-
Μαζί σας και παρακαλώ απαιτώ το Νο 1 τεύχος.
Μη ξεχνάμε «Νόμος είναι το δίκιο του πελάτη». -
Φαντάζομαι άλλη μια ψήφος για το πρώτο τεύχος δεν είναι άχρηστη, μαζί με τις ευχές για άλλα τόσα και ακόμα περισσότερα τεύχη! Και μη στεναχωριέστε, συνεχίστε να γκρινιάζετε κι εμείς εδώ είμαστε να ακούμε (και να διαβάζουμε)!
-
Και μια ανανεωμένη έκδοση του 'Οδηγώντας'!!! Αλήθεια, γιατί δεν το προωθούν μέσω Παπασωτηρίου ή άλλων βιβλιοπωλείων; Αυτό το βιβλίο έπρεπε να βρίσκεται σε ΚΑΘΕ σπίτι!
-
Να προσθέσω και εγώ με την σειρά μου, άλλη μια 'ψήφο' για την επανεκτύπωση του 1ου τέυχους και ας πληρώσουμε το κόστος εμείς οι αναγνώστες εφόσον δεν υπάρξει χορηγός (Δείξτε τους μόνο το forum και νομίζω οι χορηγοί θα πιστούν άμεσα για την δαπάνη).
Λοιπόν 401+1 τέυχη περιμένουμε.
Χρόνος υπάρχει για την επανεκτύπωση η απόφαση μένει να παρθεί. -
Να ευχηθω και εγω στο περιοδικο μας οτι καλυτερο και να πω οτι ειμαι ευχαριστημενος που καποιες απο τις παρατηρησεις που εγιναν εδω μεσα πριν μερικους μηνες, ακουστηκαν και διορθωθηκαν καποια πραγματα.
Ακομη και το πασοκ αλλαξε αρχηγο, να μην γινει και ενα φρεσκαρισμα στις σελιδες του αντιλογου? Νομιζω οτι καποιοι εκει μεσα ειναι 'off topic'. (αποψη μου παντα).
-
Áíôå ìå ôï êáëü êáé 1024....íá ãßíïõìå êáé õðåñç÷éôéêïß
Ïóï ãéá ôçí åðáíÝêäïóç ôïõ 1ïõ ôåý÷ïõò áêüìá äåí Ýãéíå??
ÂéÜæïìáé ðïëý ç ìïõ öáßíåôáé ??Ç ðïñåßá ôùí ôåëåõôáßùí ìçíþí åßíáé üíôùò ìéá óôñïöÞ ðñïò ôï êáëýôåñï
-
Θερμές ευχές για τεύχη πολλά με ακόμη καλύτερες εμπνεύσεις.
Επειδή ξέρουμε καλά πως ακουγόμαστε,θα έλεγα να μαζέψουμε ακόμη πιο πολλά ΝΑΙ για κάτι διαφορετικό-επετειακό.
Κάτι θα σκεφτείται εσείς οι αρμόδιοι.
Δεν μας πειράζουν οι λεπτομέρειες τύπου τιμής ή παλαιών άρθρων ή μεγέθους.
Μπορούμε μάλιστα να γίνουμε και Ε.Δ.ΕΠ.Ε. (εθελοντές διεκπεραίωσης επετειακής έκδοσης). -
Δυστυχώς εγώ δεν θα είμαι τόσο θετικός στα σχόλιά μου...
Οφείλω ένα μέρος της προσωπικότητάς μου σε αυτό το περιοδικό. Το παρακολουθώ τα τελευταία 11-12 χρόνια ανελλειπώς διαβάζοντας το 95% των σελίδων του κάθε φορά.
Οι 4Τ μετά από την κοιλιά που ανέφεραν και άλλοι έχουν επιστρέψει. Η τηλεμετρία μου αρέσει πολύ (προσθέστε στα στοιχεία το μέγεθος των μετατροχίων και αν υπάρχει και την κατανομή βάρους. Γενικά θα έλεγα ότι αν έχετε και στοιχεία γεωμετρίας της ανάρτησης προσθέστε τα και αυτά! Είναι χρήσιμα στοιχεία. Επιπλέον μην αφαιρείτε τις ακριβείς σχέσεις μετάδοσης που δίνουν την δυνατότητα επαλήθευσης σε περίπτωση 'ύποπτων' km/h/1000rmp).
Όμως...- Στο τελευταίο τεύχος διάβασα ότι 'μεγάλο μεταξόνιο χαρίζει χαμηλό κέντρο βάρους'. Ήμαρτον... που λέει και ο Γεωργίου.
Προφανώς αυτός που το έγραφε κάτι άλλο σκεφτόταν... και ο έλεγχος κειμένου δεν έχει ιδέα από αυτοκίνητα - Το track Day είχε συμμετοχή 45ευρώ, το 'Γίνε' 400, διαγωνισμοί-παραδιαγωνισμοί κτλ...
Τον τελευταίο καιρό υπάρχει ένα ρεύμα εμπορευματοποίησης.Δεν το παρατηρώ μόνο εγώ.Και δεν θέλω να τονίσω ότι αυτό έρχεται σε αντίθεση με παλαιότερα λεγόμενα του K.K.
Αντιλαμβάνομαι ότι πρόκειται για επιχείριση, ότι δουλεύουν άνθρωποι που πρέπει να πληρωθούν κτλ.
Όμως οι τιμές δεν είναι ακριβώς 'λαϊκές'...
Απουσιάζει το συναίσθημα απέναντι στον αναγνώστη. Δίνεται η αίσθηση ότι αντιμετωπίζεται ψυχρά - ως πελάτης.
Βέβαια είναι απλό. Αν δεν αντέχεις οικονομικά δεν συμμετέχεις.
Όμως το περιοδικό περνά από την 'κοινωνική προσφορά' στην 'κοινωνική προσφορά με το ανάλογο οικονομικό κέρδος' που δεν είναι για όλους.
π.χ ας μου εξηγήσει κάποιος γιατί να συμμετάσχω σε ένα trackday με συμμετοχή 45 ευρώ όταν μπορώ να πάω μόνος μου όποτε θέλω και με λιγότερο κόσμο με 55 ευρώ. Για να αποφευχθεί η συγκέντρωση μεγάλου αριθμού συμμετεχόντων που κάνει την κατάσταση περισσότερο επιρεππή στα ατυχήματα;
Δυστυχώς το περιοδικό αισθάνομαι ότι απομακρύνεται από τον αναγνώστη. Τον αντιμετωπίζει λιγότερο προσωπικά και δίνει όλο και περισσότερο την εντύπωση ότι απευθύνεται σε 'μάζα'.
Αυτή είναι η προσωπική μου άποψη. Βέβαια είναι λογικό καθώς όλα γίνονται απρόσωπα να ακολουθεί και το περιοδικό μία αντίστοιχη πορεία.
- Στο τελευταίο τεύχος διάβασα ότι 'μεγάλο μεταξόνιο χαρίζει χαμηλό κέντρο βάρους'. Ήμαρτον... που λέει και ο Γεωργίου.
-
Ο χρήστης YiannisWalker έγραψε:
Δυστυχώς εγώ δεν θα είμαι τόσο θετικός στα σχόλιά μου...
Οφείλω ένα μέρος της προσωπικότητάς μου σε αυτό το περιοδικό. Το παρακολουθώ τα τελευταία 11-12 χρόνια ανελλειπώς διαβάζοντας το 95% των σελίδων του κάθε φορά.
Οι 4Τ μετά από την κοιλιά που ανέφεραν και άλλοι έχουν επιστρέψει. Η τηλεμετρία μου αρέσει πολύ (προσθέστε στα στοιχεία το μέγεθος των μετατροχίων και αν υπάρχει και την κατανομή βάρους. Γενικά θα έλεγα ότι αν έχετε και στοιχεία γεωμετρίας της ανάρτησης προσθέστε τα και αυτά! Είναι χρήσιμα στοιχεία. Επιπλέον μην αφαιρείτε τις ακριβείς σχέσεις μετάδοσης που δίνουν την δυνατότητα επαλήθευσης σε περίπτωση 'ύποπτων' km/h/1000rmp).
Όμως...- Στο τελευταίο τεύχος διάβασα ότι 'μεγάλο μεταξόνιο χαρίζει χαμηλό κέντρο βάρους'. Ήμαρτον... που λέει και ο Γεωργίου.
Προφανώς αυτός που το έγραφε κάτι άλλο σκεφτόταν... και ο έλεγχος κειμένου δεν έχει ιδέα από αυτοκίνητα - Το track Day είχε συμμετοχή 45ευρώ, το 'Γίνε' 400, διαγωνισμοί-παραδιαγωνισμοί κτλ...
Τον τελευταίο καιρό υπάρχει ένα ρεύμα εμπορευματοποίησης.Δεν το παρατηρώ μόνο εγώ.Και δεν θέλω να τονίσω ότι αυτό έρχεται σε αντίθεση με παλαιότερα λεγόμενα του K.K.
Αντιλαμβάνομαι ότι πρόκειται για επιχείριση, ότι δουλεύουν άνθρωποι που πρέπει να πληρωθούν κτλ.
Όμως οι τιμές δεν είναι ακριβώς 'λαϊκές'...
Απουσιάζει το συναίσθημα απέναντι στον αναγνώστη. Δίνεται η αίσθηση ότι αντιμετωπίζεται ψυχρά - ως πελάτης.
Βέβαια είναι απλό. Αν δεν αντέχεις οικονομικά δεν συμμετέχεις.
Όμως το περιοδικό περνά από την 'κοινωνική προσφορά' στην 'κοινωνική προσφορά με το ανάλογο οικονομικό κέρδος' που δεν είναι για όλους.
π.χ ας μου εξηγήσει κάποιος γιατί να συμμετάσχω σε ένα trackday με συμμετοχή 45 ευρώ όταν μπορώ να πάω μόνος μου όποτε θέλω και με λιγότερο κόσμο με 55 ευρώ. Για να αποφευχθεί η συγκέντρωση μεγάλου αριθμού συμμετεχόντων που κάνει την κατάσταση περισσότερο επιρεππή στα ατυχήματα;
Δυστυχώς το περιοδικό αισθάνομαι ότι απομακρύνεται από τον αναγνώστη. Τον αντιμετωπίζει λιγότερο προσωπικά και δίνει όλο και περισσότερο την εντύπωση ότι απευθύνεται σε 'μάζα'.
Αυτή είναι η προσωπική μου άποψη. Βέβαια είναι λογικό καθώς όλα γίνονται απρόσωπα να ακολουθεί και το περιοδικό μία αντίστοιχη πορεία.
Για το μεταξόνιο δεν μπορώ να ψάχνω τώρα να βρω σε ποια σελίδα το είδες αλλά είναι απόλυτα λογικό έτσι όπως το γράφεις. Βλέπεις οι 2 άξονες του αυτοκινήτου καταλαμβάνουν ένα μεγάλο ποσοστό χρήσιμου όγκου. Σε ένα αυτοκίνητο λοιπόν με μικρό μεταξόνιο αναγκάζεσαι να τοποθετήσεις εξαρτήματα πάνω από τους άξονες. Δηλαδή «ψηλά»- ψηλότερα από τον ύψος που έτσι και αλλιώς θα καταλάβει ο άξονας με τα εξαρτήματά του.
Όταν το μεταξόνιο είναι μεγάλο τότε μπορείς να τοποθετήσεις τα πάντα ανάμεσα στους 2 άξονες και κατά συνέπεια πολύ χαμηλότερα.Για τον λόγο να έρθεις στο track day είναι για να γνωρίσεις τους ανθρώπους με τους οποίους συνομιλείς στο forum. Βλέπεις ήταν εκδήλωση του forum που φιλοξενήθηκε από την πίστα. Όχι εκδήλωση του περιοδικού. Άλλωστε και τα αυτοκίνητα που ήρθαν δεν ήταν τόσο πολλά (15?) και σε καμία περίπτωση δεν υπήρχε φόβος ατυχήματος.
ΥΓ. Το πρώτο track day ήταν δωρεάν. Είναι λογικό να πηγαίνουμε κάθε φορά στα Μέγαρα χωρίς καμία χρέωση;Για το ΓΙΝΕ απλά σε παραπέμπω σε αγωνιστικά σεμινάρια σε οποιαδήποτε ευρωπαϊκή χώρα όπου οι αντίστοιχες παροχές κοστίζουν 4ψήφιο νούμερο σε ευρώ...
- Στο τελευταίο τεύχος διάβασα ότι 'μεγάλο μεταξόνιο χαρίζει χαμηλό κέντρο βάρους'. Ήμαρτον... που λέει και ο Γεωργίου.
-
Ο χρήστης YiannisWalker έγραψε:
.......
2) Το track Day είχε συμμετοχή 45ευρώ, το 'Γίνε' 400, διαγωνισμοί-παραδιαγωνισμοί κτλ...
Τον τελευταίο καιρό υπάρχει ένα ρεύμα εμπορευματοποίησης.Δεν το παρατηρώ μόνο εγώ.Και δεν θέλω να τονίσω ότι αυτό έρχεται σε αντίθεση με παλαιότερα λεγόμενα του K.K.
Αντιλαμβάνομαι ότι πρόκειται για επιχείριση, ότι δουλεύουν άνθρωποι που πρέπει να πληρωθούν κτλ.
Όμως οι τιμές δεν είναι ακριβώς 'λαϊκές'...
Απουσιάζει το συναίσθημα απέναντι στον αναγνώστη. Δίνεται η αίσθηση ότι αντιμετωπίζεται ψυχρά - ως πελάτης.......Με αφορμή αυτά, να πω ότι κάθισα και προσπάθησα να 'βγάλω κοστολόγιο'. Και δεν κατάφερα να καταλάβω πως όλα αυτά είναι δυνατόν να λειτουργούν με τόσο μικρά μισθώματα. Το ΕΚΑΟ, πχ, για μένα για να έχει κέρδη θα έπρεπε να στοιχίζει το διπλάσιο (για να μην πω παραπάνω). Οι άνθρωποι είναι επαγγελματίες και πιστεύω ότι αυτά που μας παρέχουν μας τα παρέχουν σε πολύ καλές τιμές. Τώρα, εάν τα συγκρίνουμε με το βασικό μηνιάτικο των 500 ευρώ μπορεί να φαίνονται βαριά, αλλά στις γιορτές μου ζήτησαν στη Ζαχλωρού 1.600 ευρά για τρεις διανυκτερεύσεις με όλη την οικογένεια (δυο μεγάλοι + 4 μικρά). Διανυκτέρευση και μηνιάτικο! Τους είπα να βάλουν τα δωμάτιά τους εκεί που ξέρουν.
Ψυχρά; Τα 'παιδιά απ τα Μέγαρα' μας φέρονταν σαν να ήμαστε φαντάροι μαζί! Η συνομιλία με ΝΤ & ΣΧ ήταν τόσο φιλική, που όταν τους είδα (σε αγώνα) μετά από ένα χρόνο, τους χαιρέτησα λες και τρώγαμε μαζί το προηγούμενο βράδυ (και βέβαια πάθαν την πλάκα τους - ποιος να είναι τώρα αυτός;) -
Ο χρήστης YiannisWalker έγραψε:
Δυστυχώς εγώ δεν θα είμαι τόσο θετικός στα σχόλιά μου...
Οφείλω ένα μέρος της προσωπικότητάς μου σε αυτό το περιοδικό. Το παρακολουθώ τα τελευταία 11-12 χρόνια ανελλειπώς διαβάζοντας το 95% των σελίδων του κάθε φορά.- Το track Day είχε συμμετοχή 45ευρώ, το 'Γίνε' 400, διαγωνισμοί-παραδιαγωνισμοί κτλ...
Τον τελευταίο καιρό υπάρχει ένα ρεύμα εμπορευματοποίησης.Δεν το παρατηρώ μόνο εγώ.Και δεν θέλω να τονίσω ότι αυτό έρχεται σε αντίθεση με παλαιότερα λεγόμενα του K.K.
Αντιλαμβάνομαι ότι πρόκειται για επιχείριση, ότι δουλεύουν άνθρωποι που πρέπει να πληρωθούν κτλ.
Όμως οι τιμές δεν είναι ακριβώς 'λαϊκές'...
Απουσιάζει το συναίσθημα απέναντι στον αναγνώστη. Δίνεται η αίσθηση ότι αντιμετωπίζεται ψυχρά - ως πελάτης.
Βέβαια είναι απλό. Αν δεν αντέχεις οικονομικά δεν συμμετέχεις.
Όμως το περιοδικό περνά από την 'κοινωνική προσφορά' στην 'κοινωνική προσφορά με το ανάλογο οικονομικό κέρδος' που δεν είναι για όλους.π.χ ας μου εξηγήσει κάποιος γιατί να συμμετάσχω σε ένα trackday με συμμετοχή 45 ευρώ όταν μπορώ να πάω μόνος μου όποτε θέλω και με λιγότερο κόσμο με 55 ευρώ. Για να αποφευχθεί η συγκέντρωση μεγάλου αριθμού συμμετεχόντων που κάνει την κατάσταση περισσότερο επιρεππή στα ατυχήματα;
Δυστυχώς το περιοδικό αισθάνομαι ότι απομακρύνεται από τον αναγνώστη. Τον αντιμετωπίζει λιγότερο προσωπικά και δίνει όλο και περισσότερο την εντύπωση ότι απευθύνεται σε 'μάζα'.
Αυτή είναι η προσωπική μου άποψη. Βέβαια είναι λογικό καθώς όλα γίνονται απρόσωπα να ακολουθεί και το περιοδικό μία αντίστοιχη πορεία.
Γιάννη,να πω μόνο κάτι σε σχέση με το Track Day II.
Θεωρώ ότι πρέπει να πληρώνουμε αυτά που ζητάμε να μας δίνουν.Μια τιμή καλύτερη -κατά το δυνατόν- αλλά μέχρι εκει.Και βέβαια -όπως ειπώθηκε ηδη- το βασικό είναι να μαζευτούμε κάπου για την παρέα.Εγω π.χ. δεν μπήκα στην πίστα,όπως και άλλοι φίλοι που ήρθαν στα Μέγαρα.
Οι 'πυροβολημένοι' βέβαια (passat1.8 ακούεει??!! ) μπήκαν!Θα έμπαιναν και απο μόνοι τους.Με το Φόρουμ είχαν μια ωφέλεια 10 ευρώ!! Καλά δεν είναι??!!
Η παρέα είναι το θέμα!
Ειλικρινά,οι Τ.Ε. (ΣΧ,ΝΤ κ.α.)προσφέρουν πολλά!!Αλλα φαίνονται και άλλα όχι!!
Βεβαίως είναι επιχείρηση.βεβαίως πρέπει να βγάλουν κέρδος!!Ευτυχώς (για εμάς....΄)είναι ακόμα ρομαντικοί...και βλέπουν τα πράγματα πιο απλά!!
Δεν θέλω να τα παρουσιάσω όλα ρόδινα και αγγελικά...αλλά ειλικρινά πολλά απο αυτά που γίνονται...είναι υπεράνω προσδοκίας!!!
-
Για την ανατύπωση του τεύχους 1 ελήφθει...
Θα ενημερωθείτε άμεσα για το αν θα γίνει αύριο, η με την ευκαιρία της εισόδου του περιοδικού στα 35 του χρόνια μεθαύριο, τον Οκτώβριο του 2004... όπως το έχουμε προγραμματίσειΕυχαριστούμε για την κριτική έτσι η αλλοιώς...
φιλικά
ΣΧ
-
Ε, καλά, νομίζω ότι μπορούμε να περιμένουμε μέχρι τον Οκτώβριο, μη σας βγάζουμε κι από το πρόγραμμα... Αρκεί να είναι τεύχος special!
-
Για να μην το ξεχάσω, ένα από τα καλύτερα features του περιοδικού είναι χαλαρά το υλικό του εξώφυλου!
Μακάρι να έχουμε κάποτε περιοδικά που να είναι ολόκληρα mat για να μην γυαλίζουν σε χαλαρές αναγνώσεις... -
Ο χρήστης sx έγραψε:
Για την ανατύπωση του τεύχους 1 ελήφθει...
Θα ενημερωθείτε άμεσα για το αν θα γίνει αύριο, η με την ευκαιρία της εισόδου του περιοδικού στα 35 του χρόνια μεθαύριο, τον Οκτώβριο του 2004... όπως το έχουμε προγραμματίσειΕυχαριστούμε για την κριτική έτσι η αλλοιώς...
φιλικά
ΣΧ
-
Ο χρήστης sx έγραψε:
Για την ανατύπωση του τεύχους 1 (...) όπως το έχουμε προγραμματίσειΣΧ
M' αρέσει που τα μεγάλα πνεύματα ( ) συναντιούνται
Καλά, α φίλος που πρότεινε ανατύπωση του πρώτου τεύχους, μέσα στο μυαλό σας ήταν βρε παιδιά;;;Αναμένουμε με αγωνία!!!
-
Ευχάριστα τα νέα και η ανταπόκριση του ΣΧ
Οσο γιά την κριτική γιά το TD II νομίζω ότι είναι άδικη. Τι περιμένουμε , να πηγαίνουμε τσάμπα ;;; Εγώ τώρα που είδα το πνεύμα στο TD II θα πήγαινα ακόμα και αν μου ζήταγαν παραπάνω λεφτά και απο την κανονική χρέωση.
-
Δεν θέλω να παρεξηγηθώ ή να φανώ κακοπροαίρετος. Εγώ απλά εξέφρασα την αίσθηση που αποκομμίζω από το περιοδικό. Αυτό που μου βγάζει 'που λένε'!
Θα μου επιτρέψετε όμως να διαφωνήσω στο θέμα του TD.
Έχω συμμετάσχει και παλαιότερα σε TD (του TFRC). Το κόστος ήταν αρκετά μικρότερο (στο κόστος της συμμετοχής πρέπει να προστεθεί το κόστος μεταφοράς όσων κατοικούν εκτός Αττικής, η φθορά στα ελαστικά κτλ). Το γεγονός αυτό επέτρεψε και σε άλλους φίλους (αναγνώστες και αυτοί των 4Τ και μέλη του 4Tforum) να συμμετάσχουν (τους ήταν πιο εύκολο να διαθέσουν το ποσό).Βέβαια δεν παραβλέπω ότι μπορεί το TD των 4T να έχει διαφορετική οργάνωση την οποία δυστυχώς δεν γνωρίζω. Ενδέχεται να είναι διαφορετικές οι προτεραιότητες των εκδηλώσεων αυτών και δεν είναι κατακριτέο αυτό. Μπορεί να μην έχω αίσθηση του κόστους μίας τέτοιας εκδήλωσης.
Με ευχαριστεί το γεγονός ότι δεν παρεξηγήθηκαν τα γραφόμενα μου. Και αυτό γιατί σκοπός μου δεν είναι να κατηγορήσω, αλλά να θέσω υπόψη των κατάλληλων ανθρώπων την δική μου οπτική γωνία (και θέλω να πιστεύω κάποιας μειοψηφίας( ; ) ).
Υ.Γ τα αυτοκολλητα του περιοδικού κοντεύουν να αποκτήσουν συλλεκτική αξία!
-
Γιάννη,αλλοίμονο!!Γιατι να παρεξηγηθείς?Η άποψη σου -όπως σου 'βγαίνει'- είναι απολύτως σεβαστή και καλοδεχούμενη!
Η τιμή είναι κάτι που όντως μπορεί να διαφέρει!Κάποια άλλα παιδιά ενός Club είχαν διαμαρτυρηθεί γιατι τους είχε φανεί ψηλή!!
Αυτό που με παραξένεψε είναι ότι μαζευτηκαμε τελικά 25 αυτοκίνητα μόνο και περίπου 35 άτομα συνολικά!Μπορεί να έφταιγαν οι γιορτές και να λείπανε πολλοι Φορουμάδες!!
Θα δείξει στο επόμενο TD!!
-
Εχθές το βράδυ επιτέλους μου δόθηκε η ευκαιρία να πάρω στα χεράκια
μου το επετειακό των 4Τ. (Κύριε Κ.Κ. δεν φταίω εγώ αν τον Απρίλιο
δεν θα ανανεώσω τη συνδρομή μου μετά από 10 χρόνια που με
συνοδεύετε αλλά αν είναι για τα μισά τεύχη να τηλεφωνώ στην κ.
Κούκουτου να μου τα ξαναστείλει ίσως το περίπτωρο της γειτονιάς
να δουλεύει περισσότερο μαζί μου).Έχοντας ζήσει και το 200 και το 300 τεύχος έμεινα ολίγον απογοητευ-
μένος. Σε σχέση με το τεύχος των 300 η ύλη ήταν λιγότερη και καθό-
λου ισομοιρασμένη.
Το τεχνικό κομμάτι έλαμπε δια της απουσίας του,
με εξαίρεση τα άρθρα του LJKS και το κομμάτι για τη βελτίωση του
Focus.Τα τέστ ήταν ελάχιστα (εντάξει δεν λέω η SLR είναι πιασάδικη
αλλά ποιον ενδιαφέρει πραγματικά???).Το κομμάτι των αγώνων είχε
το αφιέρωμα στο WRC αλλά τίποτα μα τίποτα για F1 (εντάξει ίσως ο
μήνας αυτός να μην είναι και σημαντικός αλλά θα περίμενα να δω έστω
και μία σελίδα με τους χρόνους της Mp4-19 πριν το τεστ ban και κάποιες
φωτο του νέου μονοθεσίου.Ο αντίλογος ως συνήθως (για το μήνα) είχε τα πορτοκάλια και λεμόνια του
ΚΚ και για μία ακόμα φορά κατάλαβα ότι μάλλον αυτοκινητιστικά έχω΄
γίνει κλώνος του.Περίμενα κάτι παραπάνω. Το ημερολόγιο καλό όπως και πολύ έξυπνη
η κίνηση της ΦΙΑΤ για τα αυτοκίνητα της χρονιάς. Ίσως οι 4Τ θα μπορούσαν
να παράγουν ένα 20σέλιδο με τα αυτοκίνητα της χρονιάς και μέσα από τα
δικά τους μάτια να δούμε κάποια car of the year που αποδείκτηκαν πρα-
γματικά λεμόνια.... (και όχι μόνον τα FIAT gruppo).Παραξενεύτικα από την υφή του εξώφυλλου. Please αυτό το στυλ του
διπλού εξωφυλλού να ξέρατε πόσο μα πόσο εκνευρίζει όταν το διαβάζεις
στο κρεββάτι και κάθε λίγο και λιγάκι πρέπει να προσέχεις μην το τσαλα-
κώσεις και πόσο μα πόσο δύσκολο είναι όταν αρχειοθετείς το περιοδικό...Και κλείνοντας.....
Πέρα από γκρίνιες οι 4Τ δεν έχουν πραγματικά να ζηλέψουν σε κάτι
με άλλα περιοδικά ευρωπαϊκά ή αμερικάνικα. Με άφησε άναυδο το
συγκριτικό τεστ του AVENSIS και PRIUS αν και τα 7.2 λτ /100 του
PRIUS είναι όσο καίει και το ΤΙPO μου στον αυτοκινητόδρομο ενώ τα
10 του AVENSIS είναι πράγματικα εντυπωσιακά. Θα ήθελα πάντως
μικρή ενημέρωση για τη μέση και στιγμιαία ταχύτητα και των 2 οχημάτων
γιατί κάτι μου λέει μέσα μου ότι τα 170 θα ήταν ψωμοτύρι.Περιμένω το PRIUS μέσα στη πόλη σε ένα τεστ με γνώμονα την οικονομία.
Το 30% κάτω σε σχέση με το AVENSIS δεν είναι κακό ειδικά με γνώμονα
ότι τα 3 λτ/100 οικονομία συνεπάγονται για 15000 χιλιομέτρα 450 λτ
καύσιμα λιγότερο το χρόνο. Αν δε η κίνηση σε πόλη είναι το μεγαλύτερο
κομμάτι τότε τα 3 ίσως να είναι και 5 ή 6 οπότε τα 750 με 900 λίτρα και
με τιμή καυσίμου στα 0.75 συνεπάγονται οικονομία ίση με 500 ~ 600 Ευρώ
συν τα 150 ευρώ από τα τέλη συν το γεγονός ότι δεν πρέπει να έχεις
2 αυτοκίνητα αν ζεις στην Αθήνα συν τα λιγότερα ασφάλιστρα (κινητήρας
10 ίππων και όχι 12) να πως σε 1.5 χρόνια τα 1500 Ευρώ παραπάνω
έχουν βγει και τέλος το συνολικό κόστος χρήσης θα ήταν μικρότερο
για το PRIUS.Βάσει αυτών θα πρότεινα κάτι απλό από μέρους σας. Στους πίνακες
των τεχνικών χαρακτηριστικών κάτι αντίστοιχο με το μέσο κόστος χρήσης
ανά χιλιόμετρο για το όχημα (κόστος σερβις, βενζίνης βάσει της μέσης
τιμής του καυσίμου που συνιστάται, ασφάλιστρα κλπ.) ώστε ο απλός
πολίτης να γνωρίζει ότι το όχημα Α στα 5 χρόνια θα του στοιχίσει τόσο
και το Β τόσο.... Πολλά από τα σημερινά κελεπούρια ίσως να μην ήταν
και τόσο κελεπούρια...
400 ΤΕΥΧΗ 4ΤΡΟΧΟΙ