Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Lexus GS450h.
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Lexus GS450h.
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 3 / 6
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    44
    108
    502
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      silencer51 last edited by

      Ρε theo μη μου πείς... Χτύπησες Μ5?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        krusenstern last edited by

        Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
        Ρε theo μη μου πείς... Χτύπησες Μ5?

        Όχι. 10κύλινδρη BMW με 507 άλογα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          M6;;;;

          Πλάκα κάνω... Ξέρω ότι πήρε Μ5.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            theom5 last edited by

            Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

            Ρε theo μη μου πείς... Χτύπησες Μ5?

            Όχι. 10κύλινδρη BMW με 507 άλογα

            Μπα.... σε λίγες μέρες θα είναι αρκετά περισσότερα...

            Θα τα πούμε πάντως παίδες σε κάποια φάση και πάλι στην πίστα με το νέο εργαλείο...

            Προς το παρόν όμως, τραγουδώ στο παιδί μου το εξής 'υβριδικό' τραγούδι:

            Μια ωραία πεταλουουούδα...
            Δυο ωραίες πεταλουουούδες...
            ...
            Δέκα ωραίες πεταλούουδες!

            Για high-tech μπαταριοκίνητο-h ξεκίνησα κι εγώ πριν κανα μήνα να 'ψωνίσω', και κατέληξα τελικά να κάνω 'κολλητιλίκια' με τον βενζινά της γειτονιάς μου(ευτυχώς είναι φτηνός και με καλό 'πράμα'! )

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              theom5 last edited by

              Και για όσους πίστευαν (μεταξύ αυτων και ο γράφων... ) ότι το περί ου ο λόγος αυτοκίνητο ΔΕΝ είναι πιστάδικο, ιδού η απόδειξη που καταρρίπτει τέτοιες θεωρήσεις ταχύτερα κι από τα αγάλματα του Στάλιν...

              http://www.worldcarfans.com/newsletterl ... 060721.011

              'Τέζα' και 'τούμπανο' το 450h...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                papanik1 last edited by

                Εχει κάποιος άποψη ,προσωπική ,και ίσως εμπειρία από το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dewar's last edited by

                  μικρος χωρος αποσκευων.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    avel last edited by

                    Ο χρήστης solar_energy έγραψε:
                    ΥΓ. Είδα τα πίσω κάθισματα της LS600h και ξετρελάθηκα στην κυριολεξία!!! Λέτε να μπορώ να αγοράσω μόνο το κάθισμα;

                    Χεχε! +1 !

                    Κάνουν και μασάζ στην -L.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      papanik1 last edited by

                      ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟΨΗ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ( ΜΙΚΡΟ ΠΟΡΤ ΜΠΑΓΚΑΖ) ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ?

                      ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ . ΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ,ΑΦΟΥ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΕΧΕΙ ΑΓΟΡΑΣΕΙ, ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ? ΕΧΩ ΚΑΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΕ ΔΥΣΚΟΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ , ΑΦΟΥ ΜΟΛΙΣ ΞΕΦΟΡΤΩΘΗΚΑ ΕΝΑ ΖΗΜΙΑΡΙΚΟ ΠΕΝΤΑΕΤΕΣ ΒΟΛΒΟ XC 90 , ΜΕ ΑΠΙΘΑΝΗ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΓΚΑΤΑΒΑΤΙΚΌΤΗΤΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΙΜΗΣ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        christos-dimou last edited by

                        PAPANIK1

                        Σε ένα όχημα με αρκετή ζήτηση δύσκολο να μην μπορέσει να πωληθεί. Αν λάβουμε υπόψη και την μεταπώληση των Λέξους στο εξωτερικό δεν πιστεύω ότι θα είναι πιο δύσκολο να πουληθεί το συγκεκριμένο όχημα από ότι ένα αντίστοιχο άλλο όχημα.. (με προπέλα ή αστέρι...)

                        Από την άλλη το XC90 είναι πολύ πιο ειδικό όχημα σε μία κατηγορία που άλλοι αλωνίζουν με κινητήρα αντίστοιχο των αμερικάνικων μαστόδοντων και τιμή αρχική άλλα λόγια να αγαπιόμαστε....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          gavriil1 last edited by

                          Ο χρήστης PAPANIK1 έγραψε:
                          Εχει κάποιος άποψη ,προσωπική ,και ίσως εμπειρία από το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ?

                          Ναι εχω εγω.

                          Το GS 450Η δεν ειναι οσο καλο οσο ακουγεται απο τα σπεκς. Το κλασσικοτατο λαθος auto enthusiasts' ειναι να μαγευοντε απο τα σπεκς ενος οχηματος ή απο reviews περιοδικων. Το 450 ειναι σουπερ πανβαρο, και δειχνει οταν το οδηγεις, οχι οσο γρηγορο οσο ο ανταγωνισμος, ειναι σουπερ μαλακο στις αναρτησεις και με οχι ακριβες τιμονι οπως τα MB and BMW και γενικα πασχει απο χωρους πισω και το πορτ μπαγκαζ ειναι ανυπαρκτο.

                          Επισης δεν μπορω να καταλαβω γιατι τα πανηγυρια για την τιμη. Συμφωνα με το περιοδικο, αρχιζει απο τα 62Κ και παει μεχρι τα 72Κ. Αυτο το οχημα κοστιζει γυρω στα 55,000 δολλαρια στις ΗΠΑ. Αρα με αλλα λογια η τιμη του στην Ελλαδα ειναι artificially inflated για να κερδοφορουν καποιοι. Οποιοι νομιζουν οτι δεν πληρωνουν ταξινομηση δεν νοιαζονται οτι τα λεφτα που δεν πηρε το κρατος, τα πηραν οι εμποροι κτλ.

                          Το GS450h δειχνει τι θα γινει οτα οι μπαταριες χωρεσουν 6 φορες την ενεργεια που χωρανε σημερα (ετσι ωστε να χρισημοποιηθουν λιγοτερες και αρα πεσει το βαρος και ανεβουν οι διαθεσιμοι χωροι) και οι ηλεκτροκινητηρες τετραπλασιαστουν σε αποδοση. Τοτε θα ειναι ενδιαφεροντα τα πραγματα και θα δουμε hybrids απο ολους. Αυτο θα γινει σε περιπου 12 χρονια για τα αυτοκινητα που θα μπορουν να αγορασουν ολοι απο πλευρας τιμης.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • E
                            ep3 last edited by

                            Έχω και εγώ προσωπική άποψη, από εκτεταμένο test drive που έχω κάνει και σε αυτό το μοντέλο και στο RX400h, μιας και ήταν από τις επιλογές μου για αγορά επόμενου αυτοκινήτου. Το συγκεκριμένο το είχα για 2-2.5 ώρες μόνος μου (εννοώ χωρίς πωλητή) και το RX400h για 4.5 ώρες, πάλι μόνος μου.
                            Τα σχόλια μου, όσο πιο επιγραμματικά μπορώ ακολουθούν (με ποιούς συμφωνώ και με ποιούς δεν συμφωνώ θα φανεί):

                            • Κατ' αρχήν για την εξυπηρέτηση της Lexus είναι όπως τα λέει ο TheoM5 ακριβώς....εμένα μου τα έδωσαν τα αυτοκίνητα χωρίς δεύτερη κουβέντα και ούτε screenning ούτε τίποτα.....με το τζινάκι μου είχα πάει....απλά ενδιαφερόμουν πραγματικά και έκανα και ερωτήσεις συγκεκριμένες που είχα στο μυαλό μου και φυσικά το 'ήξερα' το κάθε αυτοκίνητο...
                            • Ορισμένα από αυτά που λέει ο gavriil1 είναι αληθινά (για το βάρος, το τιμόνι κτλ) αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε για τί κοινό προορίζεται το αυτοκίνητο. Αν πας και το οδηγήσεις με συγκεκριμένο πλαίσιο στο μυαλό σου (δεν θα πας π.χ. να το στρίψεις) το αυτοκίνητο είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ. Εμένα προσωπικά από θέμα οδήγησης ένα με χάλασε (και με έφτιαξε ταυτόχρονα). Είναι ότι το αυτοκίνητο επιταχύνει σαν ηλεκτρικό. Με δύναμη και ροπάρα αλλά σαν ηλεκτρικό τρένο. Αυτό οφείλεται όπως μάλλον θα ξέρετε στο ότι ο κινητήρας πιάνει ορισμένες στροφές και μετά η επιτάχυνση γίνεται από τη συνεχόμενη αλλαγή στη σχέση (CVT γαρ.....) οπότε και έχεις ένα συνεχές ομοιόμορφο 'θόρυβο'...αυτό με χάλασε....αλλά από την άλλη είναι και το υπερ-ατού του, γιατί επιταχύνει πολύ γρήγορα και χωρίς κόπο. Γενικά σου δείχνει ότι το αυτοκίνητο πηγαίνει όπως εσύ θέλεις να πάει τη συγκεκριμένη στιγμή...αυτό για μένα είναι σημαντικό...
                            • Τα φρένα του δεν μου άρεσαν (όπως και στο 400) αλλά νομίζω αυτό έχει σχέση με το ότι είχα επιλεγμένη 'σχέση' όπου εξομοίωνε το engine braking και με χάλαγε λίγο αυτό...δεν το είχα τόσο πολύ χρόνο για να παίξω και με αυτά...
                            • Αυτά που λέει ο gavriil1 δεν έχουν καμία σχέση με τη πραγματικότητα. Η τιμή στην US είναι χαμηλή γιατί είναι χαμηλές όλες οι τιμές των αυτοκινήτων εκεί.... ξέρεις πόσο κάνει μια Μ3/Μ5 εκεί....άστα....παίζουν πολλά ρόλο και δεν έχουν σχέση με την αγορά του συγκεκριμένου αυτοκινήτου, πόσω δε μάλλον μιας συγκεκριμένης μάρκας (της Lexus) που στην Αμερική πίνουν νερό στο όνομά της....
                            • Το 400άρι για μένα (και λόγω ότι δεν έχει αν-ύπαρκτο πορτ μπαγκάζ) είναι καλύτερη αγορά. Στέκεται καλά στον ανταγωνισμό και για αυτοκίνητο που κινείται πολύ στη πόλη, καίει λίγο.... σε θέμα επιδόσεων με SUVειδή, τζιποειδή δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση και πρέπει να ανέβεις πολύ ψηλά (πάνω από 100Κ) για να βρεις αντίστοιχες 'επιδόσεις' και 'αποδόσεις'
                            • Γενικά θεωρώ ότι είναι ένα αυτοκίνητο για 'ψαγμένους' και για άσχετους/σχετικούς λόγους το άφησα για αγορά ως μεθεπόμενο αυτοκίνητο και όχι ως επόμενο.....
                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              avel last edited by

                              Ενδιαφέρουσες απόψεις, ευχαριστούμε!

                              Ο χρήστης EP3 έγραψε:

                              • Τα φρένα του δεν μου άρεσαν (όπως και στο 400) αλλά νομίζω αυτό έχει σχέση με το ότι είχα επιλεγμένη 'σχέση' όπου εξομοίωνε το engine braking και με χάλαγε λίγο αυτό...δεν το είχα τόσο πολύ χρόνο για να παίξω και με αυτά...

                              Ισως έκανες λάθος κίνηση να θέσεις το engine breaking. Ο κανόνας που ξέρω μόνο από το Prius, αλλά ίσως να είναι ο ίδιος και στα Lexus *h, είναι ότι το engine breaking το θέτεις μόνο σε πολύ έντονες κατηφόρες. Επίσης, όταν το ενεργοποιείς, χάνεις σε επαναφόρτωση των μπαταριών του HSD, άρα και σε κατανάλωση.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                papanik1 last edited by

                                ευχαριστώ gavriil1,ep3 . Ησασταν διαφωτιστικότατοι. Ψαχνομαι ακόμα ,

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  papanik1 last edited by

                                  ΚΑΛΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ. LEXUS 450H ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΤΙ ΖΕΙ? ΕΠΙΜΕΝΩ ΓΙΑΤΙ ΜΕ 70Κ ΕΙΝΑΙ ΕΛΚΥΣΤΙΚΟ. ΤΟ 350 CLS ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΟΥΔΙΑ ΤΟΥ ΞΕΠΕΡΝΑΕΙ ΤΑ 100Κ. Α8 ΤΑ ΙΔΙΑ. ΒΜW ΑΛΛΑΖΕΙ ΜΟΝΤΕΛΟ ΟΣΟΝΟΥΠΩ. ΔΕΝ ΜΕΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ..ΤΕΛΙΚΑ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    koutsan last edited by

                                    70 k σε συνδυασμό με τα 280 λίτρα χώρου αποσκευών είναι ένα κακό μείγμα..70 k είναι πολύ λίγα μεν για την κατηγορία αλλά δεν τα δίνει και ο καθένας μας...Αν χρειάζεσαι και χώρο στο πορτ μπαγκάζ (που μάλλον στην κατηγορία αυτή σαφώς και θες) ουσιαστικά το αποκλείεις, είναι 280 παναθεμά τα δηλ. ελάχιστα...

                                    Εγώ είχα πάθει ένα μικρό σοκ όταν είχα πρωτοδεί την τιμή του...Μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι και για 1-2 μέρες σκεφτόμουνα σοβαρά να πάω να το παραγγείλω...Μετά πήρα τα χάπια μου και ηρέμησα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mirage last edited by

                                      Ο χρήστης koutsan έγραψε:
                                      70 k σε συνδυασμό με τα 280 λίτρα χώρου αποσκευών είναι ένα κακό μείγμα..70 k είναι πολύ λίγα μεν για την κατηγορία αλλά δεν τα δίνει και ο καθένας μας...Αν χρειάζεσαι και χώρο στο πορτ μπαγκάζ (που μάλλον στην κατηγορία αυτή σαφώς και θες) ουσιαστικά το αποκλείεις, είναι 280 παναθεμά τα δηλ. ελάχιστα...

                                      Εγώ είχα πάθει ένα μικρό σοκ όταν είχα πρωτοδεί την τιμή του...Μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι και για 1-2 μέρες σκεφτόμουνα σοβαρά να πάω να το παραγγείλω...Μετά πήρα τα χάπια μου και ηρέμησα

                                      Που να δείς το LS600h απο κοντά...

                                      Με τιμή
                                      Ένας πρώην ένθερμος υποστηρικτής της S-Class
                                      Y.Γ Πάω να πάρω τα χάπια μου...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        chazlp1989 last edited by

                                        Ο χρήστης mirage έγραψε:

                                        70 k σε συνδυασμό με τα 280 λίτρα χώρου αποσκευών είναι ένα κακό μείγμα..70 k είναι πολύ λίγα μεν για την κατηγορία αλλά δεν τα δίνει και ο καθένας μας...Αν χρειάζεσαι και χώρο στο πορτ μπαγκάζ (που μάλλον στην κατηγορία αυτή σαφώς και θες) ουσιαστικά το αποκλείεις, είναι 280 παναθεμά τα δηλ. ελάχιστα...

                                        Εγώ είχα πάθει ένα μικρό σοκ όταν είχα πρωτοδεί την τιμή του...Μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι και για 1-2 μέρες σκεφτόμουνα σοβαρά να πάω να το παραγγείλω...Μετά πήρα τα χάπια μου και ηρέμησα

                                        Που να δείς το LS600h απο κοντά...

                                        Με τιμή
                                        Ένας πρώην ένθερμος υποστηρικτής της S-Class
                                        Y.Γ Πάω να πάρω τα χάπια μου...

                                        Ποιά χάπια; Το αμάξι είναι το The Best της κατηγορίας! Άσε μπήκα μέσα έκανα και βόλτα και είναι
                                        Για το LS600h-L μιλάω... Τι να τον κάνω το χώρο αποσκευών;
                                        Άσε δεν χρειάζεται, Η πολυτέλεια!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kostis20 last edited by

                                          Εγω το εχω οδηγησει το GS450h,καπου το ειχα γραψει.Ηταν πολυ καλο και ΔΕΝ εδειχνε καθολου το βαρος του...Μετα απολιγες μερες ειχα οδηγησει μια 535d ,η οποια μου ειχε φανει πιο 'βαρια ' σαν αισθηση.Απο επιδοσει μου ειχαν φανει σχεδον ισαξια.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • W
                                            wantone last edited by

                                            to RX400h που ειχα οδηγησει δεν μου αρεσε καθολου. τελειως νεκρο τιμονι, απιθανο τορκ στιρ, μου εσπασε τα νευρα να σβηνει και να ξαναπερνει ο κινητηρας στα φαναρια και τα ευρα ειναι πολλα.

                                            70κ ευρω ειναι πολλα χρηματα για ενα αυτοκινητο αν και η τιμη ειναι καλη για τα δεδομενα της Ελλαδας, απλα δεν βρισκω το λογω της υπαρξης αυτου του αυτοκινητου (αφου το υβριδικο προσθετει αρκετο βαρος) εκτος απο επιδειξη τεχνολογιας της Τογιοτα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 3 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr