-
-
και εμενα αν ηταν αλλονων
-
Τα έχουμε ξαναπεί Βρε Διγέτιε.
Ο χρήστης scuderia monofaro έγραψε:
1.Giulietta Promiscua
2.Giulia Colli wagon
3.F 12 pullmino
Ας αφήσω στους Πραγματικούς Αλφίστες τα 1750 GTV,GTAm κλπ@APR.
Με τις απαιτήσεις που έχεις,είμαι σίγουρος πλέον ότι μας δουλεύεις. -
Μονοφαρε μου , ειναι οφθαλμοφανες οτι δεν το κανω αυτο που λες ..
Ειπα ... δεν θα αγοραζα alfa ....γνωριζοντας οτι αυτα που μ'αρεσουν ... δεν θα μπορουσα να τα αποκτησω !
Το να αγοραζα μια βελοτσε , που μπορουσα ακομα και στην εποχη της ... οχι , γιατι δεν την γουσταριζα ποτε , παρ'οτι ειχε ενα απαλο και ομορφο σχεδιο ! κι οτι γενικα γινεται πουλμουρατο , με χαλαει .
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Μονοφαρε μου , ειναι οφθαλμοφανες οτι δεν το κανω αυτο που λες ..Ειπα ... δεν θα αγοραζα alfa ....γνωριζοντας οτι αυτα που μ'αρεσουν ... δεν θα μπορουσα να τα αποκτησω !
Το να αγοραζα μια βελοτσε , που μπορουσα ακομα και στην εποχη της ... οχι , γιατι δεν την γουσταριζα ποτε , παρ'οτι ειχε ενα απαλο και ομορφο σχεδιο ! κι οτι γενικα ειναι πουλμουρατο , με χαλαγε .
Δική μου παράλειψη να διευκρυνήσω ότι αναφέρομαι στην επιθυμία σου για την ιστορία της tipo 33 και όχι στην επιλογή κλασσικού.Γράψε λάθος.
-
Περισσότερες λεπτόμερειες για την 33 θα έχουμε σχετικά σύντομα (από βδομάδα δηλαδή!)
Όσον αφορά την Alfa μου επιτρέπετε να εκφράσω την απορία μου;
Η φιλοσοφία της A.R., όπως αυτή εκφράζεται ιστορικά μας δείχνει πως πρόκειται για μία εταιρία, η οποία απευθύνεται στους λίγους που θέλουν έχουν τα τεχνολογικώς αρτιότερα, ακριβότερα και με τις περισσότερες περγαμηνές σπορ αυτοκίνητα στην κατοχή τους όπως συνέβη προπολεμικά (μέχρι και την εμφάνιση της Τζουλιέτας στα μέσα της δεκαετίας του 50) ή μας δείχνει πως πρόκειται για μια εταιρία, η οποία ανδρώθηκε μέσα από τους αγώνες ώστε να προσφέρει καθημερινά αυτοκίνητα με την αρτιότερη τεχνολογική εξέλιξη για οδηγούς που έχουν πάθος με την οδήγηση και τις χαρές που αυτή μπορεί να προσφέρει; (φυσικά και δεν ομιλώ για παντιλίκια και κρεμασμένα χέρια από τα παράθυρα).
Αν δεν κάνω λάθος, και δεν είναι διόλου απίθανο να είμαστε περισσότεροι από οσο νομίζουμε αυτοί που δεν έχουμε καταλάβει τι θα πει πραγματικά Alfa Romeo, η πραγματικότητα μάλλον προσεγγίζει την δεύτερη υπόθεση.
Αλήθεια Αlba, το Alfa Blue Team και ο Salvetti τι ορισμό δίνουν για την φιλοσοφία της A.R.; Πρέπει να έχω χάσει το τεύχος του Auto Italia (2002?) με την συνέντευξη του.Βέβαια αν κληθώ να κάνω έναν ιστορικό συμβιβασμό ανάμεσα στα μοντέλα της φίρμας για να διαλέξω μόνο ένα, τότε σίγουρα δεν θα επέλεγα ούτε την 8C2900 ούτε την Sud. Νομίζω πως η 2600 του Giugiaro (το πρώτο αυτοκίνητο με τα φωτιστικά σώματα ενσωματωμένα στην μάσκα;) είναι η ιδανική επιλογή.
Στο ιδεατό μου γκαράζ όμως πιο πιθανό είναι να κατέληγε η ΟSI 2600 De Luxe.
Στη πραγματικότητα όμως με μια Giulia Sprint GT Veloce (είναι λίγο καλύτερη από τη Junior) πιστεύω πως προσεγγίζω κατα πολύ την φιλοσοφία που κρύβεται πίσω από το όνομα Alfa Romeo.
-
Εγώ προσωπικά τα αυτοκίνητα της εταιρείας που με γοητεύουν είναι η Giulia Super κυρίως, έπειτα Alfetta (1ης και 2ης γενιάς 1,6 & 1,8), Alfetta GT-GTV, spider (όλες οι πισωκίνητες φυσικά εκτός την τελευταία καταλυτική με την υπερβολική χρήση πλαστικών) και τέλος Junior ή Veloce
-
Ο χρήστης KP61 έγραψε:
και εμενα αν ηταν αλλονωνΒολεύει πολύ το σχήμα της.. πρόσεξε ότι οι πλευρές της έχουν μεγάλη κλίση και ο ουρανός είναι στενός...πρέπει να γυρίζει μόνο του όρθιο έτσι όπως είναι.
-
- Alfetta GT 1.8
- GT 1.6 Junior
και μια και τα όνειρα είναι τσάμπα :
3)1900C SS Zagato ( concept car )
Πάντως είναι άδικο να περιοριζόμαστε μόνο σε 3 επιλογές δεδομένου της πλούσιας γκάμας από πανέμορφα και πρωτοποριακά αυτοκίνητα
-
Θα ήθελα τα φώτα σας για άλλη μια φορά:
Η Αλφέττα μου συνεχώς βγάζει ζεστό αέρα στην καμπίνα, ανεξάρτητα από τη ρύθμιση των χειριστηρίων εξαερισμού στην κονσόλα. Όπως αντιλαμβάνεστε, τώρα το καλοκαίρι είναι σάουνα! Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης μου είπε ότι χρειάζεται ένα ξεβίδωμα του μηχανισμού εξαερισμού και ρύθμιση από το μάστορα. Το έκανε 2 φορές το χρόνο, όταν πλησίαζε καλοκαίρι το ρύθμιζε να βγάζει κρύο & αντιστρόφως, όταν πλησίαζε χειμώνας.
Δεν ξέρει & αυτός πώς ακριβώς γινόταν. Είναι κάτι που μπορώ να κοιτάξω να φτιάξω μόνος μου; Εάν ναι, κάθε συμβουλή είναι πολύτιμη.
Ευχαριστώ! -
Μηπως ειναι χαλασμενη η βανα του καλοριφερ ... και ο προηγουμενος απλα ενωνε τους σωληνες που ερχοταν προς και απο ,το καλοριφερ και εκλεινε το κυκλωμα νερου του μοτερ , για το καλοκαιρι ?
Δεν γνωριζω τα αλφα , αλλα μαλλον η η βανα ειναι οφ , η τα χειριστηρια της . -
http://www.italiaspeed.com/2008/cars/al ... llery.html
-
Ο χρήστης Δούκας έγραψε:
Θα ήθελα τα φώτα σας για άλλη μια φορά:
Η Αλφέττα μου συνεχώς βγάζει ζεστό αέρα στην καμπίνα, ανεξάρτητα από τη ρύθμιση των χειριστηρίων εξαερισμού στην κονσόλα. Όπως αντιλαμβάνεστε, τώρα το καλοκαίρι είναι σάουνα! Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης μου είπε ότι χρειάζεται ένα ξεβίδωμα του μηχανισμού εξαερισμού και ρύθμιση από το μάστορα. Το έκανε 2 φορές το χρόνο, όταν πλησίαζε καλοκαίρι το ρύθμιζε να βγάζει κρύο & αντιστρόφως, όταν πλησίαζε χειμώνας.
Δεν ξέρει & αυτός πώς ακριβώς γινόταν. Είναι κάτι που μπορώ να κοιτάξω να φτιάξω μόνος μου; Εάν ναι, κάθε συμβουλή είναι πολύτιμη.
Ευχαριστώ!Ο APR εχει δικιο ! Σιγουρα το περιφιμο ''ρουμπινετο'' δεν απομονωνει πια εντελως και το ζεστο νερο κυκλοφορει μεσα στο ''ψυγειο'' του καλοριφερ σου ανενοχλητο... κανοντας σε να ακροβατεις μεταξυ θερμοπληξιας και τρελας!!!Αυτο το προβλημα ξεκιναει οχι μονο επειδη παλιωνει η εσωτερικη λαστιχενια φλαντζα αλλα και οταν δεν χρησιμοποιουμε paraflu η αυτο ειναι κακης ποιοτητα;
Θα σου προτεινα ,αφου τσεκαρεις πρωτα οτι τα χειριστηρια ειναι συνδεδεμενα με το ρουμπινετο και του μεταβιβαζουν την εντολη σωστα (βοηθοντας και με το χερι σου παραλληλα την προκαθορισμενη κινηση του μοχλικου συστηματος ) να αδειασεις το κυκλωμα,να παρεις το ρουμπινετο ανα χειρας για δειγμα(οπωσδηποτε γιατι σε ολα τα μοντελα ειναι παρομοιο και πολυ ευκολα θα μπερδευτεις ή θα σου φορτοσουν κατι που μοιαζει αλλα δεν ειναι) και να βγεις για ψωνια... -
Κάπως έτσι θα γίνει, τελικά.
Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές! -
-
Ωραιο ταμπλώ...καρυδιά είναι???
αντικα το εργαλείο ε??? -
Για τη δημιουργία του ταμπλώ......σημείο αναφοράς για τον ξυλουργό μάλλον στάθηκε η 375 America Pininfarina του avvocato Agnelli.Παρατηρείται βέβαια και το σουρεαλιστικής έμνπευσης πάντρεμα της αιθητικής των 50s με πλήρη πίνακα οργάνων από Montreal των 70s.
Νομίζω ότι 10.000 κλωτσιές είναι σκανδαλιστικά λίγες για τον υποψήφιο αγοραστή. -
Να προσθέσω μόνο αγαπητοί μου συνομιλητές, ότι το συγκεκριμένο έχει ήδη κλείσει χρόνο, η τιμή παλαιότερα ήταν στις 12.000 ευρώ και φυσικά το μοντέλο ήταν μόνο για γνώστες!!!
-
Τί προφυλακτήρες είναι αυτοί????
Αυτός πήγε να προσθέσει προσωπικές πινελιές αλλά τελικά του έπεσε μέσα στον κουβά με το χρώμα
(μήπως επειδή δεν είμαι γνώστης των Άλφα δε μπορώ να το εκτιμήσω??) -
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Alfa-Rom ... otohosting
Πάαααμφθηνα!
classic Alfa Romeo