-
S2000 φυσικά αλλά μη βγάλουμε και το ΤΤ άχρηστο αυτοκίνητο.
Ειδικά το coupe είναι εξαιρετικό(225hp quatro). Μπορεί να είναι λίγο βαρετό όπως σωστά παρατηρήσατε ορισμένοι, αλλά είναι διαβολικά γρήγορο.
Μάλιστα σε άγνωστη διαδρομή με στροφές, το S2000 δεν μπορεί να το ακολουθήσει με τίποτα... -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Μάλιστα σε άγνωστη διαδρομή με στροφές, το S2000 δεν μπορεί να το ακολουθήσει με τίποτα...Γιατί εκεί θα θέλεις καταρχήν να κινηθείς με ασφάλεια (όση σου παρέχει το quattro τουλάχιστον) και να μή διστάζεις σε κάθε στροφή, για το πώς θα γίνει αυτό...
-
Ο χρήστης OUZO Power έγραψε:
Το S2000 το εχει φιλος μου και οποτε το παιρνω την καταβρισκω. Οταν παμε εκδρομη ειναι γεγονος οτι δεν μπoρει να με ακολουθισει.
Na akolou8ish ti pragma to S2000? Kamia Modena?
Εμενα οδηγοντας το ΤΤ, δεν ειναι ολα μια ευθεια
-
Ο χρήστης A4 Turbo έγραψε:
Το S2000 το εχει φιλος μου και οποτε το παιρνω την καταβρισκω. Οταν παμε εκδρομη ειναι γεγονος οτι δεν μπoρει να με ακολουθισει.
Na akolou8ish ti pragma to S2000? Kamia Modena?
Εμενα οδηγοντας το ΤΤ, δεν ειναι ολα μια ευθεια
Η αλήθεια είναι ότι δεν κατάλαβα τί ακριβώς είπες
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Το S2000 το εχει φιλος μου και οποτε το παιρνω την καταβρισκω. Οταν παμε εκδρομη ειναι γεγονος οτι δεν μπoρει να με ακολουθισει.
Na akolou8ish ti pragma to S2000? Kamia Modena?
Εμενα οδηγοντας το ΤΤ, δεν ειναι ολα μια ευθεια
Η αλήθεια είναι ότι δεν κατάλαβα τί ακριβώς είπες
Αναρωτηθηκε ο OUZO Power τι να ακολουθισει το S2000 και απαντησα
-
Ο χρήστης A4 Turbo έγραψε:
Το S2000 το εχει φιλος μου και οποτε το παιρνω την καταβρισκω. Οταν παμε εκδρομη ειναι γεγονος οτι δεν μπoρει να με ακολουθισει.
Na akolou8ish ti pragma to S2000? Kamia Modena?
Εμενα οδηγοντας το ΤΤ, δεν ειναι ολα μια ευθεια
haha ok. Katalaba. Pes tou filou sou einai koulos.
Na sou fero ena S2000 mama me odigo kai na ton pas opou 8es. Endiaferese?
Re paidia. Exo odigish S2000 arketes fores. Exo odigish pola ths VAG. Pos bgazete sumperasmata tetia den katalabeno.
-
Ο χρήστης OUZO Power έγραψε:
Το S2000 το εχει φιλος μου και οποτε το παιρνω την καταβρισκω. Οταν παμε εκδρομη ειναι γεγονος οτι δεν μπoρει να με ακολουθισει.
Na akolou8ish ti pragma to S2000? Kamia Modena?
Εμενα οδηγοντας το ΤΤ, δεν ειναι ολα μια ευθεια
haha ok. Katalaba. Pes tou filou sou einai koulos.
Na sou fero ena S2000 mama me odigo kai na ton pas opou 8es. Endiaferese?
Re paidia. Exo odigish S2000 arketes fores. Exo odigish pola ths VAG. Pos bgazete sumperasmata tetia den katalabeno.
File A4Τurbo το ΤΤ που λες ειναι μαμα? Γιατι αν ειναι κανενα πειραγμενο 350αλογα (πχ) τοτε λογικο ειναι να μην μπορει να σε ακολουθησει το S2K!
-
Όντως σε άγνωστη διαδρομή το S2000 δεν μπορεί να ακολουθήσει το ΤΤ.
Όταν το ΤΤ θα μπαίνει με όσα το S2000 θα προσπαθεί να κρατήσει τις στροφές του κινητήρα ψηλά και τον κώλο στη θέση του.
Αν όμως μιλήσουμε για γνωστή διαδρομή ή πίστα τα πράγματα είναι ξεκάθαρα υπερ του S2000. -
Ο χρήστης PG220 έγραψε:
Όντως σε άγνωστη διαδρομή το S2000 δεν μπορεί να ακολουθήσει το ΤΤ.
Όταν το ΤΤ θα μπαίνει με όσα το S2000 θα προσπαθεί να κρατήσει τις στροφές του κινητήρα ψηλά και τον κώλο στη θέση του.
Αν όμως μιλήσουμε για γνωστή διαδρομή ή πίστα τα πράγματα είναι ξεκάθαρα υπερ του S2000.Den mporw na katalabw giati to TT 8a einai pio grigoro apo to S???
An mporeis na kratiseis tis strofes sto S panw apo tis 6000 tote 8a einai pio grigoro. Okay, einai dyskolo na ginei auto otan yparxei poly kinisi alla an einai mia eparxiaki diadromi tote to S 8a einai poio grigoro.
-
Ο χρήστης OUZO Power έγραψε:
Το S2000 το εχει φιλος μου και οποτε το παιρνω την καταβρισκω. Οταν παμε εκδρομη ειναι γεγονος οτι δεν μπoρει να με ακολουθισει.
Na akolou8ish ti pragma to S2000? Kamia Modena?
Εμενα οδηγοντας το ΤΤ, δεν ειναι ολα μια ευθεια
haha ok. Katalaba. Pes tou filou sou einai koulos.
Na sou fero ena S2000 mama me odigo kai na ton pas opou 8es. Endiaferese?
Re paidia. Exo odigish S2000 arketes fores. Exo odigish pola ths VAG. Pos bgazete sumperasmata tetia den katalabeno.
Το συμπερασμα το βγαζω διοτι εχω ΤΤ. Επειδει εχω ομως ΤΤ δε σημαινει οτι ειναι το απολυτο εργαλειο. Ειχα αναφερει υπερ και τα κατα εν ολιγης πιο πριν.
Δεν μιλαμε για πιστα αλλα για καθημερινοτητα. Σε δημοσιους δρομους το S2000 μενει πισω. Ακομα και εδω στη Γερμανια που εχει καλη ασφαλτο.
Απο εκει και περα τι να πω? Την ζω απλα την κατασταση και γιαυτο μιλαω. -
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Όντως σε άγνωστη διαδρομή το S2000 δεν μπορεί να ακολουθήσει το ΤΤ.
Όταν το ΤΤ θα μπαίνει με όσα το S2000 θα προσπαθεί να κρατήσει τις στροφές του κινητήρα ψηλά και τον κώλο στη θέση του.
Αν όμως μιλήσουμε για γνωστή διαδρομή ή πίστα τα πράγματα είναι ξεκάθαρα υπερ του S2000.Den mporw na katalabw giati to TT 8a einai pio grigoro apo to S???
An mporeis na kratiseis tis strofes sto S panw apo tis 6000 tote 8a einai pio grigoro. Okay, einai dyskolo na ginei auto otan yparxei poly kinisi alla an einai mia eparxiaki diadromi tote to S 8a einai poio grigoro.
Θα είναι μόνο λόγω οδηγού.
Είναι δύσκολο να οδηγάς με τέτοιο τρόπο χωρίς να ξέρεις τις στροφές της διαδρομής.
Ενώ με το ΤΤ που είναι μπροστοκίνητο ή τετρακίνητο είναι πολύ πιο εύκολο να πας γρήγορα σε άγνωστη διαδρομή.Τώρα βέβαια αν τα οδηγήσει ο Σουμάχερ ή ο Μάκιννεν αλλάζω γνώμη.
-
Ο χρήστης A4 Turbo έγραψε:
Το S2000 το εχει φιλος μου και οποτε το παιρνω την καταβρισκω. Οταν παμε εκδρομη ειναι γεγονος οτι δεν μπoρει να με ακολουθισει.
Na akolou8ish ti pragma to S2000? Kamia Modena?
Εμενα οδηγοντας το ΤΤ, δεν ειναι ολα μια ευθεια
haha ok. Katalaba. Pes tou filou sou einai koulos.
Na sou fero ena S2000 mama me odigo kai na ton pas opou 8es. Endiaferese?
Re paidia. Exo odigish S2000 arketes fores. Exo odigish pola ths VAG. Pos bgazete sumperasmata tetia den katalabeno.
Το συμπερασμα το βγαζω διοτι εχω ΤΤ. Επειδει εχω ομως ΤΤ δε σημαινει οτι ειναι το απολυτο εργαλειο. Ειχα αναφερει υπερ και τα κατα εν ολιγης πιο πριν.
Δεν μιλαμε για πιστα αλλα για καθημερινοτητα. Σε δημοσιους δρομους το S2000 μενει πισω. Ακομα και εδω στη Γερμανια που εχει καλη ασφαλτο.
Απο εκει και περα τι να πω? Την ζω απλα την κατασταση και γιαυτο μιλαω.Hlikrina exo minh afonos. Exo dh pampola S2000 kai ksero kala ti kanoun.
Posa lateral G force trabai to TT. Epishs to diko sou einai mama? Giati ean oxi tote akuro osa mas exeis ph.
Edo uparxoun para pola video me M3 kai S2000 se pistes kai to ena einai kolita me to allo stous profilaxtires. Isxirizese pos to TT einai se M3 teretory? Anaferoma sto M3 giati blepo pos isws katexhs perisotera apo germanika para to S2000.
-
Ειναι απειραχτο. Μονο 4-9 μηνες κραταω ενα Audi, διοτι με συμφερει οιονομικα να το επιστρεφω και να περνω καινουργιο διοτι εχω ποσοστα. Γιαυτο θεμα ¨βελτιωσης¨ δεν υπαρχει. Αλλα ασχετα με αυτο, δεν μιλησα ποτε για πιστα η συνθηκες πιστας. Το ΤΤ χανει σε πιστα διοτι κοβει η 4κινηση του. Σε δημοσιο δρομο με στροφες ομως παει σφαιρα. Ενα Type-R παει καλυτερα σε τετειες συνθηκες παρα ενα S2000. Οσο για το Μ3... ειναι αλλη κλαση.
-
Pia tetrakinish? Afou den einai all-time real-time tetrakinish para mono otan spiniaroun oi mprostinoi troxoi se ekinish h ante na energopihte se kamia understeer.
Pio motor exeis? to VR6?
-
Ο χρήστης PG220 έγραψε:
Ενώ με το ΤΤ που είναι μπροστοκίνητο ή τετρακίνητο είναι πολύ πιο εύκολο να πας γρήγορα σε άγνωστη διαδρομή.
Τώρα βέβαια αν τα οδηγήσει ο Σουμάχερ ή ο Μάκιννεν αλλάζω γνώμη.Εγώ όταν είχα ένα ΤΤ για καμιά εβδομάδα, παρατηρούσα ότι έμπαινα ''άφοβα'' στις στροφές. Λέω για το 225 TQ.
Καταλάβαινα ότι με παίρνει να το πιέσω κι άλλο.Είχε μεγάλα περιθώρια.
Αυτό βέβαια συνεπάγεται και ασφάλεια, ή καλύτερα, ''αίσθηση ασφάλειας''. -
Ο χρήστης OUZO Power έγραψε:
Pia tetrakinish? Afou den einai all-time real-time tetrakinish para mono otan spiniaroun oi mprostinoi troxoi se ekinish h ante na energopihte se kamia understeer.Pio motor exeis? to VR6?
Και νομιζεις οτι καταλαβαινεις τους μπροστινους να σπινιαρουν;
Αν σου τυχει ποτε στα χερια ΤΤ δοκιμασε σταματημενος κοβωντας ολο το τιμονι να ξεκινισεις με τερμα γκαζι χωρις ESP. Και πες μου εντυπωσεις.To 1.8 TQ 225PS εχω.
-
Pia tetrakinish? Afou den einai all-time real-time tetrakinish para mono otan spiniaroun oi mprostinoi troxoi se ekinish h ante na energopihte se kamia understeer
Όχι, δεν ισχύει αυτό. Ακόμα και τα S3/TT έχουν πρακτικά 'all-time real-time' τετρακίνηση (πάντα έστω κι ένα μικρό ποσοστό ροπής μεταφέρεται πίσω) αν και πολλές φορές η αίσθηση που σου δίνει είναι οτι πρώτα πρέπει να σπινάρουν οι μπροστινοί τροχοί για να μπει στο παιχνίδι κι ο Haldex.
-
γιατι το συζητατε τοσο, αφου οι 4Τ το εχουν τεσταρει σηκωμενο στον αερα,
και πρακτικα δεν υπαρχει διαφορα χρονου στην εμπλοκη των πισω τροχων...
Τοσο πολυ σας καθετε στο λαιμο ΚΑΙ αυτο το VAG?για το οτι το s2000 συμπεριφερεται στις υψηλες σ.α.λ σαν διχρονο (ξεσπαει τρελλά) δεν το σχολιαζει κανεις?
στην ευθεια ΟΚ αλλα στους ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ δρομους αυτο σημαινει αποτομη υπερστροφη.
Εχω δει live τετοιο σκηνικο και δε το πιστευα. Πεταγε την ουρα λες και ανοιγε νιτρο....
Εχω δει επισης στα λιμανακια s2000και στριβει νομιζω εκπληκτικα αν το ξερεις βεβαια....και τα δυο ειναι οπλα. Απλα το ΤΤ ειναι και παντως καιρου και δρομου....
-
Δεν θέλω να προκαλέσω κανέναν νέο πόλεμο, αλλά πιστεύω ότι ο κόσμος έχει ψιλοτρομάξει από εκείνα τα 'μικρο'-ατυχήματα του ΤΤ στην αρχή της καριέρας του. Χαρακτηριστικά υπενθυμίζω ένα γράμμα στην αλληλογραφία του ελληνικού car, 2 χρόνια πριν (αν θέλετε, το βρίσκω και το ποστάρω) όπου ένας ιδιοκτήτης ΤΤ είχε δυο περιστατικά όπου με 60 βρέθηκε απέναντι και μάλιστα τη δεύτερη φορά αναποδογύρισε. Δήλωνε μάλιστα ότι είχε πρότερη εμπειρία από σπορ αυτοκίνητα. Αν θέλετε την άποψη μου, και εγώ το S2000 θα προτιμούσα, περισσότερο γιατί ξέρω με τι έχω να κάνω, παρά γιατί είναι καλύτερο από το ΤΤ. Το ΤΤ (πόσα 'Τ' έγραψα? ) φυσικά και είναι πιο καθημερινό αυτοκίνητο, φυσικά και μπορείς να πας γρήγορα, αλλά μερικές φορές το (γρήγορο και ικανό, άρα εγώ αποκλείομαι) κοινό ζητάει κάτι εκ γενετής καλοστημένο.
Mkiii, το ότι είναι VAG δεν νομίζω να ενοχλεί κανέναν. Απλά υπάρχει και το ζήτημα 'κομμώτρια' που τέθηκε πιο πριν. -
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Δεν θέλω να προκαλέσω κανέναν νέο πόλεμο, αλλά πιστεύω ότι ο κόσμος έχει ψιλοτρομάξει από εκείνα τα 'μικρο'-ατυχήματα του ΤΤ στην αρχή της καριέρας του. Χαρακτηριστικά υπενθυμίζω ένα γράμμα στην αλληλογραφία του ελληνικού car, 2 χρόνια πριν (αν θέλετε, το βρίσκω και το ποστάρω) όπου ένας ιδιοκτήτης ΤΤ είχε δυο περιστατικά όπου με 60 βρέθηκε απέναντι και μάλιστα τη δεύτερη φορά αναποδογύρισε. Δήλωνε μάλιστα ότι είχε πρότερη εμπειρία από σπορ αυτοκίνητα. Αν θέλετε την άποψη μου, και εγώ το S2000 θα προτιμούσα, περισσότερο γιατί ξέρω με τι έχω να κάνω, παρά γιατί είναι καλύτερο από το ΤΤ. Το ΤΤ (πόσα 'Τ' έγραψα? ) φυσικά και είναι πιο καθημερινό αυτοκίνητο, φυσικά και μπορείς να πας γρήγορα, αλλά μερικές φορές το (γρήγορο και ικανό, άρα εγώ αποκλείομαι) κοινό ζητάει κάτι εκ γενετής καλοστημένο.
Mkiii, το ότι είναι VAG δεν νομίζω να ενοχλεί κανέναν. Απλά υπάρχει και το ζήτημα 'κομμώτρια' που τέθηκε πιο πριν.Htan poly ameso kai elafryne pisw se megales taxythtes me apotelesma an mpeis sta frena pigenontas me 200+ kai thelontas na apofygeis kati kobontas ligaki to timoni, petouse kolo! Basika einai problima aerodinamikis. Gia na min tou baloun terastio ftero pisw, allaksan tis rythmiseis sta amortiser, barynan to timoni me apotelesma na min einai allo toso ameso stis antidraseis kai tou prosthesan ESP. An kapoios odigisei modelo 98/99 tha katalabei poso apotomo einai, san Kart. Sta 60km/h den kserw ti tha mporouse na kanei o allos kai na to toumparei h estw na brethei apenanti.
Genika oso pio extreme einai stimena ta autokinita toso pio aproblepta h apotoma se petane apo to dromo. Kai i tetrakinisi se paraplanei polles fores dinontas sou sigouria kai mporeis eukola na thn patiseis. Giauto to S2000 einai pio problepsimo exontas paralila kai kalo stisimo. An eisai omos mesos oros odigos tha pas pio grigora se dimosious dromous me to TT.
TT vs S2000