-
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
Καλα θα κανουν οι εμποροι αυτοκινητων αντι να κλαιγονται για τη πτωση (τρια στα τεσσερα αυτοκινητα πωλουνται με καταναλωτικα δανεια) να σκεφτουν τι μπορουν να κανουν ΑΥΤΟΙ για να τις κρατησουν.
Ας αφησουν τις ατοκες μαλακιες μεσω των τραπεζων και ας ξαναεισαγουν το θεσμο των συναλλαγματικων ΧΩΡΙΣ τη τοκογλυφικη τους παραδοση.
Νομιμα και ωραια.
Ας αναλαβουν (και) αυτοι τα ρισκα τους χρηματοδοτωντας οι ιδιοι τους πελατες τους...Θα πρέπει να κλείσουν πολλές αντιπροσωπείες που λειτουργούν με ελάχιστο δυνατό κεφάλαιο. Για να το κάνεις αυτό πρέπει να έχεις ασφαλίσει τα λεφτά σου και φυσικά να έχεις λεφτά. Στους χαλεπούς καιρούς που ζούμε ακούγεται πολύ μεγάλο ρίσκο για μια επιχείρηση.
-
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
Καλα θα κανουν οι εμποροι αυτοκινητων αντι να κλαιγονται για τη πτωση (τρια στα τεσσερα αυτοκινητα πωλουνται με καταναλωτικα δανεια) να σκεφτουν τι μπορουν να κανουν ΑΥΤΟΙ για να τις κρατησουν.
Ας αφησουν τις ατοκες μαλακιες μεσω των τραπεζων και ας ξαναεισαγουν το θεσμο των συναλλαγματικων ΧΩΡΙΣ τη τοκογλυφικη τους παραδοση.
Νομιμα και ωραια.
Ας αναλαβουν (και) αυτοι τα ρισκα τους χρηματοδοτωντας οι ιδιοι τους πελατες τους...Γιατι να αναλαβουν αυτοι το ρισκο αντι για τις τραπεζες;Καλιο πεντε και στο χερι παρα δεκα και καρτερι λεει η παροιμία .
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Καλα θα κανουν οι εμποροι αυτοκινητων αντι να κλαιγονται για τη πτωση (τρια στα τεσσερα αυτοκινητα πωλουνται με καταναλωτικα δανεια) να σκεφτουν τι μπορουν να κανουν ΑΥΤΟΙ για να τις κρατησουν.
Ας αφησουν τις ατοκες μαλακιες μεσω των τραπεζων και ας ξαναεισαγουν το θεσμο των συναλλαγματικων ΧΩΡΙΣ τη τοκογλυφικη τους παραδοση.
Νομιμα και ωραια.
Ας αναλαβουν (και) αυτοι τα ρισκα τους χρηματοδοτωντας οι ιδιοι τους πελατες τους...Γιατι να αναλαβουν αυτοι το ρισκο αντι για τις τραπεζες;Καλιο πεντε και στο χερι παρα δεκα και καρτερι λεει η παροιμία .
σωστο, αν θελουν οι εμποροι μπορουν να μειωσουν τις τιμες τους ή να κανουν προσφορες, πχ, Χ χρονια δωρεαν σερβις.
-
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
Ας αναλαβουν (και) αυτοι τα ρισκα τους χρηματοδοτωντας οι ιδιοι τους πελατες τους...Να μπεί στα ανέκδοτα. Η αγορά είναι τίγκα στην ακάλυπτη επιταγή. Μέχρι και οι τράπεζες είναι φεσομένες. Ο μόνος τρόπος να πάρεις τα λεφτά σου πλέον είναι αν έχεις για εισπράκτορα το Μπάμπη το Σουγιά.
-
Η αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα, η οποία έχει αναπτυχθεί με υψηλούς ρυθμούς τα τελευταία χρόνια με καταναλωτικά δάνεια και είναι αναντίστοιχη των εισοδηματων μας, θα περιελθει σε υφεση, δηλαδή σε αρνητικά νουμερα. Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα να κλείσουν καποιοι 'μαντραδες ' και να 'μαζευτούν' καποιες αντιπροσωπείες. Επίσης θα πληγούν και οι επιχειρήσεις που σχετίζονται με το after sales. Η κριση αυτη θα έχει διαρκεια ενός-δύο ετών εκτιμούν οι ειδικοί.
Αλλωστε αυτό θα συμβεί σε παγκόσμια κλίμακα. Οι επιπτώσεις θα φανουν στις ταξινομήσεις των επομένων μηνων. Εννοείται ότι θα πληγούν περισσότερο οι πωλήσεις πολυτελων και SUV.
Απο κεί και περα, επόμενα πληγματα στο αυτοκίνητο θα είναι η αυξηση ασφαλίστρων, τελων κυκλοφορίας,
διοδίων στους ιδιωτικους αυτοκινητοδρομους και ενδεχόμενου 'πράσινου' φόρου στα καυσιμα.Σας φαινεται χαλια η κατάσταση; Θα γίνει ακόμη χειρότερη! Θα πρέπει να αποδεχθούμε όμως ότι μια φτωχή χώρα δεν μπορεί να ταξινομεί 300Κ αυτοκίνητα το χρόνο, πολλά εκ των οποίων ακριβά. Και αν αμφιβάλλετε για το 'φτωχή' ρίξτε μια ματιά στα στοιχεία που αφορούν το ιδιωτικό χρεος (υπολοιπα καταναλωτικών, καρτών, στεγαστικών) και δημόσιο χρεος.
Αυτά επειδή έχω βαρεθει να βλέπω γυρω μου αυτή την απιστευτη ψευδαισθηση πλουτου οι οποία εκφράζεται με τον πιο ακραίο τρόπο στα εκατομμύρια ευρώ σε ρόδες, που βλέπω στην μικρή διαδρομή που κάνω καθε μέρα.
-
Ελπίζω να μην το εκλάβεις ως προσωπική επίθεση, αλλά εφόσον κάποιος πληρώνει τους φόρους που του αναλογούν, εσένα δεν σου πέφτει κανένας απολύτως λόγος αν όντως είναι πλούσιος και κατάφερε να πάρει ένα καλό αμάξι, ή είναι μικρομεσαίος και κάνει το σκ@τό του παξιμάδι για να το αποπληρώσει.
Είναι λίγο πρόκληση να ζούμε σε μια χώρα που 'τιμωρεί' τα καλά αυτοκίνητα με τόσο δυσβάσταχτους φόρους σε τιμές αγοράς και τελών κυκλοφορίας και παρόλα αυτά να την λέμε κιόλας σε αυτούς που δέχονται να πληρώνουν τα κερατιάτικα.
-
Ο χρήστης dpets έγραψε:
Η αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα, η οποία έχει αναπτυχθεί με υψηλούς ρυθμούς τα τελευταία χρόνια με καταναλωτικά δάνεια και είναι αναντίστοιχη των εισοδηματων μας, θα περιελθει σε υφεση, δηλαδή σε αρνητικά νουμερα. Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα να κλείσουν καποιοι 'μαντραδες ' και να 'μαζευτούν' καποιες αντιπροσωπείες. Επίσης θα πληγούν και οι επιχειρήσεις που σχετίζονται με το after sales. Η κριση αυτη θα έχει διαρκεια ενός-δύο ετών εκτιμούν οι ειδικοί.και για την οικοδομη και για αλλους κλαδους ετσι λενε , δε νομιζω πως θα δικαιωθουν
-
Φυσικά και ΔΕΝ ειναι προσωπικό να έχεις διαφορετική αποψη, αγαπητέ Χρήστο. Θα ηθελα να τονίσω ότι δεν κατακρίνω την καταναλωτική συμπεριφορά κανενός, αλλα το γεγονός ότι σε μια χωρα η οποία αποδεδειγμένα δεν παραγει τίποτα, παρατηρείται τοσο μεγάλη καταναλωτική δαπάνη βασιζόμενη στην πιστωτική πολιτική των τραπεζών. Ο κλάδος του αυτοκινήτου είναι χαρακτηριστική περίπτωση, γι αυτό και τον αναφέρω.
Το φορολογικό συστημα, συμφωνώ, χαρατσωνει τα 'καλά' αυτοκίνητα. Οπως επίσης,και μαλιστα αναλογικά δυσμενεστερα, και τα 'μαζικής παραγωγής & χρήσης ' αυτοκίνητα. Ξερεις πόσα είναι τα έσοδα από τέλη ταξινόμησης, κυκλοφορίας,φορολογίας στα καυσιμα και διοδιων; Ειναι της ταξης των δίς € !!!
Αλήθεια από που αλλού περιμένεις να βρεί χρήματα; Από τις εξαγωγές αγροτικών ή αλλων προιόντων ;
Με τρεχον εμπορικό ισοζυγιο στο -15% οι φόροι θα επρεπε να είναι διπλάσιοι.Πρέπει λοιπόν να καταλάβουμε ότι η αρρωστη οικονομία μονο έτσι μπορεί να συντηρησει ένα υποτυπωδες συστημα δημόσιας υγείας, περιθαλψης, διοικησης, κλπ. Δηλαδή φορολογώντας ανηλεώς όλα τα βασικά είδη και πολυ περισσότερο ότι εισάγεται(π.χ. αυτοκίνητα, καυσιμα).
-
Να σας πω ότι το καλοκαίρι σε συνάντηση που είχα με γνωστό εισαγωγέα από Iαπωνία όταν το Eur/JPY ήταν μεταξύ 160 -170 μου έλεγε ας είναι καλα τα 'κοτσύφια' (εννούσε τους έλληνες αγοραστές αυτοκινήτων που δεν καταλαβαίνουν) και μου εξηγούσε ότι εγώ υπολογίζω πάντα Eur/ JPY 140 τους δίνω και μια χαζοπροσφορά και είναι χαρούμενοι.
Χθες με πήρε εντρομος με eur/ jpy 125
'Τι θα κάνουμε? Υπάρχει πρόβλημα!'
-
βγηκαν
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
βγηκανΣε μονοψήφιο ποσοστό η μείωση σε σχέση με πέρυσι. Επιπλέον 4 Ferrari, 3 Maserati, 1 Lambo και 37 Porsche έναντι 1 Ferrari+Lambo+Bentley+Maserati και 45 Porsche πέρυσι.
-
o πλούσιος στην κρίση χαίρεται.
-
Να και οι ταξινομήσεις κατά κατηγορία:
http://www.seaa.gr/data/segments/2008-10-seg.pdf -
Η πεθερά is back .....
Οκτώβριος 2008. Μαύρα σύννεφα έχουν τυλίξει το Παγκόσμιο χωριό. Πτώσεις 20%+ σημειώνονται στις πωλήσεις αυτοκινήτων παντού... Παντού??? Υπάρχει ένα μικρό Χωριό εκεί στο τέλος της Βαλκανικής που αντιστέκεται ακόμα.
Συγκρίσεις με το 2007
Για το μήνα Οκτώβριο παρουσιάζεται μείωση κατά 6.7%. Σε ετήσια βάση η μείωση είναι μόλις 1.4% και πρακτικά η Ελληνική αγορά συνεχίζει αλώβητη την πορεία προς την καταστροφή.
Μεγάλοι κερδισμένοι του Μήνα.... (παραπάνω από 50 οχήματα τον μήνα).
- Lexus το όνειρο του κάθε Βο(υ)λευτή.....
- Renault επιτέλους κάτι κινείται στο Βασίλειον της Δανιμαρκίας.....
- Lancia... (βρέθηκαν με 150 κομμάτια αυτό το μήνα)
- Volvo (πως έτσι...)
- Mazda (στην Πεθερά αρέσει πολύ το zoom zoom).
Μεγάλοι χαμένοι του Μήνα.... (παραπάνω από 50 οχήματα τον μήνα).
- Honda. Κάτι το Jazz κάτι η πολιτική τιμών του Σ και τη μοίρα της Renault προβλέπω σύντομα....
- Chevrolet. Κακός μήνας και άραχνος για τους Αμερικάνους.....
3-4. PSA. Πάρε τον έναν (Peugeot) και βάρα τον άλλον (Citroen). - Mitsubishi. Τώρα και με το F/L του COLT τα πιάσανε τα λεφτά τους.. Προβλέπω διψήφιες πωλήσεις.
Ειδική μνεία.... SAAB. Επιτέλους πρέπει να ξυπνήσει ο Έλληνας που αγοράζει οχήματα με σασί από την δεκαετία του 90. Αν και η γνώση ότι μεγάλος λάτρης των SAAB είναι ο καταλληλότερος για πρωθυπουργός (γνωστός και ως ποδηλατάκιας) φτάνει για την καταστροφή της εταιρείας.
