-
Ο χρήστης vagelis-rallye έγραψε:
τα περισσοτερα πρατηρια λιτουργουν με την μεθοδο του franchising δηλαδη ο ιδιοκτητης εχει το οικοπεδο το οποιο διαμορφωνει καταλληλααπο κει και περα κανει ενα συμβολαιο με καποια εταιρεια ( ΕΚΟ, ΒΡ κτλ)
η οποια του παρεχει τα καυσιμα τα διαφημιστικα, ταμπελιτσες ιστοριες κτλ.
αυτα ειναι τα ελευθερατα εταιρικα ειναι αυτα τα οποια ανηκουν στην ιδια την εταιρεια και οχι σε καποιον κυριο 'ταδε'
Φίλε Βαγγέλη ,
Επειδή τα πρατήρια καυσίμων είναι μέρος απο την δουλειά μου , θα ήθελα
να διαβάσεις τα δύο post μου , και εάν έχεις κάτι διαφορετικό να πείς , να το μάθω και εγώΑποστόλης.
-
Ρε παιδια ξεφυγαμε νομιζω απο το θεμα. Εχει βαλει κανεις τελικα αυτη τη βενζινη? Τι αποτελεσματα ειχε? Σε τι αυτοκινητο την εβαλε? Νομιζω οτι αν ψαξουμε λιγο πολυ θα βρουμε και τα καθαρα πρατηρια της ΕΚΟ.
-
Ο χρήστης gatony έγραψε:
Τώρα για την ΕΚΟ100 την έβαλα και το αυτοκίνητο συμπεριφερόταν ακριβώς το ίδιο όπως όταν είχε BP100 οπότε χαλαρά το λιγότερο -0,10 Ε /λίτρο στην τσέπη κέρδος!
Ανακαλώ αυτή τη στιγμή για το θέμα της τιμής.
Όλα(απ'αυτά που παρατήρησα) τα πρατήρια της ΕΚΟ εκτόξευσαν την τιμή της 100στάρας στα 0,90+ Ε/λίτρο .
Τώρα θα μου πείτε καλά κάνουν αν πουλάνε αλλά εγώ δεν θα ξαναβάλω, θα προτιμήσω super αμόλυβδη σε όσα πρατήρια την έχουν ακόμα σε λογική τιμή.
-
Όσον αφορά το τι σημαίνει 'εταιρικό' πρατήριο η απάντηση του Αποστόλη είναι η σωστή.
Για τη Shell στην Κλεισθένους συμφωνώ και επαυξάνω. Φουλάρω πάντα από εκεί, εκτός αν οι συνθήκες μου επιβάλλουν αλλοιώς. Πληροφοριακά, ο ανεφοδιασμός του πρατηρίου γίνεται καθημερινά και συνήθως απογευματινές ώρες, οπότε καλό είναι να πηγαίνετε μέχρι το μεσημέρι ή αργά το βράδυ για να μη 'ρουφήξετε' κανένα αιωρούμενο σκουπιδάκι.
Για καλά πρατήρια ΕΚΟ αναφέρω:- Στην Κλεισθένους, όπως πας για Πεντέλη στο δεξί μέρος του δρόμου, λιγότερο από 1 χλμ απόσταση από την παραπάνω Shell.
- Στην αριστερή στροφή της Κηφισίας πριν από το Άλσος Συγγρού, ανεβαίνοντας προς Κηφισιά.
Αν και του Σκαλτσά είναι καλό, να το δοκιμάσω γιατί είναι και κοντά.
Ας επιβραβεύσουμε ως καταναλωτές τις εταιρίες και τους πρατηριούχους που σέβονται τον πελάτη.
Τώρα, αν τα απλά καθημερινά αυτοκίνητα χρειάζονται τις¨'ενισχυμένες' αμόλυβδες ή όχι: η άποψή μου είναι ότι το επιπλέον κόστος είναι υψηλό για την όποια διαφορά προκύψει σε ιπποδύναμη. Αν το μοτέρ βγάζει από 200 αλόγατα και πάνω, τότε το πράγμα αλλάζει...
Αυτό που χρειάζεται στην πλειοψηφία των αυτοκινήτων είναι απλά και μόνο καθαρή βενζίνη.
