Ο χρήστης nikodoc_z4 έγραψε:
πιστεψτε με παρα τη ροπη αλλαζεις πολυ συχνα ταχυτητες!!(μικρο ευρος ροπης).
Μπααααααα.... Βάζεις μία ταχύτητα και το ξεχνάς... Άμα θες, ανεβάζεις και δύο δύο τις ταχύτητες....
Η ροπάκλα φροντίζει για τα υπόλοιπα...
ειναι και αυτος ο θορυβος ρε παιδια. απορω που καποιος μπορει να παρει premium cabrio με diesel!!!!
Ο ποιος;;;;;; Το Astra που είχα (με προηγούμενης γενιάς κινητήρα) από τις 1900 μέχρι τις 3000σαλ (δηλαδή με 6η από τα 120 μέχρι τα 160 περίπου) δεν ακουγόταν καθόλου. Όχι ότι ακουγόταν λίγο. ΔΕΝ ακουγόταν... Πιο πάνω ακουγόταν, αλλά όχι και κάτι τρελό... όπως ένας βενζινοκινητήρας (πάνω κάτω). Εντάξει, στο ρελαντί ακούγεται το κροτάλισμα, ότι κι αν κάνεις (ιδίως άμα είναι κρύο), αλλά λογικά στα νέας γενιάς ντήζελ με το common rail δεν θ' κούγεται σχεδόν τίποτα...
Όσο για τις επιδόσεις, ο ντήζελ έχει καλύτερες (ρεπρίζ)... Στην επιτάχυνση εν κινήσει το Astra (1300+ κιλά, 100 ίπποι, περίπου 25 κιλά ροπή) αφήνει πίσω το 206 μου (110 άλογα, 15 κιλά ροπή, 1τόνο)... Ακόμα και η γυναίκα μου κατάλαβε διαφορά... Και το κάνει πολύ πιο άνετα...
Αλήθεια, γιατί δεν δοκιμάζεις το passat tdi 140ps???? Αυτό είναι που συγκρίνεται καλύτερα με το 1,8tsi!