-
Ο νέος 1.6 Multijet της FIAT έχει service intervals στα 35.000 χλμ πάντως, οπότε τα ωφέλη είναι απτά.
-
Γιατί κανείς στη απόσβεση δεν υπολογίζει την αξία μεταπώλησης???????
την ίδια αξία θα έχει ως μεταχειρισμένο ένα αυτοκίνητο που αρχικά έκανε 40000 με αυτό που έκανε 34000?? -
Σερβις κάθε 20000 ή 12 μήνες, λάδια κάθε 10000 ή 6 μήνες για να ισχύει η εγγύηση. Πάλι καλά γιατί μεχρι πρότινος ήταν 7500 και 15000 χλμ
Τώρα ο ντίζελ της VW (που φοράει το Outlander) μπορεί να έχει τα διπλάσια διαστήματα σέρβις και λαδιών, αλλά βγάζεις άκρη με τις αντιπροσωπίες; -
Εχουμε πει απειρες φορες οτι η εργοστασιακη εγγυηση ισχυει ασχετως απο το που θα γινει η συντηρηση.Η δε επιπροσθετη της αντιπροσωπειας ειναι αμφιβολλο εαν συμφερει αφου με τετοιους ορους θα εχεις πληρωσει 3 φορες τον κινητηρα!
-
Ο χρήστης baz έγραψε:
Γιατί κανείς στη απόσβεση δεν υπολογίζει την αξία μεταπώλησης???????
την ίδια αξία θα έχει ως μεταχειρισμένο ένα αυτοκίνητο που αρχικά έκανε 40000 με αυτό που έκανε 34000??Αυτό το παραλείπουν εύκολα όσοι είναι ενάντια στο πετρέλαιο.
Όσο για το θόρυβο θα συμφωνήσω αλλά μόνο για το ρελαντί, στην πορεία τα καινούργια diesel είναι ίσως λιγότερο θορυβώδη απο τη βενζίνα, αυτό κρίνοντας απο το δικό μου. Ίσως γιατι πάντα ο κινητήρας δουλέυει σε χαμηλότερες στροφές. Στο Punto πχ χρειάζεται μόνο 2000rpms όταν κινήται με 120χλμ-ω
-
Ο χρήστης dinosm έγραψε:
Για μεγάλα SUV το diesel είναι μονόδρομος αφού οι διαφορές στις καταναλώσεις είναι πολύ μεγάλες όσο ανεβαίνουν τα κυβικά και τα βάρη.Στα πολύ μεγάλα, οι πραγματικές καταναλώσεις έχουν ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ διαφορές (πετρέλαιο-βενζίνη), πολύ μεγαλύτερες διαφορές από τις εργοστασιακές.
-
Ο χρήστης Luke Dreamwalker έγραψε:
Γιατί κανείς στη απόσβεση δεν υπολογίζει την αξία μεταπώλησης???????
την ίδια αξία θα έχει ως μεταχειρισμένο ένα αυτοκίνητο που αρχικά έκανε 40000 με αυτό που έκανε 34000??Αυτό το παραλείπουν εύκολα όσοι είναι ενάντια στο πετρέλαιο.
Όσο για το θόρυβο θα συμφωνήσω αλλά μόνο για το ρελαντί, στην πορεία τα καινούργια diesel είναι ίσως λιγότερο θορυβώδη απο τη βενζίνα, αυτό κρίνοντας απο το δικό μου. Ίσως γιατι πάντα ο κινητήρας δουλέυει σε χαμηλότερες στροφές. Στο Punto πχ χρειάζεται μόνο 2000rpms όταν κινήται με 120χλμ-ω
Για πές δυό πράγματα για το αμαξάκι σου.
Σήμερα ήρθε το δικό μου !Πιστεύω μέσα στην βδομάδα να το παραλάβω.Πάντως στο ρελαντί που το έβαλα μπρός κάνει θόρυβο.
'Οσο για συντήρηση,10.000χλμ λάδια και 40.000 service!!!Γεία σου ρε Φιατ με τα ωραία σου. -
Τα πρώτα λάδια θα τα πετάξεις πολύ σύντομα γιατί είναι μάπα και θα στα κάψει. Μην τύχει και ξεχαστείς και τα κρατήσεις. Επίσης το φίλτρο πετρελαίου στα 30000 θα το αλλάξεις γιατί θα βουλώσει και θα ζορίζει την προαντλία του τεπόζιτου.
Κάποιος πιο πάνω έγραψε για το εύρος στροφών (οτι είναι περιορισμένο). Μα ούτως ή άλλως,οι σχέσεις είναι πιο μακρυές και δεύτερο απο τη στιγμή που μπορείς να κάνεις προσπέρασμα καθαρό από 2000στροφές γιατί να το πας στον κόφτη.
Να πούμε βέβαια ότι για την μακροζωία του diesel απαιτείται να ΜΗΝ το σκίζουμε και το έχουμε συχνά σε υψηλές στροφές, αλλιώς θα δούμε και την άσχημη πλευρά τους...
Επίσης τα λάδια θα τα υπολογίζετε με τις ώρες λειτουργίας του μοτέρ και ΟΧΙ μόνο με τα χλμ. Ενδεικτικά 10000χλμ με 80χλμ/ώρα είναι 125 ώρες χρήσης. ΤΟΤΕ τα αλλάζουμε. Μπορεί κάποιος να έχει το αμάξι μόνο στην κίνηση και να μην γράφει χλμ. ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΟΤΙ ΤΟ ΛΑΔΙ ΔΕΝ ΤΑΛΑΙΠΩΡΕΙΤΑΙ.... Αλλιώς βρισκόμαστε προ εκπλήξεων και κλαίμε στους μηχανικους!
-
Ρε παιδια μπορω να μετατρεψω το αμαξι μου απο βενζινη σε diesel εννοω επιτρεπεται,δηλωνεται?Η μηχανη diesel που θελω να βαλω βγαινει απο το εργοστασιο στο αμαξι μου.
-
-
Την λυση του μεταχειρισμενου γερμανιας 1 χρονου με κατω απο 10000 χλμ
την σκεφτεσαι? κοστιζει με τελωνειο και εξοδα μεταφορας γυρω στα 30χιλιαρικα.Παντως οσον αφορα τους diesel κινητηρες ο κουμπαρος και κολητος μου εχει την 320d βαζει πετρελαιο μονο απο shel και bp δεν αντιμετωπισε κανενα προβλημα και απο καταναλωση εχει οταν κινειται νορμαλ 120-140 5,5λ/100χλμ και οταν το σκιζει 180+ 7,5 λ/100χλμ.δεν νομιζω το βενζινοκινητο να εχει παρομοιες καταναλωσεις. -
Εν το μεταξύ μας έδωσες αφορμή για εποικοδομητική κουβεντούλα.
Γράψε κλατι για το Αουντι:
πότε το περιμένεις; -
Ο χρήστης ΡΗΓΙΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ έγραψε:
Τελικα παιδια αποφασισα να κανω το 'salto mortale'. Παρηγγειλα το A4 1.8 TFSI, με τα 160 αλογα. Γιατι ετσι οπως ηθελα να 'ντυσω' το Passat , μου εβγαινε γυρω στα 37000. Εξαλλου το ονειρο ηταν εξ`αρχης το Audi. Σημαντικο ρολο βεβαια επαιξε και το ετερον ημισυ που ειχε μουλαρωσει. Αλλα κι εγω 'τραβατε με κι ας κλαιω'καλοταξιδο!! (αν και τελικα τωρα θα πω (και θα με φανε οι αλλοι) οτι με το budget αξιζε να παρεις το passat 2.0tdi 170)
-
-
Περιμενε λιγο.Σε λιγο μπορει να μπει ο τριλιτρος TURBO απο 335 & Χ6.
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
το 3.0 si ειναι τραγικό.... Και θέλω να το αγοράσω ....Με τέτοιο βάρος τι περίμενες;
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Περιμενε λιγο.Σε λιγο μπορει να μπει ο τριλιτρος TURBO απο 335 & Χ6.Δεν εχω λεφτά για καινούργιο..... Εχεις δίκιο πάντως.... Εχω δεί και μεταχειρισμένο 335 αλλά δεν ξέρω αν θέλω αυτό το στυλ πλέον
Μάλλον θέλω και εγω κάτι ψηλό και μεγάλο....
Ειδικότερα για x3 3000 κοίταγα....
Μακάρι να βρώ lexus τελικά, να μη φαίνομαι και ματσο.... Αν και θα φαίνομαι ΠΑΣΟΚ.... (εχει πάρει ο Γιωργάκης...) -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Ειδικότερα για x3 3000 κοίταγα....
Μακάρι να βρώ lexus τελικά, να μη φαίνομαι και ματσο.... Αν και θα φαίνομαι ΠΑΣΟΚ.... (εχει πάρει ο Γιωργάκης...)ακου, Χ3 ασημι, με μεγαλα αυτοκολλητα στις πορτες SIEMENS...
δε θα σε σταματαει κανενας στο δρομο...
-
Γιατί τώρα με σταματάει κανένας?
-
Ο χρήστης KOZ7685 έγραψε:
........Παντως οσον αφορα τους diesel κινητηρες ο κουμπαρος και κολητος μου εχει την 320d βαζει πετρελαιο μονο απο shel και bp δεν αντιμετωπισε κανενα προβλημα και απο καταναλωση εχει οταν κινειται νορμαλ 120-140 5,5λ/100χλμ και οταν το σκιζει 180+ 7,5 λ/100χλμ.δεν νομιζω το βενζινοκινητο να εχει παρομοιες καταναλωσεις.Ώς κάτοχος του συγκεκριμένου επιβεβαιώνω τα λεγόμενα του κουμπάρου σου, έχω ακριβώς τις καταναλώσεις που αναφέρεις και να συμπληρώσω πως στη πόλη καταναλώνει 7 λ / 100χλμ
Φ