Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΚΙΤ Βελτιωσης για SEAT IBIZA 101 HP?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΚΙΤ Βελτιωσης για SEAT IBIZA 101 HP?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 2 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    24
    65
    2222
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      athanatos last edited by

      Τίμο έχεις απόλυτο δίκιο για την κρυά αναπνοή αέρα αλλά όχι για τα υπόλοιπα.Εννοώ , ότι απαιτείται γενικά πολύ καλύτερη εισαγωγή αέρα στα VW για βελτίωση , και οπωσδήποτε να φροντίσει κανείς να είναι από σκούπα , αν μιλάμε για πρώτο στάδιο, γιατί η χοάνη δουλεύει...λιγότερο κακά σε αυτά τα αμάξια μόνο πάνω από την εισαγωγή , όπου τα πάντα...βράζουν!
      Όντως επίσης υπερτροφοδότηση σε τόσο πολύπλοκη χαρτογράφιση εγκεφάλου δεν δύναται!

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • ?
        A Former User last edited by

        Ο χρήστης Nyo έγραψε:

        TURBO KIT σε ΙΒΙΖΑ με ηλεκτρ. γκάζι????? Που το είδατε αυτό βρε παιδιά?
        Η SEAT FORCE και σε συνεργασία με ανεξάρτητο βελτιωτή σήκωσε τα χέρια ψηλά και είπε ΑΔΥΝΑΤΟΝ!!!!!

        ΧΡΗΣΤΟΣ

        Δεν το ειδα, απλα υποθετω οτι αν γινοταν θα ηταν πολυ πιο συμφερον. Αλλα το οτι η Seat Force σηκωσε ψηλα τα χερια δεν μου λεει τιποτα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Αν υπαρχει σκουπα για IBIZA ακομα καλυτερα, αλλα δεν το ξερω αυτο. Απλα ειδαμε μεγαλη διαφορα στις μετρησεις με χοανη σε σχεση με το εργοστασιακο φιλτροκουτι με ενα K&N μεσα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            bts last edited by

            Αν ο συγκεκριμένος κινητήρας σήκωνε αποδοτικές (ως προς το κόστος) ατμοσφαιρικές βελτιώσεις, όλο και κάποια θα βλέπαμε, δεν νομίζετε;

            Και ας μην ξεχνάμε την ύπαρξη ηλεκτρονικού γκαζιού και την έλλειψη ροπής χαμηλά. Έχω οδηγήσει τέτοιο ibiza με ανοιχτό τον κλιματισμό και στα στενά με 1η-2η σερνόταν μέχρι να ανεβάσει στροφές...Πόσο μάλλον με αγριότερους εκκεντροφόρους.

            Δεν είναι κακό αυτοκίνητο σε γενικές γραμμές ,αλλά έχει 'κλειδωμένες' επιδόσεις, όπως και τα περισσότερα σύγχρονα. Λίγα είναι πλέον τα μοτέρ που σου αφήνουν περιθώρια πειράγματος.

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • G
              geko last edited by

              Γεία σας, η οδήγηση ibiza 16ν με ανοιχτό κλιματισμό ειναι ένα μεγάλο δράμα! Είσαι σίγουρος ότι δέν θα σβήσει μόνο όταν ξεπεράσει τις 3500-4000 στροφές. Οι εκκεντροφόροι+πρόγραμμα+χοάνη + εξάτμιση σε ibiza 16ν μοντέλο πριν το 2000 αποδίδουν περίπου 25+ ίππους, για μετά το 2000 δέν ξέρω κάποιον που να έχει πετύχει κατι παρόμοιο. Η μόνη λογικού κόστους και απόδοσης βελτίωση για μετα το 2000 είναι εξάτμιση και χοάνη, απο ήχο η διαφορά είναι μεγάλη, προς το καλύτερο. Όποιος θέλει επιδόσεις ας πουλήσει το 1,4 16ν και ας πάρει Leon - Octavia 1,8T......

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • K
                kokosmech last edited by

                Βασικά αν θες να ακούσεις μια φιλική συμβουλή για να μην πετάξεις τα χρήματά σου :

                1. turbo kit
                  Αν θες να κάνεις κάτι που θα δεις να πιανουν τόπο τα χρήματά σου και θα δεις και αισθητή διαφορά στο αμάξι. Με όλα τα άλλα θα πετάξεις τα χρήματά σου και ΔΕΝ θα δεις ουσιαστική διαφορά. Ειναι ημίμετρα, και τελικά δεν αποδίδουν το value/money που έχουν

                2. Μην κάνεις τίποτα, κράτα τα λεφτά σου και άλλαξε αργότερα αμάξι

                Προσωπική άποψη και πάλι.

                P.S. Αν θες έχω μια χοάνη Green για το μοτέρ αυτό αν τη θες !

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • K
                  kokosmech last edited by

                  1. μοτέρ 1.8Τ ....
                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • Z
                    zouzounoss last edited by

                    Basika MHN kaneis tipota sto ibiza. den axsizei kammia parapanw ependush. ektos ama baleis turbo. tote mono 8a deis beltiwsh. alla gnwmh mou einai. krata to kana 2 xronnia kai meta poula to kai pare kati kalutero kai megalutero. Kati pros 2000cc kai atmosfairiko 8a sou proteina. kai 8a breis thn ugeia sou. kai ase pou den 8a dwseis euro parapanw!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      skullone last edited by

                      Να τσαγιαστεί ο Van Helgen; Καλά... Ούτε στα πιο τρελά μας όνειρα. Ο τύπος έχει Caterham Superlight με V8 μοτέρ Rover καραπειραγμένο. Ναι, είναι εντελώς παλαβός.

                      Στο θέμα μας πάντως, γενικά μην αρχίσεις τις πατέντες χωρίς μελέτη. Περίμενε καλύτερα να δεις τι θα βγάλει κανένας σοβαρός βελτιωτικός οίκος και μετά αποφασίζεις.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Skullone και Ferrari Enzo να ειχε δεν του δινει το δικαιωμα να γραψει αυτο που εγραψε, ετσι;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kokosmech last edited by

                          Μπορουμε να μάθουμε και εμείς οι υπόλοιποι τι έγραψε ρε παιδιά? όλα σχόλια για αυτό ακούμε αλλά τελικά δεν ξέρουμε τι τόσο κακό έγραψε !

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            ckosm last edited by

                            Ο χρήστης timkoul έγραψε:
                            Δεν μπορω να προσδιορισω ιπποδυναμη. Πιστευω πως μια τετοια βελτιωση θα δωσει σημαντικα καλυτερη αποκριση στο γκαζι εκτος απο επιπλεον δυναμη. Θεωρητικα βλεπω μια μειωση πανω απο μισο δλ. στα 0-100 και πολυ μεγαλυτερη στα 0-160 (1,5δλ και πανω).
                            Απο την αλλη δεν εχω δει καποιο πακετο για περαιτερω βελτιωσεις (περαν του turbo kit) που να εχει λογικο value for money. Δηλαδη να δωσει καποιος 3000 ευρω για ενα πληρες πακετο 2ου ατμοσφαιρικου σταδιου και να παρει ποσο; 15 αλογα; Δεν εχω δει και κανενα τετοιο μεχρι τωρα. Ειναι δεδομενη η δυσκολια βελτιωσεις του συγκεκριμενου κινητηρα οπως και του αντιστοιχου 1.6 του Polo GTi.

                            Πάντως στο συγκεκριμένο κινητήρα υπάρχει kit ατμοσφαιρικής βελτίωσης από την ΑΒΤ και δίνεται στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία Skoda γιά Fabia με το 16V 101hp μοτέρ και πάει στα 125hp... Συγκεκριμένα στο συνεργείο της Skoda - Synergy στην Πειραιώς (ελπίζω να μην εκληφθεί ως διαφήμιση) έχω δεί 2 τέτοια Fabia. To kit περιλαμβάνει ελεύθερο φίλτρο, αλλαγή εξάτμισης από πολλαπλή και πίσω με ελεύθερο καταλύτη και φυσικά το πρόγραμμα στην ECU. Η απόδοση μην σας φαίνεται υπερβολική γιατί οι Γερμανοί επίσημοι βελτιωτές του group δίνουν σχετικά συντηρητικά μεγέθη... Μάλιστα κάποιος μίλησε χωρίς να δείξει βέβαια δυναμομέτρηση γιά 125 ίππους στους τροχούς... , που το θεωρώ υπερβολή...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • B
                              bear last edited by

                              Υπάρχει αντιπροσωπία της abt στην ελλάδα;; Ξέρει κανείς τηλέφωνα, διευθύνσεις στο net κλπ.;; Πάντως εγώ που έχω το αντίστοιχο polo ρώτησα στην καρέντα και μου είπανε ότι σταματήσαν να συνεργάζονται με την abt...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • fanis75
                                fanis75 moderator last edited by

                                Ο χρήστης Bear έγραψε:
                                Υπάρχει αντιπροσωπία της abt στην ελλάδα;; Ξέρει κανείς τηλέφωνα, διευθύνσεις στο net κλπ.;; Πάντως εγώ που έχω το αντίστοιχο polo ρώτησα στην καρέντα και μου είπανε ότι σταματήσαν να συνεργάζονται με την abt...

                                Και έγω έτσι ξέρω....αλλά ο ΑΒΤ άλλα λέει στο Website του!

