-
Ο χρήστης takiskoym έγραψε:
Η αφρικη επισης(αν και δεν παραγει..........αυτοκινητα) εχει γενησει με επιτυχια την ρεγγε
Ρε μπαγάσα Μάκη, μα το θεό είσαι είσαι απίθανος. Και δεν τα ξέρεις, και μέσα σε όλα θες να είσαι!
Αν λοιπόν η Αφρική έχει γεννήσει τη ρέγγε, εγώ τότε είμαι αυτός που ανακάλυψα τον τροχό!Τάκης!
H reggae δεν είναι το εθνικό μουσικό ιδίωμα της Τζαμάικα και της περιοχής των Νήσων της Καραϊβικής γενικότερα;
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Πράμα δε γίνεται σύντεκνε.
Εννοείς με το link?
Δεξί κλικ, save as και μόλις κατέβει rename.
Άντε και την άλλη εβδομάδα θα έχω έκπληξη... από Γερμανία!
Θα ξαναδοκιμάσω.
Χρησιμοποίησε ένα downloader (e.g GetRight) αν δεν κάνω λάθος ο server υποστηρίζει διακεκομμένα downloads.
-
Ο χρήστης takiskoym έγραψε:
Η αφρικη επισης(αν και δεν παραγει..........αυτοκινητα) εχει γενησει με επιτυχια την ρεγγε
Ρε μπαγάσα Μάκη, μα το θεό είσαι είσαι απίθανος. Και δεν τα ξέρεις, και μέσα σε όλα θες να είσαι!
Αν λοιπόν η Αφρική έχει γεννήσει τη ρέγγε, εγώ τότε είμαι αυτός που ανακάλυψα τον τροχό!Τάκης!
[list:sgfb2dio]Γι αυτο ρε συ τα λαστιχα μου γραφουν michelin-made by takiskoum? [/list:u:sgfb2dio][list:sgfb2dio]Mπορει να κανω λαθος ρε Τακη αλλα ολλοι μεγαλοι καλιτεχνες της ρεγγε ηταν μαυροι.Τωρα ρεγγε τυπου UB40 ειναι αντιγραφη.[/list:u:sgfb2dio]
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Η αφρικη επισης(αν και δεν παραγει..........αυτοκινητα) εχει γενησει με επιτυχια την ρεγγε
Ρε μπαγάσα Μάκη, μα το θεό είσαι είσαι απίθανος. Και δεν τα ξέρεις, και μέσα σε όλα θες να είσαι!
Αν λοιπόν η Αφρική έχει γεννήσει τη ρέγγε, εγώ τότε είμαι αυτός που ανακάλυψα τον τροχό!Τάκης!
H reggae δεν είναι το εθνικό μουσικό ιδίωμα της Τζαμάικα και της περιοχής των Νήσων της Καραϊβικής γενικότερα;
You're dam right!
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Πράμα δε γίνεται σύντεκνε.
Εννοείς με το link?
Δεξί κλικ, save as και μόλις κατέβει rename.
Άντε και την άλλη εβδομάδα θα έχω έκπληξη... από Γερμανία!
Θα ξαναδοκιμάσω.
Χρησιμοποίησε ένα downloader (e.g GetRight) αν δεν κάνω λάθος ο server υποστηρίζει διακεκομμένα downloads.
Εμένα μου'βγαζε 404, παρόλο που έβγαζα το RENAME.ME
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Πράμα δε γίνεται σύντεκνε.
Εννοείς με το link?
Δεξί κλικ, save as και μόλις κατέβει rename.
Άντε και την άλλη εβδομάδα θα έχω έκπληξη... από Γερμανία!
Θα ξαναδοκιμάσω.
Χρησιμοποίησε ένα downloader (e.g GetRight) αν δεν κάνω λάθος ο server υποστηρίζει διακεκομμένα downloads.
Εμένα μου'βγαζε 404, παρόλο που έβγαζα το RENAME.ME
Όχι! Πρώτα κατέβασέ το όπως είναι και μετά αλλάζεις όνομα!
-
Επιτέλους κατέβηκε! Ωραίο! Τι κάνει ο Γιαπωνέζος...
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Φίλε μου, δεν έχουμε συζητήσει ξανά μαζί σε αυτό το φόρουμ, δεν σε γνωρίζω, αλλά μη με αναγκάσεις να σε κατατάξω σε κατηγορίες στις οποίες ήδη έχω κατατάξει κάποιους άλλους....
Αν θεωρείς ανέκδοτο κάτι που έχω πει, υποστήριξε με ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ πως όντως αποτελεί ανέκδοτο. Μήπως νομίζεις πως μπορεί ο καθένας να λέει ό,τι θέλει εδώ μέσα? Δεν είναι ούτε σπίτι μου, ούτε σπίτι σας. Γι'αυτό attenzione.....
Πριν πεις το οτιδήποτε ρίξε μια ματιά στο παρακάτω σάιτ και ΜΑΘΕ ιστορία.... Αν σου αρέσει να ειρωνεύεσαι βρες κάποιον άλλο. Υπάρχουν πολλοί εθελοντές....
Μήπως θέλεις να σχολιάσω αυτό που λες περί δικαιωμάτων ευρεσιτεχνίας τα οποία έχουν λήξει από τότε που ο παππούς μου ήταν χαιβάνι?
Φίλε μου, καταταξέ με όπου θες.
Ισχυρίστηκες ότι η VW χρησιμοποίησε πατέντα της Lancia.
Σε ρωτώ συνεπώς :
α) Δώσε τον αριθμό της πατέντας.
β) Ποια μέτρα πήρε η Lancia έναντι της VW?
γ) Ποια ήταν η αποζημίωση ?Και τέλος, αυτό που είπε ο φίλος Skullone για ληγμένες πατέντες κλπ. εγώ το καταλαβαίνω ως εξής :
Πατέντα μη ανανεωθείσα = Μη πατέντα.Αντε μπας και συνεννοηθούμε ποτέ εδώ μέσα.
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Δεξί κλικ, save as και μόλις κατέβει rename.Ααααα... κι εγώ έγραψα πρόγραμμα που το κατέβασε καλώντας την URLOpenBlockingStream()...
Αισθάνομαι ηλίθιος!
-
Ο χρήστης takiskoym έγραψε:
Η αφρικη επισης(αν και δεν παραγει..........αυτοκινητα) εχει γενησει με επιτυχια την ρεγγε
Ρε μπαγάσα Μάκη, μα το θεό είσαι είσαι απίθανος. Και δεν τα ξέρεις, και μέσα σε όλα θες να είσαι!
Αν λοιπόν η Αφρική έχει γεννήσει τη ρέγγε, εγώ τότε είμαι αυτός που ανακάλυψα τον τροχό!Τάκης!
H reggae δεν είναι το εθνικό μουσικό ιδίωμα της Τζαμάικα και της περιοχής των Νήσων της Καραϊβικής γενικότερα;
You're dam right!
Έλα όμως που όλοι δίκιο έχετε
Η reggae αναπτύχθηκε στην Jamaica, αυτό είναι σωστό, οι ρίζες της είναι στο θρησκευτικό κίνημα του Rastafarianism (από εκεί και το γνωστό ράστα) του οποίου ο πυρήνας είναι η αφρικανική παράδοση και ειδικότερα αυτή που αναπτύχθηκε στις περιοχές που σήμερα είναι στα όρια της Αιθιοπίας..οπότε η ψυχή της μουσικής αυτής είναι στην Αφρική..γεννήθηκε και μεγάλωσε όμως στην Τζαμάικα..αν αφαιρέσεις ένα από τα δύο συστατικά της απλά δεν υπάρχει τέτοια μουσική
-
Ο χρήστης harryv έγραψε:
α) Δώσε τον αριθμό της πατέντας.Δεν γνωρίζω φυσικά τον αριθμό της πατέντας. Την πληροφορία αυτή την άντλησα από το σάιτ που έχω ήδη παραθέσει. Είναι εξαιρετικά δύσκολο να βρεις την πατέντα αυτή μέσω ίντερνετ γιατί συνήθως στα γραφεία ευρεσιτεχνιών στις πολύ παλιές πατέντες δεν αναγράφεται ο τίτλος της. Επομένως πρέπει απαρίτητα να γνωρίζεις τον αριθμό της πατέντας ώστε να τη βρεις. Από την άλλη αν θες μπορείς να επικοινωνήσεις με το σάιτ και να σου δώσουν τον αριθμό της. Αν το κάνεις και σου πουν τον αριθμό σε παρακαλώ αν θες να μας τον πεις.
β) Ποια μέτρα πήρε η Lancia έναντι της VW?
Αν δεν το γνωρίζεις ήδη, κάθε ευρεσιτεχνία έχει μια διάρκεια στην οποία κανείς δεν μπορεί να τη χρησιμοποιήσει για εμπορικούς σκοπούς χωρίς την άδεια του εφευρέτη. Προστατεύεται λοιπόν η ευρεσιτεχνία από τον νόμο. Η διάρκεια στην οποία προστατεύεται είναι 17 με 20 χρόνια. Και αυτό γιατί αν ήταν....100 χρόνια, τότε αυτό θα ήταν κακό για την τεχνολογία γενικότερα. Φαντάσου μόνο να ίσχυαν ακόμη οι πατέντες του Βάνκελ και πες μου τότε αν η Μάζντα θα ήταν διατεθειμένη να πληρώσει κάποια υπέρογκα ποσά στους κληρονόμους του Φέλιξ. Και αν αύριο αποφασίσει και π.χ. η Άουντι να χρησιμοποιήσει Βάνκελ να πρέπει και αυτή να κάνει το ίδιο. Επομένως κανένα μέτρο δεν πήρε η Λάντσια απέναντι στην VW, καθότι...περσινά ξερά σταφύλια...
γ) Ποια ήταν η αποζημίωση ?
Καμμία...
Και τέλος, αυτό που είπε ο φίλος Skullone για ληγμένες πατέντες κλπ. εγώ το καταλαβαίνω ως εξής :
Πατέντα μη ανανεωθείσα = Μη πατέντα.Γιατί θα πρέπει απαράίτητα κάποιος να ανανεώσει την πατέντα την οποία ήδη έχει? Παλιές πατέντες δηλαδή παραγράφονται? Σαν τα αδικήματα της 17Ν? Και αν είναι όπως τα λες, κατά τη γνώμη σου πόσα χρόνια θα πρέπει να υπάρχει μια πατέντα μη ανανεωμένη, ώστε να θεωρηθεί παραγραφείσα?
Αντε μπας και συνεννοηθούμε ποτέ εδώ μέσα.
Μια χαρά τα λέμε μεχρι τώρα. Απλά και κατανοητά.
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Γιατί θα πρέπει απαράίτητα κάποιος να ανανεώσει την πατέντα την οποία ήδη έχει? Παλιές πατέντες δηλαδή παραγράφονται? Σαν τα αδικήματα της 17Ν? Και αν είναι όπως τα λες, κατά τη γνώμη σου πόσα χρόνια θα πρέπει να υπάρχει μια πατέντα μη ανανεωμένη, ώστε να θεωρηθεί παραγραφείσα?
Δε μπορείς να δώσεις τον αριθμό της πατέντας γιατί, κατά την άποψή μου, απλά δεν υπάρχει. Μερικές από τις ισχύουσες πατέντες υπάρχουν στο http://www.espacenet.com/ . Δες για παράδειγμα μια ιδέα του gruppo : http://l2.espacenet.com/espacenet/bnsvi ... 82775A1+I+
Οπως μπορείς να δεις η πιο πάνω πατέντα είναι του 1948 και ακόμα υπάρχει. Μπορείς αν θες να απευθυνθείς στο δημιουργό του site που παρέθεσες και να με ενημερώσεις.Πέρα όμως από το παραπάνω είναι λάθος να χαρακτηρίζεις μια πατέντα σαν κάποιας εταιρείας. Η πατέντα ανήκει σε άτομα και όχι σε εταιρείες. Το αν τύχει το συγκεκριμένο άτομο να δουλεύει για την εταιρεία τη δεδομένη χρονική στιγμή, δε σημαίνει ότι θα πρέπει να πιστώσουμε την εταιρεία με αυτή την επιτυχία. Πολλές εταιρείες αγοράζουν ιδέες (από ινστιτούτα, εργαστήρια, ανεξάρτητους ερευνητές) μόνο και μόνο για να μεγαλώσουν το patent portfolio τους όταν βγαίνουν προς άγρα επενδυτών. Επίσης μπορεί εσύ ή κάποιος άλλος που έχει μια καλή ιδέα, να μην έχει λεφτά να κάνει μια πατέντα της ιδέας του (πατέντα παγκοσμίου εμβέλειας στοιχίζει 4000+ $) και να ζήτησει από τη Lancia ή την όποια Lancia να μοιραστούν έξοδα και έσοδα. Πίστεψέ με, υπάρχουν πάρα πολλές περιπτώσεις που αυτό συμβαίνει.
Τώρα, παραγράφονται αδικήματα και όχι ιδέες. Για τις πατέντες ο αιτών μετά από κάποια χρόνια χάνει το δικαίωμα αποκλειστικής χρήσης. Αυτό που με άλλα λόγια προσπαθώ να πω είναι ότι η Lancia τα χρόνια που είχε την αποκλειστική χρήση δεν είδε φως στη τυχόν δική της ευρεσιτεχνία ή δε κατάφερε να τη κάνει εμπορικά βιώσιμο προϊόν. Αντίθετα, σε αυτή τη περίπτωση η VW 'έδειξε' τον εμπορικό δρόμο.
Σε οποιαδήποτε όμως περίπτωση το να γράφεις (ή να αντιγράφεις -αλήθεια ποιος είπε ότι το οτιδήποτε υπάρχει στο internet είναι καρατσεκαρισμένο- υιοθετώντας το ως επιχείρημα) ότι η VW χρησιμοποίησε πατέντα της Lancia είναι αυτό που ισχυρίστηκα από την αρχή : 'ανέκδοτο'.
-
Ποιός έχει την πατέντα του τροχού, ρε παιδιά; Και της φωτιάς; Και ποιός είναι ο αριθμός τους;
-
Δε μπορείς να δώσεις τον αριθμό της πατέντας γιατί, κατά την άποψή μου, απλά δεν υπάρχει.
Κατά την άποψή σου πάντα. Και πού στηρίζεις την άποψή σου? Στο ότι στο espacenet βρήκες μια πατέντα του 1948? Θέλεις να σου φέρω όσες πατέντες θέλεις των αρχών του αιώνα? Αλλά τις βρίσω στα τυφλά εφόσον όπως σου εξήγησα, πρέπει απαραίτητα να γνωρίζεις τον αριθμό της για να τη βρεις. Και σου εξηγώ ακόμη μια φορά πως αν η εν λόγω πατέντα υπάρχει δεν θα γράφει ούτε λάντσια ούτε όνομα. Όταν δηλαδή κάνεις αναζήτηση με λέξη Λάντσια, δε θα βρεις πατέντες μέχρι το 1920-1930.
Οπως μπορείς να δεις η πιο πάνω πατέντα είναι του 1948 και ακόμα υπάρχει. Μπορείς αν θες να απευθυνθείς στο δημιουργό του site που παρέθεσες και να με ενημερώσεις.
Δεν σε έχω καταλάβει. Τι εννοείς όταν λες Οπως μπορείς να δεις η πιο πάνω πατέντα είναι του 1948 και ακόμα υπάρχει ? Αυτό αποδεικνύει τι δηλαδή?
Πέρα όμως από το παραπάνω είναι λάθος να χαρακτηρίζεις μια πατέντα σαν κάποιας εταιρείας. Η πατέντα ανήκει σε άτομα και όχι σε εταιρείες. Το αν τύχει το συγκεκριμένο άτομο να δουλεύει για την εταιρεία τη δεδομένη χρονική στιγμή, δε σημαίνει ότι θα πρέπει να πιστώσουμε την εταιρεία με αυτή την επιτυχία. Πολλές εταιρείες αγοράζουν ιδέες (από ινστιτούτα, εργαστήρια, ανεξάρτητους ερευνητές) μόνο και μόνο για να μεγαλώσουν το patent portfolio τους όταν βγαίνουν προς άγρα επενδυτών. Επίσης μπορεί εσύ ή κάποιος άλλος που έχει μια καλή ιδέα, να μην έχει λεφτά να κάνει μια πατέντα της ιδέας του (πατέντα παγκοσμίου εμβέλειας στοιχίζει 4000+ $) και να ζήτησει από τη Lancia ή την όποια Lancia να μοιραστούν έξοδα και έσοδα. Πίστεψέ με, υπάρχουν πάρα πολλές περιπτώσεις που αυτό συμβαίνει.
Μα ο τίτλος του θέματος δεν είναι Άλφα Ρομέο vs VW, αλλά Γερμανία-Ιταλία και στο θέμα αυτό εξετάζουμε-εκτός των άλλων- τεχνολογικές καινοτομίες Ιταλών και Γερμανών, οι οποίες ανήκουν σε άτομα. Αν το άτομο αυτό δουλεύει τη δεδομένη χρονική στιγμή σε κάποια εταιρεία τότε απευθείας την ιδέα του την πιστώνουμε στην εταιρεία. Άλλωστε η έννοια εταιρεία δεν είναι κάτι πολύ αφηρημένο? Οποιαδήποτε εταιρεία απαρτίζεται από άτομα τα οποία είναι εκεί όχι για κάποιον άλλο λόγο από το να βγάλουν το ψωμί τους. Η εταιρεία όμως που τους εργοδοτεί ζητά από αυτούς μια σειρά πραγμάτων ώστε να προχωρήσει...
Λες πως οι εταιρείες αγοράζουν ιδέες από εξωτερικούς ερευνητές. Σωστό. Αυτό ισχύει απόλυτα σήμερα, αλλά δεν ίσχυε σε καμμία περίπτωση εν έτει 1915 και το γνωρίζεις καλά. Από την άλλη εγώ θεωρώ το συγκεκριμένο σάιτ ως σοβαρό, εφόσον δεν έχω λόγους ώστε να το αμφισβητήσω. Και εσύ με την σειρά σου δεν έχεις κανένα λόγο ώστε να το αμφισβητήσεις ή να αμφισβητήσεις την εθνικότητα του εφευρέτη. Αν έχεις κάτι ουσιαστικό να πεις το οποίο να αντιτίθεται σε αυτά που λέει το σάιτ, τότε πες το. Και αν θες, χωρίς να καταλάβεις έχεις ήδη κάνει αυτό για το οποίο με κατηγορείς. Δηλαδή έχεις ήδη αμφισβητήσει κάτι χωρίς να το έχεις 'καρατσεκάρει' και μάλιστα το χρησιμοποιείς και ως επιχείρημα.
Τώρα, παραγράφονται αδικήματα και όχι ιδέες. Για τις πατέντες ο αιτών μετά από κάποια χρόνια χάνει το δικαίωμα αποκλειστικής χρήσης. Αυτό που με άλλα λόγια προσπαθώ να πω είναι ότι η Lancia τα χρόνια που είχε την αποκλειστική χρήση δεν είδε φως στη τυχόν δική της ευρεσιτεχνία ή δε κατάφερε να τη κάνει εμπορικά βιώσιμο προϊόν. Αντίθετα, σε αυτή τη περίπτωση η VW 'έδειξε' τον εμπορικό δρόμο.
Σε οποιαδήποτε όμως περίπτωση το να γράφεις (ή να αντιγράφεις -αλήθεια ποιος είπε ότι το οτιδήποτε υπάρχει στο internet είναι καρατσεκαρισμένο- υιοθετώντας το ως επιχείρημα) ότι η VW χρησιμοποίησε πατέντα της Lancia είναι αυτό που ισχυρίστηκα από την αρχή : 'ανέκδοτο'.
Αυτό όμως δεν αναιρεί το γεγονός πως η ιδέα ανήκε στη Λάντσια. Και γνωρίζεις πολύ καλά πως εκείνες τις εποχές δεν υπήρχαν ούτε οι οικονομικοί, ούτε και οι τεχνολογικοί-υλικοτεχνικοί πόροι. Σαν παράδειγμα μόνο να αναφέρω πως η NASA το 1999 'πάτησε' (άλλο θέμα αυτό, της 'κλοπής' δηλαδή) πάνω στην πατέντα για περιστροφικές βαλβίδες του Roland Cross από το 1922 και χρησιμοποιώντας ως υλικό τα ανθρακονήματα να καταστήσει τις βαλβίδες αυτές λειτουργικές. Άλλη ανάλογη περίπτωση αυτή των περιστροφικών βαλβίδων του Coates.
Επίσης γνωρίζεις πολύ καλά πολλές περιπτώσεις σημερινές όπου κάποια 'μαγάλα' ονόματα χρησιμοποιούν πατέντες του παρελθόντος και τις λανσάρουν ως δικές τους ιδέες.
Και τι σημαίνει πως η VW έδειξε τον εμπορικό δρόμο? Μιλάμε για εμπορικές επιτυχίες ή για τεχνολογικές καινοτομίες? Με τη λογική ΄περιμένω να πεις και δυο τρεις κουβέντες και για τη Μάζντα....
-
Ο χρήστης ililias έγραψε:
Ποιός έχει την πατέντα του τροχού, ρε παιδιά; Και της φωτιάς; Και ποιός είναι ο αριθμός τους;[list:1w5hbxnd]Το προβλημα δεν ειναι αριθμητικο φιλε Ηλια.[/list:u:1w5hbxnd][list:1w5hbxnd]Η ουσια ειναι να καταλαβουν καπιοι οτι οι Γερμανοι στην πλειοψηφεια των εξελιξεων εχουν τον πρωτο λογο.Δεν ειναι θεμα τσαμπουκα αλλα πειρας και τεχνογνωσιας.Για μια καινοτομια που εχουν να παρουσιασουν καποιοι οι γερμανοι εχουν να παρουσιασουν πενηντα [/list:u:1w5hbxnd]
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Ποιός έχει την πατέντα του τροχού, ρε παιδιά; Και της φωτιάς; Και ποιός είναι ο αριθμός τους;
[list:383q1z5s]Το προβλημα δεν ειναι αριθμητικο φιλε Ηλια.[/list:u:383q1z5s][list:383q1z5s]Η ουσια ειναι να καταλαβουν καπιοι οτι οι Γερμανοι στην πλειοψηφεια των εξελιξεων εχουν τον πρωτο λογο.Δεν ειναι θεμα τσαμπουκα αλλα πειρας και τεχνογνωσιας.Για μια καινοτομια που εχουν να παρουσιασουν καποιοι οι γερμανοι εχουν να παρουσιασουν πενηντα [/list:u:383q1z5s]
Να υπήρχαν κιόλας...ή τουλάχιστον να μας τις έδειχνες...
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Ποιός έχει την πατέντα του τροχού, ρε παιδιά; Και της φωτιάς; Και ποιός είναι ο αριθμός τους;
[list:1u8z6459]Το προβλημα δεν ειναι αριθμητικο φιλε Ηλια.[/list:u:1u8z6459][list:1u8z6459]Η ουσια ειναι να καταλαβουν καπιοι οτι οι Γερμανοι στην πλειοψηφεια των εξελιξεων εχουν τον πρωτο λογο.Δεν ειναι θεμα τσαμπουκα αλλα πειρας και τεχνογνωσιας.Για μια καινοτομια που εχουν να παρουσιασουν καποιοι οι γερμανοι εχουν να παρουσιασουν πενηντα [/list:u:1u8z6459]
Να υπήρχαν κιόλας...ή τουλάχιστον να μας τις έδειχνες...
[list:1u8z6459]Παλι απ την αρχη θ αρχισουμε? [/list:u:1u8z6459][list:1u8z6459]Καινοτομιεσ Bosch Πες μου τις αντιστοιχες της Marelli.[/list:u:1u8z6459][list:1u8z6459]Eνα ενα γιατι μονο ετσι θα συνενοηθουμε [/list:u:1u8z6459]
-
Στα ηλεκτρονικά δεν σας αμφιδβήτησα ποτέ. Αλλά θα πρέπει να στραφείτε προς την κατασκευή Χριστουγεννιάτικων παιχνιδιών. Μόνο εκεί θα πετύχετε... Γιατί στα άλλα έχετε φάει το βρωμόξυλο της ζωής σας...
-
ανοιξε ενα καπω απο ιταλικο και ενα απο ενα γερμανικο:
το να τα βαλεις ολα σε ταξη ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ. Ειναι ενδεικτικο της νοοτροπιας του κατασκευαστη.
Τεχνολογια που οι Ιταλοι και μερικοι αλλοι δεν την εχουν ανακαλυψει.Καλα ξερω τον αντιλογο , μη κουραστεις να γραφεις παλι
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Στα ηλεκτρονικά δεν σας αμφιδβήτησα ποτέ. Αλλά θα πρέπει να στραφείτε προς την κατασκευή Χριστουγεννιάτικων παιχνιδιών. Μόνο εκεί θα πετύχετε... Γιατί στα άλλα έχετε φάει το βρωμόξυλο της ζωής σας...[list:238sr2qv]Me σενα φιλε μου ουτε γαιδαρος δε συνενοειτε.Δεν πειραζει, ΚΑΙ εσεις χρησιμοποιειτε τα χριστουγενιατικα ηλεκτρονικα συστηματα ψεκασμου-ABS-αναφλεξης κλπ κλπ της Bosch [/list:u:238sr2qv][list:238sr2qv]KAΛΥΝΗΧΤΑ και ονειρα γλυκα!!![/list:u:238sr2qv]
Γερμανια-Ιταλια 1-0