Ο χρήστης travelman έγραψε:
Εάν μπορείς να πας λίγο πάραπάνω σε λεφτά μπορείς να δείς και το λάνσερ το σπόρτμπακ ραλλιαρτ (δεν είμαι σίγυρος εάν το λένε έτσι) που στα 240 άλογα κάνει (ή θα κάνει) γύρω στα 40Κ. Απλά ανέφερα το σουμπαρού πρώτα επειδή για παραπλήσιο προίον είναι 8Κ κάτω η τιμή...
Για μεταχειρισμένο ιμπρέζα προηγούμενης γενιάς δεν το συνιστώ μιας και ενώ το αμάξι είναι πολύ αξιόπιστο (εκτός βέβαια από τα βελτιωμένα στην Ελλάδα 1.6 τούμπο) οι ιδιοκτήτες του τα σκίζουν. Σε ένα σύνεργείο που είχα πάει μου έλεγε ότι ολοι που ερχόντουσαν με τούρμπο, τα είχαν πειράξει ανεβάζοντας πίεση και λίγο αργότερα αλλάξει μοτέρ!!!
Εαν πάλι είσαι στροφάκιας και ψάχνεις κάτι με λίγο καλύτερη πρόσφυση από ένα προσθιοκινητο μπορείς να δεις το μάζντα 3 μπς και το επερχόμενο φόκους άρ ες. Με μπλοκέ διαφορικό, πολλά άλογα και καλό στήσιμο ίσως είναι αυτό που ψάχνεις...
Βέβαια υπάρχει μία άποψη που λέει πως όταν πας γρήγορα ή θα υπερστρέψει το όχημα ή θα υποστρέψει. Η υπερστροφή λύνεται με ένα καλό ΕΣΠ και η υποστροφή θεωρητικά είναι μικρότερη στα πισωκίνητα οπότε πάς σε άλλες λύσεις...
Να υποθέσω πως έχεις σκόντα τζιτι και ψάχνεις αντικαταστάτη? Τετρακίνητο τούρμπο οκτάβια με πολλά άλογα δεν πρέπει να υπάρχει τώρα...
Αυτό το Lancer που λες δεν το 'χω μπανίσει. Τώρα Ford Escort έχω το οποίο είναι αρκετά αργό όσον αφορά την επιτάχυνση και 11 χρονών πλέον. Δεν ενδιαφέρομαι για άμεση αγορά. Αν υπήρχε ακόμη το τετρακίνητο Octavia τότε θα το σκεφτόμουν σοβαρά. Μάλλον θα το προτιμούσα χωρίς δεύτερη σκέψη.
Το πρώτο που θα με ενδιέφερε σε ένα αυτοκίνητο είναι να πατάει σταθερά. Το κράτημα είναι για μένα το Νο. 1. Και μαζί βέβαια όλα τα άλλα χαρακτηριστικά που προσφέρουν υψηλή ενεργητική ασφάλεια, δηλαδή καλή αίσθηση στο τιμόνι, ισχυρά φρένα, καλά ηλεκτρονικά βοηθήματα κλπ. Μέτα έρχονται και οι επιδόσεις χωρίς όμως να με ενδιαφέρουν διαφορές 0,5'' στα 0-100, αλλά θα προτιμούσα λύσεις με κυβισμό που δεν έχει τεκμήριο. Τέλος προτιμώ τα sedan!
Το Octavia RS που κάνει πάνω κάτω 27.000 είναι μία πολύ καλή λύση δεδομένου ότι τα τετρακίνητα κοστίζουν πολύ περισσότερο. Με το ESP απενεργοποιημένο έχω διαβάσει ότι το αυτοκίνητο είναι έντονα υποστροφικό. Πόσο βοηθάει το ESP στην πρόληψη της υποστροφής;