-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Είναι από τα ελάχιστα πράγματα που δεν είχα βάλει γιατί ήταν μόνο το μπροστινό τζάμι και είχε αναγκαστικά πράσινη ρίγα.Τώρα που είναι γύρω γύρω και η ρίγα είναι γκρι, νομίζω ότι αξίζει τον κόπο, ειδικά για την Ελλάδα.
στο διαφημιστικό λέει ... παρμπρίζ climate comfort ... μήπως είναι μόνο για το μπροστά ??
και έχει και ένα αλλο extra, θερμομονωτικά κρύσταλλα, μάλλον μόνο για πίσω ...μαύρα ??
-
Πραγματικά δεν γνωρίζω. Θα το τσεκάρω πάντως. Επίσης, υπάρχει περίπτωση το θερμομονωτικό να πάρει τον π@ύλ@ μαζί με το κουρτινάκι γιατί έχουμε ξεφύγει τελείως στην τιμή.
-
οπως και να 'χει αξιζει το θερμομωνοτικο.. ειτε ειναι μονο το μπροστα, ειτε ειναι γυρω γυρω.. αργοτερα να θελησεις να βαλεις οποιαδηποτε μεμβρανη εκ των υστερων τοσο θα σου κοστισει και δεν θα εχεις μπροστα..
γνωμη μου.. κουρτινακι / συναγερμος - τον πουλο και γρηγορα...
τα λεφτα της ηλιοροφης, μπορεις να τα 'γλυτωσεις' αν πας σε cabrio -
Τέτοιο αυτοκίνητο χωρίς συναγερμό;
Μου φαίνεται αδιανόητο. -
+1 για το κουρτινάκι .... όταν πάρεις με το καλό Merc Sclass να το βάλεις !!!!!!!
-
Ρε συ Χρήστο, 50 χιλιάρικα για 320? Πολλά δεν είναι? Καλό το overpricing αλλά είναι σαν να παίρνεις ένα laptop που έχει τιμή air, μέγεθος macbook pro και να τρέχει windows (98 κιόλας).. Αξίζει να δώσεις τόσα λεφτά?
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Τέτοιο αυτοκίνητο χωρίς συναγερμό;
Μου φαίνεται αδιανόητο.Βάλε μετά έναν aftermarket καλύτερης ποιότητας.
- για το κουρτινάκι ειδικά απο την στιγμή που αγοράζεις το αμάξι με θερμονωτικό κρύσταλλο.
-
ο συναγερμος δεν ειναι τιποτε περισσοτερο απο ενα ... λαμπακι που κανει μπλινκ!
απο εκει και περα, αν σε βοηθαει να κοιμασαι καλυτερα τη νυχτα, οκ..
σε αυτα τα αυτοκινητα δεν μενεις στον συναγερμο.. ασφαλιση ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ! και χωρις λαμπακια και παπαριες... -
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
στο διαφημιστικό λέει ... παρμπρίζ climate comfort ... μήπως είναι μόνο για το μπροστά ??
και έχει και ένα αλλο extra, θερμομονωτικά κρύσταλλα, μάλλον μόνο για πίσω ...μαύρα ??
1.Το climate comfort (κωδ. 358) αφορά μόνον το παρμπρίζ, το οποίο έτσι έρχεται στον ίδιο χρωματικό τόνο με τα υπόλοιπα παράθυρα. Πολύ χρήσιμο για θερμά κλίματα. Όμως, εμποδίζει τη χρήση ανιχνευτών ραντάρ, αυτόματων κλειδιών γκαραζόπορτας και πομπών αυτόματης πληρωμής διοδίων. Έχει μόνον μία 'τρύπα' μπροστά στον κεντρικό καθρέπτη, προς τούτο.
2.Τα σκούρα μονωτικά κρύσταλλα (individual sun-glazing) είναι αρκετά σκούρα και αφορούν μόνον το πίσω παρμπρίζ και τα 2 πίσω πλαϊνά - ΟΧΙ τα πλαϊνά οδηγού/συνοδηγού. Έτσι δημιουργείται και χρωματική παραφωνία βλέποντας το αμάξι προφίλ, εκτός αν βρεις μετά μεμβράνες ακριβώς ίδιας απόχρωσης για τα παράθυρα οδηγού/συνοδηγού.
ΥΓ: Τόσα λεφτά για τόσο λίγα Nm ροπής σε βάρος 1500 κιλών, προσωπικώς δεν θα έδινα.
-
χωρις παρεξηγηση αλλα, 50Κ για 320 και με τη σκεψη στην οικονομια βενζινης δε το βρισκω και πολυ λογικο. Στα δικα μου ματια παντα.
καλυτερα να παρω κατι αλλο με 40Κ και να με αφηνει αδιαφορο το ποσο καιει.
ειναι καλο αυτοκινητο βεβαια, και θα το χαρεις, απλα νομιζω οτι τα λεφτα που ζηταει η BMW ειναι πολλα.
-
Πράγματι παιδιά....50Κ για 320 είναι παααααααααρα πολλά χρήματα.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
χωρις παρεξηγηση αλλα, 50Κ για 320 και με τη σκεψη στην οικονομια βενζινης δε το βρισκω και πολυ λογικο. Στα δικα μου ματια παντα.καλυτερα να παρω κατι αλλο με 40Κ και να με αφηνει αδιαφορο το ποσο καιει.
ειναι καλο αυτοκινητο βεβαια, και θα το χαρεις, απλα νομιζω οτι τα λεφτα που ζηταει η BMW ειναι πολλα.
+1
Για να είμαι ειλικρινής ,και εγώ το νομίζω...
Οι BMW δυστυχώς είναι τιμιότερες όσον αφορά το κόστος κτήσης,όσο ανεβαίνουν τα κυβικά τους...Επιστρέφοντας στο αρχικό σου ερώτημα,εγώ θα προτιμούσα να τα δώσω σε 325 'φτωχή'....
Μέχρι να φτάσεις στα 50 χιλ της κουπέ,κάτι θα έχεις προλάβει να βάλεις από εξοπλισμό ,ενώ θα έχεις σαν βάση ένα δυνατότερο κινητήρα,εξακύλινδρο ,με ροπή και αξιοπιστία καλύτερη κατά τα φαινόμενα.Τώρα αν θα σου λείψουν ζάντες και δέρματα....αυτά μπαίνουν και αργότερα
-
Mε 50 χιλιάρικα παίρνεις και 135i Xρήστο.
Από τις υπόλοιπες, ασυζητητί 325i.
-
Ναι ειναι πολλα τα λεφτα.
Αλλα οδηγηστε μια 320 ..
Ζηστε μαζι της για λιγο καιρο ...
Και μετα πειτε παλι οτι δεν εχει ροπη και δυναμη.
εχει ακριβως οση δυναμη χρειαζεται για τον χαρακτηρα του αυτοκινητου.Αν παρει γυμνη 325 θα πουν αλλοι (οπως κι εγω) μα καλα 50.000 και δεν
πηρες ουτε δερμα ? Ουτε ενα κατι ρε αδερφε..
Και εγω 325 θα ηθελα αλλα ετσι οπως την ηθελα εφτανε 65.000.Και μετα πηγαινα για 335 αλλα και αυτη ετσι οπως την ηθελα θα πηγαινε οσο.. και δεν μπηκα στο τρυπακι.
Αποφασισα και πηρ. Και ειμαι ευχαριστημενος με την επιλογη μου και δεν μετανιωνω καθολου.Κατι αλλο. Μεχρι τωρα δεν εχω πετυχει ουτε μια E92 Κουπε να παταει γκαζι.Ουτε μια
Οσες βλεπω πηγαινουν χαλαρα...Και βλεπω πολλες.Και αν παραγγειλεις το αμαξι και θες να αλλαξεις τις ζαντες για παραδειγμα ρωτα ποσο κανουν οι ζαντες που παραγγελνονται σαν αξεσουαρ.
Υπολογισε τα διπλα και εισαι μεσα. Οτι παρεις το παιρνεις απο το εργοστασιο σε αυτες τις τιμες, διαφορετικα την τιμη την οριζουν οι δικοι μας οσο γουσταρουν -
Υπάρχει κάποιος άλλος που δεν του αρέσει η cabrio 3αρα ή είμαι ο μόνος?? (εννοώ με κλειστή την οροφή)
Όσο για την επιλογή θεωρώ πάρα πολλά τα λευτά αυτά για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο αλλά και χωρίς αξεσουαρ σε αυτά τα λευτά είναι άσχημο...
-
325 και απο μενα.καλυτερα φτωχος πλην τιμιος 6κυλινδρος παρα πλουσιος 4κυλινδρος...
-
Nα συσταθεί άμεσα η ΕΣΚΟΤ (Επιτροπή Σωτηρίας [απαλλαγής] του Κόσμου εκ των Τετρακύλινδρων)!
-
Ο χρήστης car_crazy έγραψε:
Υπάρχει κάποιος άλλος που δεν του αρέσει η cabrio 3αρα ή είμαι ο μόνος?? (εννοώ με κλειστή την οροφή)Όσο για την επιλογή θεωρώ πάρα πολλά τα λευτά αυτά για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο αλλά και χωρίς αξεσουαρ σε αυτά τα λευτά είναι άσχημο...
Εγώ την βρίσκω απαίσια!
Μήπως ένα Α5 είναι καλύτερο value for money?
-
Παιδιά το αυτοκίνητο βγαίνει 50Κ επειδή επάνω έχει της Παναγιάς τα μάτια από έξτρα! Τι περιμένατε? Μόνο το MPack κάνει 4.500...τα λέω καλά?
Τώρα εγώ στα 50Κ θα έπαιρνα την 135i που έχει όλα τα παραπάνω στον στάνταρ εξοπλισμό (ναι...και αεροδυναμικό πακέτο Μ), αλλά έχει σημασία αν κάποιος επιλέγει άνεση over επιδόσεις. Δεν έχουμε όλοι τις ίδιες απαιτήσεις παιδιά.
Για τον συναγερμό συμφωνώ. Δεν έχω βάλει στο δικό μου. Έχει immobilizer και αν θέλει κάποιος να στο πάρει...θα στο πάρει και με συναγερμό. Και να σπάσουν το αυτοκίνητο, το ραδιόφωνο δε μπορούν να το πάρουν, εκτός αν κάποιος έχει αφήσει το πορτοφόλι του σε εμφανή σημείο...άρα καλά να πάθει!
Πείτε μου εσείς πόσες φορές έχετε βγει έξω όταν βαράει συναγερμός...και όσπου να κατέβεις...ότι ζημιά είναι να κάνουν, θα τη κάνουν. Πήγαινε βάλε ένα φωτάκι LED να αναβοσβήνει με 10 ευρώ
Το auto start/stop είναι μια χαρά σύστημα. Μας φαίνεται λάθος επειδή είναι καινούριο. Το σύστημα είναι της Bosch και εξελιγμένο έτσι ώστε να δουλεύει σωστά χωρίς πρόβλημα. Μέχρι τώρα στα 7Κ κμ δεν έχω κανένα πρόβλημα. Μας φαίνεται περίεργο και ίσως προβληματικό, αλλά είμαι σίγουρος ότι οι μηχανικοί της BMW το ίδιο θα είχαν στο μυαλό τους...άρα προφανώς κάτι κάνει που δε ξέρουμε. Απλά σκεφτείτε ότι παίρνει αμέσως μπροστά χωρίς καθυστέρηση. Δε παίρνει δηλαδή μπροστά όπως όταν πατάς το Start/Stop engine.
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Υπάρχει κάποιος άλλος που δεν του αρέσει η cabrio 3αρα ή είμαι ο μόνος?? (εννοώ με κλειστή την οροφή)
Όσο για την επιλογή θεωρώ πάρα πολλά τα λευτά αυτά για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο αλλά και χωρίς αξεσουαρ σε αυτά τα λευτά είναι άσχημο...
Εγώ την βρίσκω απαίσια!
Μήπως ένα Α5 είναι καλύτερο value for money?
αυτο που σου χρεωνουν σαν εξτρα ακομα και τα λεντακια ημερας?
BMW FORUM