Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΑΡΑΔΟΞΟ! (πρόβλημα σε Mini Cooper)
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΑΡΑΔΟΞΟ! (πρόβλημα σε Mini Cooper)
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 8 / 9
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    61
    164
    1819
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      njo last edited by

      Επειδή όπως είπα μένει σε κατηφορικό δρόμο το είχε πάει απο την αρχή στη citroen για να το κοιτάξουν,αλλά εξακολουθεί να είναι έτσι.Δεν εκπλήσομαι καθώς και το c3 της ξαδέρφης μου απο την πρώτη μέρα που το πήρε δεν κούμπωνε καλά και πήγε την επόμενη να της το φτιάξουν, τώρα όμως είναι εντάξει.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tm last edited by

        τους εξωγηινους τους βρηκαν?
        ειχε χτυπησει κανεις?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          fluflitsa last edited by

          σε κατηφόρα δεν βάζουμε όπισθεν και σε ανηφόρα πρώτη?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            neos last edited by

            Ο χρήστης fluflitsa έγραψε:
            σε κατηφόρα δεν βάζουμε όπισθεν και σε ανηφόρα πρώτη?

            Ναι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              leonp last edited by

              Ο χρήστης fluflitsa έγραψε:
              σε κατηφόρα δεν βάζουμε όπισθεν και σε ανηφόρα πρώτη?

              Όχι, δεν θέλεις να γυρίσει ανάποδα ο κινητήρας που έχει ιμάντα χρονισμού. Την ίδια αντίσταση θα έχει ο κινητήρας.

              Πάντως σε μεγάλη κατηφόρα αν το αφήσεις μόνο με ταχύτητα μετά από ώρα μάλλον θα φύγει.

              Χειρόφρενο, ταχύτητα και τις ρόδες προς το έρεισμα.
              (κι αν είναι μεγάλη η κατηφόρα, βάλε καμιά πέτρα στη ρόδα)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • panos2171
                panos2171 last edited by

                Μια ερωτηση.Τι χρονολογιας ειναι το συγκεκριμενο mini???Εχει γινει καμια αλλαγη απο το μοντελο του 2002???

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  johnaudi last edited by

                  το φεβρουαριο του 2008 το παρελαβε καινουριο...το μινι εχει υποστει νομιζω ενα facelift αλλα το συγκεκριμενο εχει υποστει και δευτερο...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pathos last edited by

                    Για δες λίγο και αυτό. Ίδιας χρονολογίας με το δικό σου, σχεδόν πανομοιότυπο περιστατικό.

                    http://www.mini2.com/forum/wheels-tyres ... ilure.html

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      θα πρεπει να προσεχουμε που παρκαρουμε δλδ.Αν ειμαστε στην βαση μιας ανηφορας να κοιταμε αν εχει παρκαρει πιο ψηλα κανενα ΜΙΝΙ!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        silencer51 last edited by

                        Πάντα ταχύτητα μέσα παίδες, πραγματικά δεν το καταλαβαίνω το να παρκάρει κανείς μόνο με χειρόφρενο και νεκρα... 😕

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spiros last edited by

                          99,9% παρκαρω μονο με χειροφρενο.

                          μονο οταν ο δρομος εχει καποια αισθητη κλιση βαζω και ταχυτητα μεσα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cpp last edited by

                            Ρε φίλε για ψάξε στο internet .... υπάρχουν αρκετα περιστατικά με mini rolled down with e-brake engaged

                            για δες δυο

                            http://www.mini2.com/forum/faults-fixes ... lcall.html

                            http://northamericanmotoring.com/forums ... hp?t=73620

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • panos2171
                              panos2171 last edited by

                              Νομιζω πως ειναι υποχρεοτικο να βαζουμε και χειροφρενο και ταχυτητα.Και στο βιβλιο με τα σηματα αν θυμαμαι καλα λεει οτι πρεπει παντα να βαζουμε και ταχυτητα και χειροφρενο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • fanis75
                                fanis75 moderator last edited by

                                To νέο ΜΙΝΙ δεν είναι Facelift...είναι νέο μοντέλο (R56). Και πάντα χρειάζεται και ταχύτητα με το χειρόφρενο. Ευτυχώς εμένα είναι αυτόματο, και έτσι εκ των πραγμάτων βάζω ''Parking''...αλλιώς δεν βγάινει το κλειδί!

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  pathos last edited by

                                  Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
                                  Νομιζω πως ειναι υποχρεοτικο να βαζουμε και χειροφρενο και ταχυτητα.Και στο βιβλιο με τα σηματα αν θυμαμαι καλα λεει οτι πρεπει παντα να βαζουμε και ταχυτητα και χειροφρενο.

                                  Αν θυμάμαι καλά σου λέει μονο αν είναι κατηφόρα όπισθεν, ανηφόρα πρώτη.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nikos last edited by

                                    Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
                                    Νομιζω πως ειναι υποχρεοτικο να βαζουμε και χειροφρενο και ταχυτητα.Και στο βιβλιο με τα σηματα αν θυμαμαι καλα λεει οτι πρεπει παντα να βαζουμε και ταχυτητα και χειροφρενο.

                                    Να προσθέσω εδώ ότι για να μη κάνετε ζημιά στο σασμάν, καλό είναι να τραβάτε πρώτα χειρόφρενο, μετά να αφήνετε το πόδι από το φρένο (ώστε να τσουλήσει όσο πρέπει) και μετά να βάλετε ταχύτητα. Νομίζω ότι έτσι ασκεί λιγότερη πίεση στο σασμάν.

                                    Nikos @ YouTube

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • F
                                      fokill last edited by

                                      Φιλε μου την πατησα ετσι και εγω..... Μετα απο 30' λεπτα το αυτοκίνητο εφυγε και κολησε σε τοιχο.... 3 μηνων Alfa romeo giuletta ...
                                      ΔΕν ξερω αν έβγαλες ακρη πάντως απο την alfa romeo δεν αναγνωρίζουν τιποτα.
                                      Έχει συμβει και σε VW.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        sunset last edited by

                                        Χειρόφρενο, ταχύτητα, και οι ρόδες προς το πεζοδρόμιο, φαίνεται οι εταιρείες βρήκαν πεδίο δόξης λαμπρόν να κάνουν οικονομίες..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          red_monster last edited by

                                          Ο χρήστης fokill έγραψε:
                                          Φιλε μου την πατησα ετσι και εγω..... Μετα απο 30' λεπτα το αυτοκίνητο εφυγε και κολησε σε τοιχο.... 3 μηνων Alfa romeo giuletta ...
                                          ΔΕν ξερω αν έβγαλες ακρη πάντως απο την alfa romeo δεν αναγνωρίζουν τιποτα.
                                          Έχει συμβει και σε VW.

                                          ανέβασε φωτογραφία...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            cosneo last edited by

                                            Ο χρήστης fokill έγραψε:
                                            Φιλε μου την πατησα ετσι και εγω..... Μετα απο 30' λεπτα το αυτοκίνητο εφυγε και κολησε σε τοιχο.... 3 μηνων Alfa romeo giuletta ...
                                            ΔΕν ξερω αν έβγαλες ακρη πάντως απο την alfa romeo δεν αναγνωρίζουν τιποτα.
                                            Έχει συμβει και σε VW.

                                            Δεν δίνεις περισσότερες λεπτομέριες και εδώ
                                            Σίγουρα ενδιαφέρει αρκετούς και ίσως ακουστεί και κάτι χρήσιμο!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 8 / 9
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr