-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Έχετε το εξής σφάλμα στη λογική σας:
Τα πλοία, τα αεροπλάνα και τα τρένα οδηγούνται με έναν και μοναδικό τρόπο-τα αυτοκίνητα όχι. Επίσης, ο παράγοντας της ηδονής από την οδήγηση δεν αφορά κανέναν καπετάνιο ή αεροπόρο διότι η δουλειά τους είναι κουραστική και μονότονη εφαρμογή κάποιων οδηγιών και κανόνων.Για μηχανοδηγούς τρένων δεν ξέρω, αλλά έχω την αίσθηση ότι απατάσαι σχετικά με τους πιλότους και τους καπετάνιους.
Σχετικά με τα ηλεκτρονικά: το ABS είναι εκ των ουκ άνευ και δε νομίζω ότι χωράει συζήτηση επ αυτού. Στα υπόλοιπα ΝΑΙ, αλλά να απενεργοποιούνται. Με το ΔΥΣΚΟΛΟ τρόπο (μέσα από κάποιο μενού ας πούμε). Θέλω να μπορώ να τα βγάζω όξω όταν 'πρέπει' και να ΜΗ μπορεί να τα βγάλει έξω ο πάσα εις (η μάνα μου ας πούμε).
-
Ο χρήστης madox έγραψε:
Καλα βρε skullone στην εποχη του ΜΚ1 θες να μας πας Τα προσιτα αυτοκινητα φτιαχνονται για τον μεσο οδηγο.Αν καποιος θελει οδηγικη απολαυση και επιδοσεις ας τα σταξει.Τα θανατηφορα τροχαια ατυχηματα στην Ελλαδα μειωθηκαν-παρα την αλματωδη αυξηση των ιχ-χαρη στην εξελιξη που ωφελησε και τον μεσο οδηγο αλλα και τον χερα.Νομιζω παντως τα αυτοκινητα που κυκλοφορουν σημερα ειναι κλασεις πανω σε οδικη συμπεριφορα απο κατι νεκροφορες που κυκλοφορουσαν πριν κατι δεκαετιες.Αν προσέξεις αυτά που γράφω, θα δεις ότι το αίτημά μου είναι καλύτερη εκπαίδευση οδηγών και ένα ξεσκαρτάρισμα, για να μην οδηγούν άτομα που αποδεδειγμένα αποτελούν δημόσιο κίνδυνο.
-
Τα ηλεκτρονικά βοηθήματα εξελίσσονται και πολλαπλασιάζονται, ακολουθώντας, μεταξύ άλλων, και την ηλεκτρονική -τεχνολογική εξέλιξη. Ο Krus ανέφερε ότι πλέον το ABS είναι εκ των ουκ άνευ. Μήπως φτάσουμε λοιπόν σε μια δεκαετία από τώρα, όλα αυτά τα μπλιμπλίκια να θεωρούνται και αυτά έτσι?
Πόσα αυτοκίνητα παλιότερα είχαν υποβοήθηση στο τιμόνι? Ακόμα παλιότερα, πόσα είχαν δισκόφρενα μπροστά? Ακόμα παλιότερα πόσα είχαν φρένα και στους 4 τροχούς?
Θέλω να πω, μήπως, λέω μήπως, τελικά οι αυξανόμενες απαιτήσεις στην οδήγηση -και αναφέρομαι κυρίως στο πλήθος και εύρος των πληροφοριών που οφείλει ο οδηγός να επεξεργάζεται ενώ οδηγεί -από τους ηλεκτρονικούς πίνακες πληροφόρησης, την 'κινητή' επικοινωνία, την κυκλοφορία σε spaghetti junctions, κ.α.-) είναι αυτές που κάνουν τα ηλεκτρονικά όλο και πιο απαραίτητα? Γιατί, άλλο να κυκλοφορούσες τη δεκαετία του 60 στην Συγγρού, λ.χ. -εσύ, το πράσινο λεωφορείο, η Βουγιουκλάκη, άντε και ένα μοτοσακό- και άλλο οι σημερινές συνθήκες οδήγησης.
Όταν βέβαι το θέμα πηγαίνει στην 'απόλαυση της οδήγησης', τότε μιλάμε για σπόρ, χόμπι, πείτε το ότι θέλετε. Η καθημερινότητα όμως καταλαμβάνει το 95% του οδηγικού μας χρόνου. Όχι ότι το ποσοστό αυτό ήταν πολύ διαφορετικό παλιότερα. Αλλά τότε είχες, ακόμα και στην καθημερινή σου, ρουτινιάρικη διαδρομή, κάποια ευκαιρία να καταλάβεις ότι 'οδηγείς' και όχι ότι απλά 'πας στη δουλειά σου'.
Τέλος, ειναι γνωστό τοις πασι ότι το ποσοστό των σωστά εκπαιδευμένων οδηγών βαίνει συνεχώς, τραγικά μειούμενο, όπως το θίγει και ο skullone. Αλλά αυτή είναι μια πονεμένη ιστορία, χωρίς ορατό τέλος, πόσο μάλλον happy end.
-
Ποιο happy end... Μόνο για ΧΑΛΙ end μπορούμε να μιλάμε.
-
Κάποια στιγμή στο όχι και τόσο μακρυνό μέλλον, τα αυτοκίνητα θα είναι αυτόματα.
Αυτόματα με την έννοια ότι δε θα χρειάζονται δίπλωμα οδήγησης
α, και η επιλογή τους λίγο θα διαφέρει από την επιλογή πλυντηρίου ή καναπέ (πιστεύω θα μοιάζει περισσότερο στο 2ο)
Τα ατυχήματα/δυστυχήματα θα φτάσουν κοντά στο 0 (μηδέν) με μόνο αστάθμητο παράγοντα όπως πάντα τον άνθρωπο ο οποίος ως πεζός και πάλι θα είναι θύμα τροχαίων.
Τέλος να σημειώσω την πληθώρα αυτοκινήτων που είναι πιο γρήγορα με τα ηλεκτρονικά στο on ακόμη και με τον Σουμάχερ στο τιμόνι.
Η καθαρή διασκέδαση σε αυτό το μέλλον μάλλον θα είναι πολύ ακριβή. Από την άλλη, απαλλαγμένη από τη νοθεία της πρόβλεψης και για μετακίνηση, θα είναι σαφώς καθαρόαιμη.
Το μόνο που σίγουρα θα συνεχίσει να υπάρχει στο μέλλον θα είναι πίστες και αυτοκίνητα καρτ. Αυτό για εμένα θα είναι αρκετό! -
Αυτό το μέλλον να το βάλουν εκεί που ξέρουν όσοι το σχεδιάζουν.
-
Tί έγινε skullone? Που πήγε η πολιτική ορθότης σου?
Οι θρήνοι για όσους οδηγούν ενώ δεν θα έπρεπε να οδηγούν?
Στο μέλλον ούτε σε εσένα (ούτε σε εμένα) θα επιτρέπεται η οδήγηση.Το φοβερό είναι ότι η τεχνολογία για πλήρως αυτόματα αυτοκίνητα πρακτικά ήδη υπάρχει και έχει ήδη εφαρμοστεί.
Μάλιστα έχει μεγάλη ζήτηση από το στρατό, άρα η ανάπτυξη θα είναι σχετικά ταχεία.Ο περισσότερος κόσμος, ειδικά η κυρία Σούλα, η κυρία Τούλα και όλοι αυτοί που 'δεν πρέπει να οδηγούν' μάλλον θα συμφωνήσουν στην ιδέα να έχουν έναν προσωπικό και δωρεάν σωφέρ.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
με μόνο αστάθμητο παράγοντα όπως πάντα τον άνθρωπο ο οποίος ως πεζός και πάλι θα είναι θύμα τροχαίων!Μην ανησυχείς κάτι θα βρούνε και γι'αυτό στην αέναη προσπάθεια να μας προστατέψουν από τους εαυτούς μας.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Tί έγινε skullone? Που πήγε η πολιτική ορθότης σου?
Οι θρήνοι για όσους οδηγούν ενώ δεν θα έπρεπε να οδηγούν?
Στο μέλλον ούτε σε εσένα (ούτε σε εμένα) θα επιτρέπεται η οδήγηση.Το φοβερό είναι ότι η τεχνολογία για πλήρως αυτόματα αυτοκίνητα πρακτικά ήδη υπάρχει και έχει ήδη εφαρμοστεί.
Μάλιστα έχει μεγάλη ζήτηση από το στρατό, άρα η ανάπτυξη θα είναι σχετικά ταχεία.Ο περισσότερος κόσμος, ειδικά η κυρία Σούλα, η κυρία Τούλα και όλοι αυτοί που 'δεν πρέπει να οδηγούν' μάλλον θα συμφωνήσουν στην ιδέα να έχουν έναν προσωπικό και δωρεάν σωφέρ.
Ποια πολιτική ορθότητα; Ποτέ δεν τα πήγα καλά μ'αυτόν τον φλούφλικο θεσμό. Πάντως σε μια φίλη μου που έχει δίπλωμα, αλλά δεν έχει οδηγήσει ούτε ΜΙΑ φορά από τότε που το πήρε, έχω πει ότι θα της το σκίσω έτσι και τολμήσει να πάρει αμάξι χωρίς πρώτα να κάτσει να μάθει ΣΟΒΑΡΑ να οδηγεί.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Tί έγινε skullone? Που πήγε η πολιτική ορθότης σου?
Οι θρήνοι για όσους οδηγούν ενώ δεν θα έπρεπε να οδηγούν?
Στο μέλλον ούτε σε εσένα (ούτε σε εμένα) θα επιτρέπεται η οδήγηση.Το φοβερό είναι ότι η τεχνολογία για πλήρως αυτόματα αυτοκίνητα πρακτικά ήδη υπάρχει και έχει ήδη εφαρμοστεί.
Μάλιστα έχει μεγάλη ζήτηση από το στρατό, άρα η ανάπτυξη θα είναι σχετικά ταχεία.Ο περισσότερος κόσμος, ειδικά η κυρία Σούλα, η κυρία Τούλα και όλοι αυτοί που 'δεν πρέπει να οδηγούν' μάλλον θα συμφωνήσουν στην ιδέα να έχουν έναν προσωπικό και δωρεάν σωφέρ.
Ποια πολιτική ορθότητα; Ποτέ δεν τα πήγα καλά μ'αυτόν τον φλούφλικο θεσμό. Πάντως σε μια φίλη μου που έχει δίπλωμα, αλλά δεν έχει οδηγήσει ούτε ΜΙΑ φορά από τότε που το πήρε, **έχω πει ότι θα της το σκίσω **έτσι και τολμήσει να πάρει αμάξι χωρίς πρώτα να κάτσει να μάθει ΣΟΒΑΡΑ να οδηγεί.
ενταξει μπορει να μην εισαι πολητικα ορθος....αλλα κοσμιος μπορεις να εισαι!
-
Το δίπλωμα θα της σκίσω βρε αθεόφοβε! Και θα του βάλω και φωτιά! Μα όλο εκεί έχεις το μυαλό σου;
-
-
Ίσως θεωρούμαι κουλός, δε ξέρω... το επόμενό μου αυτοκίνητο πάντως δε θα με χάλαγε καθόλου να έχει ηλεκτρονικά βοηθήματα. Ποτέ δε μ' άρεσε να κινούμαι στα όρια, ούτε μ' ενδιαφέρει να παίζω με τ' αυτοκίνητο. Απλά μ' αρέσει να κινούμαι γρήγορα σε σχέση με το μέσο ρυθμό κίνησης του δρόμου.
Ως εκ τούτου η ύπαρξη ESP δε θα μου δημιουργούσε πρόβλημα μιας και η ενεργοποίησή του θα γινόταν μόνο για το καλό μου δεδομένου του ότι εν γνώσει μου δε με ενδιαφέρει να πηγαίνω με το αυτοκίνητο στο όριο.
-
Ο χρήστης dirtoulios έγραψε:
Τα ηλεκτρονικά βοηθήματα εξελίσσονται και πολλαπλασιάζονται, ακολουθώντας, μεταξύ άλλων, και την ηλεκτρονική -τεχνολογική εξέλιξη. Ο Krus ανέφερε ότι πλέον το ABS είναι εκ των ουκ άνευ. Μήπως φτάσουμε λοιπόν σε μια δεκαετία από τώρα, όλα αυτά τα μπλιμπλίκια να θεωρούνται και αυτά έτσι?Πόσα αυτοκίνητα παλιότερα είχαν υποβοήθηση στο τιμόνι? Ακόμα παλιότερα, πόσα είχαν δισκόφρενα μπροστά? Ακόμα παλιότερα πόσα είχαν φρένα και στους 4 τροχούς?
Θέλω να πω, μήπως, λέω μήπως, τελικά οι αυξανόμενες απαιτήσεις στην οδήγηση -και αναφέρομαι κυρίως στο πλήθος και εύρος των πληροφοριών που οφείλει ο οδηγός να επεξεργάζεται ενώ οδηγεί -από τους ηλεκτρονικούς πίνακες πληροφόρησης, την 'κινητή' επικοινωνία, την κυκλοφορία σε spaghetti junctions, κ.α.-) είναι αυτές που κάνουν τα ηλεκτρονικά όλο και πιο απαραίτητα? Γιατί, άλλο να κυκλοφορούσες τη δεκαετία του 60 στην Συγγρού, λ.χ. -εσύ, το πράσινο λεωφορείο, η Βουγιουκλάκη, άντε και ένα μοτοσακό- και άλλο οι σημερινές συνθήκες οδήγησης.
Όταν βέβαι το θέμα πηγαίνει στην 'απόλαυση της οδήγησης', τότε μιλάμε για σπόρ, χόμπι, πείτε το ότι θέλετε. Η καθημερινότητα όμως καταλαμβάνει το 95% του οδηγικού μας χρόνου. Όχι ότι το ποσοστό αυτό ήταν πολύ διαφορετικό παλιότερα. Αλλά τότε είχες, ακόμα και στην καθημερινή σου, ρουτινιάρικη διαδρομή, κάποια ευκαιρία να καταλάβεις ότι 'οδηγείς' και όχι ότι απλά 'πας στη δουλειά σου'.
Τέλος, ειναι γνωστό τοις πασι ότι το ποσοστό των σωστά εκπαιδευμένων οδηγών βαίνει συνεχώς, τραγικά μειούμενο, όπως το θίγει και ο skullone. Αλλά αυτή είναι μια πονεμένη ιστορία, χωρίς ορατό τέλος, πόσο μάλλον happy end.
-
Θα απαντήσω θετικά για το πρώτο. Σε περίπου μία δεκαετία πιστεύω ότι θα είναι δυνατό η περιορισμένη μεν αλλά δυνατή τεχνολογικά οδήγηση με αυτόματο πιλότο. Όσο περίσσοτερα συστήματα προστασίας υπάρχουν σε ένα όχημα τόσο καλύτερα. Προσωπικά θα επέβαλα το tyre pressure monitoring για όλα τα οχήματα από έχθες κιόλας καθώς το ποσοστό των οχημάτων με σωστή πίεση των ελαστικών στην Ελλάδα είναι μικρό.
-
Η υποβοήθηση που κάνει το τιμόνι πιο άμεσο είναι κάτι το πρόσθετο αλλά αναγκαίο. Τα δισκόφρενα όμως αντικατέστησαν ένα λιγότερο εξελιγμένο σύστημα και είναι υπεραναγκαία. Τα ελεγχόμενα διαφορικά, η παθητική τετραδιεύθυνση είναι μηχανικού τύπου βοηθήματα. Τα ηλεκτρονικά βοηθήματα πάνε τα πράγματα ένα βήμα παραπέρα καθώς σε λίγο θα σε βγάζουν από τη δύσκολη θέση.
-
Σήμερα η οδήγηση στην Αθήνα είναι απείρως πιο δύσκολη από ότι πριν 20 χρόνια από πλευράς κινδύνων αλλά αντίστοιχα απείρως πιο εύκολη εξαιτίας των ηλεκτρονικών αγγέλων και άλλων μηχανικών βελτιώσεων. Ναι το 60 ήσουν εσύ και ο Αγρότης αλλά με ένα αμάξι που φρέναρε στο περίπου και σε μία στροφή μόνον ο καλός θεός τα γρήγορα χέρια και μία μεγάλη μπάλα από άχυρα (αν υπήρχε στο πλάι του δρόμου) σε έσωζαν από το βέβαιο θάνατο σε ένα από τα χιλιάδες ανασφαλή από πλευράς ενεργητικής ασφάλειας οχήματα της εποχής.
-
Έχω χρόνια να οδηγήσω ως αγχωλιτικό. Ειδικά γύρω από την Αθήνα αυτό δεν συμβαίνει ποτέ. ΙΜΗΟ όλα τα ηλεκτρονικά καλούδια χρήσιμα εφόσον μειώνουν το φόρτο εργασίας μου και αυξάνουν την ασφάλεια. Αλλά ακόμα και σε ένα fancy ride δεν θα απενεργοποιούσα τους ηλεκτρονικούς αγγέλους. Στην πίστα είναι άλλο ζήτημα καθώς εκεί ακόμα και το υδραυλικό τιμόνι είναι πολυτέλεια.
-
Δεν θεωρώ ότι το επίπεδο του μέσου νέου οδηγού βαίνει μειούμενο και σε αυτό θα διαφωνήσω και με τον skullone. Η διαφθορά του συστήματος εξετάσεων είναι κάτι που έχει υπερβεί τη μία γενέα (εδώ ακόμα και ο μεγάλος μου ξάδελφος που τώρα είναι στα 50- το αντιμετώπισε ένα 18χρόνο σήμερα μπορεί να είναι παιδί κάποιου που πήρε δίπλωμα νύχτα) και πρακτικά κανείς δεν περιμένει μία δύσκολη και αντικειμενική εξέταση. Όλοι όμως για να γλυτώσουν τη ζωή τους θέλουν να μάθουν να οδηγούν και ευτηχώς υπάρχει και το χρήμα για αυτό. Το ποσοστό των οδηγών χωρίς ζώνη μειώνεται σταθερά χρόνο με το χρόνο (όσοι δεν θέλουν πεθαίνουν είτε από φυσικά αίτια είτε από ατυχήματα) και πέντε απλά πράγματα τα καταλαβαίνει ο μέσος όρος (σωστή πίεση ελαστικών, περιοδική συντήρηση οχήματος κ.α.). Όχι ότι δεν υπάρχουν τούβλα και δολοφόνοι άλλα κάτι γίνεται.
-
Το μόνο πρόβλημα που διαφαίνεται είναι ο όγκος των απαιτουμένων πληροφοριών που πρέπει να αφομοιώσεις για να εκμεταλευτείς ένα όχημα. Τα εγχειρίδια από 100 σελίδες έχουν φτάσει και τις 350 σελίδες στα μικρομεσαία και αν πας σε κατασκευαστές κύρους το μέγεθος φτάνει ή και υπερβαίνει τις 600~700 σελίδες οδηγιών. Τα πολλά κουμπάκια δεν είναι στη μόδα (είναι ακριβά) και οι πολυδιακόπτες έχουν μπει για τα καλά στη ζωή μας αυξάνοντας υπέρμετρα το φόρτο για την πραγματοποίηση μίας απλής λειτουργίας. Πρακτικά με αυτό το ρυθμό τα οχήματα θα γίνουν τόσο δύσκολα στη χρήση τους που οι ηλεκτρονικοί άγγελοι θα είναι αναγκαίοι για να κινηθείς από το Α στο Β. Άλλωστε σήμερα δεν υπάρχει ένα προσεσορράκι που αλλάζει παραμέτρους συνεχώς για την καλύτερη εκμετάλευση του οχήματος??? Αυτό δεν είναι μπλιμπλίκι επειδή δεν έχουμε ανάδραση μαζί του (τουλάχιστον άμεση ... ακόμα....)???
Οπότε ναι στο ESP, ABS, AWD, AWS, CC και σε όλα αυτά τα βοηθήματα που σου δίνουν την δυνατότητα να φτάσεις με μικρότερη πιθανότητα να πεθάνεις στο σπίτι σου.
Υ.Σ. Περί οδικής ασφάλειας. Η μείωση από 2000 στους 1600 νεκρούς σε 5~8 χρόνια ίσως να μην φαίνετε μεγάλη. Αν λάβει κανείς υπόψη όμως τα οχηματοχιλιόμετρα που αυξάνονται με ρυθμό 5~7% ανά έτος τότε πρακτικά η πιθανότητα να πεθάνει κανείς τα τελευταία 8 χρόνια έχει μειωθεί στο μισό. Και αυτό είναι βελτίωση. Τώρα σε σχέση με τους Ευρωπαίους ναι έχουμε μικρότερη μείωση νεκρών αλλά όσον αφορά τη κίνηση αυτοί ήδη έχουν φτάσει στην εσχατεία εξέλιξης τους και μάλλον έχουν περάσει στη φάση της από-αυτοκινητοποίησης των κοινωνιών τους (το τουτού θα πεθάνει και αυτό όπως πέθανε η άμαξα κ.α.).
-
-
Μήπως να έμπαινε με μορφή ψηφοφορίας με κανά δυο επιλογές ακόμη εκτός από το 'ναι' ή το 'όχι' , έτσι για να δούμε κατά πού πάει το πράμα
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
...Σε περίπου μία δεκαετία πιστεύω ότι θα είναι δυνατό η περιορισμένη μεν αλλά δυνατή τεχνολογικά οδήγηση με αυτόματο πιλότο.To LKAS στο Accord (2008) το ξέρεις;
The innovative LKAS system actually applies steering torque to ensure the Accord remains safely in the centre of a road lane. A tiny camera positioned near the rear-view mirror monitors the road markings and steers the car if it drifts toward the edge of a lane, thereby reducing the burden of motorway (or main road) driving and enhancing driver comfort and safety.
http://www.honda-tech.com/zerothread?id ... d=19589134 -
ESP και λοιπά θέλω να έχουν τα αυτοκίνητά σας...
Το δικό μου να έχει μόνο γκάζι φρένο και τιμόνι. Οταν δεν οδηγώ, χρησιμοποιώ ΜΜΜ... -
Mίλαγα πριν λίγο με ένα συνάδελφο που μόλις απέκτησε ένα καινούριο Cooper S. Μου έλεγε ενθουσιασμένος για το πόσους αυτοματισμούς έχει το αμάξι.
-Για πες ένα παράδειγμα, του λέω.
-Να, για παράδιεγμα, αν είσαι σε ανηφόρα και αφήσεις το φρένο για να ξεκινήσεις, αυτό μένει πατημένο για κανα-δυο δευτερόλεπτα και σε βοηθάει
-Δηλαδή αυτό σου αρέσει?
-Και βέβαια!
-Και εσύ τι έχει μείνει να κάνεις?Τεσπα, νόημα δε βγάλαμε από τη συζήτηση (έτσι και αλλιώς δε βγάζεις νόημα μαζί του), αυτό όμως που είπα (όσο ελιτίστικο και αν ακουστεί) είναι οτι δίνω 10 εκατοστά περιθώριο (και πολλά είναι) σε κάποιον να ξεκινήσει σε μια νορμάλ (προς μεγάλη) ανηφόρα χωρίς χρήση χειροφρένου και 2 το πολύ με χρήση χειροφρένου. Αν δεν τα καταφέρει, καλύτερα να μην οδηγάει**.-**
Ήμαρτον δηλαδή, καλά τα ηλεκτρονικά βοηθήματα, έχω εκφραστεί πολλές φορές θετικά για αυτά (με την προϋπόθεση βεβαίως οτι απενεργοποιούνται πλήρως), αλλά όχι και να ενθουσιαζόμαστε για ανούσια μπλιμπλίκια, όπως οι Ινδιάνοι όταν τους χάριζες χρωματιστές χάντρες...
Και η πλάκα είναι οτι εφόσον αυτά τα συστήματα είναι μέσα στη τιμή, αναγκαστικά τα πληρώνεις, δε σου δίνεται η επιλογή. Και πού? Όχι σε ένα καθημερινό αμαξάκι της σειράς, αλλά σε ένα αυτοκίνητο εξ ορισμού σπορ, υποτίθεται για τους γνώστες του αθλήματος.Το επόμενο βήμα είναι ο απόλυτος ευνουχισμός του οδηγού, θα μπαίνουμε στο αμάξι, θα ρίχνουμε έναν υπνάκο και αυτό θα μας πηγαίνει μόνο του.
Ημαρτον!
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
...Σε περίπου μία δεκαετία πιστεύω ότι θα είναι δυνατό η περιορισμένη μεν αλλά δυνατή τεχνολογικά οδήγηση με αυτόματο πιλότο.
To LKAS στο Accord (2008) το ξέρεις;
The innovative LKAS system actually applies steering torque to ensure the Accord remains safely in the centre of a road lane. A tiny camera positioned near the rear-view mirror monitors the road markings and steers the car if it drifts toward the edge of a lane, thereby reducing the burden of motorway (or main road) driving and enhancing driver comfort and safety.
http://www.honda-tech.com/zerothread?id ... d=19589134Ε ρε γέλια που έχουμε να ρίξουμε μ'αυτό στους ελληνικούς δρόμους με την αλλού γι'αλλού διαγράμμιση...
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Ε ρε γέλια που έχουμε να ρίξουμε μ'αυτό στους ελληνικούς δρόμους με την αλλού γι'αλλού διαγράμμιση...Γι αυτό δεν έχουν LKAS τα Accord του Σαρακάκη;
Ηλεκτρονικα βοηθηματα. Για κουλους ή μηπως οχι?