Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Lexus GS
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Lexus GS
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 4 / 6
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3
    117
    847
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      ep3 last edited by

      Έχω και εγώ προσωπική άποψη, από εκτεταμένο test drive που έχω κάνει και σε αυτό το μοντέλο και στο RX400h, μιας και ήταν από τις επιλογές μου για αγορά επόμενου αυτοκινήτου. Το συγκεκριμένο το είχα για 2-2.5 ώρες μόνος μου (εννοώ χωρίς πωλητή) και το RX400h για 4.5 ώρες, πάλι μόνος μου.
      Τα σχόλια μου, όσο πιο επιγραμματικά μπορώ ακολουθούν (με ποιούς συμφωνώ και με ποιούς δεν συμφωνώ θα φανεί):

      • Κατ' αρχήν για την εξυπηρέτηση της Lexus είναι όπως τα λέει ο TheoM5 ακριβώς....εμένα μου τα έδωσαν τα αυτοκίνητα χωρίς δεύτερη κουβέντα και ούτε screenning ούτε τίποτα.....με το τζινάκι μου είχα πάει....απλά ενδιαφερόμουν πραγματικά και έκανα και ερωτήσεις συγκεκριμένες που είχα στο μυαλό μου και φυσικά το 'ήξερα' το κάθε αυτοκίνητο...
      • Ορισμένα από αυτά που λέει ο gavriil1 είναι αληθινά (για το βάρος, το τιμόνι κτλ) αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε για τί κοινό προορίζεται το αυτοκίνητο. Αν πας και το οδηγήσεις με συγκεκριμένο πλαίσιο στο μυαλό σου (δεν θα πας π.χ. να το στρίψεις) το αυτοκίνητο είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ. Εμένα προσωπικά από θέμα οδήγησης ένα με χάλασε (και με έφτιαξε ταυτόχρονα). Είναι ότι το αυτοκίνητο επιταχύνει σαν ηλεκτρικό. Με δύναμη και ροπάρα αλλά σαν ηλεκτρικό τρένο. Αυτό οφείλεται όπως μάλλον θα ξέρετε στο ότι ο κινητήρας πιάνει ορισμένες στροφές και μετά η επιτάχυνση γίνεται από τη συνεχόμενη αλλαγή στη σχέση (CVT γαρ.....) οπότε και έχεις ένα συνεχές ομοιόμορφο 'θόρυβο'...αυτό με χάλασε....αλλά από την άλλη είναι και το υπερ-ατού του, γιατί επιταχύνει πολύ γρήγορα και χωρίς κόπο. Γενικά σου δείχνει ότι το αυτοκίνητο πηγαίνει όπως εσύ θέλεις να πάει τη συγκεκριμένη στιγμή...αυτό για μένα είναι σημαντικό...
      • Τα φρένα του δεν μου άρεσαν (όπως και στο 400) αλλά νομίζω αυτό έχει σχέση με το ότι είχα επιλεγμένη 'σχέση' όπου εξομοίωνε το engine braking και με χάλαγε λίγο αυτό...δεν το είχα τόσο πολύ χρόνο για να παίξω και με αυτά...
      • Αυτά που λέει ο gavriil1 δεν έχουν καμία σχέση με τη πραγματικότητα. Η τιμή στην US είναι χαμηλή γιατί είναι χαμηλές όλες οι τιμές των αυτοκινήτων εκεί.... ξέρεις πόσο κάνει μια Μ3/Μ5 εκεί....άστα....παίζουν πολλά ρόλο και δεν έχουν σχέση με την αγορά του συγκεκριμένου αυτοκινήτου, πόσω δε μάλλον μιας συγκεκριμένης μάρκας (της Lexus) που στην Αμερική πίνουν νερό στο όνομά της....
      • Το 400άρι για μένα (και λόγω ότι δεν έχει αν-ύπαρκτο πορτ μπαγκάζ) είναι καλύτερη αγορά. Στέκεται καλά στον ανταγωνισμό και για αυτοκίνητο που κινείται πολύ στη πόλη, καίει λίγο.... σε θέμα επιδόσεων με SUVειδή, τζιποειδή δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση και πρέπει να ανέβεις πολύ ψηλά (πάνω από 100Κ) για να βρεις αντίστοιχες 'επιδόσεις' και 'αποδόσεις'
      • Γενικά θεωρώ ότι είναι ένα αυτοκίνητο για 'ψαγμένους' και για άσχετους/σχετικούς λόγους το άφησα για αγορά ως μεθεπόμενο αυτοκίνητο και όχι ως επόμενο.....
      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        avel last edited by

        Ενδιαφέρουσες απόψεις, ευχαριστούμε!

