-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Αυτό το κόμπλεξ του νεοέλληνα κατά του diesel δεν το κατάλαβα ποτέ.
Και γιατί είναι κόμπλεξ;
Μέχρι πριν λίγα χρόνια τα ντιζελ δεν ήταν παρά βρωμιάρικα ταξί. Πετρέλαιο της προκοπής δεν βρίσκεις εύκολα και ο μέσος οδηγός δεν κάνει αρκετά χλμ για να αποσβέσει το έξτρα κόστος αγοράς του ντιζελ.Φυσικά όλοι εμείς οι ανατραφέντες εν Βερσαλλίες βγάζουμε τους υπόλοιπους Έλληνες κομπλεξικούς.
«εν Βερσαλλίαις» παρακαλώ, είναι δοτική!
ορθόν
στο χωριό που μεγάλωσα δεν μας τα μαθαν καλά -
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Αυτό το κόμπλεξ του νεοέλληνα κατά του diesel δεν το κατάλαβα ποτέ.
Και γιατί είναι κόμπλεξ;
Μέχρι πριν λίγα χρόνια τα ντιζελ δεν ήταν παρά βρωμιάρικα ταξί. Πετρέλαιο της προκοπής δεν βρίσκεις εύκολα και ο μέσος οδηγός δεν κάνει αρκετά χλμ για να αποσβέσει το έξτρα κόστος αγοράς του ντιζελ.Φυσικά όλοι εμείς οι ανατραφέντες εν Βερσαλλίες βγάζουμε τους υπόλοιπους Έλληνες κομπλεξικούς.
Ποτέ δεν ήταν ποιό βρωμιάρικο το diesel σε σχέση με την βενζίνη.
Οι συγκρίσεις diesel κινητήρων ως προς τα ποσοστά ρύπων θα πρέπει να γίνονται με ίδιας γενιάς βενζινοκινητήρων πχ δεν μπορείς να συγκρίνεις diesel euro1 με βενζίνη euro 3.
Τα βρωμιάρικα ταξί ήταν λόγω ελειπους συντηρησης αλλά και πάλι αυτό που βλέπεις είναι λιγότερο βλαβερό απ τα του βενζινοκινητήρα που δεν βλέπεις.Το κράτος βλέπει τα ενδεχόμενα μειωμένα έσοδα από μια απότομη αντικατάστση του μισού ας πούμε στόλου οχημέτων αφού τα diesel θα καταναλώνουν απ τα διυλιστήρια τον μισό όγκο καυσίμων σε σχέση με τα βενζινοκίνητα κι αυτό είναι πρόβλημα για μια οικονομία που δεν παράγει ούτε μάκτρα και στηρίζετε στους φόρους.
Δεν μπορεί να με πείσει για το αντίθετο ο κατσικόβλαχος υπουργός πεχωδε που είδε κόσμο τα τελευταία 5 χρόνια,τάχα μου το περιβάλλον κλπ.
Αν νοιαζόσασταν για το περιβάλλον δε θα τρώγαμε 2η κίτρινη για το Κιότο..... -
οι ντιζελ κινητήρες εχουν (λένε) αισθητα φθηνοτερα κι ευκολοτερα σερβις απο τους βενζιν.
περιττό να πω οτι μιλαμε για μαστορια που γνωρίζουν ε.. οποτε αυτό ΕΙΝΑΙ ενα θεμα..
ελλάδα οσοι θα εχουν εμπειρια απο ντίζελ θα ειναι αυτοι που ασχολούνται με τα ταξί.αρα οχι με τους σιτροέν κινητηρες.. (αν κ δεν ξερω ποσο διαφορετικοί μπορει να ειναι μεταξύ τους οι κινητήρες)
καποιος που να γνωρίζει καλυτερα ξερει να μας διαφωτίσει? -
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Αυτό το κόμπλεξ του νεοέλληνα κατά του diesel δεν το κατάλαβα ποτέ.
Το κόμπλεξ το έχει κατα βάση η κυβέρνηση, όχι οι πολίτες.
To έχουν και οι πολίτες μη νομίζεις! Και βάζω και τον εαυτό μου σε αυτούς.
Ο φίλος dstou έκανε λίγο πιο πάνω μια πολύ ωραία ανάλυση περί της περιβόητης οικονομίας του ντιζελ. Και μάλιστα ήταν και αρκετά ελαστικός όσον αφορά τις τιμές. Το ντιζελ κίνησης στην Ελλαδάρα μας κοστίζει 10 λεπτά ακριβότερα από το παραγωγό του, την αμόλυβδη βενζίνη! Θα μας τρελάνουν μιλάμε όλους. Η πραγματικότητα είναι αυτή και έτσι μειώνεται ακόμη το 'προσόν' της μειωμένης κατανάλωσης.
Από εκεί και έπειτα το θέμα με τη μεγάλη ροπή έχει συζητηθεί άπειρες φορές. Μεγάλη ροπή δε σημαίνει ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΟ αυτοκίνητο σε σχέση με ένα άλλο με τα ίδια άλογα αλλά ένα αυτοκίνητο που σου δίνει τα άλογα του πιο 'γρήγορα' (δηλαδή σε χαμηλότερες στροφές έχεις πιο πολλά άλογα σε ένα ροπάτο κινητήρα από ότι σε ένα άλλον με λιγότερη ροπή) και έτσι σου κάνει το αυτοκίνητο πιο 'ευκολοδήγητο' αφού καρφώνεις μια τρίτη και έβγαλες τις καθημερινές μετακινήσεις σου χωρίς πολλές αλλαγές.
Δεν μειώνω το ντίζελ φυσικά αλλά αφού θα το πληρώσω αρχικά ακριβότερο και η απόσβεση (με τις ελληνικές τιμές) θα πάρει τόσα χρόνια που στα όρια αυτών θα πηγαίνω για αλλαγή αυτοκινήτου μάλλον θα παραμείνω στη βενζίνη (όχι ότι μπορώ να πάρω ντίζελ αλλά λέμε!). Ασε που αυτόν τον ήχο δεν μπορώ να τον ακούω καθόλου. ( Ο άμεσος ψεκασμός στη βενζίνη έχει κάποιες κοινές εφαρμογές με τους κινητήρες common rail πετρελαίου (δεν ξέρω πολλά, δεν είμαι ειδικός). Στον TFSI λοιπόν μόλις βάζεις μπροστά για 0.5 - 1 δευτερόλεπτο ακούγεται σαν πετρελαιοκινητήρας! Εεε ακόμα και αυτό το δευτερόλεπτο 2-3 φορές τη μέρα που βάζω μπροστά μου 'γρατζουνάει' τα αυτιά! θέλει λίγο να εστιάσουν τα αυτιά σας αλλά ακούγεται αρκετά καλά στο παρακάτω:http://www.youtube.com/watch?v=6iOd3QlM6YQ )
Οπότε για μένα το μπάσο γουργούρισμα της βενζίνης έστω και με λιγότερη ροπή (αλλά με περισσότερα άλογα) και με μεγαλύτερη κατανάλωση ασκεί ακόμη μεγάλη γοητεία. Φυσικά όλο αυτό συνεπικουρείται από το γεγονός ότι όλες οι κυβερνήσεις φρόντισαν να μην απασχολούν τέτοια διλήμματα το 60-65% των Ελλήνων.
Για το συγκεκριμένο δίλημμα του θρεντ με τις συνθήκες που αυτό έχει τεθεί, συνοψίζοντας όσο και αν ακουστεί σχιζοφρενικό είμαι υπέρ του ντίζελ! Αφού υπάρχει η δυνατότητα λόγω πόλης νομίζω ότι πρέπει να 'βρεις' αγοράζοντας ένα τι ακριβώς κάνει όλους σχεδόν τους Ευρωπαίους να δίνουν στο ντιζελ τόσο υψηλές πωλήσεις! Go for it λοιπόν (αφού στοχοποιήσεις και κανένα 'καθαρό' πρατηριακι! ) !!!
-
-edit-
-
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
Τόσες οικογένειες ρε παιδιά κανείς δεν έχει ανάγκη ένα Station Wagon (κάνουν τρελές πωλήσεις αλλού) ?
Πως δεν τις καλύπτουν τις ανάγκες?
SUV τα λένε!!
Προτιμάει ένα hyundai τζιπ 2,4 βενζίνα να κατεβάζει από καύσιμο τον άμπακα παρά ένα 2.2 C-TDI!!Tι μ@υνάρα είναι αυτό το station
-
-edit-
-
Στο 407 που έχουμε στην οικογένεια, ο πτρελαιοκινητήρας αυτός είναι τουλάχιστον επαρκής με ικανοποιητική δύναμη αλλά και ροπή που κάνει την οδήγηση πολύ άνετη. Σίγουρα εάν είχε καμιά δεκαριά ίππους επιπλέον θα ήταν καλύτερα τα πράγματα αλλά πάλι δεν νιώθεις ότι σου λέιπει ιδιαίτερα η δύναμη.
Αυτό που μου φαίνεται παράξενο είναι ότι η PSA/Ford έχουν βγάλει τον κινητήρα αυτό εδώ και 4 χρόνια περίπου και δεν έχουν προχωρήσει σε κάποια αναβαθμισμένη έκδοση του με αυξημένη απόδοση. -
H συζήτηση αναφέρεται εκτός από το C5, ορθώς, και περί της ντιζελοκίνησης οπότε θα παραθέσω μερικά στοιχεία και παραπομπές.
'οι ντιζελ κινητήρες εχουν (λένε) αισθητα φθηνοτερα κι ευκολοτερα σερβις απο τους βενζιν'
Το αγγλικό automobiles association αναφέρει ότι τα diesel έχουν συνήθως λίγο παραπάνω κόστος συντήρησης από τα βενζινοκίνητα. Εκτιμώ ότι αυτό θα συμβεί και στην Ελλάδα για τον απλούστατο λόγο ότι τα συνεργεία που δουλεύουν diesel είναι λιγότερα από αυτά των βενζινοκίνητων και δεν θα έχουν κανένα ζόρι ιδιαίτερα στην αρχή να ρίξουν τις τιμές τους. Εντούτοις ελλείψει στοιχείων υπέθεσα ως ισόποση την συντήρησή τους.
Ευκολότερη συντήρηση ένα turbo diesel direct injection με μικροφίλτρο σε σχέση με ένα βενζινοκίνητο injection? Πολύ δύσκολο.
Σε κάθε περίπτωση μπείτε στην ιστοσελίδα του aa, (http://www.theaa.com' target='_blank' target='_blank), για ένα σωρό λόγους, έχει εκατομμύρια μέλη στη δύναμή του, και θα δείτε για μια άλλη φορά πόσο πίσω είμαστε από τον υπόλοιπο κόσμο.'Ποτέ δεν ήταν ποιό βρωμιάρικο το diesel σε σχέση με την βενζίνη.
Οι συγκρίσεις diesel κινητήρων ως προς τα ποσοστά ρύπων θα πρέπει να γίνονται με ίδιας γενιάς βενζινοκινητήρων πχ δεν μπορείς να συγκρίνεις diesel euro1 με βενζίνη euro 3'.Παραθέτω τα όρια που θα ισχύουν με το στάνταρντ euro 5 ανά ΙΧ, ανά κατηγορία καυσίμου. Ανάλογα αν και ψηλότερα ήταν τα ισχύοντα του euro 4
Diesel : CO 0,5, HC -, NOx 0,18, HC + NOX 0,23, PM 0,005
Βνεζ. : CO 1, HC 0,1, NOx 0,06, HC + NOX -, PM 0,005Τονίζω ότι άλλη ρύπανση προκαλούν τα μεν, άλλη τα δε. Βλέπουμε πχ. ότι το όριο των diesel για τα οξείδια του αζώτου είναι 3πλάσιο σε σχέση με τα βενζινοκίνητα. Ο ρύπος αυτός είναι το πρωταρχικό συστατικό του φωτοχημικού νέφους που μας ταλαιπωρεί. Επίσης άξιο προσοχής είναι ότι το όριο αιωρούμενων μικροσωματιδίων στα diesel είναι πλέον κοινό με τα βενζ. Όμως τα diesel για να το πιάσουν αυτό χρειάζονται μικροφίλτρο ενώ τα άλλα όχι. Επίσης σημαντικό είναι να ληφθεί υπόψη ότι το όριο αυτό υποπενταπλασιάστηκε ! για τα diesel σε σχέση με τα προηγούμενα στάνταρντ euro 4. Παρενθετικά επίσης αναφέρω ότι στο παρελθόν μεγάλος και φημισμένος Γερμανός κατασκευαστής έβαλε μικροφίλτρα στα diesel του που πήγαιναν στην Αμερική και τα οποία αφού απέτυχαν παταγωδώς, τα απέσυρε με μεγάλες ζημίες. Δεν συνδέω αυτά τα φίλτρα με τα σύγχρονα της C5 αλλά εκτιμώ ότι πρέπει να αποδειχτούν, όπως και πολλά ανάλογα, στην πράξη. Οι προαναφερθέντες ρύποι είναι σε κάθε περίπτωση σοβαρότατοι.
Επίσης αξίζει τον κόπο να επισημάνει κανείς ότι η C5 diesel τα καταφέρνει καλύτερα στο διοξείδιο του άνθρακα από τις ομόσταυλες βενζινοκίνητες C5.'Δεν μπορεί να με πείσει για το αντίθετο ο κατσικόβλαχος υπουργός πεχωδε που είδε κόσμο τα τελευταία 5 χρόνια,τάχα μου το περιβάλλον κλπ.'
Οι γνώμες για την διαβόητη απόφαση του ΥΠΕΧΩΔΕ, 30 χρόνια τώρα διίστανται. Από τη μια ορθώς αναβλήθηκε για άλλη μία φορά η ελεύθερη πετρελαιοκίνηση διότι δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμη το θέμα με το θείο στο πετρέλαιο (ίσως επίκειται και άλλη μείωση) και το θέμα με τα αιωρούμενα μικροσωματίδια κ.α. είναι σοβαρό και αρκετά σκοτεινό, αλλά υπάρχει σοβαρότατος αντίλογος. Οι ελληνικές κυβερνήσεις δεν κάνουν τίποτε, για άλλη μία φορά, για την υπαρκτή και εγκληματική ρύπανση των πεπαλαιωμένων πετρελαιοκίνητων λεωφορείων, φορτηγών, τρακτέρ, στρατιωτικών οχημάτων, οχημάτων έργων κ.α. και την απόσυρσή τους.
'Δε βλέπω το νόημα ύπαρξης βενζινοκινητήρων ακόμα και σε μικρά αυτοκίνητα όπως πχ το Yaris,όπως ακόμα χειρότερα δε βλέπω το λόγο ύπαρξης καραπουσαρισμων κινητήρων στα 1400/200 άλογα!! για λόγους οικονομίας και καλά.
Μάρκετινγκ καθαρό είναι κι αφήστε τα παπατζιλίκια.
Εντελώς χονδρικά κι εμπειρικά θα υπολογίζεις τη διπλάσια αυτονομία σε σχέση με το αντίστοιχο βενζινοκίνητο'Τα πολύ μικρά βενζινοκίνητα είναι πιο ανταγωνιστικά σε σχέση με τα αντίστοιχα diesel τα οποία άλλωστε δεν 'κατεβαίνουν' πολύ σε κυβικά όσο τα πρώτα. Τα δε βενζ. υβριδικά είναι καλύτερα από τα diesel εντός πόλεως, αν και ισοφαρίζονται από τα τελευταία εκτός.
Γενικώς τα βενζινοκίνητα μεσοσταθμικά, αργά αλλά σταθερά, μειώνουν την απόστασή τους από τα diesel στο θέμα της κατανάλωσης. Η μέρα όπου τα βενζινοκίνητα θα εξοβελιστούν κάτω από τα καπώ μόνο των σπορ οχημάτων απέχει πολύ, αν έρθει ποτέ.
Για να έχει χονδρικά το C5 1.6 diesel διπλάσια αυτονομία σε σχέση με το αντίστοιχο βενζινοκίνητο πρέπει να έχει την ...μισή κατανάλωση από αυτό. Έχει περίπου 29% καλύτερη, άλλα εντελώς χονδρικά αντίστοιχα 29% μεγαλύτερη αυτονομία.Το νόημα του ποστ που ανάρτησα το πρωί είναι να δείξω ότι για να επιλέξει κανείς ορθώς το C5 1.6 diesel πρέπει να κάνει πρώτα τα κάτωθι:
A. Nα καθορίσει σωστά τις πραγματικές του ανάγκες
Β. Να κάνει σωστά την 'άσκησή' του (όταν παραθέτουμε νούμερα πρέπει να είναι τα σωστά, αλλιώς τι νόημα θα είχε? και
Γ. Να αποδεχτεί ότι υπάρχουν και πράγματα που δεν αποτιμώνται με αριθμούς (ή δεν ξέρουμε τον τρόπο ακόμη).ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ
Υπάρχει τεράστιο έλλειμα γνώσεων για τα diesel και τη χρήση τους στην Ελλάδα. Αν υπάρχουν κάποιοι με αντίστοιχη εμπειρία ας την μοιραστούν με τους υπόλοιπους γιατί τα στοιχεία από το εξωτερικό δεν ταιριάζουν πολλές φορές απόλυτα στα δικά μας μέτρα και κάποιοι ίσως γίνουν έρμαια των κορακιών του μάρκετινγκ της κάθε εταιρείας.Συμπερασματικά πιστεύω ότι είναι πολύ δύσκολο κανείς να απαντηθεί με ακρίβεια και χωρίς συμβιβασμούς το ερώτημα αν έχει νόημα το μικρό C5 1.6 diesel.
-
Πάρα πολύ τεκμηριωμένος λόγος, dstou, και πολύ σημαντικό αυτό το ότι 'υπάρχουν πράγματα που δεν αποτιμώνται'...
Να υπενθυμίσω/διευκρινίσω μόνο ότι η εισαγωγική ερώτηση του thread έχει ως αντικείμενο το ποιός από τους δύο κινητήρες θα κινεί το βαρύ αμάξωμα αποτελεσματικότερα. Τα υπόλοιπα είναι σημαντικά αλλά αποτελούν 'αλλουνού παπά ευαγγέλιο', δηλαδή αφορούν επόμενα thread
-
Ο χρήστης (Α)θανάσης έγραψε:
Να υπενθυμίσω/διευκρινίσω μόνο ότι η εισαγωγική ερώτηση του thread έχει ως αντικείμενο το ποιός από τους δύο κινητήρες θα κινεί το βαρύ αμάξωμα αποτελεσματικότερα.Περίμενε τον 1.6Τ (βενζίνη).
Αν θέλεις να επιλέξεις έναν από τους 2 υπάρχοντες κινητήρες διάλεξε αυτόν που ταιριάζει περισσότερο στην οδήγησή σου. Και οι δύο είναι αργοί, ο ντίζελ φαίνεται να είναι λίγο καλύτερος αλλά δεν θα δεις διαφορά αν κατεβάσεις ταχύτητα ενώ η βενζίνη φαίνεται ψόφια αλλά όταν κατεβάσεις ταχύτητα θα τραβάει αρκετά καλύτερα.Πάντως όποιος έχει τη δυνατότητα για πετρελαιοκίνηση, μπορεί να κοιτάει τον 1.6D γιατί συμφέρει. Είναι από τα λίγα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα που συμφέρει - το μειονέκτημά του είναι το μικρό βάρος ρυμούλκησης με τον εν λόγω κινητήρα.
@dstou
Θα κάνει απόσβεση αρκετά νωρίτερα από τα 100Κ χιλιόμετρα επειδή στους υπολογισμούς σου χρησιμοποίησες την εργοστασιακή κατανάλωση. Λόγω κυκλοφοριακών συνθηκών (εδώ) οι καταναλώσεις είναι μεγαλύτερες, οπότε μεγαλύτερη θα είναι και η οικονομία λόγω πετρελαιοκίνησης.Φτάνει μόνο να μη βάλεις νερωμένο πετρέλαιο από κάποιον ευσυνείδητο πρατηριούχο.
-
Τουλάχιστον δηλαδή με τον ντήζελ θα σου μείνει η λογική κατανάλωση - γιατί αυτό κυρίως φοβάμαι στην βενζίνη, ότι ο 1.8 θα καταναλώνει τελικά υπερβολικά για να κινήσει το αυτοκίνητο, και όχι τόσο ότι θα είναι 'χειρότερος'...
Το βάρος ρυμούλκησης δεν με ενδιαφέρει καθόλου...
Και η οδήγηση με ένα τέτοιο αυτοκίνητο, με παιδικό καθισματάκι πίσω και καροτσάκι στο χώρο αποσκευών, δεν θα εμπεριέχει συγκινήσεις, ακόμα και αν μπορούσε (το καημένο)...
Όσο για το νερό στο πετρέλαιο, άστα... Κολλάς σε συγκεκριμένους πρατηριούχους και εκμεταλλεύεσαι την μεγάλη αυτονομία -ελέω 70 lt ρεζερβουάρ - και στην ανάγκη Diesel V power... όπως μαθαίνω δηλαδή...
-
Ως κάτοχος πετρελαιοκίνητου θα συνιστούσα το 1.6 hdi.
Η ροπή φαίνεται:
α)Στο ότι δεν χρειάζεται να αλλάζεις συνεχώς ταχύτητες.
β)Στο ότι και φορτωμένο,το αυτοκίνητο κινείται με την ίδια άνεση.
γ)Στην ανηφόρα.
Με τα φίλτρα κατακράτησης σωματιδίων,τα περί μόλυνσης δεν ισχύουν.Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι στην Ευρώπη το 80% είναι diesel.Όσο για κατανάλωση,εγώ δεν βλέπω πάνω απο 6λ/100χλμ.Καλή επιλογή. -
Ο χρήστης pafos13 έγραψε:
Στο 407 που έχουμε στην οικογένεια, ο πτρελαιοκινητήρας αυτός είναι τουλάχιστον επαρκής με ικανοποιητική δύναμη αλλά και ροπή που κάνει την οδήγηση πολύ άνετη. Σίγουρα εάν είχε καμιά δεκαριά ίππους επιπλέον θα ήταν καλύτερα τα πράγματα αλλά πάλι δεν νιώθεις ότι σου λέιπει ιδιαίτερα η δύναμη.
Αυτό που μου φαίνεται παράξενο είναι ότι η PSA/Ford έχουν βγάλει τον κινητήρα αυτό εδώ και 4 χρόνια περίπου και δεν έχουν προχωρήσει σε κάποια αναβαθμισμένη έκδοση του με αυξημένη απόδοση.Θα γίνει κι αυτό σύντομα αφού δεν περνάει τις προδιαγραφές Euro5 στην υπάρχουσα μορφή. Αναμένεται λογικά αρκετά σύντομα νέο μοτέρ με περίπου ίδια ( λίγο προς τα πάνω ) ιπποδύναμη. Προς το παρόν η ανανέωση ξεκίνησε από τον 2λιτρο.
-
Από πρώτα 'κρούσματα' (προβληματακίων, παιδικών ασθενειών κλπ) υπάρχει τίποτα ή είναι πολύ νωρίς?
-
Από την εμπειρία μου με νοικιάρικα ντήζελ στη Γερμανία/Αυστρία, εχω να πω τα εξής. Δεν υπάρχει ανταγωνισμός από κανένα βενζινικίητο στο ταξίδι. Στροφές χαμηλές, θόρυβος ελάχιστος,με ψηλές ταχύτητες, ανηφόρες κατηφόρες όλα ίσιωμα και κατανάλωση γύρω στο 5,6 lt/100km .Αναφέρομαι σε BMW 3 station, Audi A4 station και μέσες ταχύτητες ανω των 150 χαω.
Σ αυτές τις συνθήκες δεν ξέρω βενζινοκίνητο που να καίει κάτω από 9 lt/100km. Βάζεις μπρος στο βενζινάδικο, μετά το γέμισμα και σου βγάζει, το τριπ κομπιούτερ, αυτονομία 1180 kmΣτη πόλη η κατανάλωση τσιμπάει ένα λίτρο ,ίσως και κάτι ακόμη και τα βενζινοκίνητα νέας γενιάς κλείνουν κάπως το χάσμα. Οι 'θαυματουργοί' μίκροί κινητήρες βενζίνης ,(έχουμε ένα 1.4 tsi 125hp εδώ και 10 μήνες), μπορούν να πιάσουν τις καταναλώσεις που υπόσχονται , μόνο υπό κάποιες προυποθέσεις. Βασικά να γίνεται εκμετάλλευση της ροπής χαμηλά και να γίνονται οι αλλαγές ταχυτήτων κάτω από τις 2000 σαλ. αν είσαι αρκετά ελαφροπόδης και τηρείς τις αλλαγές στα χαμηλά, μπορείς να πετύχεις καταναλώσεις πόλης 7-8 lt/100km. To DSG αυτό ακριβώς κάνει και αν το παρακολουθείς, μπορεί σε ομαλή επιτάχυνση , να σου βάλει έκτη στα 60χαω. Αν οδηγείς πιό νευρικά, η άμαξα γίνεται ξανά κολοκύθα. Στο ταξίδι αν κινήσαι με χαμηλές ταχύτητες , όλα καλά. Αν πας με νορμάλ ταχύτητες (140+ ) οι παραμυθένιες καταναλώσεις εξαφανίζονται και τα άλογα ξαναγίνονται ποντίκια
Γιά όσους κάνουν ταξίδια και κάποια χιλιόμετρα πάνω από τον μέσο όρο των 15.000 χλμ το χρόνο ( αυτό πως προέκυψε?), το ντίζελ είναι the way to go. -
Σε ποιό μέρος είσαι?
Μιας και εισαι πάνω για πες μας από γιαπωνεζικα πως πάτε?
Περπατάνε και ειδικά diesel? -
Δεν ζω έξω, απλώς νοικιάζω αυτοκίνητα σε ταξίδια που κάνω εκεί. Τα ντίζελ είναι ότι πρέπει γιά τη χρήση που κάνω. Μία φορά μόνο απογοητεύτηκα, από ένα Grand Cherokee 3.0 diesel. Ψοφίμι με τεράστια όρεξη γιά πετρέλαιο. Δεν το προλάβαινες στα πρατήρια. Γιαπωνέζικο diesel, μόνο ένα Nissan Patrol 3.0 έχω πάρει και ήταν αστέρι !
-
Στα diesel οι αμερικάνοι δεν κάνουν εκτός από κινητήρες βαρέων μηχανημάτων όπως cummins/caterpillar/john deere που είναι πραγματικά θηρία και τέρατα αξιοπιστίας.
Τώρα με τα common rail συστήματα έχει μπει δυναμικά και η toyota καθώς και h honda στο παιχνίδι.
Τα παλιότερα γιαπωνέζικα diesel ήταν για κλάματα κι από κατανάλωση κι από αντοχή/απόδοση.
Κατά τα άλλα συμφωνούμε απόλυτα.... -
Είδα C5 σήμερα στον δρόμο, είναι πανέμορφο αυτοκίνητο. Δεν ξέρω γενικώς τι λέει, αλλά αν η υδροπνευματική είναι τόσο καλή όσο λέει η φήμη της, πρέπει να είναι εξαιρετικό σύνολο με αυτή την ανάρτηση.
Νέα C5 1.6 Diesel - Έχει νόημα;