-
Ο χρήστης kavy έγραψε:
Όσον αφορά το τι σημαίνει 'εταιρικό' πρατήριο η απάντηση του Αποστόλη είναι η σωστή.
Για τη Shell στην Κλεισθένους συμφωνώ και επαυξάνω. Φουλάρω πάντα από εκεί, εκτός αν οι συνθήκες μου επιβάλλουν αλλοιώς. Πληροφοριακά, ο ανεφοδιασμός του πρατηρίου γίνεται καθημερινά και συνήθως απογευματινές ώρες, οπότε καλό είναι να πηγαίνετε μέχρι το μεσημέρι ή αργά το βράδυ για να μη 'ρουφήξετε' κανένα αιωρούμενο σκουπιδάκι.Επίσης για οικονομία να φροντίζετε να γεμίζετ6ε τα ρεζερβουάρ νωρίς το πρωί ή αργά το απόγευμα που είναι χαμηλές οι θερμοκρασίες. Οι αντλίες μετρούν όγκο και σε χαμηλές θερμοκρασίες δεν έχει η βενζίνη διασταλεί, επίσης έχουμε μικρότερες απώλειες από αναθυμιάσεις.
-
Ο χρήστης kavy έγραψε:
.....τα απλά καθημερινά αυτοκίνητα χρειάζονται τις¨'ενισχυμένες' αμόλυβδες ή όχι: η άποψή μου είναι ότι το επιπλέον κόστος είναι υψηλό για την όποια διαφορά προκύψει σε ιπποδύναμη. Αν το μοτέρ βγάζει από 200 αλόγατα και πάνω, τότε το πράγμα αλλάζει...Δεν καταλαβαίνω πως δικαιολογείται η άποψη αυτή που την έχω δεί κι άλλες φορές στο forum. Τι σημασία έχει αν βγάζει 200 άλογα ή όχι. Τι σόι κριτήριο είναι αυτό?
Τα 2-3 αλογάκια παραπάνω (αν υποθέσουμε ότι βγαίνουν) και η βελτίωση της ροπής στις χαμηλομεσαίες στροφές σε ένα αυτοκίνητο με 60-90 αλογάκια είναι πολύ πιο χρήσιμα και χρηστικά από τα πχ 10 άλογα παραπάνω στα 200 που μπορεί και να μην τα καταλάβει (αφού ποιος χρησιμοποιεί και πόσο συχνά και τα 200 άλογα! ενώ οι περισσότεροι χρησιμοποιούν πλήρως τα 50 ή τα 60 που διαθέτουν!) -
Πολύ απλά, δικαιολογείται από τις μεταβολές που επιφέρει η αύξηση της ιπποδύναμης στο λόγο κιλά/ίππο του οχήματος.
-
Ο χρήστης kavy έγραψε:
Πολύ απλά, δικαιολογείται από τις μεταβολές που επιφέρει η αύξηση της ιπποδύναμης στο λόγο κιλά/ίππο του οχήματος.κωστα δεν το εχεις δει πολυ σωστα νομιζω: δηλαδη αν ενα μοτερ παει απο 200 σε 210 αλογα γιατι ειναι πιο σημαντικο απο ενα που θα παει απο τα 90 στα 95?
ισα ισα την αναγκη την εχει το μοτερ με τα 90 , εστω και αν ειναι 3 αλογακια
το θηριο με τα 200 τι θα χαμπαριασει?? θα παει στα 210 αλογα και θα δει διαφορα αλλα ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ απο το π.χ. με τη μικρη ιπποδυναμη -
Προσωπικά και απο την στιγμή που είμαι καθημερινά τουλάχιστον μια ώρα μέσα στο αυτοκίνητο θέλω να λειτουργεί σωστά και συγκεκριμένα να μην έχω τρέμουλο στο ρελαντί ή πυράκια όταν ζεσταίνεται ή διακοπές και αγκομαχητό όταν λειτουργεί το A/C.
Το γεγονός ότι το 206 μου έχει υψηλή συμπίεση συνεπάγεται και χρήση
98αρας για να μην έχω τα παραπάνω προβλήματα.
Αν είχα αλλο αυτοκίνητο μπορεί τα παραπάνω να μην εμφανίζονταν με
απλή 95αρα οπότε δεν θα είχε ιδιαίτερο νόημα και η πιό ακριβή ή καλή βενζίνη.Συμπέρασμα : Τα καλύτερα καύσιμα βοηθούν στην καλύτερη λειτουργία
πολλών αυτοκίνητων αλλά δεν είναι απαραίτητα σε όλα τα αυτοκίνητα. Το αν αξίζει να πληρώσει κανείς τα παραπάνω χρήματα για
100αρα κλπ βενζίνη εξαρτάται και από την προσωπικές ανάγκες του κάθε καταναλωτή. Μην τα ισοπεδώνουμε όλα (γιατί να πληρώσω παραπάνω λεφτά για βενζίνη) γιατί με την ίδια λογική αφού μπορώ να πάω πχ στην δουλειά μου με το 1100 γιατι να αγοράσω το 1600 και πάμε λέγοντας...Νομίζω ότι είναι πολύ θετικό το γεγονός ότι οι Ελληνικές εταιρείες βελτιώνονται και παρακολουθούν τον Ευρωπαικό ανταγωνισμό και ο Ελληνας καταναλωτής έχει την δυνατότητα επιλογής μεταξύ περισσότερων και καλύτερων προιόντων.
-
Ο χρήστης TONY PAP έγραψε:
Νομίζω ότι είναι πολύ θετικό το γεγονός ότι οι Ελληνικές εταιρείες βελτιώνονται και παρακολουθούν τον Ευρωπαικό ανταγωνισμό και ο Ελληνας καταναλωτής έχει την δυνατότητα επιλογής μεταξύ περισσότερων και καλύτερων προιόντων.νομιζω οτι δεν εχεις και πολυ δικιο. Αν ηταν ετσι για τις εταιρειες, θα εβγαζαν και πιο πολυ και καλυτερο ντιζελ. Και λεω πιο πολυ γιατι τοτε θα ειχαμε και πετρελαιοκινηση στην Αθηνα....Μην νομιζετε οτι το θεμα ειναι κρατικο που δεν επιτρεπουντο πετρελαιο....
απλα χρειαζονται επενδυσεις απο πλευρας διυληστηριων μεγαλες, οποτε το φρεναρουν οσο μπορουν....και μπορουν να το αναβαλλουν εδω στην Ουγκαντα......στα χρονια της δικτατοριας, οι μεγαλες εταιρειες πετρελαιοειδων στην ελλαδα, δηλωναν κερδη λιγο ΜΙκροτερα απο το εισοδημα των .... γονιων μου!!!!
α ναι...δημοσιοι υπαλληλοι ειναι οι γονεις μου.....Καλο ε....
καλα καταλαβατε: Δυο μισθωτοι κερδιζαν το χρονο ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ απο ολοκληρη ας πουμε την shell ελλαδας.....ελλαδισταν ολε
-
Δηλαδή ποιό είναι το πρόβλημα μας ?
Θέλουμε ή όχι καλύτερα καύσιμα ?
Θέλουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί με τους Ευρωπαίους ή όχι ?
Δεν είναι καλύτερα που μπορούμε να επιλέξουμε μεταξύ απλής 95αρας,
95αρας με ειδικά πρόσθετα, 98αρας, 99+ και 100αρας σε τιμές
από 0,65 ως 1,10 ανάλογα με την εταιρεία και τις επιθυμίες μας.Επίσης δεν είναι καλύτερα που γίνονται έλεγχοι και επιβάλονται πρόστιμα στα πρατήρια ενω παλιότερα οι έλεγχοι ήταν σχεδόν ανύπαρκτοι ?
Σίγουρα δεν ζούμε στον Παράδεισο αλλά έστω και αργά βαδίζουμε προς την σωστή κατεύθυνση.
-
Ο χρήστης TONY PAP έγραψε:
Θέλουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί με τους Ευρωπαίους ή όχι ?Πάντως στην Ισπανία που ήμουν πρόσφατα, υπήρχαν δύο μόνο καύσιμα:
ο 95 οκτανίων αμόλυβδη
ο Diesel(και μαντέψτε για ποιό καύσιμο είχαν περισσότερες αντλίες (= περισσότερα αυτοκίνητα...) τα πρατήρια καυσίμων )
-
Ο χρήστης TONY PAP έγραψε:
Δηλαδή ποιό είναι το πρόβλημα μας ?Θέλουμε ή όχι καλύτερα καύσιμα ?
Θέλουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί με τους Ευρωπαίους ή όχι ?
Δεν είναι καλύτερα που μπορούμε να επιλέξουμε μεταξύ απλής 95αρας,
95αρας με ειδικά πρόσθετα, 98αρας, 99+ και 100αρας σε τιμές
από 0,65 ως 1,10 ανάλογα με την εταιρεία και τις επιθυμίες μας.Επίσης δεν είναι καλύτερα που γίνονται έλεγχοι και επιβάλονται πρόστιμα στα πρατήρια ενω παλιότερα οι έλεγχοι ήταν σχεδόν ανύπαρκτοι ?
Σίγουρα δεν ζούμε στον Παράδεισο αλλά έστω και αργά βαδίζουμε προς την σωστή κατεύθυνση.
εννοειτε δε νομιζω να διαφωνει σε αυτο κανεις ουτε εγω φυσικα
απλα εδειξα και την αλλη πλευρα των '7 αδελφων'.....
-
Το μόνο θέμα που θα έπρεπε να μας απασχολεί είναι η διαθεσιμότητα επιλογών παίδες!
Στο 206 βάζω απλή αμόλυβδη (απο παντού,κυρίως ΕΚΟ και ΒΡ),στην BMW βάζω 100άρα (ΕΚΟ,ΒΡ ή Shell) γιατι απαιτεί 96+ οκτάνια!
Αν θελήσω να βάλω super αμόλυβδη όμως...δεν θα μπορέσω να βρω εύκολα!
Οι εταιρείες απέσυραν την super αμόλυβδη και στην θέση της πουλάνε τις 100άρες!
Αυτό είναι το πρόβλημα!
Γι' αυτό δεν έβαλα ξάνα Shell!Θέλω να έχω επιλογή! -
Εμένα, πάντως, αυτή η επιλεκτική διανομή των V-Power και Ultimate σε λίγες χώρες (κάποια απ' αυτές διανέμεται μόνο σε Ελλάδα και Ουγγαρία) μου δημιουργεί κάποια ερωτηματικά.
Γιατί δεν έσπευσαν οι εταιρείες να λανσάρουν τις εν λόγω βενζίνες σε πολύ μεγαλύτερες αγορές της Δυτ. Ευρώπης και των ΗΠΑ, που στο κάτω-κάτω διαθέτουν και πολύ περισσότερα αυτοκίνητα επιδόσεων τα οποία θα τις χρησιμοποιούσαν αναγκαστικά; Γιατί αυτή η προτίμηση σε δύο χώρες που δεν φημίζονται για το εύρυθμο της λειτουργίας του κράτους και των νόμων;
Επειδή η ιστορία μου θυμίζει τις κλινικές δοκιμές νέων φαρμάκων και επεμβάσεων που, με την πρόφαση της 'πολυκεντρικότητας' φτάνουν να δοκιμάζονται επί των κεφαλών των κατοίκων του Τρίτου Κόσμου, μήπως θα έπρεπε να είμαστε επιφυλακτικοί απέναντι σ' αυτές τις βενζίνες 'τελευταίας εσοδείας'; Μήπως έχουν κι άλλα μειονεκτήματα εκτός από την τιμή;
Πόσοι από έμάς ξέρουν ακριβώς με ποιά πρόσθετα επιτυγχάνονται τα 99 ή 100 οκτάνια και τις πιθανές επιπτώσεις τους στην υγεία; -
χαιρομαι που καποιοι προβληματιζονται....
βοηθεια μας
-
Σοβαρές επιπτώσεις στην υγεία υπάρχουν από τα μη καταλυτικά που βαζουν αμόλυβδη και από αυτά που δεν λειτουργεί ο καταλύτης τους
ή τον έχουν αφαιρέσει!!!Η δυνατότητα επιλογής πάντως υπάρχει μεταξύ όμως και εταιρειών που είναι ''πολύ μικρές'' σε σχέση με τις SHELL & BP ή ΕΚΟ όπως ΕΛΙΝ, AEGEAN, JET OIL, ETEKA, CYCLON κλπ κλπ
Η γνώση και ο προβληματισμός σίγουρα χρειάζονται
-
Ο χρήστης kavy έγραψε:
Γιατί δεν έσπευσαν οι εταιρείες να λανσάρουν τις εν λόγω βενζίνες σε πολύ μεγαλύτερες αγορές της Δυτ. Ευρώπης και των ΗΠΑ, που στο κάτω-κάτω διαθέτουν και πολύ περισσότερα αυτοκίνητα επιδόσεων τα οποία θα τις χρησιμοποιούσαν αναγκαστικά; Γιατί αυτή η προτίμηση σε δύο χώρες που δεν φημίζονται για το εύρυθμο της λειτουργίας του κράτους και των νόμων;Μήπως γιατί οι απλές βενζίνες εκεί είναι πολύ καλύτερης ποιότητας και ανόθευτες οπότε δεν χρειάζεσαι κάτι παραπάνω;
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Γιατί δεν έσπευσαν οι εταιρείες να λανσάρουν τις εν λόγω βενζίνες σε πολύ μεγαλύτερες αγορές της Δυτ. Ευρώπης και των ΗΠΑ, που στο κάτω-κάτω διαθέτουν και πολύ περισσότερα αυτοκίνητα επιδόσεων τα οποία θα τις χρησιμοποιούσαν αναγκαστικά; Γιατί αυτή η προτίμηση σε δύο χώρες που δεν φημίζονται για το εύρυθμο της λειτουργίας του κράτους και των νόμων;
Μήπως γιατί οι απλές βενζίνες εκεί είναι πολύ καλύτερης ποιότητας και ανόθευτες οπότε δεν χρειάζεσαι κάτι παραπάνω;
Κοινό για τέτοια προϊόντα υπάρχει παντού, όπως αποδεικνύει και ο 'ντόρος' που γίνεται στη χώρα μας. Φίλοι του αυτοκινήτου, της γρήγορης οδήγησης και απλά περίεργοι υπάρχουν παντού. Σε χώρες με αυτοκινητιστική παράδοση, μάλιστα, ακόμη περισσότεροι.
Καμιά εταιρία δεν θα έκανε πίσω σε μια ευκαιρία για περισσότερα κέρδη και, αν δεν υπήρχε ανάγκη, θα φρόντιζε να τη δημιουργήσει. Ως παράδειγμα αναφέρω την αγορά των Η/Υ και των κινητών τηλεφώνων.
Άρα, η απάντηση είναι αλλού. Δεν είμαι προκατειλλημένος, αλλά η κίνηση αυτή μου δημιουργεί απορίες. -
Ο χρήστης kavy έγραψε:
....Επειδή η ιστορία μου θυμίζει τις κλινικές δοκιμές νέων φαρμάκων και επεμβάσεων που, με την πρόφαση της 'πολυκεντρικότητας' φτάνουν να δοκιμάζονται επί των κεφαλών των κατοίκων του Τρίτου Κόσμου, μήπως θα έπρεπε να είμαστε επιφυλακτικοί απέναντι σ' αυτές τις βενζίνες 'τελευταίας εσοδείας'; Μήπως έχουν κι άλλα μειονεκτήματα εκτός από την τιμή;
Πόσοι από έμάς ξέρουν ακριβώς με ποιά πρόσθετα επιτυγχάνονται τα 99 ή 100 οκτάνια και τις πιθανές επιπτώσεις τους στην υγεία;Φίλε Kavy έχοντας τις ίδιες ακριβώς απορίες πριν αρκετό διάστημα είχα ζητήσει, από τους δημοσιογράφους που είχαν ασχοληθεί με το test των ειδικών αυτών καυσίμων αν έχουν κάποια πληροφόρηση επί του θέματος, και όχι μόνο αν αποδίδει ή όχι το καύσιμο.
Μια καλή αρχή είναι το MSDS του εν λόγω προϊόντος το οποίο προφανώς κανείς δεν έκανε τον κόπο να ζητήσει.
Για την Αυστραλία το MSDS (Material safety data sheet) για την εκεί ultimate 98 RON είναι διαθέσιμο στο site.
Περίεργα τα πράγματα...
Φιλικά
Γιάννης
ΝΕΕΣ ΒΕΝΖΙΝΕΣ ΕΚΟ