-
Ο χρήστης ast έγραψε:
Εσείς που ασχολείστε περισσότερο, μάθατε τελικά ποιά ήταν η αιτία της αναγκαστικής προσγείωσης του 777 στο Heathrow το Γενάρη ?
Συζητούσα χτες το θέμα με έναν άνθρωπο πολύ μέσα στα αεροπορικά θέματα, που έχοντας διαβάσει κάποιες εκθέσεις σχετικά με το συμβάν, μου έλεγε πως μάλλον σταμάτησε ο ένας κινητήρας από αδιευκρίνιστη αιτία (πιθανότατα όχι από καθαρά μηχανικό αίτιο, αλλά από ηλεκτρονικό πρόβλημα), και όταν επιχειρήθηκε να πάρει bypass αέρα από τον άλλο κινητήρα για να εκκινήσει και πάλι, ήταν τέτοια η απαίτηση ισχύος από τον καλό κινητήρα -που κλήθηκε και να διαθέσει την απαραίτητη ισχύ και για το Final approach και για να εκκινήσει τον σταματημένο κινητήρα- που στολάρισε και αυτός, αφήνοντας το 777 χωρίς ώση.
Και έγινε ό,τι έγινε.
Αν έγινε κάτι τέτοιο μιλάμε για major fault σχεδιασμού!!
Μου φαίνεται σχεδόν απίστευτο. -
Πολύ ωραία τα 320 της Aegean
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Πολύ ωραία τα 320 της AegeanΑαα τελικα προσγειώθηκες?... Μαλακια αυτο
Lucky bastard... και γω θελω Α320 Κατι άκουσα περι αρκετά πυκνής διάταξης, και κατα συνέπεια στενότητα χώρου... αληθεύουν?
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Κατι άκουσα περι αρκετά πυκνής διάταξης, και κατα συνέπεια στενότητα χώρου... αληθεύουν?Σε αεροπλάνο της Aegean? Όχι, φήμες θα είναι
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Πολύ ωραία τα 320 της Aegean
Ααα τελικα προσγειώθηκες?... Μαλακια αυτο
Lucky bastard... και γω θελω Α320 Κατι άκουσα περι αρκετά πυκνής διάταξης, και κατα συνέπεια στενότητα χώρου... αληθεύουν?
Δεν είδα κάτι τέτοιο. Το αεροπλάνο είναι άψογο μέσα και τα καθίσματα της Recaro είναι πάρα πολυ αναπαυτικά.
Υ.Γ Πάντα ζητάω θέση φτερό στην έξοδο κινδύνου και αρα δεν μπορώ να κρίνω για την στενότητα ή μή πάντως τα είδα άνετα. -
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Πολύ ωραία τα 320 της Aegean
Ααα τελικα προσγειώθηκες?... Μαλακια αυτο
Lucky bastard... και γω θελω Α320 Κατι άκουσα περι αρκετά πυκνής διάταξης, και κατα συνέπεια στενότητα χώρου... αληθεύουν?
Αληθεύουν. Εκτός αν ζητήσεις έξοδο κινδύνου στο check in
Με όλο το σέβας, αλλά προτιμώ τα 300άρια της ΟΑ από τα καινούρια 320 της ΑΑ. Ξέρω αυτόν που σφίγγει τις βίδες από κάτω βλέπεις -
Επειδή δεν παρακολούθησα από την αρχή την συζήτηση και βαριέμαι να διαβάσω 126 σελίδες…ειπώθει κάτι καλό για μαχητικά από ΒΠΠ έως σήμερα?
Τυγχάνει να ήμουν μηχανικός αεροσκαφών σε A-7 (λίγα πράγματα), Mirage F1 & M2000, οπότε ότι απορίες για μαχητικά (όλων των εποχών) είμαι στη διάθεσή σας. -
Ο χρήστης Pacos έγραψε:
Επειδή δεν παρακολούθησα από την αρχή την συζήτηση και βαριέμαι να διαβάσω 126 σελίδες…ειπώθει κάτι καλό για μαχητικά από ΒΠΠ έως σήμερα?
Τυγχάνει να ήμουν μηχανικός αεροσκαφών σε A-7 (λίγα πράγματα), Mirage F1 & M2000, οπότε ότι απορίες για μαχητικά (όλων των εποχών) είμαι στη διάθεσή σας.Εμείς φτιάχνουμε πράγματα για Mirage και Rafale
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Επειδή δεν παρακολούθησα από την αρχή την συζήτηση και βαριέμαι να διαβάσω 126 σελίδες…ειπώθει κάτι καλό για μαχητικά από ΒΠΠ έως σήμερα?
Τυγχάνει να ήμουν μηχανικός αεροσκαφών σε A-7 (λίγα πράγματα), Mirage F1 & M2000, οπότε ότι απορίες για μαχητικά (όλων των εποχών) είμαι στη διάθεσή σας.Εμείς φτιάχνουμε πράγματα για Mirage και Rafale
Ποιοι είστε εσείς και τι parts φτιάχνεται?
-
Υπεροχα αεροσκαφη τα Mirage...Ισως οι μεγαλυτερες αγαπες μου μετα τα αεροσκαφη του ΒΠΠ...
Ηθελα να γινω πιλοτος στα μαχητηκα αλλα δυστυχως δεν περασα τις εξετασεις υψους... -
Ο χρήστης Pacos έγραψε:
Επειδή δεν παρακολούθησα από την αρχή την συζήτηση και βαριέμαι να διαβάσω 126 σελίδες…ειπώθει κάτι καλό για μαχητικά από ΒΠΠ έως σήμερα?
