Μια μικρή ( ) παρέμβαση , γιατί νομίζω πως κάποιοι χάνουν το νόημα...
Ένα αυτοκίνητο μπορεί να μας αρέσει για χίλιους λόγους, ενώ για άλλους τόσους να μην μας αρέσει. Με δεδομένο πως σήμερα , πραγματικά ΚΑΚΑ αυτοκίνητα δεν υπάρχουν, ενώ σαφώς υπάρχουν πολλά αδιάφορα, πρέπει ν'αλλάξει ίσως ο τρόπος που κοιτάμε και κρίνουμε ένα αυτοκίνητο...
Το λέω αυτό για τους...συγκριτο-λάγνους: πολλοί αγοράζουν κάτι επειδή τους αρέσει και όχι γιατί είναι καλύτερο κάποιου άλλου... Κάποιοι άλλοι, είναι υπέρ των συγκρίσεων, και φαντάζομαι από το δημοτικό πήγαιναν στην τουαλέτα για να δουν ποιος την έχει μεγαλύτερη...
Είναι κάτι ιδιαίτερο η Brera και αξίζει να της γίνει αυτή η...τιμή; ΟΧΙ. Το μόνο ενδιαφέρον στην Brera είναι η εμφάνισή της κι από ό,τι φαίνεται, δεν αρκεί. Οι φίλοι της Alfa Romeo, θεωρούν πως η Brera είναι αδικημένη; Πιστεύουν πως είναι εξαιρετική και την πολεμάει το σύστημα;
Συγνώμη, αλλά,
ΔΥΣΤΥΧΩΣ για την Alfa, η Brera δεν είναι ό,τι ήταν η GTV (Alfetta), ούτε η Spider είναι ό,τι ήταν η Spider/Duetto! Πώς να το κάνουμε δηλαδή!
ΔΥΣΤΥΧΩΣ πάλι για την Alfa, ότι πιο κοντινό στην GTV του τότε είναι το ...RX-8 και όχι η Brera, ενώ σαφώς και το ΜΧ-5 είναι πολλές φορές καλύτερο και πολλές φορές πιο κοντά στο πνεύμα της Spider του τότε!
Ναι, έχουν ιαπωνική αισθητική, αλλά είναι ενδιαφέροντα, δεν μοιάζουν με κάτι άλλο, έχουν άποψη και έχουν φτιαχτεί με πάθος. Με ποιο πάθος φτιάχτηκε η Brera; Ναι, ομολογουμένως σχεδιάστηκε με πάθος, αλλά η εκτέλεση , δεν σας μοιάζει για πολύ κονσέρβα; Τι κάνει καλά η Brera και θα έπρεπε να προτιμηθεί; Ακόμη και από την CLC θα τα βρει σκούρα, κι ας μην είναι τίποτε ιδιαίτερο η μικρή Merc!
Ασχετο επίσης: ΔΕΝ είναι καμιά μεγάλη τιμή να σε ...περιποιείται η Prodrive! Ημαρτον δηλαδή... Από τη μία να μιλάμε για heritage και από την άλλη να κάνουμε πίπ ς στην Prodrive και στην κάθε Prodrive.
Προφανώς, αν σε κάποιον αρέσει η Brera, να την αγοράσει. Γιατί κακό αμάξι δεν είναι. Για πίστα δεν κάνει, αλλά κάνει για πολλά άλλα πράγματα. Δεν είναι απαραίτητο αυτός ο άνθρωπος ν'αγοράσει κάτι άλλο, επειδή τ' άλλα είναι καλύτερα. Ν'αγοράσει αυτό που του κάνει κέφι. Γι' ΑΥΤΟΝ, ΑΥΤΟ είναι το ΚΑΛΥΤΕΡΟ.
Οι υπόλοιποι, μπορούν ν'αγοράσουν το ΑΛΛΟ καλύτερο: αυτό που είπε ο JC, ο IKE, οι 4Tροχοί ή το MAX Power. Καθένας κρίνει και αποφασίζει. Αλλά αυτό το πράγμα, από τη μία να προσπαθούμε να αποδείξουμε πως με το ζόρι κάτι είναι εξαιρετικό ή ασύγκριτο, ή το αντίθετο να το βγάλουμε άχρηστο, απαίσιο και ...πάνω απ' όλα...χοντρό, είναι πραγματικά κουραστικό και διαρκώς επαναλαμβανόμενο! Δεν θα με πείραζε, αν τελικά ΟΛΟΙ είχαμε περισσότερο χιούμορ... Αλλά επειδή, ΔΕΝ συμβαίνει αυτό, μήπως να το ξανασκεφτείτε την επόμενη φορά που θα ποστάρετε κάτι;
Α, κι όσο για τα πατώματα... ΔΕΝ γνωρίζω αυτά που λέει η Alba. Αυτό που γνωρίζω είναι η Delta που από κάποιους θεωρείται σαν ένα ακριβό Bravo, έχει διαφορετικό μεταξόνιο και μετατρόχια από αυτό. Αρα, καταλήγουμε πως η Delta=Bravo , αλλά το RX-8 ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να βασίζεται στο πλαίσιο του MX-5, επειδή έχουν διαφορετικά μετατρόχια-μεταξόνιο;
Το παραπάνω, αφιερωμένο εξαιρετικά στους...'αντικειμενικούς' της συζήτησης. Προσωπικά, στα @@ μου αν ένα αυτοκίνητο βασίζεται και στο πλαίσιο κάρου. Αν μου αρέσει εμένα και είναι καλό, δεν βλέπω γιατί να με ενοχλεί. Στο RX-8 αυτό που μας χαλάει είναι η κατανάλωση και η αξιοπιστία (;) του κινητήρα. Τα υπόλοιπα, είναι απλά κουβέντες για να περνάμε την ώρα μας...
Α, το άλλο που παρατήρησα είναι πως η Delta είναι ένα μεγάλο Bravo, ενώ η Mazda, όταν παίρνει πλαίσιο της Ford, το αλλάζει τόσο, που πια δεν είναι τη Ford... Πολλές φορές, η Mazda, που σε μέγεθος είναι το 1/20 της Ford, της δίνει και πατώματα της μαμάς της... Πολύ ενδιαφέροντα όλα αυτά, δεν ξέρω μόνον αν είναι έστω και λίγο αληθή.