Για ξεκινήστε να χρησιμοποιείτε το http://www.outlanderclub.gr και το αντίστοιχο forum http://www.forum.outlanderclub.gr και πεστε μας τις απόψεις σας...!!!
Χαλαρά όμως...θα το ομορφύνουμε στην πορεία...
Για ξεκινήστε να χρησιμοποιείτε το http://www.outlanderclub.gr και το αντίστοιχο forum http://www.forum.outlanderclub.gr και πεστε μας τις απόψεις σας...!!!
Χαλαρά όμως...θα το ομορφύνουμε στην πορεία...
Ο χρήστης mg7vw έγραψε:
Το πασχα ειχα παει επαρχια και αποφασισα να δοκιμασω σε μια παραλια το αυτοκινητο. Κουρασα τον συμπλεκτη σε σημειο να μυρισει (όχι και πολυ δυσκολο να το καταφερεις, παντως). Εφυγα απο εκει αλλα στον δρομο μυριζε εντονα. Επεστρεψα Αθηνα και το αφησα για λιγες ημερες το αμαξι ακινητο. Μολις το ξαναπηρα, δεν μυριζε κατι. Μετα απο 2 μερες ομως, αρχισε παλι να μυριζει. Πιο λιγο βεβαια, αλλα παλι το καταλαβαινα. Αυτο που δεν ξερω ειναι τι μπορει να μυριζει. Ο κλασικος δισκος ή υπαρχει και καποιος αλλος δισκος (ελεω τετρακινησης) που μπορει να εχει προβλημα; Και αν ξερει καποιος, τι κοστος μπορει να εχει αλλαγη δισκου-ων;
Ο κλασικος δισκος συμπλεκτη ειναι και υπαρχει μονο ενας (το συστημα τετρακινησης εμπλεκεται διαφορετικα).
Δες μερικες βασικες info: http://www.autotriti.gr/data/magazine/v ... /23870.asp
Δεν νομίζω ότι είναι ο ίδιος συμπλέκτης....
Η τετρακίνηση έχει δικό της συμπλέκτη άσχετο από αυτόν του κιβωτίου ταχυτήτων...
Παραθέτω από άρθρο στο auto24 http://www.auto24.gr/html/ent/790/ent.24790.asp αν και οι πληροφορίες αυτές έχουν αναφερθεί σχεδόν σε όλες τις παρουσιάσεις του αυτοκινήτου :
Το κεντρικό διαφορικό έχει έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συμπλέκτη που χρησιμοποιεί εγκέφαλο για τον προσδιορισμό της βέλτιστης κατανομή ροπής εμπρός/πίσω από τα δεδομένα των αισθητήρων για το άνοιγμα του γκαζιού, την ταχύτητα του οχήματος, τις οδικές συνθήκες και τις εντολές του οδηγού...
Επίσης και από άρθρο για το AWC της Mitsubishi στη wikipedia http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_AWC :
*…the system uses a rear-mounted **electronically controlled transfer clutch *to automatically and seamlessly route more power to the rear wheels, depending on driving and road surface conditions
Εάν σκύψετε κάτω από το αυτοκίνητο θα τον δείτε...
Και βέβαια αυτός που μυρίζει είναι της τετρακίνησης…προσπαθώντας να μεταφέρει τη ροπή στους τροχούς.
Πήρα τηλέφωνο στον Θεοχαράκη για τα Geolander ATS...
Η απάντηση ήταν ότι η παραγωγή του ξεκίνησε τον Απρίλιο και χρειάζονται 3-4 μήνες μέχρι να έρθει στην Ελλάδα.
Άρα καλό Σεπτέμβριο και βλέπουμε.
Θα προλάβουμε τα πρωτοβρόχια; ή τα πρώτα χιόνια; θα δούμε...
Ο χρήστης dkastani έγραψε:
περίπου 600-650 χλμ (χωρίς τα 60-70 που εχει ρεζερβα που οταν βγαζει σημα τρεχω και γεμίζω) μιλάμε για diesel ετσι;
Τι είπες τώρα;;; τρελλάθηκα.
Α, ρε το diesel....εγώ μετά βίας βγάζω 380χλμ εντός πόλης και 420-450 εκτός....
Ο χρήστης spg100 έγραψε:
Στο site της Yokohama http://www.yokohamatire.com/ αναφέρει ότι υπάρχει το geolander AT-S σε διάσταση 225/55R18 το οποίο εάν δεν κάνω λάθος είναι 50-50. Επίσης πολύ καλό είναι και το Cooper CS4-Touring. Γενικά εάν θέλετε επιδόσεις και εκτός ασφάλτου προτιμήστε λάστιχο με δείκτη ταχύτητας H ή μικρότερο. Τα κατηγορίας V και W είναι επικίνδυνα σε λάσπη-χιόνι.
Ναι είναι γεγονός είναι το πρώτο 50-50 που βγαίνει σε 225/55/18 και γενικά είναι καλή επιλόγη. Πριν από χρόνια είχα δοκιμάσει τα παλαία AT/S και ήταν καλά.
Όντως είναι πολύ καλό λάστιχο. Αυτό λέει η εμπειρία φίλων που το έχουν βάλει σε άλλα SUV.
Σίγουρα θα είναι λίγο πιο θορυβώδες αλλά θυσιαζόμαστε για τα επιπλέον χαρακτηριστικά σε χώμα και χιόνι....
Ξέρει κανείς αν έχουν έρθει Ελλάδα και σε τι τιμή; Φαντάζομαι στη διάσταση αυτή θα κάνουν γύρω στα 700-800 ευρώ...
Ο χρήστης giannhskom έγραψε:
Καλησπέρα
1)Έχω το 2,4 και έχω 41,000 χλμ
θέλω την γνώμη σας για αλλαγή ελαστικών,, τα
τι ?? και ποια ?? να βάλω???2)επίσης αν έχει κάνεις υπόψη του κανένα πρόγραμμα για να αυξήσουμε λίγο την ιπποδύναμη,,
ευχαριστώ όλους εκ των προτέρων
Πρέπει να εισαι ο πιο ταξιδιαρης απ'ολους εδω μεσα...
Ακόμα και εγώ που είμαι από τους πρώτους που το πήρε τον Νοεμβρη του 2007 έχω 21.000 χλμ.
Ψάξε λίγο τις προηγούμενες σελίδες, έχει συζητηθεί το θέμα. Αν τα θες μόνο για ασφαλτο μήπως να ξανέβαζες τα μαμίσια;
Πρόγραμμα υπάρχει απ'ότι ξέρω μόνο για το πετρέλαιο...για βενζινη δεν εχω ακουσει κάτι....
Εγώ έχω φαγωθει να βρω αν υπάρχει τρόπος να το σηκώσουμε λίγο με αναρτήσεις ή άλλο τρόπο αλλά δεν έχω βρει τίποτα. Υπάρχουν σηκώματα για Maverick, Xtrail, Vitara ακόμα και RAV, αλλά για το δικό μας τίποτα;
Αν ξέρει κάποιος ας ποστάρει.
Η τιμή είναι κομπλε, με ηλεκτρικα και τοποθετηση. Τα διευκρίνησα στο τηλέφωνο και τα δυο και στους δυο.
Απλά ο Ισαακιδης, είπε ότι θα την έχει σε καμιά 10αριά μέρες διότι του τελείωσε.
Ερώτηση: πρέπει να βγάλουμε και άδεια ρυμούλκυσης άσχετα αν πάνω θα βάλουμε μόνο τα ποδήλατα...και δεν θα σέρνουμε τίποτα;;;
480 ευρω τοποθετημενος ο κοτσαδορος απο τον Ισαακιδη. Αποσπώμενος.
Μόλις πήρα τηλέφωνο, για όποιον ενδιαφέρεται.
Μιλάμε για 300 ευρώ διαφορά με τον Σαρακάκη...
edit: ιδια τιμη και για Bosal από τον Σάββα.
p.s. Σήμερα αξιώθηκα και έβαλα και τα original πατάκια που δεν μου είχαν χαρίσει όταν πήρα το αυτοκίνητο, διότι ήταν πολύ ακριβά....37 ευρώ, ξεφτίλες...
Πάντως από εφαρμογή, εμφάνιση και ποιότητα είναι super...
Ο χρήστης rastel69 έγραψε:
Ο εργοστασιακός κοτσαδόρος είναι της Brink (Brinkmatic Advance) και θα σου κοστίσει με τοποθέτηση περίπου 500€.
Και ο μη εργοστασιακός που να ταιριάζει πόσο;
Και άμα τον βάλουμε στο Ισαακιδη και οχι στον Σαρακακη πόσο θα μας παει;
Είναι εισαγωγέας ο ίδιος της brink http://www.isaakidisbros.gr/kotsadoroi.htm
Αύριο θα πάρω ένα τηλέφωνο...
Σπύρου Πάτση 46 -Βοτανικός - Αθήνα
Τηλ.: 210 3464510, 210 3471632
Φίλε hiliasm ευχαριστω για τις φωτο..
Σχετικα με τις οδους πολλές φορές την ίδια οδό την έχει πολλές φορές ανάλογα με τον δήμο και ίσως το νούμερο που ψάχνεις να είναι εκεί. Επίσης μπορεί να την έχει ξανά και με άλλο όνομα. Είναι μπέρδεμα αυτο το navi.
Για τα παράθυρα αυτό που άκουσες είναι εντελως φυσιολογικό. Συμβαίνει σε όλα τα αυτοκίνητα. Ίσως στο δικό μας λόγω όγκου και ύψους να ακούγεται λίγο περισσότερο
Και πόσο πάει ο κοτσαδόρος ρε παιδιά, να δούμε το συνολικό κόστος για κάποιον που δεν έχει ήδη κοτσαδόρο.
Συμφέρει; Υπάρχουν και για τρία ποδήλατα;
Πάντως στην άλουμινένια οροφη εγώ δεν βάζω δύο ποδήλατα...
PS. Σήμερα το έπλυνα μετά από το offroad και είδα και τις 'πληγές'. Ευτυχώς ψιλογρατζουνιές-τρίχες στα πλάγια και λίγο μπροστά από τα κλαδιά. Καμιά καλή συμβουλή; κέρωμα; κάτι άλλο;
Για να μην ξανασυμβει; κάπου είχα ακούσει για μια μεμβράνη...ξέρει κανείς τίποτα;