Στους πρώτους 10.
Για τις αδελφές Καλουτά (PSA) τα είπαμε. Πτώση σε Suzuki, Ford, Opel (με διψήφια ποσοστά). όχι άσχημα για Toyota, Nissan, hyundai. Καλά για VW και πολύ καλά για τη FIAT.
Ειδικές μνείες.
- SMART. 424 οχήματα για ένα σκατό που ανά μέτρο στοιχίζει πιο ακριβά από τη μέση μαούνα (Insignia, Superb, Passat, Mondeo και δεν συμμαζεύεται).
- Abarth. Τσίμπα τους όλους Σκορπιέ!!! (η Πεθερά είναι Ιταλόφιλη).
Και πάμε στα Segments.
4x4 ATV
Στις ακρίβειας τον καιρό το Terios πουλά σαν τρελό. Εντάξει όχι ακριβώς αλλά σε σχέση με πέρυσι πούλησε πιο πολλά κομμάτια σε μία κατηγορία που πουλά κατά 15% λιγότερα κομμάτια. 2η και 3η θέση Vitara & Jimny. Ενδιαφέρουσα η είσοδος της GLK με 43 κομμάτια... Να μην έχει να φάει ο Έλλην από τη μία... αλλά το αστέρι αστέρι!!!
4x4 SUV
Η κατηγορία αυτή πριν το τέλος της χρονιάς θα έχει άλλον πρώτο προβλέπει το φλιτζάνι. 170 τεμάχια περισσότερο για το Ιγκουάνα της Porsche (εεε VW ήθελα να πω) από το RAV4 και σύντομα προβλέπω η Toyota να βγάζει στο κουρμπέτι turbo βενζίνες αλλιώς ....
Χ6. Ο Έλληνας τελικά είναι για τα κάγκελα του ψυχιατρείου. 34 κομμάτια για ένα όχημα 5 λίτρων που καίει περί τα 20 λίτρα στα εκατό με αμφιλεγόμενη αισθητική (για να μην πούμε ότι είναι σαν πατημένο αγγούρι).
Α
Το i10 χωρίς να έχει πλήρη χρονιά έχει πουλήσει 900 κομμάτια παραπάνω από το 2ο αρκουδάκι της μαμάς ΦΙΑΤ. Η μαμά ΦΙΑΤ πλέει πάντως σε πελάγη ευτυχίας βλέποντας 300+ 500άρια να ταξινομούνται που με τα 354 του Panda (που δεν το βλέπω να το κανιβαλίζει και πολύ το 500) έφτασε στην κατηγορία αυτή να ελέγχει το 1/4 των πωλήσεων.
Β
Χάλι το ανεβάζουν. Πανάκριβο το κατεβάζουν (και είναι). Ασταθές στο δρόμο λένε ότι είναι. Οι κινητήρες του είναι για τα μπάζα. Τα πλαστικά είναι για πέταμα. Αλλά ο Έλλην ως καλή νοικοκυρά που χλωρίνη KLINEX θα αγοράζει ως ότου το δέρμα να αποκολληθεί από τα δάκτυλα (αυτό ξέρει αυτό εμπιστεύεται) δεν ακούει τα λόγια των 'Ειδικών' και μη. YARIS και Ξερό Ψωμί και ξανά στην κορυφή. Απλά τα λόγια είναι περιττά τη νύχτα που χωρίζουμε.
C
C όπως Coύρσα.... Εδώ ο Χρυσός συνεχίζει να αντιστέκεται τα σκληρά χτυπήματα του θνησιγενούς ASTRA, του ανανεωμένου FOCUS και σύντομα του οδοστρωτήρα GOLF V+1/2*I..... To Ceed συνεχίζει να πουλά με ρυθμούς υπερδιπλάσιους του i30 (γιατί άραγε... μήπως γιατί το 2ο αν και το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο τιμάται πολύ παραπάνω???)
D
Οι Φρίτσιδες κατέλαβαν τις 4 πρώτες θέσεις για το μήνα καθώς ο Έλλην θέλει τον Otto του.... (ως αδύναμος λαός...). Και όλα αυτά σε μία κατηγορία που παρόλο που οι τιμές του βαρελιού πλησίαζαν την ώρα της παραγγελίας τα 120+ δολάρια το βαρέλι το D σημείωνε άνοδο πωλήσεων. Για το ονορε η Merc με 20 παραπάνω C πήρε για 19 οχήματα κεφάλι από την 3άρα της BMW. Κάποιοι πήραν Accord...
E
Οι Γερμανοί εδώ συγκεντρώνουν ποσοστά Οbama ανάμεσα σε Αφροαμερικανούς....
F
Εδώ βασιλεύει το όχημα που προστατεύει το περιβάλλον και το κυριότερο προτιμάτε από τους Έλληνες Βο(υ)λευτές.... Με λένε GS450h και πούλησα πάνω από το 50% της εταιρείας το μήνα αυτό. Κρίση για την Merc (μόλις 3 S classe) και ο Κακουανάκης έχει δίκαιο. Η κρίση είναι εδώ και ο Έλλην δεν έχει να φάει αλλά αρέσκεται στο να αγοράζει βαριά μέταλλα (Νικέλιο) και άλλα δηλητήρια.
G
Lexus και πάλι. Ε ρε και να βγει κανένα υβριδικό IS. Θα τους φάνε λάχανο τους Φρίτσιδες....
-
69% λιγότερα κέρδη η Toyota στο τρίμηνο
Κατά 69% μειώθηκαν τα κέρδη της Toyota Motor στο δεύτερο οικονομικό τρίμηνο, με την ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία να αναθεωρεί κατά το ήμισυ τις προβλέψεις της για το σύνολο του οικονομικού έτους μέχρι τα τέλη Μαρτίου 2009, εκτιμώντας ότι τα καθαρά κέρδη θα υποχωρήσουν στα χαμηλότερα επίπεδα από το 1999, λόγω της μείωσης των πωλήσεων στις ΗΠΑ και τις συνέπειες της χρηματοοικονομικής κρίσης.
Τα καθαρά κέρδη της Toyota -της μεγαλύτερης εταιρείας αυτοκινήτων στην Ιαπωνία, με βάση τις πωλήσεις- υποχώρησαν στα 139,8 δισ. γιεν [JPY=X] Σχετικά άρθρα στο τρίμηνο Ιουλίου - Σεπτεμβρίου, έναντι κερδών ύψους 450,9 δισ. γιεν ένα χρόνο πριν. Σύμφωνα με τη νέα πρόβλεψη, τα καθαρά κέρδη της Toyota για το οικονομικό έτος θα ανέλθουν σε 550 δισ. γιεν (4,4 δισεκατομμύρια ευρώ) από 1,250 τρισ. γιεν που είχε αρχικά προβλεφθεί. «Η αγορά αυτοκινήτων, ιδιαίτερα στις ανεπτυγμένες χώρες, έχει περιοριστεί δραστικά» αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο αντιπρόεδρος της εταιρείας, Μιτσούο Κινοσίτα. Με βάση τις νέες προβλέψεις, τα καθαρά κέρδη της Toyota θα περιοριστούν κατά 68% σε σχέση με το 2007. Οι πωλήσεις αυτοκινήτων της Toyota αναμένεται να φτάσουν στα 8,24 εκατομμύρια το διάστημα 2008-2009.
-
...παντως απο πρωτοτυπια καλα παμε.
1+1 ΔΩΡΟ
προλαβετε λεμε
http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=72686
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
...παντως απο πρωτοτυπια καλα παμε.1+1 ΔΩΡΟ
προλαβετε λεμε
http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=72686' target='_blank
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=13&t=33115&st=0&sk=t&sd=a&start=390#p1359644
-
E, καλα, δεν μπορουμε να τα διαβαζουμε κι ολα
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
E, καλα, δεν μπορουμε να τα διαβαζουμε κι ολαΕδώ είναι έτσι κι αλλιώς το κατάλληλο τοπικό!
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
69% λιγότερα κέρδη η Toyota στο τρίμηνοΕκείνο το Καϊζέν πού χάθηκε ρε παιδιά;
Άμα δούμε και απολύσεις, βλέπω τον Μάκη (G60) να βάζει και Vista (Ultimate original... )στο PC!
--> ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ (+ τιμές & προσφορές)