        Ο χρήστης EP3 έγραψε:

        • Τα φρένα του δεν μου άρεσαν (όπως και στο 400) αλλά νομίζω αυτό έχει σχέση με το ότι είχα επιλεγμένη 'σχέση' όπου εξομοίωνε το engine braking και με χάλαγε λίγο αυτό...δεν το είχα τόσο πολύ χρόνο για να παίξω και με αυτά...

        Ισως έκανες λάθος κίνηση να θέσεις το engine breaking. Ο κανόνας που ξέρω μόνο από το Prius, αλλά ίσως να είναι ο ίδιος και στα Lexus *h, είναι ότι το engine breaking το θέτεις μόνο σε πολύ έντονες κατηφόρες. Επίσης, όταν το ενεργοποιείς, χάνεις σε επαναφόρτωση των μπαταριών του HSD, άρα και σε κατανάλωση.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          papanik1 last edited by

          ευχαριστώ gavriil1,ep3 . Ησασταν διαφωτιστικότατοι. Ψαχνομαι ακόμα ,

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            papanik1 last edited by

            ΚΑΛΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ. LEXUS 450H ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΤΙ ΖΕΙ? ΕΠΙΜΕΝΩ ΓΙΑΤΙ ΜΕ 70Κ ΕΙΝΑΙ ΕΛΚΥΣΤΙΚΟ. ΤΟ 350 CLS ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΟΥΔΙΑ ΤΟΥ ΞΕΠΕΡΝΑΕΙ ΤΑ 100Κ. Α8 ΤΑ ΙΔΙΑ. ΒΜW ΑΛΛΑΖΕΙ ΜΟΝΤΕΛΟ ΟΣΟΝΟΥΠΩ. ΔΕΝ ΜΕΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ..ΤΕΛΙΚΑ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              koutsan last edited by

              70 k σε συνδυασμό με τα 280 λίτρα χώρου αποσκευών είναι ένα κακό μείγμα..70 k είναι πολύ λίγα μεν για την κατηγορία αλλά δεν τα δίνει και ο καθένας μας...Αν χρειάζεσαι και χώρο στο πορτ μπαγκάζ (που μάλλον στην κατηγορία αυτή σαφώς και θες) ουσιαστικά το αποκλείεις, είναι 280 παναθεμά τα δηλ. ελάχιστα...

              Εγώ είχα πάθει ένα μικρό σοκ όταν είχα πρωτοδεί την τιμή του...Μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι και για 1-2 μέρες σκεφτόμουνα σοβαρά να πάω να το παραγγείλω...Μετά πήρα τα χάπια μου και ηρέμησα

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mirage last edited by

                Ο χρήστης koutsan έγραψε:
                70 k σε συνδυασμό με τα 280 λίτρα χώρου αποσκευών είναι ένα κακό μείγμα..70 k είναι πολύ λίγα μεν για την κατηγορία αλλά δεν τα δίνει και ο καθένας μας...Αν χρειάζεσαι και χώρο στο πορτ μπαγκάζ (που μάλλον στην κατηγορία αυτή σαφώς και θες) ουσιαστικά το αποκλείεις, είναι 280 παναθεμά τα δηλ. ελάχιστα...

                Εγώ είχα πάθει ένα μικρό σοκ όταν είχα πρωτοδεί την τιμή του...Μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι και για 1-2 μέρες σκεφτόμουνα σοβαρά να πάω να το παραγγείλω...Μετά πήρα τα χάπια μου και ηρέμησα

                Που να δείς το LS600h απο κοντά...

                Με τιμή
                Ένας πρώην ένθερμος υποστηρικτής της S-Class
                Y.Γ Πάω να πάρω τα χάπια μου...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  chazlp1989 last edited by

                  Ο χρήστης mirage έγραψε:

                  70 k σε συνδυασμό με τα 280 λίτρα χώρου αποσκευών είναι ένα κακό μείγμα..70 k είναι πολύ λίγα μεν για την κατηγορία αλλά δεν τα δίνει και ο καθένας μας...Αν χρειάζεσαι και χώρο στο πορτ μπαγκάζ (που μάλλον στην κατηγορία αυτή σαφώς και θες) ουσιαστικά το αποκλείεις, είναι 280 παναθεμά τα δηλ. ελάχιστα...

                  Εγώ είχα πάθει ένα μικρό σοκ όταν είχα πρωτοδεί την τιμή του...Μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι και για 1-2 μέρες σκεφτόμουνα σοβαρά να πάω να το παραγγείλω...Μετά πήρα τα χάπια μου και ηρέμησα

                  Που να δείς το LS600h απο κοντά...

                  Με τιμή
                  Ένας πρώην ένθερμος υποστηρικτής της S-Class
                  Y.Γ Πάω να πάρω τα χάπια μου...

                  Ποιά χάπια; Το αμάξι είναι το The Best της κατηγορίας! Άσε μπήκα μέσα έκανα και βόλτα και είναι
                  Για το LS600h-L μιλάω... Τι να τον κάνω το χώρο αποσκευών;
                  Άσε δεν χρειάζεται, Η πολυτέλεια!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kostis20 last edited by

                    Εγω το εχω οδηγησει το GS450h,καπου το ειχα γραψει.Ηταν πολυ καλο και ΔΕΝ εδειχνε καθολου το βαρος του...Μετα απολιγες μερες ειχα οδηγησει μια 535d ,η οποια μου ειχε φανει πιο 'βαρια ' σαν αισθηση.Απο επιδοσει μου ειχαν φανει σχεδον ισαξια.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • W
                      wantone last edited by

                      to RX400h που ειχα οδηγησει δεν μου αρεσε καθολου. τελειως νεκρο τιμονι, απιθανο τορκ στιρ, μου εσπασε τα νευρα να σβηνει και να ξαναπερνει ο κινητηρας στα φαναρια και τα ευρα ειναι πολλα.

                      70κ ευρω ειναι πολλα χρηματα για ενα αυτοκινητο αν και η τιμη ειναι καλη για τα δεδομενα της Ελλαδας, απλα δεν βρισκω το λογω της υπαρξης αυτου του αυτοκινητου (αφου το υβριδικο προσθετει αρκετο βαρος) εκτος απο επιδειξη τεχνολογιας της Τογιοτα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        pai-mei last edited by

                        Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
                        Εγω το εχω οδηγησει το GS450h,καπου το ειχα γραψει.Ηταν πολυ καλο και ΔΕΝ εδειχνε καθολου το βαρος του...

                        Έτσι είναι.
                        Η διαχείριση των μετατοπίσεων φορτίου είναι πολύ αξιόλογη, δεδομένου του μεγάλου βάρους του.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          ialexakis last edited by

                          Δύο λόγια για το αυτοκίνητο. Για το αεροπλάνο, για το λεωφορείο, για το limo, για όπως θέλει να το πεί κανείς. Ναί, το έχω. Το οδηγώ, το αγόρασα, το πήγα για σερβις, του κάνει αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα αλλα πρίν απο όλα αυτά να σας συστηθώ. Πέρα από όλα μου τα κουσούρια σαν άνθρωπος, έχω και εγώ την βλάβη μου. Μου αρέσει το αυτοκίνητο (γενικότερα) τι να κάνουμε. Ναι τρέχω, ναι τρέχω πολύ, ναί έχω οδηγήσει σχεδόν όλη την ευρώπη (για να μην λέμε πολλά), και ναι μου αρέσει και η αισθητική, μου αρέσει το cruising, που αρέσει το cornering και μου αρέσει η αποσυμπίεση. Έχω οδηγήσει, έχω ξοδέψει πολλά λεφτά σε πίστες Γερμανίας, Αγγλίας, κ.τ.λ. να οδηγώ κολοφτιαγμένες ΜCLaren, Porsche, Audi και ότι σας κατέβει στο κεφάλι. Και μετα? Τί? η Μ5? Τα 507 άλογα? Τα χρήματα στην πάντα 100αρα βενζίνα γιατί το ξέρω ότι πέρνει και απλή, αλλά δέν μπορω να την βάλω, με συγχωρείτε.... Άν σας αρέσει ο τρόπος που γράφω αλλά και τα μέχρι τώρα μπλά, μπλά μου ακούστε για το GS 450h:

                          Ότι και να πεί ο καθένας, όπως και να το δούμε το πράγμα δεν υπάρχει αυτοκίνητο στον πλανήτη Γή (δεν ξέρω ο ΤΑΤΑ, μπορεί να το έχει στο γκαράζ του), που να πηγαίνεις στον ‘καλό’ δρόμο Αθήνας – Θεσσαλονίκης, δηλαδή από Ζωγράφου Κατεχάκη έξοδο μέχρι Λευκό πύργο μπροστά σε 2 ώρες και 44 λεπτά με 9.8/100 ΚΜ κατανάλωση. Απλά δεν υπάρχει να κλείνεις το ηχοσύστημα στους ‘καλούς’ δρόμους της Ελλάδας και να ακούς να ξεσκίζεται ο αέρας στα 280 km μόνο. Δεν γίνεται να παίρνεις τις στροφές της Υλίκης με 160 με 5 μέτρα αμάξωμα και να πίνεις καφέ με το ένα χέρι. Και δεν μπορείς να έχεις επιχειρησιακή ταχύτητα 200 στην ρόδα και ρεπρίζ ηλεκτροκινητήρα. Να μιλήσω για ποιο πράγμα? Για ποιότητα κατασκευής? Για κόστος συντήρησης? Για τι απ’ όλα?

