-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
Πείτε γνώμες για τα diesel στην Ελλάδα, τις προκαταλήψεις που υπάρχουν και το βασικό μου ερώτημα,γιατί ο μέσος Έλληνας της επαρχίας (που μπορεί δηλαδή) γιατί δεν το σκέφτεται καν να στραφεί προς μία diesel έκδοση του μοντέλου που ενδιαφέρεται να αγορασει, ενώ από την άλλη γκρινιάζει για την ακρίβεια στα καύσιμα και όχι μόνο...Γιατί πολλές φορές δεν θέλει να δώσει κάτι παραπάνω για το καλό του. Είναι πιο ακριβοί αλλά ταυτόχρονα κρατάνε και την τιμή τους σε σχέση με βενζινοκινητήρες. Αν το βαρεθείς το πουλάς σε καλύτερη τιμή από ένα βενζινοκίνητο.
Οι καινούργιοι πετρελαιοκινητήρες είναι έτη φωτός μακρυά σε σχέση με αυτά που ξέρατε. Δεν υπάρχουν πλέον οι άχρηστες περιστροφικές και εμβολοφόρες αντλίες που το μόνο που μπορούσαν να κάνουν ήταν να καπνίζουν και να καίνε πολύ. Πλέον η τεχνολογία μας δίνει την δυνατότητα να έχουμε και επιδόσεις και οικονομία.
Προσωπικά δεν είχα ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα με καύσιμο και αν θέλεις μπορείς να ελέγξεις την κατανάλωση της υπογραφής μου για να δεις και πόσα χλμ κάνω (κοντά 2500χλμ την τελευταία εβδομάδα). -
Ο χρήστης zastava έγραψε:
γιατι θα νιωθει οτι οδηγαει ταξιο κάλος στον εγκέφαλο..???
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
To συνδυασμό θερμοκρασιών, λεκανοπεδίου και μεγέθους ως πόλεις, τουλάχιστον στο Δυτικό κόσμο, τον έχουν μόνο το Los Angeles και η Αθήνα.Η Αθήνα με τις υψηλές θερμοκρασίες και τα βουνά που την περιβάλλουν είναι ό,τι χειρότερο.
Και ποίος είναι αυτός ο κοινός συνδιασμός θερμοκρασιών, κύριε ειδήμονα???
Εξήγησε και σε μένα τον αδαή να καταλάβω.... -
Γνωρίζει κανείς τι γίνεται (αν γίνεται) με κάποια προσφυγή που έχει γίνει (αν έχει γίνει) στο Ευρωπαικό δικαστήριο κατά της απαγόρευσης χρήσης diesel σε Αθήνα - Θεσσαλονική?
-
εγω πλέον και για επαγγελματικό, προορίζομαι για βενζίνα. Μιας και δεν κάνω τα 'τρελά' χιλιόμετρα αλλά όυτε έγω την ανάγκη της τρελής ροπής!!
Ασε που στα μεγάλα κυβικά, ένα 'πετρέλαιο' καίει αρκετά για να αποδώσει αντίστοιχα με ενός βενζινοκίνητου σε μικρότερα κυβικα. -
Γιατί στην επαρχία πολλές φορές δε γίνονται τα ανάλογα χιλιόμετρα που απαιτούνται ετησίως ωστε να συμφέρει ο diesel.
Εντάξει, εγώ έχω 20km πήγαινε - έλα δυο τρείς φορές την ημέρα και τα μαζεύω (αλλά ως petrolhead προτιμώ τη βενζίνη ), αλλά ο πατέρας μου π.χ. που θα ήταν ο ιδανικός αγοραστής του ντηζελοκίνητου σενταν κάνει 6000km ετησίως (όσα εγώ σε 2.5 μήνες δηλαδή ), και δεν θα έκανε απόσβεση παρά μόνο μετά από πολλά χρόνια. οπότε; -
Το ντήζελ είναι πολύ πιο εύκολο στην οδήγηση κάθως έχει την ροπή από πού χαμηλά και όσο γι'αυτό που λένε περι χαμηλής ιπποδύναμης αυτά ίσχυαν την δεκαετία του 90, πλέον στα ίδια κυβικά ο πετρελαιοκινητήρας έχει παρόμοια ιπποδύναμη αλλά συνήθως παρεχει επίσης έως και 60% παραπάνω ροπή από το αντίστοιχο βενζινοκίνητο. Τωρα στο θέμα των καυσαερίων το πρόβλημα ήταν τα σωματίδια όμως πλέον αρκετά σύγχρονα πετρελαιοκίνητα έχουν φίλτρα κατακράτησης σωματιδίων που αυτοκαθαρίζεται μόνο του.Στις ευρωπαϊκές χώρες τα πετρελαιοκίνητα κατέχουν συνήθως το 70% της αγοράς, εδώ δεν καταλαβαίνω γιατί υπάρχει τέτοια αντίδραση στο πετρέλαιο
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
H Αθήνα δεν έχει κλίμα σαν του Μονάχου αλλά σαν του Λος Άντζελες.Στο Λος Άντζελες, σε αντίθεση με το μεγαλύτερο κομμάτι των υπόλοιπων ΗΠΑ, τα πετρελαιοκίνητα δεν πληρούν τις προδιαγραφές.
