-
Τελικά στο τεστ έμεινα έκπληκτος όταν τα αποτελέσματα στην πίστα των Μεγάρων για τα μικρομεσαία αυτοκίνητα ήταν κάθε άλλο παρά αναμενόμενο. Το συμπέρασμα:
Ένα αυτοκίνητο με συντηρητική τεχνολογία ανάρτησης (MEGANE) έκανε ταχύτερο χρόνο στον γύρο πίστας από έναν νέο αντίπαλο (MAZDA 3) με ανάρτηση πίσω πολλαπλών συνδέσμων (νέο FOCUS), πλαίσιο από το νέο FOCUS και με αρκετά σφικτό στήσιμο.
Επίσης το MEGANE ήταν ανώτερο στην απορρόφηση των ανωμαλιών από το δρόμο και την μεταφορά τους στο εσωτερικό από το 3 (σφικτή ανάρτηση γαρ)Το θέμα παίρνει μεγαλύτερες διαστάσεις γιατί σε μια πίστα τα αυτοκίνητα με χαρακτηριστικά για ψευτοσπορ οδήγηση (π.χ. 3) θα περίμενα αποτελεσματικότητα και όχι μόνο αίσθηση ότι κρατάει καλά και έχει τέλειο υδραυλικό τιμόνι!!!. Δεν αναφέρομαι στο 307 και COROLLA γιατί στον συγκεκριμένο τομέα δεν έχουν να πουν κάτι.
-
Τελικά στο τεστ έμεινα έκπληκτος όταν τα αποτελέσματα στην πίστα των Μεγάρων για τα μικρομεσαία αυτοκίνητα ήταν κάθε άλλο παρά αναμενόμενο. Το συμπέρασμα:
Ένα αυτοκίνητο με συντηρητική τεχνολογία ανάρτησης (MEGANE) έκανε ταχύτερο χρόνο στον γύρο πίστας από έναν νέο αντίπαλο (MAZDA 3) με ανάρτηση πίσω πολλαπλών συνδέσμων (νέο FOCUS), πλαίσιο από το νέο FOCUS και με αρκετά σφικτό στήσιμο.
Επίσης το MEGANE ήταν ανώτερο στην απορρόφηση των ανωμαλιών από το δρόμο και την μεταφορά τους στο εσωτερικό από το 3 (σφικτή ανάρτηση γαρ)Το θέμα παίρνει μεγαλύτερες διαστάσεις γιατί σε μια πίστα τα αυτοκίνητα με χαρακτηριστικά για ψευτοσπορ οδήγηση (π.χ. 3) θα περίμενα αποτελεσματικότητα και όχι μόνο αίσθηση ότι κρατάει καλά και έχει τέλειο υδραυλικό τιμόνι!!!. Δεν αναφέρομαι στο 307 και COROLLA γιατί στον συγκεκριμένο τομέα δεν έχουν να πουν κάτι.
-
Τελικά στο τεστ έμεινα έκπληκτος όταν τα αποτελέσματα στην πίστα των Μεγάρων για τα μικρομεσαία αυτοκίνητα ήταν κάθε άλλο παρά αναμενόμενο. Το συμπέρασμα:
Ένα αυτοκίνητο με συντηρητική τεχνολογία ανάρτησης (MEGANE) έκανε ταχύτερο χρόνο στον γύρο πίστας από έναν νέο αντίπαλο (MAZDA 3) με ανάρτηση πίσω πολλαπλών συνδέσμων (νέο FOCUS), πλαίσιο από το νέο FOCUS και με αρκετά σφικτό στήσιμο.
Επίσης το MEGANE ήταν ανώτερο στην απορρόφηση των ανωμαλιών από το δρόμο και την μεταφορά τους στο εσωτερικό από το 3 (σφικτή ανάρτηση γαρ)Το θέμα παίρνει μεγαλύτερες διαστάσεις γιατί σε μια πίστα τα αυτοκίνητα με χαρακτηριστικά για ψευτοσπορ οδήγηση (π.χ. 3) θα περίμενα αποτελεσματικότητα και όχι μόνο αίσθηση ότι κρατάει καλά και έχει τέλειο υδραυλικό τιμόνι!!!. Δεν αναφέρομαι στο 307 και COROLLA γιατί στον συγκεκριμένο τομέα δεν έχουν να πουν κάτι.
-
Μη ξεχνάς ότι οι γάλλοι το έχουν καταφέρει αυτό κατ επανάληψη. Δεν παίζει συχνά σημασία η λύση που επιλέγεις για την ανάρτηση αλλά ο τρόπος που την εφαρμόζεις και οι ρυθμίσεις που της δίνεις. Δεν έχω επαφή με τα αυτοκίνητα που συγκρίθηκαν αλλά για να το λένε οι δοκιμαστές κάτι θα ξέρουν παραπάνω.
-
Mporis na mas grapsis pia itan i teliki katataksi se afto to test? Kai pia einai ta pleonektimata kai meionektimata tou megan kai tou mazda se afto to test. Giati me endiaferoun afta ta 2 amaksia
-
Μη ξεχνάμε ότι η Renault είναι και sponsor στα Safetrack των 4-τροχών....
-
Στο δικό μου μικρό μυαλό είναι απίστευτο πως το Μεγκαν έκανε ταχύτερο χρόνο από το Μάζντα 3!!
Τελικά οι Γάλλοι έχουν ακόμη το μαγικό ραβδάκι, ή έγινε κάποιο λάθος;;;;;[/b]
-
Φυσικά, υπάρχουν πολλοί παράγοντες πέρα από την αίσθηση της ανάρτησης.
Δηλαδή:
- Γεωμετρία στην έκταση και συμπίεση
- Αναλογία κιλών/ίππο
- ΦΡΕΕΝΑΑΑ
Μήπως το Μεγκαν έχει καλύτερη συμπεριφορά στα 1 και, ειδικά στο 3??
Πάντως πρώτη φορά έχω εκπλαγεί τόσο πολύ από το αποτέλεσμα τέτοιας δοκιμής
-
Ο χρήστης gmars έγραψε:
Μη ξεχνάμε ότι η Renault είναι και sponsor στα Safetrack των 4-τροχών....Α ετσι ε;
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Μη ξεχνάμε ότι η Renault είναι και sponsor στα Safetrack των 4-τροχών....
Α ετσι ε;
Δεν νομιζω οι 4Τ να εβγαζαν ψευδη και αλλοιωμενα αποτελεσματα....
Ουτως η αλλως οι Γαλλοι φημιζονται για το στριψιμο τους(εχουν ακομα το μαγικο ραβδι οπως ειπε καποιο παιδι παραπανω..) -
Ο χρήστης tupac έγραψε:
Mporis na mas grapsis pia itan i teliki katataksi se afto to test? Kai pia einai ta pleonektimata kai meionektimata tou megan kai tou mazda se afto to test. Giati me endiaferoun afta ta 2 amaksia -
Θα ήθελα να θέσω τα παρακάτω ερωτήματα:
- Πόση σημασία έχει αν ένα αυτοκίνητο κάνει πιο γρήγορα το γύρο μιας συγκεκριμένης πίστας από κάποιο άλλο; Δείτε και ανάλογο παλιότερο θέμα (που βαριέμαι να ψάνω τώρα )
- Πόση ήταν η διαφορά στο γύρο;
- Ποιός κέρδισε στο σλάλομ;
- Τι συμπέρασμα βγήκε από το διάγραμμα ταχύτητας;
Αν και ξέρω τις απαντήσεις (ή έτσι νομίζω) θα ήθελα να ακούσω κάποιες ακόμα γνώμες.
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Θα ήθελα να θέσω τα παρακάτω ερωτήματα:- Πόση σημασία έχει αν ένα αυτοκίνητο κάνει πιο γρήγορα το γύρο μιας συγκεκριμένης πίστας από κάποιο άλλο; Δείτε και ανάλογο παλιότερο θέμα (που βαριέμαι να ψάνω τώρα )
- Πόση ήταν η διαφορά στο γύρο;
- Ποιός κέρδισε στο σλάλομ;
- Τι συμπέρασμα βγήκε από το διάγραμμα ταχύτητας;
Αν και ξέρω τις απαντήσεις (ή έτσι νομίζω) θα ήθελα να ακούσω κάποιες ακόμα γνώμες.
i second that , αλλά είπα να μη μιλήσω, γιατί θα με λέγατε προκατειλημμένο (που φυσικά είμαι, όπως και όλοι μας!)
ειδικά αυτή η εμμονή με την πίστα, μου βγάζει κάτι το κλινικό. ειδικά όταν μιλάμε για αυτοκίνητα που δεν είναι φτιαγμένα για την πίστα. ακόμα και στο τεστ του 206rc, από παλιότερο τεύχος, ομολογώ πως απογοητεύτηκα κάπως από τον τρόπο που έγινε η δοκιμή, περίμενα περισσότερες real life εντυπώσεις και όχι μόνο τα πλευρικά g που δίνει στην Κ4 (λέμε τώρα). με όλο το σεβασμό προς τους 4Τ και τον συγγραφέα της συγκεκριμένης δοκιμής και τη συνολική προσφορά του.
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
i second that , αλλά είπα να μη μιλήσω, γιατί θα με λέγατε προκατειλημμένο (που φυσικά είμαι, όπως και όλοι μας!)
ειδικά αυτή η εμμονή με την πίστα, μου βγάζει κάτι το κλινικό. ειδικά όταν μιλάμε για αυτοκίνητα που δεν είναι φτιαγμένα για την πίστα. ακόμα και στο τεστ του 206rc, από παλιότερο τεύχος, ομολογώ πως απογοητεύτηκα κάπως από τον τρόπο που έγινε η δοκιμή, περίμενα περισσότερες real life εντυπώσεις και όχι μόνο τα πλευρικά g που δίνει στην Κ4 (λέμε τώρα). με όλο το σεβασμό προς τους 4Τ και τον συγγραφέα της συγκεκριμένης δοκιμής και τη συνολική προσφορά του.
Είχα πει και στο προηγούμενο θέμα, η πίστα δίνει κάποια ενδεικτικά αποτελέσματα και δεν υπάρχει λογικός άνθρωπος που να μπορεί να πει διαφορετικά. Ακόμα και πίστες δοκιμών, ειδικά φτιαγμένες από εταιρείες για να δοκιμάζουν μοντέλα, μόνο μια αίσθηση μπορούν να δώσουν για τις δυνατότητες/χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου.
Βέβαια κάποιες μεγάλες πίστες, όπως το Ring, είναι προτιμότερες από πίστες Μίκυ-Μάους. Μόνο και μόνο λόγω ποικιλίας στροφών, κλπ.
-
Ο χρήστης gmars έγραψε:
Μη ξεχνάμε ότι η Renault είναι και sponsor στα Safetrack των 4-τροχών....Aυτή ειναι η ουσία...
-
Ο χρήστης prometheas έγραψε:
Μη ξεχνάμε ότι η Renault είναι και sponsor στα Safetrack των 4-τροχών....
Aυτή ειναι η ουσία...
Παιδιά μην βιάζεστε να προβείτε σε συμπεράσματα.
Καταρχήν το Megane έχει πολύ καλό κινητήρα και φίλος μου που το οδήγησε (δεν είναι τυχαίο το συγκεκριμένο άτομο) μου είπε ότι έχει πάρα πολύ καλό 'κράτημα'.Υ.Γ. Το Mazda 3 δεν έχει ημιάκαμπτο πίσω??
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Υ.Γ. Το Mazda 3 δεν έχει ημιάκαμπτο πίσω??'Οχι, έχει πολλαπλών συνδέσμων.
Όσο αφορά το ενδεικτικό ή μη της πίστας ένα μόνο θα πω. Μπορεί να μην εξομοιώνει απολύτως την καθημερινή χρήση ή έστω τους συνήθεις ελληνικούς δρόμους, αλλά όπως λέει και ο Βασίλης είναι απλά μια ένδειξη. Μην ξεχνατε ότι στο κάθε άρθρο, το μποξάκι που καταλαμβάνει η πίστα είναι περιορισμένης έκτασης και αυτό όχι χωρίς λόγο. Τα περί χορηγιών κλπ. τα θεωρώ τουλάχιστον αστεία. Οι τροχοί δεν είναι μια εταιρειούλα που έρπεται στην προσπάθεια για την διασφάλιση της ζωτικής σημασίας χορηγίας και εν πάση περιπτώσει δεν στέκει λογικα να γράφεις αρβάλες στο άρθρο ενός περιοδικού που στηρίζει εδώ και 34 χρόνια την ραχοκοκαλιά των Τ.Ε. για να διασώσεις (αν ποτέ το είχε ανάγκη) μια νέα 9σχετικά) και μικρότερη (σε απόλυτα νούμερα) εταιρεία του ιδίου ομίλου. -
Ο χρήστης NormalEna έγραψε:
Τα περί χορηγιών κλπ. τα θεωρώ τουλάχιστον αστεία. Οι τροχοί δεν είναι μια εταιρειούλα που έρπεται στην προσπάθεια για την διασφάλιση της ζωτικής σημασίας χορηγίας και εν πάση περιπτώσει δεν στέκει λογικα να γράφεις αρβάλες στο άρθρο ενός περιοδικού που στηρίζει εδώ και 34 χρόνια την ραχοκοκαλιά των Τ.Ε. για να διασώσεις (αν ποτέ το είχε ανάγκη) μια νέα 9σχετικά) και μικρότερη (σε απόλυτα νούμερα) εταιρεία του ιδίου ομίλου.Και για να μην πούμε ότι -τελικά- το άρθρο αποφαίνεται υπέρ του Mazda! Κάτι που διέφυγε από πολλούς.
-
πολυ θα δυσκολευτουν οι νεοι απο γερμανια και ιαπωνια να τα βγαλουν περα απεναντι στο μεγκαν overall...
-
Τό Μεγκάν,τό οδήγησα καί εγώ στήν πίστα τών Σερρών,καί ναί,στρίβει!!!
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΤΩΝ 4Τ ΣΤΑ MΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ 1.6