Τυγχάνει να ήμουν μηχανικός αεροσκαφών σε A-7 (λίγα πράγματα), Mirage F1 & M2000, οπότε ότι απορίες για μαχητικά (όλων των εποχών) είμαι στη διάθεσή σας.Εμείς φτιάχνουμε πράγματα για Mirage και Rafale
Ποιοι είστε εσείς και τι parts φτιάχνεται?
Oλύμπικ Τουλ.
Μεταλλικα κομμάτια, καλωδιώσεις, πίνακες στο κόκπιτ του Ραφάλ κα -
Την είχε παρουσιάσει παλιά η Στρατηγική αυτή την εταιρία, πριν απο καμιά 10ετία δλδ. ανάμεσα στα άλλα έλεγε ότι έφτιαχναν και τμήματα του μηχανισμού περιστροφής του αισθητήρα των Magic, τώρα βέβαι μιλάμε για εποχές Econ κλπ.
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Εσείς που ασχολείστε περισσότερο, μάθατε τελικά ποιά ήταν η αιτία της αναγκαστικής προσγείωσης του 777 στο Heathrow το Γενάρη ?
Συζητούσα χτες το θέμα με έναν άνθρωπο πολύ μέσα στα αεροπορικά θέματα, που έχοντας διαβάσει κάποιες εκθέσεις σχετικά με το συμβάν, μου έλεγε πως μάλλον σταμάτησε ο ένας κινητήρας από αδιευκρίνιστη αιτία (πιθανότατα όχι από καθαρά μηχανικό αίτιο, αλλά από ηλεκτρονικό πρόβλημα), και όταν επιχειρήθηκε να πάρει bypass αέρα από τον άλλο κινητήρα για να εκκινήσει και πάλι, ήταν τέτοια η απαίτηση ισχύος από τον καλό κινητήρα -που κλήθηκε και να διαθέσει την απαραίτητη ισχύ και για το Final approach και για να εκκινήσει τον σταματημένο κινητήρα- που στολάρισε και αυτός, αφήνοντας το 777 χωρίς ώση.
Και έγινε ό,τι έγινε.
Αν έγινε κάτι τέτοιο μιλάμε για major fault σχεδιασμού!!
Μου φαίνεται σχεδόν απίστευτο.+100, απίστευτο. Πάντως οι ενδείξεις δεν οδηγούν σε ένα τέτοιο συμπέρασμα. Ο ένας ο κινητήρας παρήγαγε ώση την στιγμή της πρόσκρουσης. Από ότι βλέπω οι έρευνες πάνε στο σύνολο του σύστηματος καυσίμου.
-
αφού πέρασαν τα αεροπλάνα πριν λίγο πάνω από το σπίτι μου...αμέσως θυμήθηκα αυτό...
http://www.youtube.com/watch?v=VPLynvXF9Fo' target='_blank
Ωραίες στιγμές...
-
Ο χρήστης AlekosEscortMkII έγραψε:
Υπεροχα αεροσκαφη τα Mirage...Ισως οι μεγαλυτερες αγαπες μου μετα τα αεροσκαφη του ΒΠΠ...
Ηθελα να γινω πιλοτος στα μαχητηκα αλλα δυστυχως δεν περασα τις εξετασεις υψους...τελικά αν το κοιτάξουμε καλά 1 στα 3 παιδιά κάποτε ήθελαν να γίνουν πιλότοι!
ομοίως και εγώ... -
ειναι μεγαλο ονειρο για πολλους μικρους...εδω που τα λεμε ειναι εντυπωσιακη απασχοληση για γερα νευρα και αντοχες..
και παντα θεωρουνταν μια ευγενης μορφη του πολεμου..
-
Μια ματιά στο ηλεκτρονικό αρχείο του περιοδικού 'ΠΤΗΣΗ & Διάστημα' θα σου αποκαλύψει τις αποκλειστικπότητες του εκδότη του που πετάει ανεμόπτερα από το 1957, αεροπλάνα απ' το 74 και ελικόπτερα απ' το 2005.
Εκεί θα δείτε και πόσα μαχητικά έχει πετάξει (πάνω από 22) -
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
Υπεροχα αεροσκαφη τα Mirage...Ισως οι μεγαλυτερες αγαπες μου μετα τα αεροσκαφη του ΒΠΠ...
Ηθελα να γινω πιλοτος στα μαχητηκα αλλα δυστυχως δεν περασα τις εξετασεις υψους...τελικά αν το κοιτάξουμε καλά 1 στα 3 παιδιά κάποτε ήθελαν να γίνουν πιλότοι!
ομοίως και εγώ...Εγω θελω ακομααααααααααααααααααααααααα!
-
Kαι εγώ...
-
Ο χρήστης Pacos έγραψε:
Επειδή δεν παρακολούθησα από την αρχή την συζήτηση και βαριέμαι να διαβάσω 126 σελίδες…ειπώθει κάτι καλό για μαχητικά από ΒΠΠ έως σήμερα?
Τυγχάνει να ήμουν μηχανικός αεροσκαφών σε A-7 (λίγα πράγματα), Mirage F1 & M2000, οπότε ότι απορίες για μαχητικά (όλων των εποχών) είμαι στη διάθεσή σας.Για ποιο λογο το Radiator Air Scoop Inlet βρισκεται σε τοσο ''ασχετη'' θεση στο P-51 Mustang? Κοιταγα κατι φωτογραφιες και το παρατηρησα, ενω οπως ειδα στα υπολοιπα μαχητικα της εποχης (βλεπε BF-109 κλπ) ειναι ακριβως κατω απο τον κινητηρα...
btw Σχολη Ικαρων ιπταμενος ειχα περασει Ελλαδα (μονο αυτο ειχα δηλωσει) + ολες τις φυσικες εξετασεις αλλα τελικα αποφασισα να μην παω... (ε ρε βρισιδι που εχει να πεσει τωρα )
ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