Μόνο τελευταία η Mercedes με το Bluetec ή κάποια άλλα σχέδια με καταλύτη νομίζω το καταφέρνουν.
Γενικά με τα πετρελαιοκίνητα το πρόβλημα δεν είναι μόνο τα μικροσωματίδια (που δεν έχει η βενζίνη) αλλά και το γεγονός ότι στην πράξη είναι μη καταλυτικά οχήματα!
Σχέδια για καταλύτη σε diesel υπάρχουν. Έως τότε τα βενζινοκίνητα θα είναι σαφώς φιλικότερα όχι τόσο στο περιβάλλον αλλά κυρίως στην υγεία μας.
Καλιφορνια, Βερμοντ, Μειν και Μασσαχουσετη εχουν ιδιους νομους για τα καυσαερια. Η πρωτη πολιτεια που τα εφαρμοσε ηταν η Καλιφορνια. Τελευται η Καλιφορνια νομοθετησε ακομα πιο σκληρους νομους για τα καυσαερια και αυτο εφερε τα πετρελαιοκινητα ιδιωτικα αυτοκινητα σε θεση οτι δεν μπρουν να πουληθουν. Η Μερσεντες με Bluetec ειναι απο τα λιγα που μπορουν να πωληθουν. η BMW εχει μερικα πετρελαιοκινητα που θα εισαχθουν το 2008 και θα εισαχθουν στην Καλιφορνια. Φυσικα αυτο δεν απογορεει καποιον που οδηγαει ενα πετρελαιοκινητο αυτοκινητο να μην μπορει να το κυκλοφορει στην Καλιφορνια. Απλουστατα δεν μπρει να αγορασει ενα καινουργιο. Φυσικα μπορει να οδηγαει και βγαλει πινακιδες στο πετρελαιοκινητο που εχει ηδη σε αλλη πολιτεια.
Τα τελευαια γενια πετρελαιοκινητα εχουν καταλυτες και 'urea' που τα κανει να ειναι μεσα στα ορια που θετει η Καλιφορνια.
Επισης τοπικα τα λιγα πετρελαιοκινητα που πωλουνται ειναι ακριβοτερα απο
το ισοτημο βενζινοκινητο. Οποτε το να κερδισει κανεις την διαφορα (συνηθως το πετρελαιο ειναι το ιδιο ακριβο με την σουπερ αμολυβδη) παιρνει χρονια και τις πιο πολλες φορες το αυτοκινητο πωλειται οποτε δεν υπαρχει κερδος.Νικος
-
Ο χρήστης tasven έγραψε:
To συνδυασμό θερμοκρασιών, λεκανοπεδίου και μεγέθους ως πόλεις, τουλάχιστον στο Δυτικό κόσμο, τον έχουν μόνο το Los Angeles και η Αθήνα.
Η Αθήνα με τις υψηλές θερμοκρασίες και τα βουνά που την περιβάλλουν είναι ό,τι χειρότερο.
Και ποίος είναι αυτός ο κοινός συνδιασμός θερμοκρασιών, κύριε ειδήμονα???
Εξήγησε και σε μένα τον αδαή να καταλάβω....Θα ελεγα οτι δεν ειναι δυσκολο να μαθει κανεις τις μεσες θερμοκρασιες.
Να οι μεσες θερμοκρασιες στο Λος Αντζελες:
Να και η Αθηνα:
Και οι δυο ειναι σε λεκανοπεδια που εχουν βουνα γυρω και ενα ανοιγμα στην θαλασσα. Οι θεμοκρασιες σε πρωτη ματια φαινονται αρκετα κοντα.
-
Ο χρήστης nEK έγραψε:
εγω πλέον και για επαγγελματικό, προορίζομαι για βενζίνα. Μιας και δεν κάνω τα 'τρελά' χιλιόμετρα αλλά όυτε έγω την ανάγκη της τρελής ροπής!!
Ασε που στα μεγάλα κυβικά, ένα 'πετρέλαιο' καίει αρκετά για να αποδώσει αντίστοιχα με ενός βενζινοκίνητου σε μικρότερα κυβικα.Πριν μερικά χρόνια φίλος αγόρασε το Vito βενζίνη, αρκετά πιο δυνατό, πιο ήσυχο, πιο φτηνό, με a/c και καλύτερο εξοπλισμό από το πετρέλαιο. Με τα λεφτά που εξοικονόμησε στην αγορά (σε συνδυασμό με τα λίγα χιλιόμετρα που κάνει) θα πληρώνει τη διαφορά με τη μικρότερη κατανάλωση σε πετρέλαιο για 10 χρόνια και θα χαίρεται το a/c το καλοκαίρι.
-
Kserei kapoios poies einai oi proypotheseis gia mia etaireia oste na mporei na agorasei diesel stin attiki?
Endiaferomai gia mikres klouves typou punto i berlingo i kati tetoio...
-
δυστηχως ο ελληνας δεν γνωριζει τα πλεονεκτηματα του πετρελαιου.
και απο που να τα γνωριζει αλλωστε αφου επι δεκαετιες ηταν απαγορευμενος καρπος?
ασε που εχει και μια περιεργη λογικη οτι οσο πιο πολλοι ιπποι τοσο το καλυτερο.
για την ροπη των diesel δεν εχει ιδεα,και πως να εχει οταν δεν την εχει νιωσει ποτε του?
το θεμα ειναι να γινει η αρχη να επιτραπει σε αθηνα θεσαλονικη και μετα θα δουμε ποιος θ αγοραζει βενζινα. -
Έχουμε τίποτα νεότερα στο θέμα;
Έχετε ακούσει κάτι για άρση της απαγόρευσης στην Αθήνα; -
προσωπικα δεν εχω ακουσει κατι.
ενα πρωτο βημα παντως μοιαζει να εχει γινει.
η εξομοιωσει της τιμης του πετρελαιου κινησης με το θερμανσης.
αν σε αυτο δεν υπαρξει πισωγυρισμα τοτε ανοιγει ο δρομος και για την αρση της απαγορευσης νομιζω -
Ο χρήστης christou έγραψε:
προσωπικα δεν εχω ακουσει κατι.
ενα πρωτο βημα παντως μοιαζει να εχει γινει.
η εξομοιωσει της τιμης του πετρελαιου κινησης με το θερμανσης.
αν σε αυτο δεν υπαρξει πισωγυρισμα τοτε ανοιγει ο δρομος και για την αρση της απαγορευσης νομιζωΕκεί ελπίζουμε όλοι φίλε μου.
Αν υποθέσουμε ότι αυριο επίτρέπεται η περελαιοκίνηση. Όλοι θα τρέξουν να πάρουν πετρελαιοκίνητο τουλάχιστον οι περισσότεροι, και θα καθόταν η αγορά της βενζίνας.
Υποθετική Ερώτηση: Η υπάρχουσα υποδομή διυληστηρίων διακίνησης (δεξαμενές διυληστηρίων τεπόζιτα βενζιναδικων κλπ) θα αλλάξει αμεσα η θα υπάρχει προσωρινή ελειψη κλπ. Τα διυλυστήρια Βαρδινογιάννηδες κλπ θα εχουν προετοιμαστεί για κάτι τετοιο τους συμφέρει οικονομικά?
Η υπάρχουσα υποδομή servise ανταλλακτικών θα κάνει άμεσα αναβάθμιση λογω αυξημένης ζήτησης?
ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ.? ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ?
Στην Ελλάδα ζούμε, και χωρίς να θέλω να προσβάλω κανένα βάζοντας μέσα και τον εαυτό μου, οι περισσότεροι Έλληνες ξέρουμε παρα πολυ καλά για πορτοκάλια και για ζαρζαβατικα όσο οι περισσότεροι πχ Γερμανοί απο μηχανές κλπ. Αλοιώς θα τους είχαμε πάρει με τις σφαλιάρες με το δούλεμα που μας ρίχνουν. Αν ήθελαν να μειώσουν τη ρύπανση θα άλλαζαν πρώτα πρώτα τα ρυπογόνα κρατικά αστικά και θα επέτρεπαν μόνο σε νέας τεχνολογίας ντηζελοκίνητα να κυκλοφορήσουν στο κέντρο.
ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ auto να πάρει ένα νέας τεχνολογίας ντηζελοκίνητο και να το κυκλοφορήσει προκλητικά στο κέντρο κάνοντας και ταυτόχρονα καμπάνια να ξυπνήσει μερικούς? ΟΧΙ....
Μήπως κατι άλλο παίζεται εκτός απο το παραμύθι των μικροσωματιδίων? Διαβαστε την έκθεση του καθηγητή Ζιώγα ΕΜΠ και πείτε μου και μένα....
Πάντως εχω πετρελαιοκίνητο ,κυκλοφορώ παντού 3 χρόνια και αν με γράψουν ΄΄α δ ι κ α ΄΄ας με γράψουν . -
Οι Ελληνικές πόλεις έχουν τους περισσότερους ρύπους πανευρωπαϊκά (παγκόσμια?). Με τη πετρελαιοκίνηση το μόνο σίγουρο είναι ότι οι ρύποι θα αυξηθούν.
Νέας τεχνολογίας πετρελαιοκίνητα και πράσινα άλογα, όλα τα υπάρχοντα θα τα δωρίσουμε;
-
Ο παραπάνω συλλογισμός είναι κατα τη γνώμη μου άκυρος,γιατί από τη στιγμή που στην μισή περίπου Ελλάδα (πληθυσμιακα) τα ντίζελ επιτρέπονται,παρ'όλα αυτά για κανένα λόγο δεν παρατηρείται η κοσμοσυρροή που αναφέρεις στην αγορά νέων αυτοκινήτων ντίζελ..
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Οι Ελληνικές πόλεις έχουν τους περισσότερους ρύπους πανευρωπαϊκά (παγκόσμια?). Με τη πετρελαιοκίνηση το μόνο σίγουρο είναι ότι οι ρύποι θα αυξηθούν.Νέας τεχνολογίας πετρελαιοκίνητα και πράσινα άλογα, όλα τα υπάρχοντα θα τα δωρίσουμε;
Ψάξτο λίγο .. και όχι προκατειλημμένα. Ποιο ρυπαίνει περισσότερο, Βενζινοκίνητο με δεκαπενταετίας + καταλύτες, πετρελαιοκίνητα φορτηγά λεοφωρεία Euro2 και κάτω , η πετρελαιοκίνητα Euro3+.
Αν είμαστε φίλοι του περιβάλλοντος δεν θα είχαμε τόσες χωματερές και τόσα σκουπίδια πεταμένα στους δρόμους, ούτε κάδους αποριμμάτων ντροπής.
Αλλα δε βαριέσαι δεν αλλάζει μετα απο δυό γενιες ισως αλλα που θα ειναι οι άλλοι κουβέντα να γίνεται.... -
Τα πετρελαιοκίνητα νέας τεχνολογίας χαμηλών ρύπων, κάποτε θα γίνουν κι αυτά όπως τα βενζινοκίνητα με καταλύτες 15ετίας και τα παλαιότερα πετρελαιοκίνητα. Δεν συγκρίνουμε παλιά αμάξια με καινούρια. Και τα δύο να είναι στην ίδια (κακή?) κατάσταση.
Όπως έχουμε παράνομες χωματερές, έτσι δεν θα φτιάξουμε τα πετρελαιοκίνητα όταν χαλάσουν (ή χρειαστούν επισκευή) και θα βγάζουν ντουμάνια από την εξάτμιση όπως κάνουν τώρα τα παλιά.
-
[Αν είμαστε φίλοι του περιβάλλοντος δεν θα είχαμε τόσες χωματερές και τόσα σκουπίδια πεταμένα στους δρόμους, ούτε κάδους αποριμμάτων ντροπής.
Αλλα δε βαριέσαι δεν αλλάζει μετα απο δυό γενιες ισως αλλα που θα ειναι οι άλλοι κουβέντα να γίνεται.... [/quotπολυ αισιοδοξο σε βρισκω
Πετρέλαιο! Τι θα γίνει επιτέλους;