                                http://www.abt-sportsline.de/vertrieb/i ... &landid=13

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • F
                                  frogy last edited by

                                  paidia kai ego pou exo psaksei to site ths ABT kana dio fores den exo vrei kati gia to moter ayto (1400cc 16v). exo kai ego ena polo me ayto to moter kai psaxnomai edo kai 2 mhnes na vro kato a3iologo. to site exei mono gia toys diesel kinhthres!
                                  Opoios vrei kati kalo apo gnwsto oiko as to pei!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • A
                                    athanatos last edited by

                                    Καλημέρα και καλή εβδομάδα.
                                    Το έχω ξαναπεί.Μπορεί μεν να υπάρχει μία σχετική αξιοπιστία αλλά από την άλλη οποιαδήποτε βελτίωση ή μετατροπή γίνεται από επίσημο δίκτυο , πρέπει να ελέγχεται και να δοκιμάζεται από τον υποψήφιο αγοραστή, μιά και κυκλοφορούν πολλές υπεραισιόδοξες επίσημες αποδόσεις!
                                    Ο ................... μιλούσε...για 122 άλογα και 15 κιλά ροπή στο νεό 1.4 Ibiza αλλά όταν το οδήγησα ήταν ίσως χειρότερο από το 'μαμά'!Και ζητούσε 250000 χιλιάδες δραχμές!Προσέχετε λοιπόν!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • F
                                      fabiamaniac last edited by

                                      'Πάντως στο συγκεκριμένο κινητήρα υπάρχει kit ατμοσφαιρικής βελτίωσης από την ΑΒΤ και δίνεται στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία Skoda γιά Fabia με το 16V 101hp μοτέρ και πάει στα 125hp... Συγκεκριμένα στο συνεργείο της Skoda - Synergy στην Πειραιώς (ελπίζω να μην εκληφθεί ως διαφήμιση) έχω δεί 2 τέτοια Fabia. To kit περιλαμβάνει ελεύθερο φίλτρο, αλλαγή εξάτμισης από πολλαπλή και πίσω με ελεύθερο καταλύτη και φυσικά το πρόγραμμα στην ECU. '

                                      Είναι εύκολο να μας δώσεις μια τάξη μεγέθους τιμής για αυτή τη βελτίωση...???Το έχει ανάγκη το fabiaki μου...!!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        bear last edited by

                                        Εγώ πάντως θα χώσω ένα Κ & Ν φίλτρο για αρχή για να πάρει λίγο νεύρο το αμάξι και μια καλή custom fit εξάτμιση (μάλλον remus). Σκέφτομαι να κάνω και καμιά ψιλοπατέντα για να παίρνει κρύο αέρα κατευθείαν απο μετώπη και θα κάνω υπομονή μέχρι να βγει κάτι το αξιόπιστο (abt,nothelle κλπ.) τους δικούς μας super μηχανικούς-ξερόλες που σου τρώνε λεφτά δεν τους εμπιστεύομαι. Αυτοί μόνο για να φτιάχνουν saxo-rallye-206 ξέρουν(;)
                                        http://www.knfilters.com/kits.htm
                                        δείτε αξίζει

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • V
                                          vw16v last edited by

                                          Se antiproswpia ths Seat, mou eipan oti yparxei kit beltiwshs apo thn Seat force gia to Seat Arosa me antitimo 1500euro...gnwrizei kaneis ean to neo Ibiza fora ton idio kinitira alla kai ECU?

                                          Pantws na eiste 100% sigouroi oti auta ta 125ps den 8a ta deite pote sto autokinito sas!

                                          Ta moter sta prwta ibiza (s4) kai polo mporousan na anebasoun ippodynamh isws kai panw apo 30ps se orismenes periptwseis alla me poly megala posa! Mia oloklhrwmenh metatroph 2ou stadiou, stoixizei pio poly ap'oti fantazontai merikoi...

                                          Yparxoun autokinita katallhla gia beltiwsh kai alla pou apla einai trypioi koumparades...epishs ena teleutaio tip gia to new Ibiza einai oti oute o kybismos tou alla oute kai to baros tou, tou epitrepoun na diekdikei dafnes stis atmosfairikes beltiwseis...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • M
                                            mkiii last edited by

                                            Ο χρήστης VW16v έγραψε:
                                            epishs ena teleutaio tip gia to new Ibiza einai oti oute o kybismos tou alla oute kai to baros tou, tou epitrepoun na diekdikei dafnes stis atmosfairikes beltiwseis...

                                            δυστυχως εχεις δικιο...
                                            ασε που και ετσι οπως ειναι αν αρχισεις να το κηνυγας καιει τα αντερα του
                                            τα αμαξια αυτα ειναι ΠΟΛΗΣ. ας το χωνεψουμε λοιπον....
                                            το πολο (2003) που εχω οσο το πας οπως αρμοζει στο χαρακτηρα του ειναι θεϊκο! δεν νομιζω ειλικρινα οτι εχει αντιπαλο στη κατηγορια αυτη. Αν αρχισεις να το ζοριζεις, στο λεει ευγενικα οτι...δεν....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 2 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr