-
Ανοίγω το θέμα για να δω τι κυκλοφορεί στην αγορά. Ψάχνω μοντέλα με αξία παραπλήσια του Octavia GT. Υπάρχει τετρακίνητο αυτοκίνητο ιπποδύναμης και αξίας αντίστοιχης του Skoda Octavia GT ή οι εναλλακτικές λύσεις είναι αυτοκίνητα της κατηγορίας του Lancer Evo και του Subaru STi;
-
Ανοίγω το θέμα για να δω τι κυκλοφορεί στην αγορά. Ψάχνω μοντέλα με αξία παραπλήσια του Octavia GT. Υπάρχει τετρακίνητο αυτοκίνητο ιπποδύναμης και αξίας αντίστοιχης του Skoda Octavia GT ή οι εναλλακτικές λύσεις είναι αυτοκίνητα της κατηγορίας του Lancer Evo και του Subaru STi;
-
Ανοίγω το θέμα για να δω τι κυκλοφορεί στην αγορά. Ψάχνω μοντέλα με αξία παραπλήσια του Octavia GT. Υπάρχει τετρακίνητο αυτοκίνητο ιπποδύναμης και αξίας αντίστοιχης του Skoda Octavia GT ή οι εναλλακτικές λύσεις είναι αυτοκίνητα της κατηγορίας του Lancer Evo και του Subaru STi;
-
Φιλε pusher πρεπει να push πιο βαθεια το χερι στη τσεπη για αυτα που σκεφτεσαι.
Αλλιως υπαρχει Panda Monster, ειναι must παντως στις χιονισμενες Αλπεις -
Ε όμποιος θέλει ές τι άι ας τα σκάσει. υπάρχουν και φτηνά ιμπρέζα όμως...
http://www.subaru.gr/default.asp?pid=263&la=1
και χωρίς να καταφεύγεις σε ημιμετρα τύπου χάλντεξ...
-
Όπως έγινε το νέο STi καλύτερα Evo. Από άποψη εμφάνισης αυτό και μόνο. Αν μπορούσα να αγοράσω ακριβό αυτοκίνητο θα έπαιρνα το Evo.
Το WRX είναι 2.500 cc αν δεν κάνω λάθος και δε συμφέρει λόγω τεκμηρίου. Τα άλλα Impreza αν δεν κάνω λάθος αν και τετρακίνητα δεν έχουν και πολύ μεγάλη ιπποδύναμη. To Octavia GT βγαίνει με κίνηση στους δύο τροχούς πλέον όπως και το Octavia 5 RS και GT. Κρίμα! Καλό ήταν να υπάρχει ένα φθηνό τετρακίνητο. Δεν έχω διαβάσει βέβαια καμία κριτική για την τετρακίνηση του Octavia, αλλά η τετρακίνηση είναι τετρακίνηση. Όσο κακή κι αν ήταν θα ήταν σίγουρα καλύτερη από ένα μπροστοκίνητο αυτοκίνητο.
Βέβαια ένα σωρό sport δικίνητα βγαίνουν οπότε πρέπει να υποθέσω ότι το κράτημα τους είναι πολύ ικανοποιητικό.
-
Ο χρήστης pusher έγραψε:
Υπάρχει τετρακίνητο αυτοκίνητο ιπποδύναμης και αξίας αντίστοιχης του Skoda Octavia GTΔεν υπάρχει, θα πρέπει να πας σε προτάσεις πάνω από 40000 ευρώ όπου όμως υπάρχουν πολλές επιλογές!
-
Το τετρακίνητο Octavia είναι εκτός παραγωγής έτσι;
Αν δεν υπάρχει εναλλακτικά πάω σε δικίνητο...
-
Εάν μπορείς να πας λίγο πάραπάνω σε λεφτά μπορείς να δείς και το λάνσερ το σπόρτμπακ ραλλιαρτ (δεν είμαι σίγυρος εάν το λένε έτσι) που στα 240 άλογα κάνει (ή θα κάνει) γύρω στα 40Κ. Απλά ανέφερα το σουμπαρού πρώτα επειδή για παραπλήσιο προίον είναι 8Κ κάτω η τιμή...
Για μεταχειρισμένο ιμπρέζα προηγούμενης γενιάς δεν το συνιστώ μιας και ενώ το αμάξι είναι πολύ αξιόπιστο (εκτός βέβαια από τα βελτιωμένα στην Ελλάδα 1.6 τούμπο) οι ιδιοκτήτες του τα σκίζουν. Σε ένα σύνεργείο που είχα πάει μου έλεγε ότι ολοι που ερχόντουσαν με τούρμπο, τα είχαν πειράξει ανεβάζοντας πίεση και λίγο αργότερα αλλάξει μοτέρ!!!
Εαν πάλι είσαι στροφάκιας και ψάχνεις κάτι με λίγο καλύτερη πρόσφυση από ένα προσθιοκινητο μπορείς να δεις το μάζντα 3 μπς και το επερχόμενο φόκους άρ ες. Με μπλοκέ διαφορικό, πολλά άλογα και καλό στήσιμο ίσως είναι αυτό που ψάχνεις...
Βέβαια υπάρχει μία άποψη που λέει πως όταν πας γρήγορα ή θα υπερστρέψει το όχημα ή θα υποστρέψει. Η υπερστροφή λύνεται με ένα καλό ΕΣΠ και η υποστροφή θεωρητικά είναι μικρότερη στα πισωκίνητα οπότε πάς σε άλλες λύσεις...
Να υποθέσω πως έχεις σκόντα τζιτι και ψάχνεις αντικαταστάτη? Τετρακίνητο τούρμπο οκτάβια με πολλά άλογα δεν πρέπει να υπάρχει τώρα...
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Εάν μπορείς να πας λίγο πάραπάνω σε λεφτά μπορείς να δείς και το λάνσερ το σπόρτμπακ ραλλιαρτ (δεν είμαι σίγυρος εάν το λένε έτσι) που στα 240 άλογα κάνει (ή θα κάνει) γύρω στα 40Κ. Απλά ανέφερα το σουμπαρού πρώτα επειδή για παραπλήσιο προίον είναι 8Κ κάτω η τιμή...Για μεταχειρισμένο ιμπρέζα προηγούμενης γενιάς δεν το συνιστώ μιας και ενώ το αμάξι είναι πολύ αξιόπιστο (εκτός βέβαια από τα βελτιωμένα στην Ελλάδα 1.6 τούμπο) οι ιδιοκτήτες του τα σκίζουν. Σε ένα σύνεργείο που είχα πάει μου έλεγε ότι ολοι που ερχόντουσαν με τούρμπο, τα είχαν πειράξει ανεβάζοντας πίεση και λίγο αργότερα αλλάξει μοτέρ!!!
Εαν πάλι είσαι στροφάκιας και ψάχνεις κάτι με λίγο καλύτερη πρόσφυση από ένα προσθιοκινητο μπορείς να δεις το μάζντα 3 μπς και το επερχόμενο φόκους άρ ες. Με μπλοκέ διαφορικό, πολλά άλογα και καλό στήσιμο ίσως είναι αυτό που ψάχνεις...
Βέβαια υπάρχει μία άποψη που λέει πως όταν πας γρήγορα ή θα υπερστρέψει το όχημα ή θα υποστρέψει. Η υπερστροφή λύνεται με ένα καλό ΕΣΠ και η υποστροφή θεωρητικά είναι μικρότερη στα πισωκίνητα οπότε πάς σε άλλες λύσεις...
Να υποθέσω πως έχεις σκόντα τζιτι και ψάχνεις αντικαταστάτη? Τετρακίνητο τούρμπο οκτάβια με πολλά άλογα δεν πρέπει να υπάρχει τώρα...
Αυτό το Lancer που λες δεν το 'χω μπανίσει. Τώρα Ford Escort έχω το οποίο είναι αρκετά αργό όσον αφορά την επιτάχυνση και 11 χρονών πλέον. Δεν ενδιαφέρομαι για άμεση αγορά. Αν υπήρχε ακόμη το τετρακίνητο Octavia τότε θα το σκεφτόμουν σοβαρά. Μάλλον θα το προτιμούσα χωρίς δεύτερη σκέψη.
Το πρώτο που θα με ενδιέφερε σε ένα αυτοκίνητο είναι να πατάει σταθερά. Το κράτημα είναι για μένα το Νο. 1. Και μαζί βέβαια όλα τα άλλα χαρακτηριστικά που προσφέρουν υψηλή ενεργητική ασφάλεια, δηλαδή καλή αίσθηση στο τιμόνι, ισχυρά φρένα, καλά ηλεκτρονικά βοηθήματα κλπ. Μέτα έρχονται και οι επιδόσεις χωρίς όμως να με ενδιαφέρουν διαφορές 0,5'' στα 0-100, αλλά θα προτιμούσα λύσεις με κυβισμό που δεν έχει τεκμήριο. Τέλος προτιμώ τα sedan!
