Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat 128 4door 1100cc
    1. Home
    2. Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    3. Fiat 128 4door 1100cc
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 5 / 7
    Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    27
    137
    631
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      neptune35 last edited by

      Καλορίζικο!!!!!!!!!!!! αρκετά καλή είναι η κατάστασή του και ένα αυτοκίνητο το 128 που προσωπικά είναι στη καρδιά μου ειδικά ως Rallye αλλά και το τετράπορτο!!! προσωπικά το θεωρώ ομορφότερο απ' το Morreti. Αξίζει να το ανακατασκευάσεις, αρκεί να βρεις ένα ταμπλω. Πρέπει του ΄75 να είναι με το κοντέρ των 170χλμ/ώρα. ΕΡΩΤΑΣ ΑΠΛΑ!!!!!!!!! με μοτεράκι εύστροφο που με το διπλού σταδίου από 3p/Berlinetta μεταμορφώνεται και φυσικά πολύ παιχνδιάρικο το κράτημα του με το πάτα-άσε στο γκάζι! Χάρηκα που βρέθηκε ένα 128 σε καλά χέρια και θα αναγεννηθεί!!!!!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        neptune35 last edited by

        Ο χρήστης brotherfiat128 έγραψε:
        ...αυτο που σηγουρα εχω να σου πω αν θες να μην καταστραφει το αμαξι, ειτε το πειραξεις μηχανηκα ειτε οχι, θα βαλεις μπαρες ζαμφορ με ψαληδι, κ θολομπαρα. ειναι τα μοναδικα που σου λεω χρειαζεται το αμαξι τοσο πολυ! το κανουν πολυ πιο δεμενο κ δεν κοβεται τοσο ευκολα! και εχεις πολυ καλητερα κρατηματα κ πιο σταθερο τιμονι ακριβειας!

        Συμφωνώ! δυστηχώς έχασα 128...το πρώτο μου αυτοκίνητο στα 19 μου όταν του έκανα μετατροπή στο μοτέρ από 1116 σε 1290 και με τα πράγματα της μπερλινέτας (διπλό, διχαλο, εκκεντροφόρο) και με κάτι ζάντες με διαφορετικά όφσετ και φαρδύτερα λάστιχα (165/70) ...και κόπηκε.... όταν ο Χέμπυ μου έλεγε για δεσίματα (μπάρα θόλων και ψαλιδιών) δεν ήθελα να χαλάσω την μορφή του χώρου μηχανής που ανοίγεις και βλέπεις ρεζέρβα - γρύλλο - εργαλειοθήκη.... και κόπηκε στο ράμφος και σκιζόταν στη μετώπη, όπου μία μέρα... στην Ηλιουπόλεως έφυγε το ψαλίδι πίσω καθώς κόπηκε στη στήριξη της ζαμφόρ που κρατάει το ψαλίδι στη θέση του....
        .... πάντα όμως όποτε βλέπω 128 νιώθω την καρδιά μου να χτυπάει....
        ...οσο για τα σαπίσματα, και ποιο δεν σάπιζε εκείνης της εποχής? μήπως τα Μίνι?????

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tsargy last edited by

          Μα δεν πρόκειται να μπει μεγαλύτερος κινητήρας. Ο ταπεινός 1100άρης θα μείνει...Καγκουριές δεν πρόκειται να κάνω, οπότε δεν το βρίσκω απαραίτητο το δέσιμο την στιγμή που για 38 χρόνια δεν έχει ούτε μισή ρωγμή. Εχω δει στο ίντερνετ και άλλων ειδών δεσίματα πολύ πιο όμορφα και φαντάζομαι πιο πρακτικά.
          Αυτή η κόντρα απο βάση ζαμφόρ μπροστά μέχρι βάση ψαλιδιού (την ίδια είχε και το Moretti) δεν μου αρέσει καθόλου και ένα τρακαρισματάκι μπορεί να σου τσακίση την βάση του ψαλιδιού. Επίσης δεν μου αρέσει η κόντρα απο θόλο σε θόλο περνώντας μέσα απο το καλοριφέρ...
          Είδα ένα δέσιμο το οποίο άρχιζε με μία σωλήνα στο επάνω μπροστά μέρος του θόλου και κατέληγε στην τραβέρσα κάτω απο την ποδιά...Στο επάνω πίσω μέρος του θόλου ακριβώς ανάποδα με το προηγούμενο ξεκίναγε πάλι μία σωλήνα και κατέληγε στον καθρέπτη εκεί που κάνει γωνία και πατάει πάνω του το καλοριφέρ...Και διακριτικό ήταν και αν έκανες στις σωλήνες κάποια τσακισματάκια θα μπορούσε να υπάρξει και μια προοδευτική απορρόφηση τυχούσας σύγκρουσης...
          Αν έφτιαχνα rally όχι μόνο μπάρες και δεσίματα θα έκανα, αλλά θα τα στήριζα και αυτά στον κλωβό του ρολ μπαρ...αλλά αυτό το θέλω ταπεινό και 'μαμά'

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            neptune35 last edited by

            Συμφωνώ να μην μπουν δεσίματα άμα και αν μπορείς να το οδηγείς νορμάλ, γιατί προκαλεί με την ευστροφία του και τη ρυθμίση συμπεριφορά του, αλλιώς... δεσίματα φίλε όπως λες διακριτικά.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tasos127 last edited by

              Δηλαδή Αργύρη , αν καταλαβαίνω καλά , το θες κάπως έτσι …

              έλα μην ανεβάσεις πίεση και έχω τύψεις , περαστικός ήμουν και είπα να κάνω λίγη πλάκα …

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kp61 last edited by

                Ο χρήστης neptune35 έγραψε:
                .... πάντα όμως όποτε βλέπω 128 νιώθω την καρδιά μου να χτυπάει....
                ...οσο για τα σαπίσματα, και ποιο δεν σάπιζε εκείνης της εποχής? μήπως τα Μίνι?????

                αχ, εισαι τυχερος που δεν θελω να χαλασω την διαθεση του αργυρη.....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tsargy last edited by

                  Τάσο μόνο έτσι θα μπορούσα να το κάνω...όλα τα άλλα είναι ημίμετρα...

                  Δεν χαλάει η διάθεση μου Βάγγο είδικά με κουβέντες για σάπια...το Moretti***** το είχες δει? Μετά απο αυτό, μόνο ο Πρόδρομος ίσως να έχει καλύτερη εμπειρία...

                  ***** Το οποίο έχω την πεποίθηση ότι θα γίνει άριστο...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    neptune35 last edited by

                    Ο χρήστης KP61 έγραψε:
                    αχ, εισαι τυχερος που δεν θελω να χαλασω την διαθεση του αργυρη.....

                    xaxaxaxa φίλος σε έχουν χαλάσει οι μινάκιδες και πουυυυ να έχεις αντικειμενική κρίση? όταν ανακαλύψουν οι μινάκιδες τον επάνω εκκεντροφόρο, τα 5 έδρανα να μην βαράνε οι στρόφαλλοι, τις υπερτετράγωνες διαστάσεις, και όταν θα στροφάρον 6500 χωρίς μπαμπούλες εκκεντροφόρους και θεριά καρμπυρατέρ θα δούμε ποιος είναι τυχερός χοχοχοχοχοχο

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dimitris-razis last edited by

                      Ο χρήστης neptune35 έγραψε:

                      αχ, εισαι τυχερος που δεν θελω να χαλασω την διαθεση του αργυρη.....

                      xaxaxaxa φίλος σε έχουν χαλάσει οι μινάκιδες και πουυυυ να έχεις αντικειμενική κρίση? όταν ανακαλύψουν οι μινάκιδες τον επάνω εκκεντροφόρο, τα 5 έδρανα να μην βαράνε οι στρόφαλλοι, τις υπερτετράγωνες διαστάσεις, και όταν θα στροφάρον 6500 χωρίς μπαμπούλες εκκεντροφόρους και θεριά καρμπυρατέρ θα δούμε ποιος είναι τυχερός χοχοχοχοχοχο

                      Έλα τι γίνεται...Θα κρυώσει το ποπ κορν..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        brotherfiat128 last edited by

                        ετσι! μοναδικος κινιτηρας και νορμαλ ακομα παει πολυ καλα!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lef205 last edited by

                          Ο χρήστης neptune35 έγραψε:

                          αχ, εισαι τυχερος που δεν θελω να χαλασω την διαθεση του αργυρη.....

                          xaxaxaxa φίλος σε έχουν χαλάσει οι μινάκιδες και πουυυυ να έχεις αντικειμενική κρίση? όταν ανακαλύψουν οι μινάκιδες τον επάνω εκκεντροφόρο, τα 5 έδρανα να μην βαράνε οι στρόφαλλοι, τις υπερτετράγωνες διαστάσεις, και όταν θα στροφάρον 6500 χωρίς μπαμπούλες εκκεντροφόρους και θεριά καρμπυρατέρ θα δούμε ποιος είναι τυχερός χοχοχοχοχοχο

                          Oλα αυτα τα καινουργια πραγματα εσυ τα ανακαλυψες αφου ακουμπησες μια περιουσια στο δικο σου μινι ε?
                          κλειστε το κουτι με τις μαλ@κιες ημαρτον πια.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            ronnie last edited by

                            Τι σχεση εχει ο αριθμος των εδρανων και το οριο στροφων του κινητηρα ενος 40χρονου αυτοκινητου, με το ποσο ευκολα σκουριαζει?

                            Υπαρχει καποιος μαθηματικος τυπος?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tsargy last edited by

                              Μάλλον θα εννοεί ότι απο ένα σημείο και μετά ο στρόφαλος εδράζετο σε 5 σημεία, αντί για 3 και ότι του 128ηταν πιο σύγχρονος ο κινητήρας.
                              Δεν ξέρω καθόλου για τα Μινι, αλλά τα 127 που είχαν και αυτά 3 έδρανα, δεν χτύπαγαν στρόφαλο αν δεν ήσουν 'ταλέντο' ... Ακόμα και τα A112 Abarth που ήταν τσιτωμένα...

                              Βέβαια νομίζω ότι περισσότερο πείραγμα ήταν αυτό... απλά δεν τσίμπησε κανείς και πήγαν χαμένα τα ποπ κορν...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kp61 last edited by

                                τους κραταω με τα δοντια, για μην σου χαλασουν το θεμα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tsargy last edited by

                                  Ο χρήστης KP61 έγραψε:
                                  τους κραταω με τα δοντια, για μην σου χαλασουν το θεμα...

                                  Χα...αυτά μου αρέσουν, δεν μου το χαλάς...άσε τον κόσμο να εκφραστεί
                                  Τα πράγματα είναι χαζά (ήπια έκφρασις) στο 'Κατασκευαστές και μοντέλλα'...εδώ όλα αντιμετωπίζονται με χιούμορ...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    neptune35 last edited by

                                    Ο χρήστης ronnie έγραψε:
                                    Τι σχεση εχει ο αριθμος των εδρανων και το οριο στροφων του κινητηρα ενος 40χρονου αυτοκινητου, με το ποσο ευκολα σκουριαζει?

                                    Υπαρχει καποιος μαθηματικος τυπος?

                                    Όχι φίλε δεν υπάρχει μαθηματικός τύπος κανένας. Απλά λες κάνω συμβιβασμούς. Εχει αρχαίο μοτέρ αλλά τουλάχιστον από καρότσα είναι αθάνατο. Τίποτε απ' τα δύο δεν συμβαίνει. Ενώ στο 128 και μοτέρ βρίσκεις και από καρότσα δεν θα δεις τόσα σάπια. Τουλάχιστον σε πατώματα που στα Μίνι αλλάζεις σαν πουκάμισα υπερέχει

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      neptune35 last edited by

                                      Ο χρήστης tsargy έγραψε:
                                      και πήγαν χαμένα τα ποπ κορν...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        tsargy last edited by

                                        Μίλησα με έναν φίλο κάτοχο 132 1ης σειράς (απο καινούργιο)και μου είπε ότι αυτές οι λευκές ζάντες δεν είναι βαμένες (τις φόραγε και το 132 μαμά), αλλά έχουν μία πολύ ισχυρή πλαστική μεμβράνη με αυτό το χρώμα...
                                        Σκαλίζω την μνήμη μου και κάτι μου θυμίζει αυτή η πληροφορία...κάπου πρέπει να το είχα δει στο παρελθόν...
                                        Οι χάντες έχουν κάποια ξεφλουδίσματα (είχαν ξαναβαφεί μάλλον ) και φαίνεται πάλι λευκό χρώμα απο μέσα, σε διαφορετική απόχρωση όμως...

                                        Ξέρει κανείς κάτι, ώστε να το ψάξω?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tsargy last edited by

                                          Σήμερα λόγω του κακού μας του καιρού βρήκα την ευκαιρία να ασχοληθώ λίγο με το 128 και ειδικά με τον κινητήρα και τον χώρο του...
                                          Το ντεποζιτάκι των υγρών των φρένων είχε αδειάσει. Του έβαλα υγρά και άρχισαν να τρέχουν...έτσι κατάλαβα τον λόγο της σκουριάς μόνο σε αυτό το σημείο. Υπέθεσα πως θα έφταιγαν τα σωληνάκια που πήγαιναν στην τρόμπα και τα άλλαξα με ειδικά για υγρά φρένων (αυτά που είχε ήταν βενζίνης). Το μόνο άσχημο είναι ότι είναι μπλε, αλλά τα μόνα που βρήκα εδώ:

                                          Συμπλήρωσα λοιπόν υγρά και ... άρχισε να ξανατρέχει. Πάμε για ντεποζιτάκι λοιπόν...

                                          Είχα αγοράσει και σωληνάκι βενζίνης και πήγα να το βάλω...Ακολουθώ με το μάτι την διαδρομή του υπάρχοντος και βλέπω ότι έλειπε η τρόμπα. Ευτυχώς είχα καβάτζα μία τρόμπα και την έβαλα μαζί με ένα καινούργιο φίλτρο βενζίνης (η ενασχόληση με Fiat σε κάνει να κρατάς παρακαταθήκη από τέτοια ανταλλακτικάκια):

                                          Απορίες:
                                          Στην βάση του καρμπυρατέρ υπάρχει ένα δαχτυλίδι με είσοδο και έξοδο του νερού. Η μία παροχή συνδέεται με την τρόμπα, η άλλη (Νο 1 ) που πρέπει να πάει???

                                          Στο Νο 2 υπάρχει ένα κομμένο σωληνάκι, αλλά δεν είναι της υποπίεσης γιατί αυτό είναι στην θέση του...Τι είναι???

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tsargy last edited by

                                            Αυτού του είδους το πλαστικό παξιμάδι το έχετε ξαναδεί?
                                            Πρώτη φορά το βλέπω...εργοστασιακά πράγματα...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 5 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr