσει κάποιος και να πέσω πάνω του (χτύπα ξύλο) θα πέσω..
ΟΚ, για να μη στραβωθείς για 1 δευτερόλεπτο, στραβώσου για πάντα. Δε συνεχίζω τη συζήτηση μαζί σου, είναι προφανές πως έχεις πάρει διαζύγιο από τη λογική. Βάλε ότι μαϊμουδόλαμπα γουστάρεις και ελπίζω να μη βρεις τα φανάρια σου σπασμένα από κανέναν που τύφλωσες και την ψώνισε, ή ακόμη χειρότερα να μην έχεις καμία στενή επαφή με κανέναν τυφλό από απέναντι...
καλά τελειως άκυρη απάντηση..η χρησιμότητα της αυτόρυθμισης είναι για οσους βαρίουνται να γυρίσουν ενα κουμπί καθώς στις στιγμιαίες ανωμαλίες που υπάρχει πιθανότητα να στραβώσεις κάποιον ΔΕΝ αποδίδει.
και τέλος πάντων το πως θα ρυθμίσει κάποιος τα φώτα του είναι βασικό.. αν δε το ξέρει ας κάτσει σπίτι του τέλος..οι υπόλοιποι ασε μας να έχουμε την ευθύνη των πραξεών μας και να μην γουστάρουμε την κάθε μόδα-άρμεγμα.
Υ.Γ. τις ευχές σου κράτα τες για τον εαυτό σου.. ειρωνίες επίσης.
-
Ο χρήστης stred έγραψε:
έχω κολήσει στα πιτσιλιστίρια και στην αυτόρυθμιση.. αφου ΔΕΝ ανταποκρίνεται εντος μισου δευτερολέπτου η ζημιά έχει γίνει.. αν είναι να με στραβώσει κάποιος και να πέσω πάνω του (χτύπα ξύλο) θα πέσω..
ΟΚ, για να μη στραβωθείς για 1 δευτερόλεπτο, στραβώσου για πάντα. Δε συνεχίζω τη συζήτηση μαζί σου, είναι προφανές πως έχεις πάρει διαζύγιο από τη λογική. Βάλε ότι μαϊμουδόλαμπα γουστάρεις και ελπίζω να μη βρεις τα φανάρια σου σπασμένα από κανέναν που τύφλωσες και την ψώνισε, ή ακόμη χειρότερα να μην έχεις καμία στενή επαφή με κανέναν τυφλό από απέναντι...
καλά τελειως άκυρη απάντηση..η χρησιμότητα της αυτόρυθμισης είναι για οσους βαρίουνται να γυρίσουν ενα κουμπί καθώς στις στιγμιαίες ανωμαλίες που υπάρχει πιθανότητα να στραβώσεις κάποιον ΔΕΝ αποδίδει.
και τέλος πάντων το πως θα ρυθμίσει κάποιος τα φώτα του είναι βασικό.. αν δε το ξέρει ας κάτσει σπίτι του τέλος..οι υπόλοιποι ασε μας να έχουμε την ευθύνη των πραξεών μας και να μην γουστάρουμε την κάθε μόδα-άρμεγμα.
Υ.Γ. τις ευχές σου κράτα τες για τον εαυτό σου.. ειρωνίες επίσης.
Σαφώς και δεν είναι ευχές. Ίσως να σου το έγραψα λίγο χύμα, αλλά δεν υπάρχει (όπως διαπιστώνω) άλλος τρόπος να καταλάβεις ότι θέτεις σε κίνδυνο την ασφάλειά σου (και των άλλων, αλλά αυτό βλέπω δε σε ενδιαφέρει). Ελπίζω να μην το διαπιστώσεις επώδυνα και, κυρίως, να μην την πληρώσει κανείς αθώος...
Υ.Γ.1 Αν δε γουστάρεις τη «μόδα-άρμεγμα» να κάτσεις με τα αλογόνου. Δε σε υποχρεώνει κανείς να βάλεις xenon.
Υ.Γ.2 Ομοίως κι εμείς δε γουστάρουμε να μας τυφλώνουν κάτι τύποι σαν εσένα, το κατάλαβες; -
Ο χρήστης olympian2 έγραψε:
Σαφώς και δεν είναι ευχές. Ίσως να σου το έγραψα λίγο χύμα, αλλά δεν υπάρχει (όπως διαπιστώνω) άλλος τρόπος να καταλάβεις ότι θέτεις σε κίνδυνο την ασφάλειά σου (και των άλλων, αλλά αυτό βλέπω δε σε ενδιαφέρει). Ελπίζω να μην το διαπιστώσεις επώδυνα και, κυρίως, να μην την πληρώσει κανείς αθώος...
Υ.Γ.1 Αν δε γουστάρεις τη «μόδα-άρμεγμα» να κάτσεις με τα αλογόνου. Δε σε υποχρεώνει κανείς να βάλεις xenon.
Υ.Γ.2 Ομοίως κι εμείς δε γουστάρουμε να μας τυφλώνουν κάτι τύποι σαν εσένα, το κατάλαβες;λοιπόν ειρήνη ημίν.. δεν γουστάρω να τσακωθώ με κανέναν ουτε να παρεξηγηθούμε..
ωστώσο πήρα στραβά το υφος σου..δε νομίζω πως σου μίλησα έτσι.αν διαβάσεις και το θέμα στο bravo θα δείς πως πρόσφατα που το παράγγειλα την 700αρα ημουν διατεθειμένος να τη δώσω(για πολλούς λόγος, εγγύηση, aftersale service, αξία μεταπώλησης , βαρεμάρα να ψαχτώ με aftermarket)..μάλιστα είχα ψάξει σε όλες τις αντιπροσωπείες για ετοιμοπαράδοτο με xenon.. δεν είμαι ανέυθυνος, είμαι 11+ χρόνια οδηγός χωρίς το παραμικρό ατύχημα, με πάνω απο 250.000χλμ στην πλάτη μου και σέβομαι τους γύρω μου αφάνταστα..
ΑΛΛΑ.. δεν αλλάζουν αυτά που έγραψα.. δλδ τι να σου πω, οτι με εχουν ξεσκίσει εμένα οι άλλοι με τα xenon ενω δεν συμβαίνει αυτό? οτι δεν θεωρώ κοροιδία τα πιτσιλιστίρια ενώ τα θεωρώ? οτι η αυτόρυθμιση είναι περιορισμένων δυνατοτήτων?
Υ.Γ. το τι θα κάνω ασε το σε μενα, λόγος δε σου πέφτει.. αν ποτέ σε ενοχλήσω στο δρόμο ελα πες το μου μέχρι στιγμής δεν εχει συμβεί με κανέναν αυτό πάντως.
-
Ο χρήστης stred έγραψε:
Σαφώς και δεν είναι ευχές. Ίσως να σου το έγραψα λίγο χύμα, αλλά δεν υπάρχει (όπως διαπιστώνω) άλλος τρόπος να καταλάβεις ότι θέτεις σε κίνδυνο την ασφάλειά σου (και των άλλων, αλλά αυτό βλέπω δε σε ενδιαφέρει). Ελπίζω να μην το διαπιστώσεις επώδυνα και, κυρίως, να μην την πληρώσει κανείς αθώος...
Υ.Γ.1 Αν δε γουστάρεις τη «μόδα-άρμεγμα» να κάτσεις με τα αλογόνου. Δε σε υποχρεώνει κανείς να βάλεις xenon.
Υ.Γ.2 Ομοίως κι εμείς δε γουστάρουμε να μας τυφλώνουν κάτι τύποι σαν εσένα, το κατάλαβες;λοιπόν ειρήνη ημίν.. δεν γουστάρω να τσακωθώ με κανέναν ουτε να παρεξηγηθούμε..
ωστώσο πήρα στραβά το υφος σου..δε νομίζω πως σου μίλησα έτσι.αν διαβάσεις και το θέμα στο bravo θα δείς πως πρόσφατα που το παράγγειλα την 700αρα ημουν διατεθειμένος να τη δώσω(για πολλούς λόγος, εγγύηση, aftersale service, αξία μεταπώλησης , βαρεμάρα να ψαχτώ με aftermarket)..μάλιστα είχα ψάξει σε όλες τις αντιπροσωπείες για ετοιμοπαράδοτο με xenon.. δεν είμαι ανέυθυνος, είμαι 11+ χρόνια οδηγός χωρίς το παραμικρό ατύχημα, με πάνω απο 250.000χλμ στην πλάτη μου και σέβομαι τους γύρω μου αφάνταστα..
ΑΛΛΑ.. δεν αλλάζουν αυτά που έγραψα.. δλδ τι να σου πω, οτι με εχουν ξεσκίσει εμένα οι άλλοι με τα xenon ενω δεν συμβαίνει αυτό? οτι δεν θεωρώ κοροιδία τα πιτσιλιστίρια ενώ τα θεωρώ? οτι η αυτόρυθμιση είναι περιορισμένων δυνατοτήτων?
Υ.Γ. το τι θα κάνω ασε το σε μενα, λόγος δε σου πέφτει.. αν ποτέ σε ενοχλήσω στο δρόμο ελα πες το μου μέχρι στιγμής δεν εχει συμβεί με κανέναν αυτό πάντως.
Ούτε εγώ θέλω να μαλώσω με κανέναν, αλλά έχω αγανακτήσει με αυτήν την κατάσταση. Δεν ξέρω πως γίνεται εσένα να μη σε πειράζουν, αλλά εμένα (όπως και πολλούς άλλους) με ενοχλούν αφάνταστα (ιδίως έξω από την πόλη). Έμαθαν όλοι τώρα και βάζουν ''xenon' με €100 και στ' αρχ..α τους οι υπόλοιποι...
Κλασικό δείγμα ελληναράδικης νοοτροπίας... Δε θα γίνουμε ποτέ άνθρωποι σε αυτόν τον τόπο... -
Ο χρήστης olympian2 έγραψε:
Ούτε εγώ θέλω να μαλώσω με κανέναν, αλλά έχω αγανακτήσει με αυτήν την κατάσταση. Δεν ξέρω πως γίνεται εσένα να μη σε πειράζουν, αλλά εμένα (όπως και πολλούς άλλους) με ενοχλούν αφάνταστα (ιδίως έξω από την πόλη). Έμαθαν όλοι τώρα και βάζουν ''xenon' με €100 και στ' αρχ..α τους οι υπόλοιποι...
Κλασικό δείγμα ελληναράδικης νοοτροπίας... Δε θα γίνουμε ποτέ άνθρωποι σε αυτόν τον τόπο...κοίτα σε ότι λες θα συμφωνήσω ειδικά για την νοοτροπία, εκτος απο ενα.. οτι κάτι κάνει 100€ δε σημαίνει πως είναι μάπα..μην το βλέπεις τόσο στραβα το θέμα.. υπάρχουν και επαγγελματίες aftermarket που ξέρουν την δουλεία τους..δεν είναι όλοι δολοφόνοι...με 2-3 πωλητές της φιατ που συζήτησα για τα xenon μου λέγανε πως οσο και αν ακούγεται αστείο τα πιτσιλιστίρια ανεβάζουν το κόστος γιατί θέλουν μεγαλύτερο ρεζερβουάρ, αντλία,μηχανισμό κτλ.. τα φώτα καθαρά σαν φώτα κάπου εκεί παίζανε.. δλδ στο περίπου 100€ οι λάμπες.. 200€ η αυτορύθμιση και 400€ τα πιτσιλιστίρια..κάπως ετσι, τώρα αν με κοροιδεύανε δε ξέρω..
γι'αυτο προσπαθώ να το ψάξω οσο γίνεται περισσότερο..τώρα για το θέμα της ενόχλησης γι'αυτό είναι τα φόρουμ για να μαθαίνουμε.. οδηγώντας σε εθνική και επαρχιακό δρόμο πίσα σκοτάδι για 9 χρόνια καθημερινά δεν εχω αντιμετωπίσει πρόβλημα, προφανώς υπάρχουν και άνθρωπο με χειρότερες εμπειρίες στο θέμα αυτό.
Φώτα Xenon...