Kαλησπέρα στην παρέα της Fiat! Με ενδιαφέρει να βρω Punto 1,2 16V MK2-MK2b, θα ήθελα να μάθω τις διαφορές στις σχέσεις μεταξύ 5αρι σασμάν με το Sporting 6αρι σασμάν, δηλαδή εάν η χρησιμότητα μιας ταχύτητας επιπλέον είναι μόνο για ταξίδι και οι άλλες σχέσεις ίδιες. Επίσης, επειδή βλέπω αρκετά χιλιόμετρα να έχουν τα μεταχειρισμένα, περίπου μέσο όρο πόσο η ζωή αυτού του μοτέρ πριν γενικής επισκευής?
Latest posts made by neptune35
-
RE: FIAT FORUM
-
RE: Ανατολικό Μπλοκ
Trabant μη ξεχνάμε και τα μικρά δίχρονα αερόψυκτα των Ανατολικογερμανών, που έγιναν μόδα μετά την εννοποίηση της Γερμανίας και την πτώση του τοίχους του Βερολίνου. Ότι ποιο απλό καθώς δίχρονο και αερόψυκτο χωρίς τρόμπες και αντλίες νερού, λαδιού και βενζίνης -καθώς το τεπόζιτο ήταν στο χώρο του κινητήρα σε υψομετρική διαφορά απ' αυτόν. Οπότε η απλή του συντήρηση ουσιαστικά ήταν 2 μπουζί και ένας ιμάντας για το δυναμό... και καμιά σιγόνα για τα φρένα
-
RE: Ανατολικό Μπλοκ
Η Zastava με το Florida απέδειξε πως οι ανατολικοί μπορούν να φτιάξουν δυτικά οχήματα. Δυστηχώς ο πόλεμος του ΝΑΤΟ στη Γιουγκοσλαβία στάθηκε εμπόδιο στο επιτυχημένο της μοντέλο. Προσωπικά το θεωρώ ομορφότερο του Fiat Tipo ενώ η γραμμή του δείχνει να έφερε εμπνευσεις στα μικρομεσαία στη Σιτροέν στο μεταγενέστερο ΖΧ
Youtube Video -
RE: Ανατολικό Μπλοκ
Τα δίχρονα Wartburg 353 μεγαλωμένα στα 1150cc με 90+ ίππους απ' την εταιρεία, συμμετείχαν σε Ράλυ ως group A με αρκετά καλούς χρόνους στην κατηγορία τους. Ο λεβιές ταχυτήτων στην κολώνα του τιμονιού, 5αρι σασμάν με τις 4 ταχύτητες σε σχήμα Η αλλά...για να περάσεις απ' την 4η στην 5η έπρεπε να μετακινήσεις το λεβιέ δίπλα απ' την 1η που βρίσκεται πάνω αριστερά του Η και την 4η στο κάτω δεξί μέρος του Η... ενώ κάτω απ'΄την 5η ήταν η όπισθεν!
Youtube Video -
RE: Fiat 128 4door 1100cc
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
και πήγαν χαμένα τα ποπ κορν... -
RE: Fiat 128 4door 1100cc
Ο χρήστης ronnie έγραψε:
Τι σχεση εχει ο αριθμος των εδρανων και το οριο στροφων του κινητηρα ενος 40χρονου αυτοκινητου, με το ποσο ευκολα σκουριαζει?Υπαρχει καποιος μαθηματικος τυπος?
Όχι φίλε δεν υπάρχει μαθηματικός τύπος κανένας. Απλά λες κάνω συμβιβασμούς. Εχει αρχαίο μοτέρ αλλά τουλάχιστον από καρότσα είναι αθάνατο. Τίποτε απ' τα δύο δεν συμβαίνει. Ενώ στο 128 και μοτέρ βρίσκεις και από καρότσα δεν θα δεις τόσα σάπια. Τουλάχιστον σε πατώματα που στα Μίνι αλλάζεις σαν πουκάμισα υπερέχει
-
RE: Fiat 128 4door 1100cc
Ο χρήστης KP61 έγραψε:
αχ, εισαι τυχερος που δεν θελω να χαλασω την διαθεση του αργυρη.....xaxaxaxa φίλος σε έχουν χαλάσει οι μινάκιδες και πουυυυ να έχεις αντικειμενική κρίση? όταν ανακαλύψουν οι μινάκιδες τον επάνω εκκεντροφόρο, τα 5 έδρανα να μην βαράνε οι στρόφαλλοι, τις υπερτετράγωνες διαστάσεις, και όταν θα στροφάρον 6500 χωρίς μπαμπούλες εκκεντροφόρους και θεριά καρμπυρατέρ θα δούμε ποιος είναι τυχερός χοχοχοχοχοχο
-
RE: Fiat 128 4door 1100cc
Συμφωνώ να μην μπουν δεσίματα άμα και αν μπορείς να το οδηγείς νορμάλ, γιατί προκαλεί με την ευστροφία του και τη ρυθμίση συμπεριφορά του, αλλιώς... δεσίματα φίλε όπως λες διακριτικά.
-
RE: Fiat 128 4door 1100cc
Ο χρήστης brotherfiat128 έγραψε:
...αυτο που σηγουρα εχω να σου πω αν θες να μην καταστραφει το αμαξι, ειτε το πειραξεις μηχανηκα ειτε οχι, θα βαλεις μπαρες ζαμφορ με ψαληδι, κ θολομπαρα. ειναι τα μοναδικα που σου λεω χρειαζεται το αμαξι τοσο πολυ! το κανουν πολυ πιο δεμενο κ δεν κοβεται τοσο ευκολα! και εχεις πολυ καλητερα κρατηματα κ πιο σταθερο τιμονι ακριβειας!Συμφωνώ! δυστηχώς έχασα 128...το πρώτο μου αυτοκίνητο στα 19 μου όταν του έκανα μετατροπή στο μοτέρ από 1116 σε 1290 και με τα πράγματα της μπερλινέτας (διπλό, διχαλο, εκκεντροφόρο) και με κάτι ζάντες με διαφορετικά όφσετ και φαρδύτερα λάστιχα (165/70) ...και κόπηκε.... όταν ο Χέμπυ μου έλεγε για δεσίματα (μπάρα θόλων και ψαλιδιών) δεν ήθελα να χαλάσω την μορφή του χώρου μηχανής που ανοίγεις και βλέπεις ρεζέρβα - γρύλλο - εργαλειοθήκη.... και κόπηκε στο ράμφος και σκιζόταν στη μετώπη, όπου μία μέρα... στην Ηλιουπόλεως έφυγε το ψαλίδι πίσω καθώς κόπηκε στη στήριξη της ζαμφόρ που κρατάει το ψαλίδι στη θέση του....
.... πάντα όμως όποτε βλέπω 128 νιώθω την καρδιά μου να χτυπάει....
...οσο για τα σαπίσματα, και ποιο δεν σάπιζε εκείνης της εποχής? μήπως τα Μίνι????? -
RE: Fiat 128 4door 1100cc
Καλορίζικο!!!!!!!!!!!! αρκετά καλή είναι η κατάστασή του και ένα αυτοκίνητο το 128 που προσωπικά είναι στη καρδιά μου ειδικά ως Rallye αλλά και το τετράπορτο!!! προσωπικά το θεωρώ ομορφότερο απ' το Morreti. Αξίζει να το ανακατασκευάσεις, αρκεί να βρεις ένα ταμπλω. Πρέπει του ΄75 να είναι με το κοντέρ των 170χλμ/ώρα. ΕΡΩΤΑΣ ΑΠΛΑ!!!!!!!!! με μοτεράκι εύστροφο που με το διπλού σταδίου από 3p/Berlinetta μεταμορφώνεται και φυσικά πολύ παιχνδιάρικο το κράτημα του με το πάτα-άσε στο γκάζι! Χάρηκα που βρέθηκε ένα 128 σε καλά χέρια και θα αναγεννηθεί!!!!!!!