Έχω και εγώ προσωπική άποψη, από εκτεταμένο test drive που έχω κάνει και σε αυτό το μοντέλο και στο RX400h, μιας και ήταν από τις επιλογές μου για αγορά επόμενου αυτοκινήτου. Το συγκεκριμένο το είχα για 2-2.5 ώρες μόνος μου (εννοώ χωρίς πωλητή) και το RX400h για 4.5 ώρες, πάλι μόνος μου.
Τα σχόλια μου, όσο πιο επιγραμματικά μπορώ ακολουθούν (με ποιούς συμφωνώ και με ποιούς δεν συμφωνώ θα φανεί):
- Κατ' αρχήν για την εξυπηρέτηση της Lexus είναι όπως τα λέει ο TheoM5 ακριβώς....εμένα μου τα έδωσαν τα αυτοκίνητα χωρίς δεύτερη κουβέντα και ούτε screenning ούτε τίποτα.....με το τζινάκι μου είχα πάει....απλά ενδιαφερόμουν πραγματικά και έκανα και ερωτήσεις συγκεκριμένες που είχα στο μυαλό μου και φυσικά το 'ήξερα' το κάθε αυτοκίνητο...
- Ορισμένα από αυτά που λέει ο gavriil1 είναι αληθινά (για το βάρος, το τιμόνι κτλ) αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε για τί κοινό προορίζεται το αυτοκίνητο. Αν πας και το οδηγήσεις με συγκεκριμένο πλαίσιο στο μυαλό σου (δεν θα πας π.χ. να το στρίψεις) το αυτοκίνητο είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ. Εμένα προσωπικά από θέμα οδήγησης ένα με χάλασε (και με έφτιαξε ταυτόχρονα). Είναι ότι το αυτοκίνητο επιταχύνει σαν ηλεκτρικό. Με δύναμη και ροπάρα αλλά σαν ηλεκτρικό τρένο. Αυτό οφείλεται όπως μάλλον θα ξέρετε στο ότι ο κινητήρας πιάνει ορισμένες στροφές και μετά η επιτάχυνση γίνεται από τη συνεχόμενη αλλαγή στη σχέση (CVT γαρ.....) οπότε και έχεις ένα συνεχές ομοιόμορφο 'θόρυβο'...αυτό με χάλασε....αλλά από την άλλη είναι και το υπερ-ατού του, γιατί επιταχύνει πολύ γρήγορα και χωρίς κόπο. Γενικά σου δείχνει ότι το αυτοκίνητο πηγαίνει όπως εσύ θέλεις να πάει τη συγκεκριμένη στιγμή...αυτό για μένα είναι σημαντικό...
- Τα φρένα του δεν μου άρεσαν (όπως και στο 400) αλλά νομίζω αυτό έχει σχέση με το ότι είχα επιλεγμένη 'σχέση' όπου εξομοίωνε το engine braking και με χάλαγε λίγο αυτό...δεν το είχα τόσο πολύ χρόνο για να παίξω και με αυτά...
- Αυτά που λέει ο gavriil1 δεν έχουν καμία σχέση με τη πραγματικότητα. Η τιμή στην US είναι χαμηλή γιατί είναι χαμηλές όλες οι τιμές των αυτοκινήτων εκεί.... ξέρεις πόσο κάνει μια Μ3/Μ5 εκεί....άστα....παίζουν πολλά ρόλο και δεν έχουν σχέση με την αγορά του συγκεκριμένου αυτοκινήτου, πόσω δε μάλλον μιας συγκεκριμένης μάρκας (της Lexus) που στην Αμερική πίνουν νερό στο όνομά της....
- Το 400άρι για μένα (και λόγω ότι δεν έχει αν-ύπαρκτο πορτ μπαγκάζ) είναι καλύτερη αγορά. Στέκεται καλά στον ανταγωνισμό και για αυτοκίνητο που κινείται πολύ στη πόλη, καίει λίγο.... σε θέμα επιδόσεων με SUVειδή, τζιποειδή δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση και πρέπει να ανέβεις πολύ ψηλά (πάνω από 100Κ) για να βρεις αντίστοιχες 'επιδόσεις' και 'αποδόσεις'
- Γενικά θεωρώ ότι είναι ένα αυτοκίνητο για 'ψαγμένους' και για άσχετους/σχετικούς λόγους το άφησα για αγορά ως μεθεπόμενο αυτοκίνητο και όχι ως επόμενο.....