-
Ποια η γνώμη σας για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο?
Αν υπάρχει κάποιος που το έχει αγοράσει ή οδηγήσει θα ήθελα μία γνώμη
Διαβάζω στα περιοδικά ότι κρατάει σαν καρτ στο στεγνό αλλά συναγωνίζεται το Hyundai Scoupe στο βρεγμένο!
Η γνώμη σας? -
Ποια η γνώμη σας για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο?
Αν υπάρχει κάποιος που το έχει αγοράσει ή οδηγήσει θα ήθελα μία γνώμη
Διαβάζω στα περιοδικά ότι κρατάει σαν καρτ στο στεγνό αλλά συναγωνίζεται το Hyundai Scoupe στο βρεγμένο!
Η γνώμη σας? -
Ποια η γνώμη σας για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο?
Αν υπάρχει κάποιος που το έχει αγοράσει ή οδηγήσει θα ήθελα μία γνώμη
Διαβάζω στα περιοδικά ότι κρατάει σαν καρτ στο στεγνό αλλά συναγωνίζεται το Hyundai Scoupe στο βρεγμένο!
Η γνώμη σας? -
Συγγνώμη στην ψηφοφορία είναι το Clio Sport
-
Μετά από την πρόσφατη σχετική συγκριτική εκδρομή των παραπάνω μοντέλων από τους 4Τ νομίζω ότι έχουν ξεκαθαριστεί οι ιδιαιτερότητες, τα ταλέντα και οι ρόλοι του καθενός.
Για μένα το πιο συμπαθητικό είναι το 206 που δεν θα έπαιρνα γιατί τελειώνει το μοντέλο. Το Clio δεν μου αρέσει να το βλέπω οπότε απορρίπτεται και το Mini μπορεί να υπόσχεται (και μάλλον και να προσφέρει) συμπεριφορά κάρτ (δεν ξέρω αν είναι καλό εκτός πίστας, θα ήθελα να το οδηγήσω) αλλά σίγουρα υστερεί σε χώρους αν και προηγείται σε ποιότητα κατασκευής.
Συμπέρασμα: κανένα συμπέρασμα....! Για τον καθένα μετράνε διαφορετικά πράματα..... ίσως το Mini αν είχε μεγαλύτερο χώρο αποσκευών. Μάλλον όμως κανένα από τα παραπάνω.
Μήπως να περιμένουμε λιγάκι? Δεν με νοιάζει το Corsa turbo αλλά τί γίνεται με το Ibiza FR 150 ίππων? Και πιο σημαντικό για μένα: πότε βγαίνει το Fiesta ST με 150 άλογα?
Αν όμως η BMW 120i είναι σε αντίστοιχες τιμές (αλλά πισωκίνητη) τότε δεν τίθεται θέμα! -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
δεν ξέρω αν είναι καλό εκτός πίστας, θα ήθελα να το οδηγήσωΊσα ίσα που στην πίστα είναι που δείχνει να 'υστερεί'
Συμπέρασμα: κανένα συμπέρασμα....! Για τον καθένα μετράνε διαφορετικά πράματα.....
Σωστός!
Και πιο σημαντικό για μένα: πότε βγαίνει το Fiesta ST με 150 άλογα?
Όπως όλα δείχνουν, 170 άλογα.
Αν όμως η BMW 120i είναι σε αντίστοιχες τιμές (αλλά πισωκίνητη) τότε δεν τίθεται θέμα!
Εξαρτάται βέβαια κατά πόσο μπορείς να περιμένεις...
-
Ψήφησα RC χωρίς να έχω οδηγήσει κανένα (παρά μόνο από όσα έχω διαβάσει από 4Τ και Drive).
Δεν κρύβω τους 'συναισθηματικούς' λόγους, πάντως εκείνο που κυρίως εντοπίζω στο σκεπτικισμό μου ως προς το Cooper S, έχει να κάνει με τη συμπεριφορά του εκτός πίστας, όπως αυτή περιγράφηκε στον ειδικό τύπο. Ειδικά οι 4Τ αναφέρουν ότι αν δεν είναι καλό το οδόστρωμα, ή όταν βρέχει η οδική του συμπεριφορά είναι 'άλλ'αντ'άλλων' ή καλύτερα 'αλλού πατάς, αλλού βρίσκεσαι' (με τόσο βαρύ χαρακτηρισμό). Μπορεί πράγματι το 206RC να μη συγκρίνεται από άποψη αμεσότητας με το 306RACE, όμως δεν παύει να είναι το πιο ολοκληρωμένο μικρό hatchback GTi της αγοράς.
Πράγματι παλιό μοντέλο, πράγματι περισσότερο 'πολιτισμένο' από όσο πρέπει στον όρο GTi, αλλά το πλέον ισορροπημένο σύνολο, χωρίς μάλιστα να υστερεί σε αποτελεσματικότητα σε σχέση με τους άμεσους ανταγωνιστές του.Τώρα για τα Fiesta και Ibiza, ίδωμεν (επιτρέψτε μου όμως να κρατώ τις επιφυλάξεις μου για τα 'γερμανικά' οδικά χαρακτηριστικά, σημειώνοντας επιπλέον ότι δεν είμαι φανατικός των υπερσυμπιεστών σε κυβισμούς κάτω των 2 λίτρων).
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
...και το Mini μπορεί να υπόσχεται (και μάλλον και να προσφέρει) συμπεριφορά κάρτ (δεν ξέρω αν είναι καλό εκτός πίστας, θα ήθελα να το οδηγήσω) αλλά σίγουρα υστερεί σε χώρους αν και προηγείται σε ποιότητα κατασκευής.Κι όμως! το ΜΙΝΙ είναι πολύ άνετο. Να φανταστείς χωράω εγώ πολύ άνετα που είμαι 2.06 και 120 κιλά.
Το αμάξι στο δρόμο είναι καταπληκτικό!!!! Συμπεριφέρεται σαν πισωκίνητο.
Το μόνο αρνητικό που έχει αυτό το αμάξι είναι η τιμή του. -
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Τώρα για τα Fiesta και Ibiza, ίδωμεν (επιτρέψτε μου όμως να κρατώ τις επιφυλάξεις μου για τα 'γερμανικά' οδικά χαρακτηριστικά, σημειώνοντας επιπλέον ότι δεν είμαι φανατικός των υπερσυμπιεστών σε κυβισμούς κάτω των 2 λίτρων).Το fiestaki νομιζω εχει αποδειξει οτι ειναι πολυ καλο στο δρομο και οι 2 τελευταιες γενιες.. Για το ibiza κρατησε τες.
Δηλαδη τι σε χαλαει στα turbo κατω απο 2λτ? Ο 1.8Τ της vag η το puntoGT
το προηγουμενο μια χαρα δεν ειναι? -
Απ' όσα έχω διαβάσει, καλύτερο όλων είναι το cooper S.
Μάλιστα στην έκδοση με τα 200 άλογα ο ΣΧ έγραψε ότι μπορεί να απειλήσει ακόμα και το Type R...
Ακριβό πάντως, συμφωνώ με τον sado σε αυτό...
Μη ξεχνάμε ότι είναι 1.6, ενώ τα άλλα δυό, δίλιτρα... -
Η έκδοση Cooper S με τα 200 HP εισάγεται στην Ελλάδα?
Για τη μετατροπή του κινητήρα τι ξέρετε? -
Ο χρήστης frogy έγραψε:
Δηλαδη τι σε χαλαει στα turbo κατω απο 2λτ? Ο 1.8Τ της vag η το puntoGT
το προηγουμενο μια χαρα δεν ειναι?Γενικά θεωρώ το τούρμπο ως την 'εύκολη λύση'. Τα μειονεκτήματά του σε μικρούς κυβισμούς, όπου η πίεση πρέπει να είναι αρκετά υψηλή, είναι -πάντα κατά την άποψή μου- περισσότερα από ό,τι τα μειονεκτήματα.
Μιλάμε για καταναλώσεις που χτυπούν οροφή, μειωμένη κατά βάση αξιοπιστία, αυξημένη φθορά στα συστήματα μετάδοσης κ.λπ.
Αντιθέτως ένας χαμηλής πίεσης υπερσυμπιεστής δένει άψογα με μεγάλους κυλινδρισμούς, προσφέροντας όχι μόνο αύξηση της ροπής, αλλά και απόλυτα επίπεδη καμπύλη, αποδίδοντας από τις 1.500 στροφές έως τα όρια, χωρίς ιδιαίτερη αύξηση της κατανάλωσης και σίγουρα με λιγότερες φθορές.
Μιλώντας ειδικότερα για τα παραδείγματα που έφερες, ο 1.8Τ της VAG είναι μεν διαμαντάκι ως προς την απόδοση (για την αξιοπιστία του δε γνωρίζω), αλλά είναι αδηφάγος ήδη από τα 150 άλογα (δε λέω καν για τα 210-225). Το δε πουντάκι εκτός του ότι ήταν το πλέον εκρηκτικό μικρό, κατ' εμέ υπήρξε ένα από τα μεγάλα 'φάουλ' της κατηγορίας. Παντοδύναμο στα φανάρια και απλώς επαρκές στις στροφές (και βέβαια μόνο σε καλό οδόστρωμα και επ ουδενί βρεγμένο). Όμως, έκαιγε τον άμπακο, ο υπερσυμπιεστής παραήταν ευαίσθητος (όχι βέβαια τόσο όσο στο Uno) και σε οτιδήποτε άλλο πλην της μάχης των φαναριών ένα καλοστημένο 1600άρι μπορούσε να του βάλει τα γυαλιά. Ενδιαφέρον και μοναδικό στην κατηγορία του, πλην εξαιρετικά υπερτιμημένο (ειδικά από το ελληνικό κοινό). -
Ο χρήστης nikos4 έγραψε:
Η έκδοση Cooper S με τα 200 HP εισάγεται στην Ελλάδα?
Για τη μετατροπή του κινητήρα τι ξέρετε?Για οτι πω δεν ειμαι 100% σιγουρος.
Νομιζω ερχεται στην Ελλαδα εχει 35000 (αααααουτσ) και η μετατροπη μονη της εχει γυρω στις 8000 ευρο (ααουτσσσ).
Εχει και αλλο κομπρεσσορα απο το 'απλο'. -
Θα διάλεγα Κλιώ. Έχω μείνει τόσο ευχαριστημένος από την οδική συμπεριφορά του 1400, που φαντάζομαι ότι το 2.0 θα είναι άψογο. Με χαλάει λίγο αυτό το ESP, αλλά φρένα-κινητήρας-ανάρτηση λογικά θα πηγαίνουν ουρανό. Α, επίσης έχει άλλο λεβιέ ταχυτήτων (ίσως το πιο ενοχλητικό ελάττωμα του Κλιώ). Επίσης, η νέα τιμή (25-26Κ) είναι πολλά σε σχέση με τα 20Κ που έκανε όταν ξεπουλούσαν την παλιά (και ίσως πιο καλή) έκδοση.
206- θα το προτιμούσα στην πιο γήινη έκδοση (1.6) που νομίζω ότι είναι πιο ομοιογενές. Αν είναι εξίσου στιβαρό με το Κλιώ, το συζητάμε περισσότερο.
Μίνι- ήμουν οπαδός του παλιού και το καινούριο δεν μου άρεσε. Λίγο το ότι παραμεγάλωσε, λίγο η τιμή, λίγο ότι έχασε το 'αυτοκίνητο για τον καθένα' στυλ...
Όπως βλέπετε, επειδή δεν έχω οδηγήσει τα αυτοκίνητα, το επίπεδο είναι φιλολογικό και τα δεδομένα αλλάζουν με όσα ακούω.
-
Το John Cooper Works Kit των +35 ίππων διατίθεται σαν aftermarket επιλογή χωρίς δυνατότητα εργοστασιακής τοποθέτησης. Το κόστος του είναι γύρω στα 7000 ευρώ, η τοποθέτηση του γίνεται σε οποιοδήποτε εξουσιοδοτημένο συνεργείο BMW Mini και καλύπτεται από την επίσημη εγγύηση αντιπροσωπείας αφού ο JCW ( http://www.johncooper.co.uk ) είναι ο επίσημος βελτιωτικός οίκος των BMW Mini. To συγκεκριμένο πακέτο βελτίωσης θεωρείτε υποδειγματικό από πλευράς απόδοσης – αξιοπιστίας αλλά είναι ιδιαίτερα υπερτιμημένο.
Το JCW Cooper S μοιράζει κολόνες (και πιθανόν καρότσες) στο μαμά Civic Type-R 2003 σε 400, 1000 και ρεπρίζ. Προσωπικά όμως προτιμώ το CTR.
Για το συγκριτικό μέρος του πράγματος τώρα, δεν μπορώ να έχω προσωπική άποψη αφού δεν έχω οδηγήσει τα Renault και Peugeot. Κρίνοντας όμως από την ετήσια συμβίωση με το απλό BMW Cooper και μια ψιλοάγρια δοκιμή του Cooper S θα έλεγα ότι πρόκειται για εξαιρετικό (και οδηγικά απολαυστικό) αυτοκίνητο εφόσον αγορασθεί συνειδητά και κάποιος είναι διατεθειμένος να ανεχθεί αφενός το ότι είναι εξαιρετικά υπερτιμημένο και αφετέρου τους περιορισμένους - για τα μέτρα της κατηγορίας - χώρους πίσω επιβατών και αποσκευών.
Και μια συμβουλή, αν το επιτρέπεις φυσικά: Aν σκέφτεσαι το ενδεχόμενο αγοράς του Cooper S, περίμενε μέχρι τον Μάρτη-Απρίλη που θα σκάσουν μύτη στις εκθέσεις τα πρώτα Civic Type-R 2004 και κλείνοντας τα μάτια (για να μην βλέπεις την ασχήμια του) κάνε ένα τεστ drive πρωτού αποφασίσεις οριστικά.
Προχθές ξημερώματα στην παραλιακή με προσπέρασε ένα μαύρο CTR 2003 με 200++ ... Το ουρλιαχτό του VTECιασμένου honda μες στην ησυχία της νύχτας ήταν μιά συγκλονιστική, σχεδόν μεταφυσική, εμπειρία φίλε μου ...
Χαιρετώ,
Ευτύχης -
Η απαντηση στην ερωτηση ειναι δυσκολη και κατα την γνωμη μου θα επρεπε να υπαρχει στη ψηφοφορια και το εξαιρετικο TypeR.
Παντως στα λεφτα του Μινι με τα 200 αλογα,θα επερνα το διλιτρο κλιο και θα το γαργαλουσα λιγακι...(με 5000Ε βαζεις τουρμπο κιτ και με το καλημερα εχεις 260 αλογακια και 35+κιλα ροπης..) -
Ο χρήστης ebotonakis έγραψε:
Προχθές ξημερώματα στην παραλιακή με προσπέρασε ένα μαύρο CTR 2003 με 200++ ... Το ουρλιαχτό του VTECιασμένου honda μες στην ησυχία της νύχτας ήταν μιά συγκλονιστική, σχεδόν μεταφυσική, εμπειρία φίλε μου ...
ΕυτύχηςΈνα καλοκαιρινό απογευματάκι κινούμουν αμέριμνος με το ραλλάκι σε ήπιους ρυθμούς σε μικτό(στροφές,ευθείες) ανηφορικό δρόμο όταν αντιλαμβάνομαι ένα S2000 να με πλησιάζει από πίσω.
Άρχιζα να αυξάνω ρυθμούς, όχι φυσικά για να τον εμποδίσω απ'το προσπέρασμα,το οποίο ήταν θέμα λίγων δευτερολέπτων στην επόμενη ευθεία αλλά για να ζορίσει το μοτέρ του και να το ακούω να με προσπερνάει με ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ Σ.Α.Λ.
Μοναδικός ήχος/μελωδία/στρίγγλισμα(όπως θέλετε πείτε τον) κινητήρα τον οποίο και ΑΠΟΛΑΥΣΑ αφού είχα προλάβει να ανοίξω τα παράθυρο και να βγάλω το μισό κεφάλι μου απ'έξω Π Ω Ρ Ω Σ Η !!!!Μάλλον για TYPE-R με έβλεπα και μένα με κλειστά τα μάτια(για τους γνωστούς αισθητικούς λόγους)
-
Ο χρήστης ebotonakis έγραψε:
Το John Cooper Works Kit των +35 ίππων διατίθεται σαν aftermarket επιλογή χωρίς δυνατότητα εργοστασιακής τοποθέτησης. Το κόστος του είναι γύρω στα 7000 ευρώ, η τοποθέτηση του γίνεται σε οποιοδήποτε εξουσιοδοτημένο συνεργείο BMW Mini και καλύπτεται από την επίσημη εγγύηση αντιπροσωπείας αφού ο JCW ( http://www.johncooper.co.uk ) είναι ο επίσημος βελτιωτικός οίκος των BMW Mini. To συγκεκριμένο πακέτο βελτίωσης θεωρείτε υποδειγματικό από πλευράς απόδοσης αξιοπιστίας αλλά είναι ιδιαίτερα υπερτιμημένο.Το JCW Cooper S μοιράζει κολόνες (και πιθανόν καρότσες) στο μαμά Civic Type-R 2003 σε 400, 1000 και ρεπρίζ. Προσωπικά όμως προτιμώ το CTR.
Για το συγκριτικό μέρος του πράγματος τώρα, δεν μπορώ να έχω προσωπική άποψη αφού δεν έχω οδηγήσει τα Renault και Peugeot. Κρίνοντας όμως από την ετήσια συμβίωση με το απλό BMW Cooper και μια ψιλοάγρια δοκιμή του Cooper S θα έλεγα ότι πρόκειται για εξαιρετικό (και οδηγικά απολαυστικό) αυτοκίνητο εφόσον αγορασθεί συνειδητά και κάποιος είναι διατεθειμένος να ανεχθεί αφενός το ότι είναι εξαιρετικά υπερτιμημένο και αφετέρου τους περιορισμένους - για τα μέτρα της κατηγορίας - χώρους πίσω επιβατών και αποσκευών.
Και μια συμβουλή, αν το επιτρέπεις φυσικά: Aν σκέφτεσαι το ενδεχόμενο αγοράς του Cooper S, περίμενε μέχρι τον Μάρτη-Απρίλη που θα σκάσουν μύτη στις εκθέσεις τα πρώτα Civic Type-R 2004 και κλείνοντας τα μάτια (για να μην βλέπεις την ασχήμια του) κάνε ένα τεστ drive πρωτού αποφασίσεις οριστικά.
Προχθές ξημερώματα στην παραλιακή με προσπέρασε ένα μαύρο CTR 2003 με 200++ ... Το ουρλιαχτό του VTECιασμένου honda μες στην ησυχία της νύχτας ήταν μιά συγκλονιστική, σχεδόν μεταφυσική, εμπειρία φίλε μου ...
Χαιρετώ,
ΕυτύχηςΣυμφωνώ.
Είναι πολλά τα λεφτά Αρη.......... ...7000 παραπάνω απο το ήδη ακριβό Cooper S . .!!!
Εαν επιμένεις MINI λογική επιλογή είναι και το Cooper ...χωρίς s
Πάντως αν έπρεπε να διαλέξω ανάμεσα στα τρία που ανέφερες ....δύσκολη επιλογή.....χμμμμμμμμ μάλλον Cooper s -
Ψηφίζω cooper, απλά γιατί το cooper είναι ΕΡΩΤΑΣ
-
Ευτύχη και gatony:
όπως έλεγε και ο Μακρυγιάννης '...ο κόσμος μας έλεγε τρελούς...'Α, ρε πότε θα πάω και εγώ στις 9000 στροφές...
MINI COOPER S 1.6 165HP