Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Φ
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Φ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 4 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    27
    79
    261
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      montecarlo last edited by

      Ο νέος 1.6 Multijet της FIAT έχει service intervals στα 35.000 χλμ πάντως, οπότε τα ωφέλη είναι απτά.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        baz last edited by

        Γιατί κανείς στη απόσβεση δεν υπολογίζει την αξία μεταπώλησης???????
        την ίδια αξία θα έχει ως μεταχειρισμένο ένα αυτοκίνητο που αρχικά έκανε 40000 με αυτό που έκανε 34000??

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          bebes last edited by

          Σερβις κάθε 20000 ή 12 μήνες, λάδια κάθε 10000 ή 6 μήνες για να ισχύει η εγγύηση. Πάλι καλά γιατί μεχρι πρότινος ήταν 7500 και 15000 χλμ
          Τώρα ο ντίζελ της VW (που φοράει το Outlander) μπορεί να έχει τα διπλάσια διαστήματα σέρβις και λαδιών, αλλά βγάζεις άκρη με τις αντιπροσωπίες;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tiger last edited by

            Εχουμε πει απειρες φορες οτι η εργοστασιακη εγγυηση ισχυει ασχετως απο το που θα γινει η συντηρηση.Η δε επιπροσθετη της αντιπροσωπειας ειναι αμφιβολλο εαν συμφερει αφου με τετοιους ορους θα εχεις πληρωσει 3 φορες τον κινητηρα!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              luke-dreamwalker last edited by

              Ο χρήστης baz έγραψε:
              Γιατί κανείς στη απόσβεση δεν υπολογίζει την αξία μεταπώλησης???????
              την ίδια αξία θα έχει ως μεταχειρισμένο ένα αυτοκίνητο που αρχικά έκανε 40000 με αυτό που έκανε 34000??

              Αυτό το παραλείπουν εύκολα όσοι είναι ενάντια στο πετρέλαιο.

              Όσο για το θόρυβο θα συμφωνήσω αλλά μόνο για το ρελαντί, στην πορεία τα καινούργια diesel είναι ίσως λιγότερο θορυβώδη απο τη βενζίνα, αυτό κρίνοντας απο το δικό μου. Ίσως γιατι πάντα ο κινητήρας δουλέυει σε χαμηλότερες στροφές. Στο Punto πχ χρειάζεται μόνο 2000rpms όταν κινήται με 120χλμ-ω

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                leonp last edited by

                Ο χρήστης dinosm έγραψε:
                Για μεγάλα SUV το diesel είναι μονόδρομος αφού οι διαφορές στις καταναλώσεις είναι πολύ μεγάλες όσο ανεβαίνουν τα κυβικά και τα βάρη.

                Στα πολύ μεγάλα, οι πραγματικές καταναλώσεις έχουν ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ διαφορές (πετρέλαιο-βενζίνη), πολύ μεγαλύτερες διαφορές από τις εργοστασιακές.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nikospva last edited by

                  Ο χρήστης Luke Dreamwalker έγραψε:

                  Γιατί κανείς στη απόσβεση δεν υπολογίζει την αξία μεταπώλησης???????
                  την ίδια αξία θα έχει ως μεταχειρισμένο ένα αυτοκίνητο που αρχικά έκανε 40000 με αυτό που έκανε 34000??

                  Αυτό το παραλείπουν εύκολα όσοι είναι ενάντια στο πετρέλαιο.

                  Όσο για το θόρυβο θα συμφωνήσω αλλά μόνο για το ρελαντί, στην πορεία τα καινούργια diesel είναι ίσως λιγότερο θορυβώδη απο τη βενζίνα, αυτό κρίνοντας απο το δικό μου. Ίσως γιατι πάντα ο κινητήρας δουλέυει σε χαμηλότερες στροφές. Στο Punto πχ χρειάζεται μόνο 2000rpms όταν κινήται με 120χλμ-ω

                  Για πές δυό πράγματα για το αμαξάκι σου.
                  Σήμερα ήρθε το δικό μου !Πιστεύω μέσα στην βδομάδα να το παραλάβω.Πάντως στο ρελαντί που το έβαλα μπρός κάνει θόρυβο.
                  'Οσο για συντήρηση,10.000χλμ λάδια και 40.000 service!!!Γεία σου ρε Φιατ με τα ωραία σου.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    puntofato last edited by

                    Τα πρώτα λάδια θα τα πετάξεις πολύ σύντομα γιατί είναι μάπα και θα στα κάψει. Μην τύχει και ξεχαστείς και τα κρατήσεις. Επίσης το φίλτρο πετρελαίου στα 30000 θα το αλλάξεις γιατί θα βουλώσει και θα ζορίζει την προαντλία του τεπόζιτου.

                    Κάποιος πιο πάνω έγραψε για το εύρος στροφών (οτι είναι περιορισμένο). Μα ούτως ή άλλως,οι σχέσεις είναι πιο μακρυές και δεύτερο απο τη στιγμή που μπορείς να κάνεις προσπέρασμα καθαρό από 2000στροφές γιατί να το πας στον κόφτη.

                    Να πούμε βέβαια ότι για την μακροζωία του diesel απαιτείται να ΜΗΝ το σκίζουμε και το έχουμε συχνά σε υψηλές στροφές, αλλιώς θα δούμε και την άσχημη πλευρά τους...

                    Επίσης τα λάδια θα τα υπολογίζετε με τις ώρες λειτουργίας του μοτέρ και ΟΧΙ μόνο με τα χλμ. Ενδεικτικά 10000χλμ με 80χλμ/ώρα είναι 125 ώρες χρήσης. ΤΟΤΕ τα αλλάζουμε. Μπορεί κάποιος να έχει το αμάξι μόνο στην κίνηση και να μην γράφει χλμ. ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΟΤΙ ΤΟ ΛΑΔΙ ΔΕΝ ΤΑΛΑΙΠΩΡΕΙΤΑΙ.... Αλλιώς βρισκόμαστε προ εκπλήξεων και κλαίμε στους μηχανικους!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • 1
                      147_gtm last edited by

                      Ρε παιδια μπορω να μετατρεψω το αμαξι μου απο βενζινη σε diesel εννοω επιτρεπεται,δηλωνεται?Η μηχανη diesel που θελω να βαλω βγαινει απο το εργοστασιο στο αμαξι μου.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kostis20 last edited by

                        Το εβαλα και στο BMW forumαλλα μαλλον εδω ταιριαζει περισσοτερο...
                        Το Diesel X5 3.0d καιει λιγοτερο απο το υβριδικο lexus...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          koz7685 last edited by

                          Την λυση του μεταχειρισμενου γερμανιας 1 χρονου με κατω απο 10000 χλμ
                          την σκεφτεσαι? κοστιζει με τελωνειο και εξοδα μεταφορας γυρω στα 30χιλιαρικα.Παντως οσον αφορα τους diesel κινητηρες ο κουμπαρος και κολητος μου εχει την 320d βαζει πετρελαιο μονο απο shel και bp δεν αντιμετωπισε κανενα προβλημα και απο καταναλωση εχει οταν κινειται νορμαλ 120-140 5,5λ/100χλμ και οταν το σκιζει 180+ 7,5 λ/100χλμ.δεν νομιζω το βενζινοκινητο να εχει παρομοιες καταναλωσεις.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • B
                            bebes last edited by

                            Εν το μεταξύ μας έδωσες αφορμή για εποικοδομητική κουβεντούλα.

                            Γράψε κλατι για το Αουντι:
                            πότε το περιμένεις;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nikodoc_z4 last edited by

                              Ο χρήστης ΡΗΓΙΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ έγραψε:
                              Τελικα παιδια αποφασισα να κανω το 'salto mortale'. Παρηγγειλα το A4 1.8 TFSI, με τα 160 αλογα. Γιατι ετσι οπως ηθελα να 'ντυσω' το Passat , μου εβγαινε γυρω στα 37000. Εξαλλου το ονειρο ηταν εξ`αρχης το Audi. Σημαντικο ρολο βεβαια επαιξε και το ετερον ημισυ που ειχε μουλαρωσει. Αλλα κι εγω 'τραβατε με κι ας κλαιω'

                              καλοταξιδο!! (αν και τελικα τωρα θα πω (και θα με φανε οι αλλοι) οτι με το budget αξιζε να παρεις το passat 2.0tdi 170)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                coyote last edited by

                                Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
                                Το εβαλα και στο BMW forumαλλα μαλλον εδω ταιριαζει περισσοτερο...
                                Το Diesel X5 3.0d καιει λιγοτερο απο το υβριδικο lexus...

                                το 3.0 si ειναι τραγικό.... Και θέλω να το αγοράσω ....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kostis20 last edited by

                                  Περιμενε λιγο.Σε λιγο μπορει να μπει ο τριλιτρος TURBO απο 335 & Χ6.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    leonp last edited by

                                    Ο χρήστης coyote έγραψε:
                                    το 3.0 si ειναι τραγικό.... Και θέλω να το αγοράσω ....

                                    Με τέτοιο βάρος τι περίμενες;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      coyote last edited by

                                      Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
                                      Περιμενε λιγο.Σε λιγο μπορει να μπει ο τριλιτρος TURBO απο 335 & Χ6.

                                      Δεν εχω λεφτά για καινούργιο..... Εχεις δίκιο πάντως.... Εχω δεί και μεταχειρισμένο 335 αλλά δεν ξέρω αν θέλω αυτό το στυλ πλέον

                                      Μάλλον θέλω και εγω κάτι ψηλό και μεγάλο....

                                      Ειδικότερα για x3 3000 κοίταγα....
                                      Μακάρι να βρώ lexus τελικά, να μη φαίνομαι και ματσο.... Αν και θα φαίνομαι ΠΑΣΟΚ.... (εχει πάρει ο Γιωργάκης...)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        spiros last edited by

                                        Ο χρήστης coyote έγραψε:

                                        Ειδικότερα για x3 3000 κοίταγα....
                                        Μακάρι να βρώ lexus τελικά, να μη φαίνομαι και ματσο.... Αν και θα φαίνομαι ΠΑΣΟΚ.... (εχει πάρει ο Γιωργάκης...)

                                        ακου, Χ3 ασημι, με μεγαλα αυτοκολλητα στις πορτες SIEMENS...

                                        δε θα σε σταματαει κανενας στο δρομο...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          coyote last edited by

                                          Γιατί τώρα με σταματάει κανένας?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            puntolord last edited by

                                            Ο χρήστης KOZ7685 έγραψε:
                                            ........Παντως οσον αφορα τους diesel κινητηρες ο κουμπαρος και κολητος μου εχει την 320d βαζει πετρελαιο μονο απο shel και bp δεν αντιμετωπισε κανενα προβλημα και απο καταναλωση εχει οταν κινειται νορμαλ 120-140 5,5λ/100χλμ και οταν το σκιζει 180+ 7,5 λ/100χλμ.δεν νομιζω το βενζινοκινητο να εχει παρομοιες καταναλωσεις.

                                            Ώς κάτοχος του συγκεκριμένου επιβεβαιώνω τα λεγόμενα του κουμπάρου σου, έχω ακριβώς τις καταναλώσεις που αναφέρεις και να συμπληρώσω πως στη πόλη καταναλώνει 7 λ / 100χλμ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 4 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr