-
Υπάρχει η φήμη για GTA με 230 άλογα αν θυμάμαι σωστά. Επίσης υπάρχει μία φήμη για GTA έκδοση της 8C.
-
Ο χρήστης paparoupas έγραψε:
Γιατί όχι;
...Το τελευταίο 'πρόβλημα' -αρκετά σπαστικό- είναι αν μείνει το αμάξι στον ήλιο πολλές ώρες, πάντα παίρνει μπροστά με την 2-3 φορά και ο κινητήρας ζορίζεται λίγο μέχρι να ανεβάσει ρελαντί....
Ωχ αυτο το παθαινει και εμενα Αλλα μονο μια φορα την δευτερη παντα παιρνει μπρος(για την ωρα τουλαχιστον) και συμβαινει οταν μεινει στον ηλιο για περιπου πανω απο 6 ωρες...
-
Ο χρήστης kovathe έγραψε:
Kάτι λεγόταν και για πιο 'άγριες' εκδόσεις, ήτοι GTA, ή κάνω λάθος?
Για πότε αναμένονται αυτές? Ξέρουμε χαρακτηριστικά?Ο Κινητήρας 1.8ΤJET θα είναι διαθέσιμος για εμπορικοποίηση από τον Φεβρουάριο του 2009. Αλλά τα πρώτα αυτοκίνητα στα οποία θα είναι διαθέσιμος είναι η Δέλτα και λίγο αργότερα 159.
Στην εφαρμογή της στην Mito θα έχει 230HP και θα είναι διαθέσιμος μάλλον από το τέλος του 2009.Επίσης επειδή θα είναι η GTA έκδοση με αλλαγές και στο στήσιμο (ίσως με μία ακόμα επιλογή R στο DNA )
θα είναι αρκετά hardcore και αρκετά πιο ακριβή από την πολύ ανταγωνιστικά τιμολογημένη 1.4TJET -
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Γιατί όχι;
...Το τελευταίο 'πρόβλημα' -αρκετά σπαστικό- είναι αν μείνει το αμάξι στον ήλιο πολλές ώρες, πάντα παίρνει μπροστά με την 2-3 φορά και ο κινητήρας ζορίζεται λίγο μέχρι να ανεβάσει ρελαντί....
Ωχ αυτο το παθαινει και εμενα Αλλα μονο μια φορα την δευτερη παντα παιρνει μπρος(για την ωρα τουλαχιστον) και συμβαινει οταν μεινει στον ηλιο για περιπου πανω απο 6 ωρες...
Ε δεν είναι και σοβαρό πρόβλημα αυτό, τώρα, ρε παιδιά!
Προφανώς εξατμίζεται η βενζίνη στα fuel lines, το παθαίνουν πολλά και ακριβά αυτοκίνητα...
Ένας φίλος το πήρε για εταιρικό, έχει κάνει 160χιλιάδες χλμ και δεν είχε ποτέ κανένα σοβαρό πρόβλημα! Νομίζω οτι είναι θέμα τύχης καθαρά! Εμένα μου δείχνει μια χαρά αμαξάκι... -
thanks Montecarlo..
Τι το 'θελαν και έβγαλαν τη Μιτο ρε γμτ μου.. είμαι που είμαι αναποφάσιστος τώρα προστέθηκε άλλη μια επιλογή! -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Υπάρχει η φήμη για GTA με 230 άλογα αν θυμάμαι σωστά. Επίσης υπάρχει μία φήμη για GTA έκδοση της 8C.Δεν ειναι φημες. Εχουν παρει το πρασινο φως και οι 2 εκδοσεις.
Αλλα η πρωτη GTA ειναι αυτη που μας ενδιαφερει.
Προκειται για τη ΜιΤο 1750GTA 230+ ιππων και 350Nm + ροπης με κινητηρα αμεσου ψεκασμου.
Ο ιδιος ο Alfa Romeo CEO Luca De Meo ειπε οτι η ρεπριζ 80-120χλμ/ωρα θα ειναι επιπεδου της 8C Competizione.... Μην τρελαθουμε φυσικα, δεν θα ειναι πιο γρηγορη ετσι. Αλλα θα ειναι τρομερα γρηγορη.
Με το 0-100 να επιτυγχανεται σε κατω απο 6 δευτ. μη με ρωτησεις ποσο ακριβως, αλλα τα ανεφερε ο ιδιος ο De Meo, τι πιο επισημο απο αυτον?
Υπομονη μεχρι το Φθινοπωρο του 09.ΥΓ: Ο 1750 ηδη δοκιμαζεται σε εκδοση bi-turbo
Θα χρησιμοποιηθει στην GTΑ 149, αντικαταστατη της 147.... -
Aυτό μάλιστα!
-
Ανοιξανε οι ουρανοι και βρεχει αλογα στην ιταλια
Μετα απο μεγαλη περιοδο ξηρασιας... -
ναι αλλα δεν θα λεγεται GTA αλλα MITO SS
-
Από πού προκύπτει ότι ο 1.8T θα έχει δυο τούρμπο;
Μόνο ότι θα είναι Multiair έχω διαβάσει. Ξέρεις κανείς κάτι για αυτό;
-
Ήρθαν τα εκθεσιακά, καυ αύριο θα περάσω μια βόλτα να κόψουμε λίγο κίνηση!
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Ήρθαν τα εκθεσιακά, καυ αύριο θα περάσω μια βόλτα να κόψουμε λίγο κίνηση!Τρεχωωωωω....
-
Ο χρήστης project940 έγραψε:
ναι αλλα δεν θα λεγεται GTA αλλα MITO SSΜην εισαι απολυτα σιγουρος. Ο De Meo στην παρουσιαση της ΜιΤο στις 19/6/08 ως GTA αναφεροταν στην κορυφαια εκδοση της ΜιΤο.
Από πού προκύπτει ότι ο 1.8T θα έχει δυο τούρμπο;
Μόνο ότι θα είναι Multiair έχω διαβάσει. Ξέρεις κανείς κάτι για αυτό;
Δεν ειπα οτι θα εχει 2 τουρμπο η ΜιΤο 1750GTA. Ειπα οτι ηδη οι μηχανικοι της FPT δουλευουν πανω
στον 1750 μια εκδοση με bi-turbo η οποια εκδοση αυτη θα χρησιμοποιηθει σε κορυφαιες εκδοσεις.Αλλα στο θεμα μας παλι. Η MiTo 1750GTA θα φερει τις SDC (synaptic dambing control) καθως και κιβωτιο DDCT για αλλαγες σε μηδενικο χρονο. Το ενδιαφερον ειναι οτι θα εχει διαθεσιμη την μεγιστη ροπη κατω απο τις 2000σαλ ενω προκειται για το τετρακυλινδρο υπερτροφοδοτουμενο κινητηρα με την υψηλοτερη ειδικη ροπη. Ο ψεκασμος θα ειναι αμεσος τελευταιας γενιας οπως της Ferrari California (σειριακος στοιχειομετρικος της Marelli) σε συνδυασμο με διπλο μεταβλητο χρονισμο.
-
Εχει καποιος ,κανενα linkμε πληροφοριες για τη λειτουργια του multiair?
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Γιατί όχι;
...Το τελευταίο 'πρόβλημα' -αρκετά σπαστικό- είναι αν μείνει το αμάξι στον ήλιο πολλές ώρες, πάντα παίρνει μπροστά με την 2-3 φορά και ο κινητήρας ζορίζεται λίγο μέχρι να ανεβάσει ρελαντί....
Ωχ αυτο το παθαινει και εμενα Αλλα μονο μια φορα την δευτερη παντα παιρνει μπρος(για την ωρα τουλαχιστον) και συμβαινει οταν μεινει στον ηλιο για περιπου πανω απο 6 ωρες...
Ε δεν είναι και σοβαρό πρόβλημα αυτό, τώρα, ρε παιδιά!
Προφανώς εξατμίζεται η βενζίνη στα fuel lines, το παθαίνουν πολλά και ακριβά αυτοκίνητα...
Ένας φίλος το πήρε για εταιρικό, έχει κάνει 160χιλιάδες χλμ και δεν είχε ποτέ κανένα σοβαρό πρόβλημα! Νομίζω οτι είναι θέμα τύχης καθαρά! Εμένα μου δείχνει μια χαρά αμαξάκι...Καλά όχι και δεν είναι σοβαρό πρόβλημα. Δεν είναι φυσιολογικό να μην ξεκινάει ένα αυτοκίνητο επειδή έμεινε στον ήλιο. Έχω το Grande Punto με αυτό το πρόβλημα και είναι πολύ εκνευριστικό. Η βενζίνη δεν μπορεί να εξατμίζεται γιατί το σύστημα είναι κλειστό. Άρα κάτι άλλο πάει στραβά...Και αν η βενζίνη πέφτει άκαυστη στον καταλύτη...μετά από λίγο σπάει...Η FIAT πάντως δεν μπορεί να βρει λύση...
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Εχει καποιος ,κανενα linkμε πληροφοριες για τη λειτουργια του multiair?http://v3.espacenet.com/textdoc?DB=EPOD ... =EP1378638
http://www.alfisti.gr/forum/showthread.php?t=10652
'ο 3.2UniAir θα έχει γύρω στους 300 ίππους αλλά κυρίως θα έχει 39kgm ροπή...και θα καταναλώνει όσο ο σημερινός 2.0JTS.....'
-
'ο 3.2UniAir θα έχει γύρω στους 300 ίππους αλλά κυρίως θα έχει 39kgm ροπή...και θα καταναλώνει όσο ο σημερινός 2.0JTS.....'
Πολυ παλια αυτα. Ηδη επιμελλειται ο Paolo Martinelli τα νεα V6 2.7 και 3.3 λιτρων. Σιγουρα υπερτροφοδοτουμενα και οχι με μονο ενα τουρμο....
-
Από ποιά αντιπροσωπεία είναι οι φωτό; Βλέπω έχει και Lancia Delta!
-
Πολυ καλο το αλφα παιδια ,,,αξιζει ενα test drive,
Aληθεια φανταστειτε το διπλα σε ενα παρομοιο Γερμανικο η Ιαπωνεζικο στη κατηγορια του,,,καθαρη υπεροχη χωρις υπερβολες ,,μονο που θα στεκεται θα ξεχωριζει.
Εκαναν το θαυμα τους οι Ιταλοι παλι!!! -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Υπάρχει η φήμη για GTA με 230 άλογα αν θυμάμαι σωστά. Επίσης υπάρχει μία φήμη για GTA έκδοση της 8C.Σωστά. 1.8 Τ-jet με 230 ίππους και μηχανικό μπλοκέ. Το μοτέρ αυτό θα φορεθεί πρώτα σε Delta και 159 ρυθμισμένο στους 200. Και το όνομα, σύμφωνα με το Ντε Μέο θα είναι όντως GTA, όπως σωστά είπε κάποιος.
Οι multiair είναι άλλη υπόθεση, θα έρθουν αργότερα. Πρόκειται για κινητήρες στους οποίους θα απουσιάζει ο εκκεντροφόρος εισαγωγής.
Alfa Romeo Mi.Τo 2008