-
Ο χρήστης cctop έγραψε:
Το ζήτημα είναι εάν το νέο φόρεστερ έχει κοντές όπως είχε το παλιό. Γνωρίζει κανείς?Εχει κοντές. Μάλιστα στο αυτόματο που δεν έχει κοντές έχει στη θέση του λεβιέ μια βαθιά θήκη ...
Και στο χειροκίνητο έχει τη βαθιά θήκη.... Σε άλλη φωτό χειροκίνητου έχει κι ένα περιστρεφόμενο κουμπί. Υποθέτω ότι μάλλον είναι για το χειρισμό οθόνης/πλοήγησης και όχι για κοντές. Γενικά είχα την εντύπωση ότι θα καταργούσαν τις κοντές στα νέα Forester.... μακάρι να κάνω λάθος.... πάντως λεβιές δεν υπάρχει ούτε στο χειροκίνητο.
-
Το δίλιτρο χειροκίνητο έχει κοντές με λεβιέ
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Δυστυχώς, οι βελτιώσεις σε σχέση με το αξέχαστο παλιό Forester περιορίστηκαν στην ομορφιά
Επειδη ενδιαφερεται η αδερφη μου (για το διλιτρο), μηπως μπορεις να το εξηγησεις λιγακι αυτο;
-
Πως θα γινει να πεισω τη γυναικα μου να παρουμε ενα 2,5 ΧΤ???
Καθε προταση δεκτη... -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Πως θα γινει να πεισω τη γυναικα μου να παρουμε ενα 2,5 ΧΤ???
Καθε προταση δεκτη...Δύσκολο!
Krus, το οδήγησες? για πες εντυπώσεις?
-
Ο χρήστης Asimov έγραψε:
Δυστυχώς, οι βελτιώσεις σε σχέση με το αξέχαστο παλιό Forester περιορίστηκαν στην ομορφιά
Επειδη ενδιαφερεται η αδερφη μου (για το διλιτρο), μηπως μπορεις να το εξηγησεις λιγακι αυτο;
To δίλιτρο εννοείται ότι είναι η σωστή έκδοση. Τα υπόλοιπα... από Δευτέρα στους 4Τ στα περίπτερα
-
Εξακολουθει να χρησιμοποιει τρία διαφορικά το καινούριο,ή περασαμε στη νεα εποχή;
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Εξακολουθει να χρησιμοποιει τρία διαφορικά το καινούριο,ή περασαμε στη νεα εποχή;Όχι, τα σουμπαρού παραμένουν σωστά τετρακίνητα ακόμα.
(εκτός του Justy, που είναι ουσιαστικά Daihatsu, δηλαδή Toyota)
-
Εάν έχει και κοντές όπως μου λέτε, τότε δεν υπάρχει αντίπαλος στα SUV μέχρι τα 2 λίτρα και όχι μόνο και φυσικά δεν υπάρχει αντίπαλος στη βασική τιμή του τα 28.900 ευρώ. Ευτυχώς που δε βιάστικα να κλείσω κάνα Τiguan και να κάνω κωλοτούμπες τώρα.... Το μόνο κακό σε σχέση με το Tiguan είναι τα τέλη κυκλοφορίας αλλά τι να κάνουμε δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα. Μάλλον με βλέπω σύντομα να 'χτυπάω' το FORESTER 2.0 στη βασική έκδοση. Προβολάκια ζάντες cdιερες και cruiser δε με ενδιαφέρουν καθόλου για να σκάσω τα παραπάνω χρήματα που ζητάει η πλουσιότερη έκδοση που κοστίζει και αρκετά παραπάνω...
-
ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΑΠΟ ΕΔΩ ΤΟ PDF ΑΡΧΕΙΟ ΜΕ ΤΙΜΕΣ, ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ
http://www.protothema.gr/content/files/ ... r_2008.pdf -
To ερώτημα ειναι... Μετά το παλιό 2λιτρο τούρμπο Forester, τι;
Ειναι άξιος διάδοχος το καινούριο;
Στους τελευταίους 4Τ αναφέρεται το Freelander II ως άξιος διάδοχος (μου φαίνεται περίεργο σαν άποψη, αλλα ισως ισχύει).
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Πως θα γινει να πεισω τη γυναικα μου να παρουμε ενα 2,5 ΧΤ???
Καθε προταση δεκτη...Δύσκολο!
+1
Δεν έχω βρει γυνή που να αποδέχεται το forester -
Φαίνεται οτι είναι και πολύ ασφαλές.
το (Αυστραλέζικο) A-NCAP (Australian New Car Assessment Program) του έδωσε 5 αστέρια
http://www.subaru.de/showroom/forester- ... htm?id=420
Να δουμε τι θα δώσει και το 'τοπικό'Για το ντίζελ μάθατε τίποτα;
Το Outback 2.0 D κυκλοφόρησε ήδη στη Γερμανία (150hp, 350 Nm,εκπομπέςCO2 152 g/ km) -
Για την τετρακινηση του καμια παραπανω πληροφορια εχει κανενας.Θα εχει κεντρικο διαφορικο με γραναζια και συμπλεκτη μαζι?Ετσι δεν ηταν το παλιο?
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Πως θα γινει να πεισω τη γυναικα μου να παρουμε ενα 2,5 ΧΤ???
Καθε προταση δεκτη...Δύσκολο!
Tης κάνεις ένα ακριβό δώρο. Όση έκπτωση θα σου κάνει ο αντιπρόσωπος, τα τρως εκεί.
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Για την τετρακινηση του καμια παραπανω πληροφορια εχει κανενας.Θα εχει κεντρικο διαφορικο με γραναζια και συμπλεκτη μαζι?Ετσι δεν ηταν το παλιο?Υπάρχει μόνιμη τετρακίνηση με μπλοκέ κεντρικο διαφορικό, αλλά χωρίς δυστυχώς πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Σε αντιστάθμισμα έβαλαν το VDC (κατι σαν το ESP αν γνωρίζω καλα)
-
το καινουριο forester ειναι μια απογοητευση.το αυτοκινητο εχασε το ξεχωριστο και πολυπλευρο χαρακτηρα του προηγουμενου μοντελου.το παλιο forester εκανε τα παντα παντου και ηταν το ιδανικο οχημα για καθε ειδους εδαφος.το καινουριο ειναι ενα απροσωπο suv...
-
Ο χρήστης Dimitris Gr. έγραψε:
Υπάρχει μόνιμη τετρακίνηση με μπλοκέ κεντρικο διαφορικό, αλλά χωρίς δυστυχώς πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Σε αντιστάθμισμα έβαλαν το VDC (κατι σαν το ESP αν γνωρίζω καλα)
-
Ο χρήστης johnaudi έγραψε:
το καινουριο forester ειναι μια απογοητευση.το αυτοκινητο εχασε το ξεχωριστο και πολυπλευρο χαρακτηρα του προηγουμενου μοντελου.το παλιο forester εκανε τα παντα παντου και ηταν το ιδανικο οχημα για καθε ειδους εδαφος.το καινουριο ειναι ενα απροσωπο suv...Για να έχεις τόσο καλά σχηματισμένη άποψη να υποθέσω ότι έχεις οδηγήσει τόσο το προηγούμενο όσο και το τωρινό και φυσικά σε κάθε είδους έδαφος....;; Αν δεν είναι έτσι, η άποψή σου, έτσι όπως την εξέφρασες, έχασε ένα τεράστιο μέρος της αξίας της.
Σίγουρα το προηγούμενο ήταν ένα πολύ καλό όχημα αλλά με περιορισμούς λόγω προβόλων και μη μπλοκαρίσματος διαφορικών. Το τωρινό συνεχίζει στο ίδιο μοτίβο (διαδρομές αναρτήσεων, καλή τετρακίνηση) με μικρές αλλαγές (μεγαλύτερη απόσταση, μεγαλύτεροι χώροι). Όπως φαίνεται από πολύ πρόσφατο τεστ περιοδικού για τετρακίνητα τα ηλεκτρονικά μπορούν καμιά φορά να καλύψουν μερικές ανάγκες με αποτέλεσμα να πετυχαίνουν καλύτερες επιοδόσεις πχ στο χιαστί ακόμα και από καθαρόαιμα (αν αυτά δεν έχουν μπλοκέ στο κέντρο και πίσω)! Αν λοιπόν το νέο Forester έχει κάτι τέτοιο (και λειτουργεί καλά) μάλλον θα είναι ακόμα πιο ικανό από το προηγούμενο σε ακόμα περισσότερες καταστάσεις και εδάφη.
Αυτά τα ηλεκτρονικά είχαν δοκιμαστεί πολύ στην πρώτη M-class και ενώ φοβόντουσαν ότι θα έβραζαν τα φρένα αποδείχτηκε ότι αρκεί ελάχιστο φρενάρισμα για να κάνει τη διαφορά και ότι καμία καταπόνηση δεν επέρχετο στα φρένα. Οπότε φόβοι για αναμένα φρένα είναι μάλλον ανυπόστατοι.
Το ότι είναι πιο ψηλό και βαρύ και με λίγα λιγότερα άλογα στις ψηλές στροφές το κάνει λίγο πιο αργό αλλά επιτέλους με ανταγωνιστικούς χώρους. Το ότι δεν είναι τόσο άσχημο όσο το προηγούμενο όμως σίγουρα δεν το κάνει απρόσωπο, νομίζω διατηρεί μια χαρά ιδιαίτερο χαρακτήρα, απλά δεν είναι πια αποκρουστικό για τον γυναικείο πληθυσμό.... -
Σωστός ο onyx!, αλλά σύμφωνα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά, δεν θα επιτρέπει πια το πλαίσιο παιγνίδι στην άσφαλτο και στο πατημένο χώμα.
Υ.Γ. Μα είναι δυνατόν να συμβαίνει κάτι τέτοιο????
Μόνο η BMW, το VAG και η Mazda, έχουν απομείνει να φτιάχνουν ενδιαφέροντα αυτοκίνητα????
Νέο SUBARU FORESTER