-
Αυτό εκει πίσω πάντως, σα ψ$λή που πέφτει είναι....!!
http://www.youtube.com/watch?v=Xm7_PPE-8nk' target='_blank' target='_blank' target='_blank
Εδω 2 Β-1 με afterburner.....!! http://www.youtube.com/watch?v=MdtuiP-Q ... re=related
-
Υπεροχες εικονες αεροσκαφων με μετακαυστηρα...
Αχχχχχχχχχχ -
Sukhoi ρε! Ριζοσπαστικές λύσεις και πλεονέκτημα έναντι του αντιπάλου!
-
μαλλον με την χρονολογια σχεδιασμου εχει να κανει και οχι με τα χαρακτηριστικα. πρωτη φορα το ακουω αυτο με το στελθ
-
Μετά την 3η γενιά κάπου χάνεται η μπάλα.
Παλαιότερα είχα δει το F22 και το F35 να παρουσιάζονται ως 5ης γενιάς σε αντιπαραβολή με τα Ευρωπαικά 4ης γενιάς... Γενικά πλέον έχει χάσει το νόημά του.Κατά τα άλλα πιθανώς για να ικανοποιήσουμε και τον στενό φίλο του Σαρκοζί που παράγει τα Rafale, να αντικαταστήσουμε τα M2000 με Rafale και παράλληλα να αγοράσουμε και ΕF2000. Τα 10δις€ που διαθέτουμε μάλλον φτάνουν για 40 Rafale και 60 EF2000.
Το 2015 που οι Τούρκοι θα αρχίσουν να παραλαμβάνουν τα 100 F35 μάλλον και εμείς θα πάμε σε μια αντίστοιχη αγορά 60 ή 80 αεροσκαφών F35. -
Όντως έχει χαθεί λίγο η μπάλα... Πχ F-16, F-14, F-15, F/A-18 άλλοι τα λένε 4ης γενιάς, με τα F/A-18 E/F και F-16 Βlk 50/52 να θεωρούνται 4,5. Τα eurocanards μάλλον για 4,5 πανε, ενώ τα F-22, F-35 5ης, όπως και τα ρώσικα που σχεδιάζονται...
-
Διάβασα σήμερα στο Π&Δ (το πήρα από το Air Show στο Τατόΐ) ότι η USAF θέλει να αντικαταστήσει με άλλο τύπο πάλι Fighter βέβαια τους αετούς(F-15), μάλλον υπάρχει πρόβλημα με αυτά τα αεροπλάνα μιας και υπηρετούν 20+ χρόνια απ΄ότι διάβασα.Άσχετο αλλά σε σχέση με τα F-16 είναι πολύ ανώτερα. Τα F-16 σε κλειστή αερομαχία δεν μπορούν να πιάσουν τα F-15.
-
Ε ναι, ανακάλυψαν μετά από πτώσεις πως έχουν πρόωρη κόπωση στην δομή πίσω από το πιλοτήριο...
-
Ο χρήστης patro έγραψε:
μαλλον με την χρονολογια σχεδιασμου εχει να κανει και οχι με τα χαρακτηριστικα. πρωτη φορα το ακουω αυτο με το στελθ -
Να τη η μαλ@κια... θα την κανουμε παλι...:
http://www.defencenet.gr/defence/index. ... &Itemid=49Πλακα θα εχει παλι να παρουμε απο λιγα απο τον καθενα και στο τελος ενα μεγαλο τιποτα, οπως καναμε 20 χρονια πριν.... Θα ειμαστε πολλα κιλα μακακες γιατι δεν θα εχουμε μαθει απο την ιστορια τπτ.... Ελπιζω να διαψευστουν οι φημες.
-
-
να φαει ακυρο το eurofighter...
πολυ ενδιαφερουσα η πληροφορια σχετικα με το πακισταν...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Να τη η μαλ@κια... θα την κανουμε παλι...:
http://www.defencenet.gr/defence/index. ... &Itemid=49' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blankΑπό το λίνκ:
Πρέπει να σημειωθεί τέλος ότι εκτίμηση έγκυρων παρατηρητών του υπουργείου Εθνικής Άμυνας είναι ότι σε περίπτωση που έχουμε διπλή αγορά ευρωπαϊκού αεροσκάφους[i] τίθεται σε κίνδυνο ακόμα και η προμήθεια του F-35 μεταξύ των ετών 2014-2016, δεδομένου ότι εκείνη ακριβώς την χρονική περίοδο θα έχει εισέλθει και θα έχει μπει σε υπηρεσία το stealth UCAV nEUROn παραγωγής κοινοπραξίας ευρωπαϊκών εταιρειών με επικεφαλείς τις Dassault και EADS το οποίο με κλάσμα του κόστους απόκτησης του F-35 θα προσδώσει αδιανόητες μέχρι σήμερα ικανότητες βαθιάς διείσδυσης και κρούσης.[/i]
-----> Δεν μου μοιάζει και πολύ σοβαρό το δημοσίευμα..
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Να τη η μαλ@κια... θα την κανουμε παλι...:
http://www.defencenet.gr/defence/index. ... &Itemid=49' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blankΑπό το λίνκ:
Πρέπει να σημειωθεί τέλος ότι εκτίμηση έγκυρων παρατηρητών του υπουργείου Εθνικής Άμυνας είναι ότι σε περίπτωση που έχουμε διπλή αγορά ευρωπαϊκού αεροσκάφους[i] τίθεται σε κίνδυνο ακόμα και η προμήθεια του F-35 μεταξύ των ετών 2014-2016, δεδομένου ότι εκείνη ακριβώς την χρονική περίοδο θα έχει εισέλθει και θα έχει μπει σε υπηρεσία το stealth UCAV nEUROn παραγωγής κοινοπραξίας ευρωπαϊκών εταιρειών με επικεφαλείς τις Dassault και EADS το οποίο με κλάσμα του κόστους απόκτησης του F-35 θα προσδώσει αδιανόητες μέχρι σήμερα ικανότητες βαθιάς διείσδυσης και κρούσης.[/i]
-----> Δεν μου μοιάζει και πολύ σοβαρό το δημοσίευμα..
Το προβλημα ειναι πως συνηθως εχουν βαση τα δημοσιευματα τους... και οσον αφορα αυτο με τα F35 μου φαινεται απολυτα φυσιολογικο να ΜΗΝ τα παρουμε, εφοσον θα επιλεξουμε και δευτερο τυπο αεροσκαφους παλι απο Ευρωπη.... εκτος ποια και αν μας κερδισουμε το jocker...
Τωρα αν καταλαβα λαθος και το συνδεεις με το UCAV... εεερμμμ δεν ξερω... δεν εχω και πολυ ιδεα τι το σπεσιαλ εχει αυτο ετσι ωστε να μπορει να κοψει παραγγελειες απο κανονικα αεροσκαφη. -
Το neuron, από ότι ξέρω, θα είναι αεροσκάφος επίδειξης τεχνολογίας, από το οποίο θα προέλθει, ίσως, κάποιο επιχειρησιακό UCAV. Επομένως δεν μπορεί να μιλάμε για 2014-15 αλλά πολύ αργότερα για να μπει σε υπηρεσία κάποιο UCAV.
-
-
Τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι το Rafale με την κεραία AESA και το Meteor προηγείται τεχνικά από κάθε άλλη ανταγωνιστική πρόταση (αν και θεωρητικά). Η ΠΑ δείχνει προετοιμασμένη για το Ραφάλ και ειδικά η ενημέρωση που είχε για την ανανεωμένη έκδοση (με ισχυρότερους κινητήρες, πλήρες ηλεκτροοπτικό σύστημα (αναβαθμισμένο) την κεραία ενεργούς σάρωσης με τις δυνατότητες ανίχνευσης Stealth στόχων και το Meteor) εντυπωσίασε.
Βεβαίως μπορεί να μην εντυπωσίασε στην Λάρισα (όπως τα είπε ο Corsair) αλλά είναι ενδεικτικό ότι ΔΕΝ έρχονται τα EF2000 για τον ίδιο λόγο (dissimilar), πράγμα που έχει προκαλέσει ανησυχία συν του ότι το ραντάρ AESA για τα EF2000 αργεί πολύ ακόμη και το υπάρχων θεωρείται ένα εξαιρετικό ραντάρ, ανάλογο του RDY-2 με ελαφρά μεγαλύτερη εμβέλεια.
Όσον αφορά τις πτητικές επιδόσεις, το EF2000 υπερτερεί (προς το παρόν) μόνο στην ικανότητα supercruise και στους παρατεταμένους ελιγμούς πάνω από τα 1,2 Μαχ (λόγω εξαιρετικής SEP), παράγοντες που ΔΕΝ αρκούν για να δικαιολογήσουν την επιλογή του, βεβαίως.Πάντως το τραγικό στην υπόθεση του εξοπλισμού της ΠΑ είναι ότι τα 'περίφημα' και 'φτηνά' F-16 έχουν πλέον δομικό όριο ζωής τις 4000 ώρες (σχεδόν το μισό από το σχεδιασμένο) και αμέσως μετά χρειάζονται δομικές ανακατασκευές, ιδιαιτέρως ακριβές. Επίσης το σύστημα EW όλων των F-16 θεωρείται μέτριο και αναποτελεσματικό...
Πάντως κοίτα να δεις που τελικά παίζεται άμεση αγορά Rafale (τέλη 2008) και αγορά EF2000 αμέσως μετά την αγορά του εκπαιδευτικού, δηλαδή τέλη του 2010 (οπότε και θα έχει ξεκαθαρίσει το θέμα του εξοπλισμού του με AESA).
Ρε λεφτά που έχουμε... -
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Ρε λεφτά που έχουμε...
Εεεετσι ειμαστε large τυποι... γι αυτο και παλι θα σπασουμε την παραγγελεια σε 5 Rafale, 2 F16, 6 Eurofighter, 4 F35...
Παντως εμεις χρειαζομαστε αναχαιτιστικα κυριως και οχι multirole... και νομιζω πως στο κομματι αυτο το EF υπερεχει. Σχετικα με το ρανταρ του... οτι και να εχει αυτη την στιγμη... απλα δε μας αφορα! Ουτως η αλλως το συντομοτερο ποου θα δουμε καποιο μαχητικο απο αυτα σε υπηρεσια με την ΠΑ... αν γινει τωρα παραγγελεια.. θα θελει 5-6 χρονακια...
Τα F16 ειναι agile fighter... ειναι γνωστο πως δεχονται υψηλες καταπονησεις και χρειαζονται καποια στιγμη αλλαγη δομικων στοιχειων. Τα Block 30 ηδη εχουν υποστει εδω και χρονια αυτο το σερβις.
-
Τα M2000 δεν ειναι agile fighters? corsair σε μαρκετινγκ δουλεύεις?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Τα M2000 δεν ειναι agile fighters? corsair σε μαρκετινγκ δουλεύεις?Δεν γνωριζω τι κανουν τα Mirage... αλλα απο την αλλη δεν αναλαμβανουν καν το ευρος αποστολων των F16, τα φορτια των F16...
ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