-
Επειδή όπως είπα μένει σε κατηφορικό δρόμο το είχε πάει απο την αρχή στη citroen για να το κοιτάξουν,αλλά εξακολουθεί να είναι έτσι.Δεν εκπλήσομαι καθώς και το c3 της ξαδέρφης μου απο την πρώτη μέρα που το πήρε δεν κούμπωνε καλά και πήγε την επόμενη να της το φτιάξουν, τώρα όμως είναι εντάξει.
-
τους εξωγηινους τους βρηκαν?
ειχε χτυπησει κανεις? -
σε κατηφόρα δεν βάζουμε όπισθεν και σε ανηφόρα πρώτη?
-
Ο χρήστης fluflitsa έγραψε:
σε κατηφόρα δεν βάζουμε όπισθεν και σε ανηφόρα πρώτη?Ναι.
-
Ο χρήστης fluflitsa έγραψε:
σε κατηφόρα δεν βάζουμε όπισθεν και σε ανηφόρα πρώτη?Όχι, δεν θέλεις να γυρίσει ανάποδα ο κινητήρας που έχει ιμάντα χρονισμού. Την ίδια αντίσταση θα έχει ο κινητήρας.
Πάντως σε μεγάλη κατηφόρα αν το αφήσεις μόνο με ταχύτητα μετά από ώρα μάλλον θα φύγει.
Χειρόφρενο, ταχύτητα και τις ρόδες προς το έρεισμα.
(κι αν είναι μεγάλη η κατηφόρα, βάλε καμιά πέτρα στη ρόδα) -
Μια ερωτηση.Τι χρονολογιας ειναι το συγκεκριμενο mini???Εχει γινει καμια αλλαγη απο το μοντελο του 2002???
-
το φεβρουαριο του 2008 το παρελαβε καινουριο...το μινι εχει υποστει νομιζω ενα facelift αλλα το συγκεκριμενο εχει υποστει και δευτερο...
-
Για δες λίγο και αυτό. Ίδιας χρονολογίας με το δικό σου, σχεδόν πανομοιότυπο περιστατικό.
http://www.mini2.com/forum/wheels-tyres ... ilure.html
-
θα πρεπει να προσεχουμε που παρκαρουμε δλδ.Αν ειμαστε στην βαση μιας ανηφορας να κοιταμε αν εχει παρκαρει πιο ψηλα κανενα ΜΙΝΙ!
-
Πάντα ταχύτητα μέσα παίδες, πραγματικά δεν το καταλαβαίνω το να παρκάρει κανείς μόνο με χειρόφρενο και νεκρα...
-
99,9% παρκαρω μονο με χειροφρενο.
μονο οταν ο δρομος εχει καποια αισθητη κλιση βαζω και ταχυτητα μεσα.
-
Ρε φίλε για ψάξε στο internet .... υπάρχουν αρκετα περιστατικά με mini rolled down with e-brake engaged
για δες δυο
http://www.mini2.com/forum/faults-fixes ... lcall.html
http://northamericanmotoring.com/forums ... hp?t=73620
-
Νομιζω πως ειναι υποχρεοτικο να βαζουμε και χειροφρενο και ταχυτητα.Και στο βιβλιο με τα σηματα αν θυμαμαι καλα λεει οτι πρεπει παντα να βαζουμε και ταχυτητα και χειροφρενο.
-
To νέο ΜΙΝΙ δεν είναι Facelift...είναι νέο μοντέλο (R56). Και πάντα χρειάζεται και ταχύτητα με το χειρόφρενο. Ευτυχώς εμένα είναι αυτόματο, και έτσι εκ των πραγμάτων βάζω ''Parking''...αλλιώς δεν βγάινει το κλειδί!
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Νομιζω πως ειναι υποχρεοτικο να βαζουμε και χειροφρενο και ταχυτητα.Και στο βιβλιο με τα σηματα αν θυμαμαι καλα λεει οτι πρεπει παντα να βαζουμε και ταχυτητα και χειροφρενο.Αν θυμάμαι καλά σου λέει μονο αν είναι κατηφόρα όπισθεν, ανηφόρα πρώτη.
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Νομιζω πως ειναι υποχρεοτικο να βαζουμε και χειροφρενο και ταχυτητα.Και στο βιβλιο με τα σηματα αν θυμαμαι καλα λεει οτι πρεπει παντα να βαζουμε και ταχυτητα και χειροφρενο.Να προσθέσω εδώ ότι για να μη κάνετε ζημιά στο σασμάν, καλό είναι να τραβάτε πρώτα χειρόφρενο, μετά να αφήνετε το πόδι από το φρένο (ώστε να τσουλήσει όσο πρέπει) και μετά να βάλετε ταχύτητα. Νομίζω ότι έτσι ασκεί λιγότερη πίεση στο σασμάν.
-
Φιλε μου την πατησα ετσι και εγω..... Μετα απο 30' λεπτα το αυτοκίνητο εφυγε και κολησε σε τοιχο.... 3 μηνων Alfa romeo giuletta ...
ΔΕν ξερω αν έβγαλες ακρη πάντως απο την alfa romeo δεν αναγνωρίζουν τιποτα.
Έχει συμβει και σε VW. -
Χειρόφρενο, ταχύτητα, και οι ρόδες προς το πεζοδρόμιο, φαίνεται οι εταιρείες βρήκαν πεδίο δόξης λαμπρόν να κάνουν οικονομίες..
-
Ο χρήστης fokill έγραψε:
Φιλε μου την πατησα ετσι και εγω..... Μετα απο 30' λεπτα το αυτοκίνητο εφυγε και κολησε σε τοιχο.... 3 μηνων Alfa romeo giuletta ...
ΔΕν ξερω αν έβγαλες ακρη πάντως απο την alfa romeo δεν αναγνωρίζουν τιποτα.
Έχει συμβει και σε VW.ανέβασε φωτογραφία...
-
Ο χρήστης fokill έγραψε:
Φιλε μου την πατησα ετσι και εγω..... Μετα απο 30' λεπτα το αυτοκίνητο εφυγε και κολησε σε τοιχο.... 3 μηνων Alfa romeo giuletta ...
ΔΕν ξερω αν έβγαλες ακρη πάντως απο την alfa romeo δεν αναγνωρίζουν τιποτα.
Έχει συμβει και σε VW.Δεν δίνεις περισσότερες λεπτομέριες και εδώ
Σίγουρα ενδιαφέρει αρκετούς και ίσως ακουστεί και κάτι χρήσιμο!
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΑΡΑΔΟΞΟ! (πρόβλημα σε Mini Cooper)