Ως κάτοχος ενός Πούντο 1.3 diesel με τα 90 άλογα έχω να σου πώ τα εξής:
Η διαφορά που έχει ο κινητήρας στα 75 και 90 άλογα αντίστοιχα είναι ότι στα 75 το τούρμπο είναι σταθερής γεωμετρίας ενώ στα 90 μεταβλητής γεωμετρίας.Αυτό συνεπάγεται ότι είναι πιο σύγχρονη τεχνολογία,καλύτερες επιδόσεις και λιγότεροι ρύποι και κατανάλωση.Το σαζμάν στα 75 είναι 5άρι ενώ στα 90 6άρι.Απο εκεί και πέρα νομίζω ότι τουλάχιστον στο Φίατ που το οδηγάω ταιριάζει πολύ καλά ο κινητήρας με τα 90,με τα 75 πιστεύω θα είναι λίγο ψόφιο.Το DPF είναι φίλτρο κατακράτησης σωματιδίων για κινητήρες diesel.
Latest posts made by nikospva
-
RE: evo 1.3 diesel vs corsa 1.3 diesel vs i20 βενζινη
-
RE: FIAT FORUM
Ο χρήστης navouxodonosoras έγραψε:
Βλέπω στα multijet G. Punto 2 εκδόσεις, με 75ps-194nm κ 95ps- 200nm. Το πρώτο έχει 5άρι κιβώτιο ενώ το δεύτερο 6άρι. Αξίζει τα 1500 ευρώ διαφορά τιμής ? Έχει κανείς οδηγήσει ένα από τα 2 ? Σε σχέση με το 120άρι t-jet, πώς πάνε σε ρεπρίζ ? Μ' ενδιαφέρουν ταχύτητες 40-150 χλμ/ώρα.Το 75άρι δεν το έχω οδηγήσει αλλά ως κάτοχος αυτού με τα 90 άλογα,απο ρεπρίζ πάει αρκετά καλά.Και επειδή έχω μπεί και σε 120άρι βενζίνη,θα σου πώ ότι δεν το είδα να τραβάει και πολύ περισσότερο απο το δικό μου.Βέβαια τραβάει για μεγαλύτερο εύρος στροφών.
-
RE: Fiat Grande Punto 2005
Με τα 90 άλογα έχω.Το μόνο μικρό πρόβλημα είναι το lag που έχει ο κινητήρας μέχρι να μπεί το τούρμπο.Απο εκεί και πέρα έχει καλές επιταχύνσεις,ειδικά μετά τα 80 χλμ,λόγω ροπής.Αν το θές για εκτός πόλης,είναι ότι πρέπει.Έχει 6αρι σασμάν και στην εθνική πάω 120-140 και έχω μέση κατανάλωση 5-5,5 λ ανά 100 χλμ.
Όσο για το θόρυβο,βασικά κάνει στο ρελαντί.Φυσιολογικό.Στην εθνική δεν καταλαβαίνεις ότι είναι πετρέλαιο. -
RE: Fiat Grande Punto 2005
Ο πετρελαιοκινητήρας είναι πολύ καλός.Έχω 26.500 χλμ και είμαι πολύ ευχαριστημένος.Νομίζω ότι τώρα με τις εκπτώσεις είναι ευκαιρία. Αν το αυτοκίνητο το κινείς στην πόλη,πάρε βενζίνη αλλιώς με κλειστά μάτια πετρελαιάκι.
-
RE: Fiat Grande Punto 2005
Σήμερα το απόγευμα το παράθυρο του οδηγού μου έμεινε στο χέρι.Παρότι είχα παραγγείλει γρύλο εδώ και ένα μήνα δεν το προλάβαμε.Απ'ότι έχω καταλάβει πρέπει να έχει βγεί ελλατωματική η παρτίδα.Και ελπίζω να μην μου βάλουν απο τα ίδια .Σημειωτέον,το αμάξι είναι 7 μηνών.
-
RE: Νέα C5 1.6 Diesel - Έχει νόημα;
Ως κάτοχος πετρελαιοκίνητου θα συνιστούσα το 1.6 hdi.
Η ροπή φαίνεται:
α)Στο ότι δεν χρειάζεται να αλλάζεις συνεχώς ταχύτητες.
β)Στο ότι και φορτωμένο,το αυτοκίνητο κινείται με την ίδια άνεση.
γ)Στην ανηφόρα.
Με τα φίλτρα κατακράτησης σωματιδίων,τα περί μόλυνσης δεν ισχύουν.Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι στην Ευρώπη το 80% είναι diesel.Όσο για κατανάλωση,εγώ δεν βλέπω πάνω απο 6λ/100χλμ.Καλή επιλογή. -
RE: Έρευνα Κατανάλωσης
Σε μια δική μου μέτρηση η απόκλιση του TC απο την πραγματική κατανάλωση ήταν 0.2 λ/100χλμ.
Να πώ και εγώ ότι πέτυχα την μικρότερη κατανάλωση με ήρεμη οδήγηση σε επαρχιακό δρόμο,περίπου 200 χλμ ταξίδι, και ήταν 4.5λ/100χλμ(ένδειξη TC).
Αυτοκίνητο GPunto 1.3 90hp diesel. -
RE: AURIS 1,6 VS BRAVO 1,4 TJET 150HP
+1 στον Montecarlo. Άν βέβαια δεν είσαι σε αστικό κέντρο.
-
RE: Diesel, γιατί είναι πιο ακριβό από την αμόλυβδη;
Το πετρέλαιο τον Ιανουάριο,όταν παρήγγειλα το αυτοκίνητο μου,ήταν φθηνότερο απο την βενζίνη.
Όταν το παρέλαβα τον Μάρτιο,είχα ακριβώς την ίδια τιμή(1.18 εκεί που έβαλα).
Μετά απο δύο μήνες η τιμή του ήταν 10 λεπτά πιο πάνω απο την βενζίνη.
Άρα αυτά που ειπώθηκαν για τα τελευταία 2 χρόνια δεν πολύ ισχύουν τόσο,το τελευταίο εξάμηνο πήρε την μεγάλη αύξηση.Η γνώμη είναι ότι γίνεται λόγω κερδοσκοπίας. -
RE: Seat Ibiza 2008
Το Ιμπιζα και ο ανταγωνισμός.
http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=70621' target='_blank
Καλύτερο όλων το Polo! Έλεος.
Πώς λέμε ότι 'το ποδόσφαιρο είναι ένα άθλημα 11 εναντίον 11 που στο τέλος κερδίζουν πάντα οι Γερμανοί.'
'Τα συγκριτικά στο autotriti είναι μια δοκιμασία αυτοκινήτων που στο τέλος κερδίζουν πάντα τα γερμανικά και ειδικότερα τα VW.'
Υ.Γ Το grande punto γιατί δεν είναι μέσα;