                          Φίλοι μου, και εραστές των 4Τροχών, δεν θέλω να πω τι μου είπε ο φίλος μου ο Π, που δεν το ήξερε το αυτοκίνητο ( ο Π έχει 911 Turbo), ούτε ο κύριος Μ, με το S8 που με πρόλαβε στα διόδια της Ελευσίνας, λέγοντας μου πώς μόλις βρήκε τον λόγο αντί να τσεκουρώσει την γυναίκα του, να τσεκουρώσει το S8, ούτε θα σταθώ στο Ancona – Calais των 10 ωρών και κάτι… - όλα τα παραπάνω με απόλυτη ασφάλεια….. να επισημάνω…. (βλέπε Υλίκη 160 και όχι 200)…

                          Θα τελειώσω με τις φράσεις του Δ = Airbus και Π = ύπουλο, όντως πολύ ύπουλο και μην του όσοι δεν το σέβεστε γιατί υπάρχουν και κάποια χέρια που σας αναγκάσουν να πάρετε ή να χρησιμοποιήσετε το δικό σας τσεκούρι…. (αρχίστε από τις πόρτες, πρώτα…)

                          Σας ευχαριστώ όλους.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            spiros last edited by

                            καλως ηρθες στο φορουμ.

                            μια μονο 'παρατηρηση' σε αυτα που γραφεις.

                            δε πιστευω οτι υπαρχει ανθρωπος που δινει 60Κ+ (ή 100Κ) και τον ενδιαφερει αν καιει στο ταξιδι 9,8 ή 13,8
                            εκτος αν το εχει παρει με δανεικα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              g60 last edited by

                              Ο χρήστης spiros έγραψε:
                              καλως ηρθες στο φορουμ.

                              μια μονο 'παρατηρηση' σε αυτα που γραφεις.

                              δε πιστευω οτι υπαρχει ανθρωπος που δινει 60Κ+ (ή 100Κ) και τον ενδιαφερει αν καιει στο ταξιδι 9,8 ή 13,8
                              εκτος αν το εχει παρει με δανεικα...

                              Δεν έχει καμία σημασία Σπύρο αυτό.
                              Αν τα δούλεψε και δεν τα έκανε με λαμογιές έχει κάθε λόγο να τα μετράει ειδικά αν το αμάξι γράφει πολλά χιλιόμετρα.
                              Μη κοιτάς την κουλτούρα του έλληνα γενικότερα.
                              Ο μέσος Ευρωπαίος παίρνει παραπάνω απ τα διπλά σε σχέση σε μας αλλά δεν τα σκορπάει όπως εμείς.

                              Φιλε ialexakis σα να μ' έβαλες στην πρίζα,πρέπει να βρούμε ένα Lexus να οδηγήσουμε,έστω και το δυομισάρι
                              Τι λε ρε οι π@υστηδες,έκαναν τέτοια δουλειά?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spiros last edited by

                                Ο χρήστης G60 έγραψε:

                                καλως ηρθες στο φορουμ.

                                μια μονο 'παρατηρηση' σε αυτα που γραφεις.

                                δε πιστευω οτι υπαρχει ανθρωπος που δινει 60Κ+ (ή 100Κ) και τον ενδιαφερει αν καιει στο ταξιδι 9,8 ή 13,8
                                εκτος αν το εχει παρει με δανεικα...

                                Δεν έχει καμία σημασία Σπύρο αυτό.
                                Αν τα δούλεψε και δεν τα έκανε με λαμογιές έχει κάθε λόγο να τα μετράει ειδικά αν το αμάξι γράφει πολλά χιλιόμετρα.
                                Μη κοιτάς την κουλτούρα του έλληνα γενικότερα.
                                Ο μέσος Ευρωπαίος παίρνει παραπάνω απ τα διπλά σε σχέση σε μας αλλά δεν τα σκορπάει όπως εμείς.

                                Φιλε ialexakis σα να μ' έβαλες στην πρίζα,πρέπει να βρούμε ένα Lexus να οδηγήσουμε,έστω και το δυομισάρι
                                Τι λε ρε οι π@υστηδες,έκαναν τέτοια δουλειά?

                                εσυ οταν βγαινεις εξω να πιεις 2 μπυρες παραγγελνεις απο τις πιο φθηνες ή απο αυτες που σου αρεσουν?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kon5 last edited by

                                  Και γω δεν νομίζω να σκάει κάποιος που δίνει τόσα σε αυτοκίνητο για το αν θα κάψει 9 ή 13 Μπορεί να χαίρεται που είναι συνάμα ΚΑΙ οικονομικό αλλά δεν είναι προτεραιότητα αυτή.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    g60 last edited by

                                    Ο χρήστης spiros έγραψε:

                                    καλως ηρθες στο φορουμ.

                                    μια μονο 'παρατηρηση' σε αυτα που γραφεις.

                                    δε πιστευω οτι υπαρχει ανθρωπος που δινει 60Κ+ (ή 100Κ) και τον ενδιαφερει αν καιει στο ταξιδι 9,8 ή 13,8
                                    εκτος αν το εχει παρει με δανεικα...

                                    Δεν έχει καμία σημασία Σπύρο αυτό.
                                    Αν τα δούλεψε και δεν τα έκανε με λαμογιές έχει κάθε λόγο να τα μετράει ειδικά αν το αμάξι γράφει πολλά χιλιόμετρα.
                                    Μη κοιτάς την κουλτούρα του έλληνα γενικότερα.
                                    Ο μέσος Ευρωπαίος παίρνει παραπάνω απ τα διπλά σε σχέση σε μας αλλά δεν τα σκορπάει όπως εμείς.

                                    Φιλε ialexakis σα να μ' έβαλες στην πρίζα,πρέπει να βρούμε ένα Lexus να οδηγήσουμε,έστω και το δυομισάρι
                                    Τι λε ρε οι π@υστηδες,έκαναν τέτοια δουλειά?

                                    εσυ οταν βγαινεις εξω να πιεις 2 μπυρες παραγγελνεις απο τις πιο φθηνες ή απο αυτες που σου αρεσουν?

                                    Γιατί έχει και φθηνές?
                                    Heineken
                                    Απλά δεν βγαίνω καθε μέρα έξω

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      spiros last edited by

                                      το ιδιο ειναι και γιαυτον που τα εχει.

                                      παιρνει αυτο που γουσταρει και χεστηκε για το ποσο καιει (-ΗF )

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        g60 last edited by

                                        Ο χρήστης spiros έγραψε:
                                        το ιδιο ειναι και γιαυτον που τα εχει.

                                        παιρνει αυτο που γουσταρει και χεστηκε για το ποσο καιει (-ΗF )

                                        Ποιος ο λόγος να το πάρει υβριδικό τότε?
                                        Και ξεχναμε ρε παιδιά κάτι.
                                        Το ότι κάποιος έχει λεφτά δε σημαίνει απαραίτητα ότι τα σκορπάει κι όλας.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kon5 last edited by

                                          Μάκη ο ίδιος ακριβώς λόγος που το νέο υβριδικό honda (νομίζω υδρογόνου) στην αμερική πουλήθηκε πρώτα σε αστέρες του χόλιγουντ οι οποίοι δεν νομίζω να καίγονται ιδιαίτερα για το αν το ρημάδι αυτό καίει λιγότερο και δεν αδειάζει γρήγορα τις τσέπες-τσουβάλια τους, αλλά περισσότερο καίγονται να λένε ότι κυκλοφορούν με αυτοκίνητο φιλικό προς το περιβάλλον.... Νά'χαμε να λέγαμε δλδ. Προσοχή δεν αναφέρομαι σε καμία περίπτωση στον ανωτέρω φίλο.

                                          Ιδίως δε εδώ στην χώρα της υπερβολής και της παπάτζας το ανωτέρω φαινόμενο νομίζω πως συναντάται σε μεγαλύτερο ποσοστό.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mirage last edited by

                                            Ο χρήστης G60 έγραψε:

                                            Φιλε ialexakis σα να μ' έβαλες στην πρίζα,πρέπει να βρούμε ένα Lexus να οδηγήσουμε,έστω και το δυομισάρι
                                            Τι λε ρε οι π@υστηδες,έκαναν τέτοια δουλειά?

                                            Η Lexus ( αυτή που είναι δίπλα στην Toyota Aλεξανδρίδης ) στην Θεσσαλονίκη είχε και λογικά έχει ακόμα το IS250 και το RX400h διαθέσιμα για test drive. Aν βρεθείς Θεσσαλονίκη και έχεις χρόνο τους παίρνεις ένα τηλέφωνο και κανονίζεται ραντεβού

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 4 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr