Μου θυμίζει Ford Mondeo σε πιό τολμηρή υλοποίηση. Επιτέλους οι Κορεάτες αρχίζουν να καταλαβαίνουν μετά από τοσες απόπειρες τις φόρμες που είναι αποδεκτές στην ευρώπη.
Not bad at all
Μου θυμίζει Ford Mondeo σε πιό τολμηρή υλοποίηση. Επιτέλους οι Κορεάτες αρχίζουν να καταλαβαίνουν μετά από τοσες απόπειρες τις φόρμες που είναι αποδεκτές στην ευρώπη.
Not bad at all
Τώρα με τα καινούργια μοτέρ είναι μιά καλή εναλλακτική.
Η πλάκα είναι πως ,οποιοδήποτε μπροστοκίνητο επιβατικό με χιονολάστιχα, πάει μιά χαρά στα χιόνια.Οσο πιό βαρύ το αυτοκίνητο, τόσο ζορίζουν τα πράγματα. Και το γεγονός είναι πως τα περισσότερα SUV φοράνε λάστιχα εντελώς ακατάληλα γιά χιόνι. Στο βουνό βρίσκομαι τουλάχιστον δυό μέρες τη βδομάδαδα, τα τελευταία 23 χρόνια και οι μεγαλύτερς ξεφτίλες γίνονται με τα τετρακίνητα 'κύρους'. BMW X5, WV Touareg, Cayenne, Range rover, Grand Cherokee και πάει λέγοντας. Αυξημένος βάρος και εντελώς ακατάληλα ελαστικά, ίσον καταστροφή. Και από δίπλα να περνάνε χαλαρά Hyundai και άλλα ταπεινά και χωρίς χιονολάστιχα κάποιες φορές .
Αν κάποιος σκόπεύει να πατήσει και κάτι άλλο εκτός από άσφαλτο καλό είναι να βάλει ένα λάστιχο γενικής χρήσης γιά SUV πχ Pirreli Scorpion STR. Γιά χωματάκι και χιόνι είναι μιά χαρά και στην άσφαλτο δεν είναι κι άσχημα. Τα χειμερινά είναι καλή φάση αλλά ακριβή και μπελαλίδικη γιά κάποιον που δεν κάνει τακτική χρήση.Η καλή τετρακίνηση του Q5 μαζί με ένα λάστιχο γενικής χρήσης , αρκούν γιά τις περισσότερες περιπτώσεις.
Σε κάθε περίπτωση πρέπει να έχουμε μαζί αλυσίδες και να ξέρουμε να τις βάζουμε. Δεν χρειάζονται αυτές οι πανάκριβες Γιαπωνέζικες και αλαμπουρνέζικες. Ολες οι σύγχρονες αλυσίδες μπαινοβγαίνουν πολύ ευκολα, αν το έχεις δοκιμάσει στην ησυχία του γκαράζ σου. Με 100 ευρώ πέρνεις αξιοπρεπέστατες αλυσίδες, που θα βάλεις σε μιά ώρα ανάγκης. Καλό είναι να υπάρχει και ένας (σοβαρός) ιμάντας ρυμούλκησης καθώς κι ένα σπαστό φτυάρι, σε περίπτωση που χρειαστεί να μας τραβήξουν , η να τραβήξουμε από χαντάκια κλπ.
Οι κάλτσες δουλευουν ,αλλά χάνονται και πολύ εύκολα χωρίς να το καταλάβεις και γενικά δεν είναι γιά πολλά πολλά.
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Αν ξύσεις τη μπογιά και το προστατευτικό αστάρι από την λαμαρίνα και έχεις καθαρό γυαλιστερό μέταλλο, ρίχνοντας νερό θα δεις τη λαμαρίνα να σκουριάζει (να αλλάζει χρώμα) μπροστά στα μάτια σου.
Έτσι είναι τα σίδερα, χωρίς προστασία σκουριάζουν.
Σε Fiat Tipo που είχα πριν πολλάα χρόνια, είχα αφήσει πόρτα γρατσουνισμένη γιά μήνες και δεν έβγαλε ούτε ίχνος σκουριάς. Τα στερεότυπα....
Το ερώτημα που έχω είναι τι πραγματικά δικαιούμαι από την εγγύηση ?
Αν ξέρει κανείς ας με διαφωτίσει, γιατί θέλω να πάω διαβασμένος.
Εχω αγοράσει ένα αυτοκίνητο μεταχειρισμένο ,από αντιπροσωπεία, που μου είπαν πως ήταν δικό τους εταιρικό αυτοκίνητο χωρίς σοβαρά χτυπήματα η άλλα προβλήματα.
Χθες ανακάλυψα σκουριά επιφανειακή , στο σημείο που το πλαινό, ενώνεται με τον ουρανό. Μοιάζει σαν το στρώμα της μπογιάς να είναι τόσο λεπτό που δεν προστατευσε τη λαμαρίνα. Αναρωτιέμαι από τι προήλθε το πρόβλημα. Είναι το αυτοκίνητο βαμμένο με νερομπογιά, η μήπως είχε φάει καμμιά τούμπα και η επισκευή ήτανε της πλάκας: Ειλικρινά δεν ξέρω τι από τα δύο είναι χειρότερο.
Το αυτοκίνητο το πήρα πριν ένα χρόνο και τον Μαρτιο κλείνει τριετια και λήγει η εγγύηση. Η εγγύηση σκουριάς συνήθως διαρκεί πολύ περισσότερο. Το θέμα είναι , τι δικαιούμαι σε περίπτωση που η βαφή και η κατεργασία της λαμαρίνας ευθύνονται γιά το πρόβλημα. Θα το βάψουν τοπικά, η ολόκληρο:
Παρατήρησα ακόμη σε ένα μικρο χτύπημα στο καπό που είχε ξυθεί η μπογιά , πως σκούριασε πολύ γρήγορα.
Μήπως είναι πρόβλημα που αφορά όλη τη λαμαρίνα (γαλβανισμός, βαφή) και ότι και να βάψουμε σε λίγο θα παρουσιαστεί αλλού:
Καλά αν έχει παιχτεί το σενάριο της τούμπας θα μπούμε σε άλλες περιπέτειες φυσικά. Σε κάθε περίπτωση έχω ξενερώσει big time και επίκειται σουτάρισμα, αλλά πρώτα θέλω να πάρω ότι προβλέπεται.
Οποιος ξέρει τι παίζει με τις εγγυήσεις σκουριάς ας μας πεί. Γιατί όλοι λένε χ χρόνια εγγύηση αλλά το τι δικαιούσαι όταν συμβεί τι μοιραίο, φυσικά δεν περιγράφεται τόσο καθαρά.
Εχω αγοράσει ένα αυτοκίνητο μεταχειρισμένο ,από αντιπροσωπεία, που μου είπαν πως ήταν δικό τους εταιρικό αυτοκίνητο χωρίς σοβαρά χτυπήματα η άλλα προβλήματα.
Χθες ανακάλυψα σκουριά επιφανειακή , στο σημείο που το πλαινό, ενώνεται με τον ουρανό. Μοιάζει σαν το στρώμα της μπογιάς να είναι τόσο λεπτό που δεν προστατευσε τη λαμαρίνα. Αναρωτιέμαι από τι προήλθε το πρόβλημα. Είναι το αυτοκίνητο βαμμένο με νερομπογιά, η μήπως είχε φάει καμμιά τούμπα και η επισκευή ήτανε της πλάκας: Ειλικρινά δεν ξέρω τι από τα δύο είναι χειρότερο.
Το αυτοκίνητο το πήρα πριν ένα χρόνο και τον Μαρτιο κλείνει τριετια και λήγει η εγγύηση. Η εγγύηση σκουριάς συνήθως διαρκεί πολύ περισσότερο. Το θέμα είναι , τι δικαιούμαι σε περίπτωση που η βαφή και η κατεργασία της λαμαρίνας ευθύνονται γιά το πρόβλημα. Θα το βάψουν τοπικά, η ολόκληρο:
Παρατήρησα ακόμη σε ένα μικρο χτύπημα στο καπό που είχε ξυθεί η μπογιά , πως σκούριασε πολύ γρήγορα.
Μήπως είναι πρόβλημα που αφορά όλη τη λαμαρίνα (γαλβανισμός, βαφή) και ότι και να βάψουμε σε λίγο θα παρουσιαστεί αλλού:
Καλά αν έχει παιχτεί το σενάριο της τούμπας θα μπούμε σε άλλες περιπέτειες φυσικά. Σε κάθε περίπτωση έχω ξενερώσει big time και επίκειται σουτάρισμα, αλλά πρώτα θέλω να πάρω ότι προβλέπεται.
Οποιος ξέρει τι παίζει με τις εγγυήσεις σκουριάς ας μας πεί. Γιατί όλοι λένε χ χρόνια εγγύηση αλλά το τι δικαιούσαι όταν συμβεί τι μοιραίο, φυσικά δεν περιγράφεται τόσο καθαρά.
Έπινα καφέ σε παραλιακό καφέ της Θεσσαλονίκης και σταμάτησε 'ζητάς' γιά να γράψει ντελίβερι ανθοπωλείου που είχε διπλοπαρκάρει . Βάζει το σταντ, κατεβαίνει, τεντώνεται , παίρνει μάγκικο ανάστημα, (ελαφρώς καμπουριαστό και με μιά ιδέα σχολίωσης) , βγάζει το μπλοκάκι και πριν αρχίσει να γράφει τη κλήση, βγάζει ανάμεσα από το τιμόνι και τα κοντέρ, ποτήρι γυάλινο king size με φραπόγαλο-καλαμάκι.
Ο χρήστης manoliΣQ5 έγραψε:
Eγω παλι που ειχα 3 audi γιατι δεν ειχα τετοια προβληματα?
Αντικειμενικά το Α3, ειδικά στις πρώτες γενιές, είχε πολλά προβλήματα αξιοπιστίας, όπως φαίνεται από τις ιδιέταιρα χαμηλές θέσεις που βρέθηκε σε έρευνες αξιοπιστίας , των γερμανικών εταιρειών βοήθειας.
Ενός συναδέλφου , παρόμοιο Α3 με το δικό μας χρειάστηκε αλλαγή καταλύτη σε πολύ λίγες χιλιάδες χλμ. Αυτά είνα απαράδεκτα πράγματα. Άλλο να μας αρέσουν τα Audi και άλλο να εθελοτυφλούμε.
Όλα τα προβλήματα εμφανίστηκαν μετά τα 25.000 χλμ, μέχρι τότε κυυυρίιιια.
Άλλος φίλος με Α4 Avant Quattro, το έχει σκίσει και δεν του έχει κάνει κιχ.
Μανώλη είσουν από τους τυχερούς κι εγώ από τους άτυχους. Ευχομαι το Q5 σου να πηγαίνει συνεργείο μόνο για σέρβις.
Ο χρήστης manoliΣQ5 έγραψε:
επειδη ειμαι πολυ ανησυχος με τα αυτοκινητα σε λιγο καιρο που θα υποστει καποιες αλλαγες θα σας στειλω νεες φωτο
Δεν πιστευω να κολλήσεις μαντινάδα πίσω και αυτοκόλλητες 'Κρήτες' στις πόρτες ?