Το Octavia RS που κάνει πάνω κάτω 27.000 είναι μία πολύ καλή λύση δεδομένου ότι τα τετρακίνητα κοστίζουν πολύ περισσότερο. Με το ESP απενεργοποιημένο έχω διαβάσει ότι το αυτοκίνητο είναι έντονα υποστροφικό. Πόσο βοηθάει το ESP στην πρόληψη της υποστροφής;
-
To ESP αναμφίβολα κόβει την υποστροφή μόλις εμφανιστεί αλλά πάλι μέχρι κάποια όρια και στερώντας αρκετή οδηγική ευχαρίστηση. Είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για αυτόν που θέλει απλά να πηγαίνει γρήγορα και με ασφάλεια και κατ' εμέ ίσως είναι πιο χρήσιμο από την τετρακίνηση...
Πάντως με αυτά τα κριτήρια που μου θέτεις και με την προυπόθεση ότι δεν κάνεις πολλά χιλιόμετρα (βενζινοβόρο γαρ) ανά έτος θα σου συνιστούσα και το μάζντα ρο χι 8 με χαμηλότατο τεκμήριο...
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
To ESP αναμφίβολα κόβει την υποστροφή μόλις εμφανιστεί αλλά πάλι μέχρι κάποια όρια και στερώντας αρκετή οδηγική ευχαρίστηση. Είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για αυτόν που θέλει απλά να πηγαίνει γρήγορα και με ασφάλεια και κατ' εμέ ίσως είναι πιο χρήσιμο από την τετρακίνηση...Πάντως με αυτά τα κριτήρια που μου θέτεις και με την προυπόθεση ότι δεν κάνεις πολλά χιλιόμετρα (βενζινοβόρο γαρ) ανά έτος θα σου συνιστούσα και το μάζντα ρο χι 8 με χαμηλότατο τεκμήριο...
Το ESP στο Octavia RS αν δεν κάνω λάθος απενεργοποιείται. Στο δρόμο πρώτα έρχεται η ασφάλεια και μετά η ευχαρίστηση. Στην πίστα όποιος θέλει το απενεργοποιεί. (Βέβαια το ερώτημα είναι σε ποια πίστα; Δεν έχουμε και πολλές... αλλά τέλος πάντων.)
Το RX-8 διθέσιο δεν είναι; Αλλά και να μην είναι σίγουρα δεν είναι ευρύχωρο. 5-θέσιο με ενδιαφέρει. Χιλιόμετρα κάνω ~ 15000/έτος. Δε ξέρω αν θεωρούνται πολλά ή λίγα.
Από μοντέλα όπως:
Ibiza FR ή Cupra
Golf GΤ
207 Rallye
Octavia RSποιο έχει τα καλύτερα κρατήματα; (Αν ξεχνάω κανένα αντίστοιχων επιδόσεων είστε ελεύθεροι να το προτείνεται. Η λίστα είναι απλά ενδεικτική).
-
To rx8 είναι ένα απίστευτα πρακτικό όχημα δεδομένων των εξεζητημένων τεχνικών επιλογών του και της τιμής του όντας 4θέσιο και με αρκετά καλό πόρτμπαγκάζ. Αλλά καίει στην πόλη όσο δε φαντάζεσαι οπότε με τα χιλιόμετρα που κάνεις ίσως δεν πολυσυμφέρει μιας και εάν υποθέσουμε ότι καίει γύρω στα 5 λίτρα παραπάνω από ένα μοντέλο αντίστοιχης ιπποδύναμης θα χρειάζεσαι 750 ευρώ επιπλεόν το χρόνο...
Μεταξύ των μοντέλων που προετείνεις δεν μπορώ να σου πω ποιό έχει το καλύτερο κράτημα μιας και καταξιωμένοι δημοσιογράφοι δεν μπορούν να αποφασίσουν και βγάζουν καλύτερο το μοντέλο από όπου τα παίρνουν καλύτερα. Απλά να έχεις υπόψη ότι έχει πολύ καλύτερο λόγο άνεσης/ κρατήματος ένα όχημα της κατηγορίας C (οκτάβια, γκόλφ, φόκους, μπράβο, κορόλα κτλ) από ότι της Β (207, ιμπιζα, κορσα κτλ). Ο καλύτερος λόγος ύψους κβ/μετατροχίου, η συνήθως χρησιμοποιούμενη πίσω πολλαπλών συνδέσμων ανάρτηση και το μεγαλύτερο μεταξόνιο κάνουν τη διαφορά...
Πάντως κάνε ένα τέστ ντράιβ στο σκόντα ή στο αντίστοιχης φιλοσοφίας και τιμής λεόν και ίσως βρεις αυτό που ψάχνεις!
-
Έχεις σκεφτεί το Subaru Legacy; Είναι λίγο ακριβότερο από το Skoda βέβαια και δεν πρόκειται να έχει την ίδια εκρηκτικότητα αλλά νομίζω οτι είναι ό,τι κοντινότερο σε αυτό που θέλεις και καθόλου άσχημος συμβιβασμός.
Ά, τώρα που το σκέφτομαι, υπάρχει και το Skoda Scout (άλλο πράγμα βέβαια αλλά καθόλου μα καθόλου κακή ιδέα...) -
Ο χρήστης travelman έγραψε:
To rx8 είναι ένα απίστευτα πρακτικό όχημα δεδομένων των εξεζητημένων τεχνικών επιλογών του και της τιμής του όντας 4θέσιο και με αρκετά καλό πόρτμπαγκάζ. Αλλά καίει στην πόλη όσο δε φαντάζεσαι οπότε με τα χιλιόμετρα που κάνεις ίσως δεν πολυσυμφέρει μιας και εάν υποθέσουμε ότι καίει γύρω στα 5 λίτρα παραπάνω από ένα μοντέλο αντίστοιχης ιπποδύναμης θα χρειάζεσαι 750 ευρώ επιπλεόν το χρόνο...Μεταξύ των μοντέλων που προετείνεις δεν μπορώ να σου πω ποιό έχει το καλύτερο κράτημα μιας και καταξιωμένοι δημοσιογράφοι δεν μπορούν να αποφασίσουν και βγάζουν καλύτερο το μοντέλο από όπου τα παίρνουν καλύτερα. Απλά να έχεις υπόψη ότι έχει πολύ καλύτερο λόγο άνεσης/ κρατήματος ένα όχημα της κατηγορίας C (οκτάβια, γκόλφ, φόκους, μπράβο, κορόλα κτλ) από ότι της Β (207, ιμπιζα, κορσα κτλ). Ο καλύτερος λόγος ύψους κβ/μετατροχίου, η συνήθως χρησιμοποιούμενη πίσω πολλαπλών συνδέσμων ανάρτηση και το μεγαλύτερο μεταξόνιο κάνουν τη διαφορά...
Πάντως κάνε ένα τέστ ντράιβ στο σκόντα ή στο αντίστοιχης φιλοσοφίας και τιμής λεόν και ίσως βρεις αυτό που ψάχνεις!
Καλώς. Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές!
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
καίει γύρω στα 5 λίτρα παραπάνω από ένα μοντέλο αντίστοιχης ιπποδύναμης θα χρειάζεσαι 750 ευρώ επιπλεόν το χρόνο...Φαντάσου δηλαδή να έβγαινε το RX-8 σε μία έκδοση ίδια κατά τα άλλα αλλά με 'κανονική' κατανάλωση η οποία αντί για 26.000 ευρώ θα κόστιζε 33.500 και μάλιστα τα 7500 σε 10 ετήσιες άτοκες δόσεις. Αυτό θα ήταν ένα RX-8 χωρίς μειονεκτήματα, το σημερινό ομως..
-
Έχεις δίκιο σε αυτό που λες ΙΚΕ μιας και ίσως δεν είναι και τόσο υπερβολικό το κόστος της επιπλέον βενζίνης για ένα τόσο καλό κατα τα άλλα αμάξι...
Όμως απλά το λέω γιατί πολύς κόσμος δεν έχει ιδέα το πόσο πολύ μπορεί να κάψει ένα αμαξι που ακούει ότι είναι 1300 κυβικά και χωρίς τούρμπο...
Επιπλέον τα μάζντα δεν είναι για δέκα χρόνια μόνο
-
Δες και το freetrack. Εγώ είμαι πολύ ευχαριστημένος.
-
Κανένα crash test για το Octavia 5 RS ή για κάποιο άλλο της σειράς 5 υπάρχει; Έψαξα και δε βρήκα κάτι...
-
http://www.euroncap.com/tests/skoda_oct ... 4/206.aspx
Τετρακίνητα sport μοντέλα