Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΤΩΝ 4Τ ΣΤΑ MΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ 1.6
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΤΩΝ 4Τ ΣΤΑ MΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ 1.6
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    15
    27
    34
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nick last edited by

      Τελικά στο τεστ έμεινα έκπληκτος όταν τα αποτελέσματα στην πίστα των Μεγάρων για τα μικρομεσαία αυτοκίνητα ήταν κάθε άλλο παρά αναμενόμενο. Το συμπέρασμα:

      Ένα αυτοκίνητο με συντηρητική τεχνολογία ανάρτησης (MEGANE) έκανε ταχύτερο χρόνο στον γύρο πίστας από έναν νέο αντίπαλο (MAZDA 3) με ανάρτηση πίσω πολλαπλών συνδέσμων (νέο FOCUS), πλαίσιο από το νέο FOCUS και με αρκετά σφικτό στήσιμο.
      Επίσης το MEGANE ήταν ανώτερο στην απορρόφηση των ανωμαλιών από το δρόμο και την μεταφορά τους στο εσωτερικό από το 3 (σφικτή ανάρτηση γαρ)

      Το θέμα παίρνει μεγαλύτερες διαστάσεις γιατί σε μια πίστα τα αυτοκίνητα με χαρακτηριστικά για ψευτοσπορ οδήγηση (π.χ. 3) θα περίμενα αποτελεσματικότητα και όχι μόνο αίσθηση ότι κρατάει καλά και έχει τέλειο υδραυλικό τιμόνι!!!. Δεν αναφέρομαι στο 307 και COROLLA γιατί στον συγκεκριμένο τομέα δεν έχουν να πουν κάτι.

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • N
        nick last edited by

        Τελικά στο τεστ έμεινα έκπληκτος όταν τα αποτελέσματα στην πίστα των Μεγάρων για τα μικρομεσαία αυτοκίνητα ήταν κάθε άλλο παρά αναμενόμενο. Το συμπέρασμα:

        Ένα αυτοκίνητο με συντηρητική τεχνολογία ανάρτησης (MEGANE) έκανε ταχύτερο χρόνο στον γύρο πίστας από έναν νέο αντίπαλο (MAZDA 3) με ανάρτηση πίσω πολλαπλών συνδέσμων (νέο FOCUS), πλαίσιο από το νέο FOCUS και με αρκετά σφικτό στήσιμο.
        Επίσης το MEGANE ήταν ανώτερο στην απορρόφηση των ανωμαλιών από το δρόμο και την μεταφορά τους στο εσωτερικό από το 3 (σφικτή ανάρτηση γαρ)

        Το θέμα παίρνει μεγαλύτερες διαστάσεις γιατί σε μια πίστα τα αυτοκίνητα με χαρακτηριστικά για ψευτοσπορ οδήγηση (π.χ. 3) θα περίμενα αποτελεσματικότητα και όχι μόνο αίσθηση ότι κρατάει καλά και έχει τέλειο υδραυλικό τιμόνι!!!. Δεν αναφέρομαι στο 307 και COROLLA γιατί στον συγκεκριμένο τομέα δεν έχουν να πουν κάτι.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nick last edited by

          Τελικά στο τεστ έμεινα έκπληκτος όταν τα αποτελέσματα στην πίστα των Μεγάρων για τα μικρομεσαία αυτοκίνητα ήταν κάθε άλλο παρά αναμενόμενο. Το συμπέρασμα:

          Ένα αυτοκίνητο με συντηρητική τεχνολογία ανάρτησης (MEGANE) έκανε ταχύτερο χρόνο στον γύρο πίστας από έναν νέο αντίπαλο (MAZDA 3) με ανάρτηση πίσω πολλαπλών συνδέσμων (νέο FOCUS), πλαίσιο από το νέο FOCUS και με αρκετά σφικτό στήσιμο.
          Επίσης το MEGANE ήταν ανώτερο στην απορρόφηση των ανωμαλιών από το δρόμο και την μεταφορά τους στο εσωτερικό από το 3 (σφικτή ανάρτηση γαρ)

          Το θέμα παίρνει μεγαλύτερες διαστάσεις γιατί σε μια πίστα τα αυτοκίνητα με χαρακτηριστικά για ψευτοσπορ οδήγηση (π.χ. 3) θα περίμενα αποτελεσματικότητα και όχι μόνο αίσθηση ότι κρατάει καλά και έχει τέλειο υδραυλικό τιμόνι!!!. Δεν αναφέρομαι στο 307 και COROLLA γιατί στον συγκεκριμένο τομέα δεν έχουν να πουν κάτι.

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • E
            emmanoyhl last edited by

            Μη ξεχνάς ότι οι γάλλοι το έχουν καταφέρει αυτό κατ επανάληψη. Δεν παίζει συχνά σημασία η λύση που επιλέγεις για την ανάρτηση αλλά ο τρόπος που την εφαρμόζεις και οι ρυθμίσεις που της δίνεις. Δεν έχω επαφή με τα αυτοκίνητα που συγκρίθηκαν αλλά για να το λένε οι δοκιμαστές κάτι θα ξέρουν παραπάνω.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              tupac last edited by

              Mporis na mas grapsis pia itan i teliki katataksi se afto to test? Kai pia einai ta pleonektimata kai meionektimata tou megan kai tou mazda se afto to test. Giati me endiaferoun afta ta 2 amaksia

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • G
                gmars last edited by

                Μη ξεχνάμε ότι η Renault είναι και sponsor στα Safetrack των 4-τροχών....

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • K
                  kpsig moderator last edited by

                  Στο δικό μου μικρό μυαλό είναι απίστευτο πως το Μεγκαν έκανε ταχύτερο χρόνο από το Μάζντα 3!!

                  Τελικά οι Γάλλοι έχουν ακόμη το μαγικό ραβδάκι, ή έγινε κάποιο λάθος;;;;;[/b]

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kpsig moderator last edited by

                    Φυσικά, υπάρχουν πολλοί παράγοντες πέρα από την αίσθηση της ανάρτησης.

                    Δηλαδή:

                    1. Γεωμετρία στην έκταση και συμπίεση
                    2. Αναλογία κιλών/ίππο
                    3. ΦΡΕΕΝΑΑΑ
                      Μήπως το Μεγκαν έχει καλύτερη συμπεριφορά στα 1 και, ειδικά στο 3??

                    Πάντως πρώτη φορά έχω εκπλαγεί τόσο πολύ από το αποτέλεσμα τέτοιας δοκιμής

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • G
                      go_for_pole last edited by

                      Ο χρήστης gmars έγραψε:
                      Μη ξεχνάμε ότι η Renault είναι και sponsor στα Safetrack των 4-τροχών....

                      Α ετσι ε;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • B
                        bagus last edited by

                        Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:

                        Μη ξεχνάμε ότι η Renault είναι και sponsor στα Safetrack των 4-τροχών....

                        Α ετσι ε;

                        Δεν νομιζω οι 4Τ να εβγαζαν ψευδη και αλλοιωμενα αποτελεσματα....
                        Ουτως η αλλως οι Γαλλοι φημιζονται για το στριψιμο τους(εχουν ακομα το μαγικο ραβδι οπως ειπε καποιο παιδι παραπανω..)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • T
                          tupac last edited by

                          Ο χρήστης tupac έγραψε:
                          Mporis na mas grapsis pia itan i teliki katataksi se afto to test? Kai pia einai ta pleonektimata kai meionektimata tou megan kai tou mazda se afto to test. Giati me endiaferoun afta ta 2 amaksia

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • V
                            vasilios last edited by

                            Θα ήθελα να θέσω τα παρακάτω ερωτήματα:

                            1. Πόση σημασία έχει αν ένα αυτοκίνητο κάνει πιο γρήγορα το γύρο μιας συγκεκριμένης πίστας από κάποιο άλλο; Δείτε και ανάλογο παλιότερο θέμα (που βαριέμαι να ψάνω τώρα )
                            2. Πόση ήταν η διαφορά στο γύρο;
                            3. Ποιός κέρδισε στο σλάλομ;
                            4. Τι συμπέρασμα βγήκε από το διάγραμμα ταχύτητας;

                            Αν και ξέρω τις απαντήσεις (ή έτσι νομίζω) θα ήθελα να ακούσω κάποιες ακόμα γνώμες.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • T
                              tazz last edited by

                              Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
                              Θα ήθελα να θέσω τα παρακάτω ερωτήματα:

                              1. Πόση σημασία έχει αν ένα αυτοκίνητο κάνει πιο γρήγορα το γύρο μιας συγκεκριμένης πίστας από κάποιο άλλο; Δείτε και ανάλογο παλιότερο θέμα (που βαριέμαι να ψάνω τώρα )
                              2. Πόση ήταν η διαφορά στο γύρο;
                              3. Ποιός κέρδισε στο σλάλομ;
                              4. Τι συμπέρασμα βγήκε από το διάγραμμα ταχύτητας;

                              Αν και ξέρω τις απαντήσεις (ή έτσι νομίζω) θα ήθελα να ακούσω κάποιες ακόμα γνώμες.

                              i second that , αλλά είπα να μη μιλήσω, γιατί θα με λέγατε προκατειλημμένο (που φυσικά είμαι, όπως και όλοι μας!)

                              ειδικά αυτή η εμμονή με την πίστα, μου βγάζει κάτι το κλινικό. ειδικά όταν μιλάμε για αυτοκίνητα που δεν είναι φτιαγμένα για την πίστα. ακόμα και στο τεστ του 206rc, από παλιότερο τεύχος, ομολογώ πως απογοητεύτηκα κάπως από τον τρόπο που έγινε η δοκιμή, περίμενα περισσότερες real life εντυπώσεις και όχι μόνο τα πλευρικά g που δίνει στην Κ4 (λέμε τώρα). με όλο το σεβασμό προς τους 4Τ και τον συγγραφέα της συγκεκριμένης δοκιμής και τη συνολική προσφορά του.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • V
                                vasilios last edited by

                                Ο χρήστης tazz έγραψε:

                                i second that , αλλά είπα να μη μιλήσω, γιατί θα με λέγατε προκατειλημμένο (που φυσικά είμαι, όπως και όλοι μας!)

                                ειδικά αυτή η εμμονή με την πίστα, μου βγάζει κάτι το κλινικό. ειδικά όταν μιλάμε για αυτοκίνητα που δεν είναι φτιαγμένα για την πίστα. ακόμα και στο τεστ του 206rc, από παλιότερο τεύχος, ομολογώ πως απογοητεύτηκα κάπως από τον τρόπο που έγινε η δοκιμή, περίμενα περισσότερες real life εντυπώσεις και όχι μόνο τα πλευρικά g που δίνει στην Κ4 (λέμε τώρα). με όλο το σεβασμό προς τους 4Τ και τον συγγραφέα της συγκεκριμένης δοκιμής και τη συνολική προσφορά του.

                                Είχα πει και στο προηγούμενο θέμα, η πίστα δίνει κάποια ενδεικτικά αποτελέσματα και δεν υπάρχει λογικός άνθρωπος που να μπορεί να πει διαφορετικά. Ακόμα και πίστες δοκιμών, ειδικά φτιαγμένες από εταιρείες για να δοκιμάζουν μοντέλα, μόνο μια αίσθηση μπορούν να δώσουν για τις δυνατότητες/χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου.

                                Βέβαια κάποιες μεγάλες πίστες, όπως το Ring, είναι προτιμότερες από πίστες Μίκυ-Μάους. Μόνο και μόνο λόγω ποικιλίας στροφών, κλπ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • P
                                  prometheas last edited by

                                  Ο χρήστης gmars έγραψε:
                                  Μη ξεχνάμε ότι η Renault είναι και sponsor στα Safetrack των 4-τροχών....

                                  Aυτή ειναι η ουσία...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • M
                                    meco last edited by

                                    Ο χρήστης prometheas έγραψε:

                                    Μη ξεχνάμε ότι η Renault είναι και sponsor στα Safetrack των 4-τροχών....

                                    Aυτή ειναι η ουσία...

                                    Παιδιά μην βιάζεστε να προβείτε σε συμπεράσματα.
                                    Καταρχήν το Megane έχει πολύ καλό κινητήρα και φίλος μου που το οδήγησε (δεν είναι τυχαίο το συγκεκριμένο άτομο) μου είπε ότι έχει πάρα πολύ καλό 'κράτημα'.

                                    Υ.Γ. Το Mazda 3 δεν έχει ημιάκαμπτο πίσω??

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • T
                                      techadmin admin last edited by

                                      Ο χρήστης meco έγραψε:
                                      Υ.Γ. Το Mazda 3 δεν έχει ημιάκαμπτο πίσω??

                                      'Οχι, έχει πολλαπλών συνδέσμων.
                                      Όσο αφορά το ενδεικτικό ή μη της πίστας ένα μόνο θα πω. Μπορεί να μην εξομοιώνει απολύτως την καθημερινή χρήση ή έστω τους συνήθεις ελληνικούς δρόμους, αλλά όπως λέει και ο Βασίλης είναι απλά μια ένδειξη. Μην ξεχνατε ότι στο κάθε άρθρο, το μποξάκι που καταλαμβάνει η πίστα είναι περιορισμένης έκτασης και αυτό όχι χωρίς λόγο. Τα περί χορηγιών κλπ. τα θεωρώ τουλάχιστον αστεία. Οι τροχοί δεν είναι μια εταιρειούλα που έρπεται στην προσπάθεια για την διασφάλιση της ζωτικής σημασίας χορηγίας και εν πάση περιπτώσει δεν στέκει λογικα να γράφεις αρβάλες στο άρθρο ενός περιοδικού που στηρίζει εδώ και 34 χρόνια την ραχοκοκαλιά των Τ.Ε. για να διασώσεις (αν ποτέ το είχε ανάγκη) μια νέα 9σχετικά) και μικρότερη (σε απόλυτα νούμερα) εταιρεία του ιδίου ομίλου.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • V
                                        vasilios last edited by

                                        Ο χρήστης NormalEna έγραψε:
                                        Τα περί χορηγιών κλπ. τα θεωρώ τουλάχιστον αστεία. Οι τροχοί δεν είναι μια εταιρειούλα που έρπεται στην προσπάθεια για την διασφάλιση της ζωτικής σημασίας χορηγίας και εν πάση περιπτώσει δεν στέκει λογικα να γράφεις αρβάλες στο άρθρο ενός περιοδικού που στηρίζει εδώ και 34 χρόνια την ραχοκοκαλιά των Τ.Ε. για να διασώσεις (αν ποτέ το είχε ανάγκη) μια νέα 9σχετικά) και μικρότερη (σε απόλυτα νούμερα) εταιρεία του ιδίου ομίλου.

                                        Και για να μην πούμε ότι -τελικά- το άρθρο αποφαίνεται υπέρ του Mazda! Κάτι που διέφυγε από πολλούς.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • A
                                          adis4gr last edited by

                                          πολυ θα δυσκολευτουν οι νεοι απο γερμανια και ιαπωνια να τα βγαλουν περα απεναντι στο μεγκαν overall...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • H
                                            hunter last edited by

                                            Τό Μεγκάν,τό οδήγησα καί εγώ στήν πίστα τών Σερρών,καί ναί,στρίβει!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr