-
Ξεκίνα από μια αλλαγή βαλβολίνης και πρόσεξε την τάπα όταν την βγάλεις να δεις αν έχει γρέζια στο μαγνήτη αν έχει κάτι έχει κουρευτεί.
Ο θόρυβος έτσι ξαφνικά άρχισε!!Γενικά τα Σαζμάν του psa group έχουν αρκετά χάλια βαλβολίνη από το εργοστάσιο.
-
Τον θόρυβο τον παρατήρησα πρώτη φορά όταν έβγαλα το πλαστικό κάλυμα της μηχανής. Το αμάξι ήταν δύο-τριών μηνών τότε. Μάλλον το κάλυμα έκοβε τον θόρυβο αλλά μπορεί να ήταν και τυχαίο.
Έχω την εντύπωση οτι έχει αρχίσει τώρα τελευταία να τον κάνει πιό έντονα, σύν οτι και ο επιλογέας κάνει κάτι κολπάκια.
-
Το σασμάν σου θέλει επισκευή. Κανένα λιπαντικό δεν επισκευάζει φθορές. Μόνο κάτι λιπαντικά με κολλώδη πρόσθετα (LE) θα μπορούσαν ίσως να καλύψουν τον ήχο αλλά είναι η καλύτερη λύση για να καταστρέψεις τελείως αυτό που θέλεις να σώσεις (τα λιπαντικά με κολλώδη πρόσθετα δυσχεραίνουν την αποβολή των υψηλών θερμοκρασιών από τα μέταλλα λόγω του ότι αντικαθιστούν το λιπαντικό φιλμ τους υπερβολικά αργά γι αυτό και είναι καλά σε σασμάν χαμηλών ταχυτήτων ή βιομηχανικά διαφορικά και όχι τόσο καλά στα αυτοκίνητα).
-
Και τις 2 φορές στο έκανε μετά το φρενάρισμα, στο φορτηγό, και πρίν, νομίζω στο 04.23, ο θόρυβος ακούγετε σύμφωνα με την περιστροφή του τροχού σου, πιστεύω ότι είναι από τα φρένα σου, ίσως βρίσκει το εσωτερικό μέρος του τακακιού στον δίσκο, πολλές φορές συμβαίνει να τρώγεται πολύ το ένα τακάκι στην μία δαγκάνα, αν αυτή κολλάει και δεν επιστρέφει, οπότε με μια ματιά που ρίχνουμε έξω από την ζάντα ίσως βλέποντας τον λάθος τροχό, και ότι έχουν ακόμα ψωμί τα τακάκια υσηχάζουμε, αλλά το ένα να είναι σίδερο, να έχει φαγωθεί τελείως, και επειδή στις μονοπίστονες δαγκάνες το εξωτερικό τακάκι δεν έχει καλώδιο, αν κολλάει η δαγκάνα, αυτό τρώγεται σε ρυθμούς 10πλάσιους από τα άλλα.
Επίσης αποκλείω να είναι μπιλιοφόρος. Έτσι κάνει ο χαλασμένος μπιλιοφόρος σε τελείως στριμμένο το τιμόνι και επιταχύνεις από 1η ή 2α, και όχι στην ευθεία, επίσης άν είναι διαλυμένος μπορεί να ακούγεται και στην ευθεία, αλλά ακούγεται πάντα, όχι μία στις τόσες.
Δεν νομίζω ότι είναι σαζμάν, ή μπιλιοφόρος από ότι άκουσα, είναι φρένα. Ενημέρωσε μας.
-
Γνώμες για λάδια για Subaru Impreza 2.0R MY2008 με τα 150 άλογα (ατμοσφαιρικό); Η Subaru δίνει τα δικά της
SUBARU OIL SJ/SH 10W40.... -
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Γνώμες για λάδια για Subaru Impreza 2.0R MY2008 με τα 150 άλογα (ατμοσφαιρικό); Η Subaru δίνει τα δικά της
SUBARU OIL SJ/SH 10W40....Δεν έχει ιδιοτροπίες ο κινητήρας σου. Δουλεύει και με 'σπορέλαιο'. Αλλά για να ρωτάς εδώ ψάχνεις για την καταλληλότερη και καλύτερη δυνατή επιλογή...
Από την σκοπιά του ιξώδους:
1η τέτοια επιλογή είναι το 30ρι
2η το 40ρι
και 3η το 50ριΑν ήταν δικό μου το Suba θα επέλεγα 30ρι με ACEA A3 ή A5 και ξέρεις ποιό συγκεκριμένα εννοώ...
-
εχώ μια απορία, τι γράφει το manual?
-
Ο χρήστης grpap έγραψε:
Εχετε δοκιμασει Motul 8100 x-max 5w30;Τα εβαλα στο 206 μου και εχω εκπλαγει.Ευχαριστα.Δεν εκπλήσσομαι. Αντιθέτως το βρίσκω λογικότατο. Τα σύγχρονα 30ρια είναι πολύ εξελιγμένα και το συγκεκριμένο είναι το καλύτερο-ισχυρότερο της MOTUL (εξαιρώ το 'ιδιότροπο' 300V).
Και εγω ειμαι πολυ ικανοποιημενος .
Αυτά φοράω και εγώ στο Mazda τις 2 τελευταίες φορες από Λαμπ. και έχω μέση κατανάλωση 8.7
Βέβαια ακούγοντας τόσα πολλά για τον συγκεκριμένο θα δοκιμάσω μια αλλαγή (πιθανόν amsoil για να δω τί λέει και ο φίλος μας ο Μίλτος ) από τον Αγγελόπουλο πάλι σε 5w30 -
Ο χρήστης bathan έγραψε:
Εχετε δοκιμασει Motul 8100 x-max 5w30;Τα εβαλα στο 206 μου και εχω εκπλαγει.Ευχαριστα.
Δεν εκπλήσσομαι. Αντιθέτως το βρίσκω λογικότατο. Τα σύγχρονα 30ρια είναι πολύ εξελιγμένα και το συγκεκριμένο είναι το καλύτερο-ισχυρότερο της MOTUL (εξαιρώ το 'ιδιότροπο' 300V).
Και εγω ειμαι πολυ ικανοποιημενος .
Αυτά φοράω και εγώ στο Mazda τις 2 τελευταίες φορες από Λαμπ. και έχω μέση κατανάλωση 8.7
Βέβαια ακούγοντας τόσα πολλά για τον συγκεκριμένο θα δοκιμάσω μια αλλαγή (πιθανόν amsoil για να δω τί λέει και ο φίλος μας ο Μίλτος ) από τον Αγγελόπουλο πάλι σε 5w30Παιδια εγω εχω βαλει τα 8100 5-40 οχι τα 5-30
-
Ο χρήστης bathan έγραψε:
Βέβαια ακούγοντας τόσα πολλά για τον συγκεκριμένο...
Δεν έχει αποδειχθεί τίποτα. Υποθετικά είναι όλα. Πολλές φορές φταίμε εμείς οι ίδιοι για λάθος εκτιμήσεις σε λιπαντικά και μετά κατηγορούμε αδίκως είτε τις εταιρίες είτε τους εμπόρους.
Αλλά δικαιούμαστε ως καταναλωτές καί να υποψιαζόμαστε καί να υποθέτουμε καί να το συζητάμε μεταξύ μας, αρκεί να υπάρχει καλή προαίρεση. Έχουμε όλο το δικαίωμα να ανησυχούμε για την κατάσταση στην αγορά, δεν φταίμε -μόνο- εμείς εάν έχει επικρατήσει η απατεωνιά και η ψευτιά. Το να μας λένε εμάς τους καταναλωτές 'απόδειξέ το' και όχι το αντίστροφο (να ζητάμε εμείς τις αποδείξεις) αποδεικνύει το πόσο έχει χαθεί το μέτρο του σωστού και του λάθους. Είναι σαν να έρχεται κάποιος και να μας λέει: 'Απόδειξέ το ότι έχει επικρατήσει η απατεωνιά και η ψευτιά, αλλιώς θα σε διώξω νομικά για δυσφήμιση του Υπουργείου Οικονομικών'...
Η πρότασή μου να απευθυνόμαστε στους επισήμους αντιπροσώπους για έκαστο προϊόν που ζητάμε (στον Λαμπ για REDLINE, στον Αγγελ για AMSOIL, στον Χαμπή για MOTUL, στην Μobil για το Mobil1 κλπ) έχει να κάνει με την δική μας προσπάθεια (του καταναλωτή) να επανέλθει η τάξη στην αγορά.
Γιατί να επανέλθει η τάξη; Ξέφυγε από κάπου; Δηλαδή τα μονοπώλια είναι καλύτερα; Όσοι ρωτάτε κάτι τέτοιο διαβάστε παρακάτω για να καταλάβετε ότι η άσκηση ελέγχου (τάξης) δεν σημαίνει οπισθοδρόμηση αλλά εμπροσθοδρόμηση και μόνο:
Σήμερα το χάος έρχεται με τον ελκυστικό τίτλο 'παγκοσμιοποίηση και ελεύθερη αγορά', όπου το Κράτος δεν παρεμβαίνει πουθενά κι εμείς μένουμε στο έλεος των καλύτερων από τους επιτήδειους, παγιδευμένοι από την προσπάθειά μας να αγοράζουμε φθηνότερα και μόνο φθηνότερα (αφού βρούμε το φθηνότερο ψάχνουμε για το καλύτερο που είναι το ανάποδο του σωστού). Θα ήταν πολύ διαφορετικά εάν παράλληλα με την ελευθερία και την παγκοσμιοποιημένη αγορά υπήρχε φανερός και αδιάλλειπτος έλεγχος από το Ελληνικό Κράτος στην ποιότητα των προϊόντων που εισάγονται και πωλούνται σε εμάς που υποτίθεται πρέπει να εμπιστευθούμε τυφλά στις ετικέττες...
Φταίει η ελεύθερη αγορά; Όχι. Είναι ζήτημα ελέγχου και μάλιστα αδιάλλειπτου. Ακόμη και στα πιο Δημοκρατικά Πολιτεύματα της αρχαίας ή σύγχρονης (διαλέξτε) ανθρώπινης ιστορίας η Δημοκρατία δεν κρατιέται εάν δεν ελέγχεται αδιαλλείπτως η νομιμότητα των πράξεων και η συνταγματικότητα των νόμων. Θεωρητικά και λογικά η ελεύθερη αγορά μπορεί να ωφελήσει αρκεί να υπάρχει αδιάλλειπτος και αμερόληπτος ελέγχος (όντως φτάσαμε στο σημείο να ακούγεται άκρως ουτοπικό). Δυστυχώς για την ώρα οι έμποροι που έγιναν οικονομικά τέρατα λόγω της δικής μας (καλόπιστης;) μανίας να αγοράζουμε πρώτα φθηνότερα και μετά ποιοτικότερα, ελέγχουν πλέον το ίδιο το Κράτος, γι αυτό και δεν τους ελέγχει κι ούτε θα τους ελέγξει ποτέ εάν συνεχίσουν ως έχουν τα πράγματα παρά μόνο εάν προκύψει σύγκρουση συμφερόντων η οποία φυσικά δεν πρόκειται να συμβεί προς όφελος του συνόλου αλλά προς όφελος μόνο αυτού που θα του επιτραπεί να αυξήσει το μερίδιό του στην υπερκρατική οικονομική πίτα.
Επίσης και δυστυχώς, η δόμηση του σημερινού Ελληνικού Κράτους δεν επιτρέπει την ύπαρξη αδιάλλειπτου ελέγχου. Πρώτοι και καλύτεροι δεν βοηθάμε σε κάτι τέτοιο εμείς οι ίδιοι οι (νομοταγείς και μη) πολίτες. Οι ιδιωτικοποιήσεις καλώς έχουν προωθηθεί αλλά η απουσία του Κράτους είναι τρανταγχτά απούσα με αποτέλεσμα να μην υπάρχει ανάπτυξη της δημιουργικής επιχειρηματικότητας αλλά διόγκωση του οικονομικού χάους και έτσι αντί εμείς οι Έλληνες Πολίτες ως σύνολο να ωφεληθούμε από τις ιδιωτικοποιήσεις, τελικά οδεύουμε προς την οικονομική μας κατάρρευση. Μην μου πει κανείς πλέον ότι δεν το έχει αντιληφθεί ακόμη; Αυτός δεν είναι ο λόγος που προσπαθούμε να αγοράζουμε όσο φθηνότερα γίνεται; Συμβαίνει προοδευτικά τις τελευταίες δεκαετίες αυτό και τώρα που 'πονάμε' πολλοί αρχίσαμε να ξυπνάμε λίγοι παραπάνω από τους ελάχιστους. Αργά για δάκρυα νομίζω από την γενιά που κληρονόμησε από τους γονείς της τα 'ωφέλη' του ρουσφετιού και της 'αρπαχτής' και δείχνει έτοιμη να μεταδώσει το ίδιο μαύρο 'φως' στην επόμενη γενιά.Τα λιπαντικά είναι προϊόντα που προέρχονται από την επεξεργασία του πετρελαίου. Σε κάθε περίπτωση συμμετέχουν κι αυτά (δηλ. αυτοί που τα εμπορεύονται) στην δημιουργία της ως άνω εικόνας στην ελληνική αγορά. Οι τελευταίοι που έχουν όφελος από την υπονόμευση των λιπαντικών τους είναι αυτοί που τα εισάγουν επίσημα ως αναγνωρισμένοι από το εργοστάσιο αντιπρόσωποι Ελλάδος. Αυτός ο απλός συλλογισμός μας δίνει αισθητά αυξημένες πιθανότητες να αγοράζουμε ποιοτικά προϊόντα όταν αγοράζουμε από το δίκτυο του επίσημου εισαγωγέα ή από τον ίδιο όταν δεν έχει οργανώσει τέτοιο δίκτυο.
-
Θα συμφωνησω με το Μιλτο αρκει η προσπαθεια για το ποιοτικοτερο να μη δωσει λαβη για εκτοξευση των τιμων και ευκολο κερδος.Μη φτασουμε να πληρωνουμε διπλα και τριδιπλα τα σωστα και εγγυημενα προιοντα.
Η υπερτιμολογηση στην Ελλαδα ειναι πρωταθλητισμος αλλωστε. -
Μα δεν υπάρχει λόγος να σταματήσουν οι παραεισαγωγές. Να ελέγχονται λέμε ως προς την αξιοπιστία. Μέχρι τότε εξασφαλιζόμαστε καλύτερα εάν αγοράζουμε από τα επίσημα δίκτυα.
Εξάλλου, εάν ένα προϊόν κρίνουμε ότι κακοτιμολογείται επιβαρύνοντας τον προϋπολογισμό μας, δεν υπάρχει λόγος να το προσθέτουμε στις αγοραστικές μας επιλογές... -
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Βέβαια ακούγοντας τόσα πολλά για τον συγκεκριμένο...
Δεν έχει αποδειχθεί τίποτα. Υποθετικά είναι όλα. Πολλές φορές φταίμε εμείς οι ίδιοι για λάθος εκτιμήσεις σε λιπαντικά και μετά κατηγορούμε αδίκως είτε τις εταιρίες είτε τους εμπόρους.
Αλλά δικαιούμαστε ως καταναλωτές καί να υποψιαζόμαστε καί να υποθέτουμε καί να το συζητάμε μεταξύ μας, αρκεί να υπάρχει καλή προαίρεση. Έχουμε όλο το δικαίωμα να ανησυχούμε για την κατάσταση στην αγορά, δεν φταίμε -μόνο- εμείς εάν έχει επικρατήσει η απατεωνιά και η ψευτιά.
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, εξάλλου εγώ προσωπικά είμαι καλοπροαίρετος και δεν πάει το μυαλό μου αμέσως στην πονηριά. Απλώς στα πλαίσια της ελεύθερης αγοράς ο καθένας, ευτυχώς, έχει την δυνατότητα να έχει πολλές επιλογές. Οσον αφορά τις τιμές πχ των amsoil δεν είναι τόσο μεγάλη η διαφορά μεταξύ του ανεπίσημου (Λαμπρ.) και του επίσημου (Αγγελ.) οπότε είναι πιό εύκολο να τα πάρεις απο εκεί και να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο
Από την άλλη όμως ρε γμτ δεν υπάρχει καπνός χωρίς φωτιά και αυτό είναι που με προβληματίζει -
Μεχρι να αποδειξουν αυτοι οτι δεν ειναι ελεφαντες και οχι εμεις οτι τους βλεπουμε ετσι θα συνεχισω να ψωνιζω απο τα επισημα δικτυα.Αλλωστε η εξυπηρετηση απο τους Αγγελοπουλο και Χαμπη ειναι αψογη.
-
δηλ.αν ο αντιπροσωπος ειναι στην Ροδο εγω στην αθηνα πως θα αγορασω?
τα μεταφορικα και τα λαδια θα ερθουν μια η αλλη...
το τευχος των 4 τροχων που εκανε αναλυση πριν 30 χρονια κοντα και βρηκε τα λαδια ....πετρελαιο το εχει κανεις?γιατι οποτε οι 4 τροχοι επιχειρουσαν να κανουν τεστ σε λιπαντικα καποιοι καναν τον κουβανο...
εδω γινεται νοθεια καθε μερα στην βενζινη ..στα λιπαντικα θα κατσουν να ασχοληθουν?πως μπορεις να αποδειξεις οτι ενα λαδι ειναι φωλα?μονο με αναλυση?να την κανεις που?να σε πιστεψει ποιος?
δυσκολα πραγματα...αν δεν μπορεις το 2008 να προστατευεσαι οπως στην ευρωπη απο τυρχαπαστους...
βραστα και αστα...εδω η λεξη νοθεια σε οτιδηποτε δεν υπαρχει καν στα λεξικα των ευρωπαιων...οπως εγραψα οταν εχω στοιχεια θα επανερθω με το θεμα μου.
-
Το Χημείο κάνει ανάλυση στα καινούρια λιπαντικά, όχι πολλά πράγματα αλλά μετράει ιξώδη και ΤΒΝ - μπορείς να καταλάβεις νοθεία. Έχω 1 λίτρο Αμσοϊλ κι αν δεν βαρεθώ θα το πάω για ανάλυση, δεν πιστεύω όμως ότι υπάρχει νοθεία.
Πάντως μου είπε φίλος (από το Χημείο) ότι τελευταία κάνουν ΠΟΛΛΕΣ αναλύσεις σε βενζίνες που (δήθεν) προκαλούν προβλήματα σε αμάξια. Σχεδόν όλα τα δείγματα είναι μια χαρά ενώ οι αντιπροσωπείες/συνεργεία επικαλούνται νοθευμένα καύσιμα για κακή λειτουργία.
-
Προσωπικά (όχι ότι μετράει η γνώμη μου ) είμαι πάρα πολύ επιφυλακτικός σχετικά με τις εν λόγω φήμες, ειδικά σκεφτόμενος το τι συμφέροντα παίζονται στην αγορά. Έχω ψωνίσει κιόλας 2 φορές από το επίμαχο κατάστημα και έχω μείνει ευχαριστημένος απ τα προιόντα του. Την πρώτη φορά μάλιστα ήταν ήδη δοκιμασμένο το λάδι από άλλη πηγή (Selenia, τώρα φοράω Amsoil)
-
Μου ήρθαν σήμερα στο σπίτι 12 μπουκάλια Amsoil XLF από Λαμπ. Τα είχε προσφορά 5 ευρώ/λίτρο. Πήρα 12 διότι τόσα έχει μέσα η κούτα της Amsoil, οπότε πονηρά σκεπτόμενος μπας και μπορέσω να συγκρίνω έστω αριθμό παρτίδας που θα αναγραφόταν στην κούτα με τον αριθμό στα κουτιά. Ήρθαν σε άλλη κούτα όμως, Amsoil μεν, από άλλο λιπαντικό δε και τα 5 μπουκάλια είχαν έναν αριθμό ενώ τα άλλα 7 είχαν άλλο αριθμό παρτίδας. Στις παρακάτω φωτογραφίες έχω 2 δείγματα, ένα από τα 5 και ένα από τα 7. Όλα τα ομοειδή είναι ακριβώς τα ίδια.
Να ξεκινήσω λέγοντας πως για μένα το δεξί στις φωτογραφίες είναι το αμφισβητούμενο (αν φυσικά τίθεται θέμα αμφισβήτησης). Οι εμφανής διαφορές στα μπουκάλια είναι τα καπάκια, η στήλη βαθμονόμησης, πιο λεπτή και εκτός ευθυγράμμισης στο δεξί, η μέτρηση OZ με λίτρα που είναι διαφορετική στα 2 μπουκάλια και οι ετικέτες πίσω όπου στο δεξί τα γράμματα είναι λίιγο πιο μικρά και πιο αχνά.
Ονοματίζω το δεξί ως αμφισβητούμενο διότι άλλες συσκευασίες Amsoil (2 βαλβολίνες διαφορετικές και 2 λάδια διαφορετικά) που έχω αγοράσει από τον ίδιο έμπορο πάντα είναι ακριβώς ίδιες με το αριστερό. Και στο καπάκι και στη κενό για την ένδειξη υπολοίπου και στο ύψος των μπουκαλιών! Το αμφισβητούμενο είναι 2 χιλιοστά πιο ψηλό απ'όλα. Μπορούν να ελεγχθούν οι αριθμοί παρτίδας κάπως (ένας για τα 7 μπουκάλια και ένας για τα υπόλοιπα 5); Έχει κανείς άποψη, ίσως συγκρίνοντας και τα δικά σας μπουκάλια;
-
Άμα δεν βαρεθώ και θυμηθώ, θα κοιτάξω τα δικά μου
-
Το πιθανότερο να είναι μία παλιά παρτίδα και μία νεότερη μαζί. Μπορεί η AMSOIL να άλλαξε κάτι στα μπουκάλια της εν τω μεταξύ, μπορεί να συνεργάζεται με δύο ή και τρεις συσκευαστές για να έχει πάντα τροφοδοσία, δεν είναι παράξενο κάτι τέτοιο. Ένα γνήσιο HDD που έχω εδώ δίπλα μου είναι ίδιο με το δεξί των φωτογραφιών σε όλα εκτός από την βαθμονόμηση που είναι απολύτως ευθυγραμμισμένη και την εκτύπωση που είναι πεντακάθαρη.
Αλλά επιμένω ότι επειδή οι παρασκευαστές δεν συνεργάζονται μόνο με έναν συσκευαστή οι παρούσες φωτογραφίες δεν αποτελούν απόδειξη ότι κάτι ύποπτο παίζει εδώ. Το μόνο προφανές για μένα είναι ότι έχουμε δύο ξεχωριστές παρτίδες με 5 και με 7 μπουκάλια δύο αντίστοιχα διαφορετικών περιόδων. Τώρα που το σκέφτομαι... θυμάμαι καθαρά ότι μπουκάλια της plasticbottles (με το λείο καπάκι) χρησιμοποιούσε τέλη του 2005 και αρχές 2006 (ήταν τα πρώτα AMSOIL που αγόρασα και γι αυτό τα μελετούσα), αλλά δεν παρατήρησα πότε άλλαξε την συσκευασία (νομίζω τα τραχιά καπάκια τα πρωτοείδα αρχές 2007 και συνεχίζουν και σήμερα).Επειδή βλέπω στις φωτογραφίες μπουκάλια σειράς XL διαβάστε και παρακάτω:
Έλεγα να έπαιρνα τον Αγγελόπουλο τηλέφωνο να μου έλεγε ποιά παρτίδα XLF είναι η τρέχουσα, μόνο που δεν φέρνει XL διότι η AMSOIL δεν εξάγει επισήμως εκτός ΗΠΑ την σειρά αυτή λόγω του ότι έχουν παρασκευαστεί (έως καί σήμερα) με γνώμονα την χρήση τους ΜΟΝΟ σε οχήματα που πωλούνται εντός ΗΠΑ (αν έχετε προσέξει το XLO 10W40 αναγράφει ότι καλύπτει την ACEA A1 ενώ φυσιολογικά θα έπρεπε να αναγράφει την A3, αλλά ευτυχώς για εμάς ποτέ δεν αναγράφει η AMSOIL μία προδιαγραφή χωρίς να την ελέγξει).
Με απλά λόγια η AMSOIL δεν εγγυάται την αποτελεσματικότητα των λιπαντικών που πωλούνται σε Ευρώπη όταν διακινούνται εκτός του επίσημου δικτύου της. Το τελευταίο πιθανολογώ ότι θα το δούμε σύντομα να ανακοινώνεται επίσημα γραπτώς διατυπωμένο δεδομένου ότι η AMSOIL έχει δημιουργήσει πρόσφατα ειδικό τμήμα πωλήσεων Ευρώπης και έχει ενημερωθεί (και θορυβηθεί) για τον 'εναλλακτικό' τρόπο διακίνησης των προϊόντων της στην Ελλάδα χωρίς την έγκριση καταλληλότητας των προϊόντων που εξάγονται (από το εργοστάσιο της ίδιας κατευθείαν στον επίσημο εισαγωγέα Ελλάδος).
Περι λιπαντικών γενικώς