-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Από την άλλη, στο θέμα των βελτιώσεων, οπτικών και μηχανικών, για να είμαι ειλικρινής, αν ένα αυτοκίνητο δεν είναι από τη μάνα του πολύ καλό, τότε δεν αξίζει καν τον κόπο να το πάρω. Έστω όμως ότι είναι πολύ καλό. Αν εγώ μπορώ να του κάνω μια προσεκτική βελτίωση (και υπάρχουν σοβαροί βελτιωτές, αλλά θέλει ψάξιμο η δουλειά), τότε πάλι θα ξεχωρίζει για λόγους ουσίας, δηλαδή επιδόσεων, κρατήματος, οδικής συμπεριφοράς.Θα υπενθυμίσω εδώ ότι οι προσεγμένες βελτιώσεις ποτέ δεν κραυγάζουν, αλλά είναι απολύτως ομοιογενείς.
Η πλειοψειφια ομως δυστυχως δεν κανει ετσι..... δεν δινει λεφτα για μια καλη μετατροπη. Βαζει οτι ποιο φτηνο και ασχετο βρει......Ο αλλος περνει πχ. OPEL VECTRA, HUNDAI ACCENT που ειναι αμαξια με νορμαλλ επιδοσεις για νορμαλ οδηγηση και του βαζει εξατμισεις, ζαντες και το αμαξι δειχνει αισχος και το χειροτερο ειναι οτι οδηγαει κιολας νομιζοντας οτι εχει καμια Ferrari, κανοντας σφηνες κτλ. με κατεβασμενο το παραθυρο και το χερι εξω -ταριφας style- Το χειροτερο ειναι που καποιοι εχουν ενα τενεκε και πανε και του βαζουνε μονο εξατμιση για να κανει θορυβο ή μονο ζαντολαστιχα και το υπολοιπο αμαξι ειναι σαπιο.... Τοτε τι να πεις ????
-
[moderator]
-
Ε, από κάτι τέτοιους είναι που έκανε την τύχη της η Auto Pro...
-
[moderator]
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Μισέλ, πολύ συχνά η επιλογή του αυτοκινήτου σου σε κάνει να ξεχωρίζεις. Για παράδειγμα, κάποιος που έχει ένα κλασσικό αυτοκίνητο σε υπεράριστη κατάσταση οπωσδήποτε ξεχωρίζει από τον σωρό των Hyundai. Από την άλλη, στο θέμα των βελτιώσεων, οπτικών και μηχανικών, για να είμαι ειλικρινής, αν ένα αυτοκίνητο δεν είναι από τη μάνα του πολύ καλό, τότε δεν αξίζει καν τον κόπο να το πάρω. Έστω όμως ότι είναι πολύ καλό. Αν εγώ μπορώ να του κάνω μια προσεκτική βελτίωση (και υπάρχουν σοβαροί βελτιωτές, αλλά θέλει ψάξιμο η δουλειά), τότε πάλι θα ξεχωρίζει για λόγους ουσίας, δηλαδή επιδόσεων, κρατήματος, οδικής συμπεριφοράς.Θα υπενθυμίσω εδώ ότι οι προσεγμένες βελτιώσεις ποτέ δεν κραυγάζουν, αλλά είναι απολύτως ομοιογενείς.
Δε διαφωνούμε σε κάτι Κωνσταντίνε.
Έτσι το βλέπω κι εγώ. -
Γιαούρτομα κανονικό και συστηματικό χρειάζεται τελικά
Εγώ λέω με συνεργασία με τις τοπικές αρχές να αναρτηθούν πινακίδες στις γειτονιές με την ένδειξη 'γιαούρτομα σ' αυτούς που δημιουργούν εκοφαντικό θόρυβο με τα φτιαγμένα αμάξια τους και τις μηχανές' σε δυο παραλαγές. Τη μία να δείχνει ένα αμάξι που να πέφτουν γιαούρτια κι αυγά πάνω του και τη δεύτερη μια μηχανή που να πέφτουν γιαούρτια κι αυγά πάνω στο κεφάλι του επιβένωντος
Να δείτε για πότε θα έρθουν οι διάφοροι 'επιτήδειοι' πιτσιρικάδες με τα μαύρα σπρέυ να τα σβήσουν Ομως θα τους έχουμε προιδοποιήσει! Και ο νοών νοείτω!
ΥΓ: Συγνώμη για την ανορθογραφία μου. Είναι πρωί ακόμα
-
Συμφωνώ απόλυτα για τις περιπτώσεις που υπάρχει 'ηχορύπανση'...!!!Είναι ένα θέμα που ενοχλεί όλους ....ακόμη ίσως και τους ιδιους τους 'ταραξίες' αλλά μπρός τα κάλλη τους( ).....αντέχουν να δέχονται τα βλέματα όλων και να 'αυτο-ικανοποιούνται'...!!!
Διαφωνώ όμως για τις εξωτερικές αισθητικές παρεμβάσεις του καθένα γιατι δεν νομίζω να ενοχλήται κανείς 'άμεσα'...!!!Και εμένα (λόγω επαγγέλματος) δεν μου αρέσουν κάποια κτίρια που χτίζονται αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι γιάυτό...!!!Αν όμως αυτά τα κτίρια γίνονταν ανοιχτά club σε κατοικημένη περιοχή , τότε με αφόρα άμεσα....!!!
Κλείνω λέγοντας οτι η 'modifa' είναι δικαίωμα του καθένα και καθορίζει το προσώπικό στύλ που τον κάνει να διαφέρει απο τους άλλους...!!!(εκτίμηση δική μου για το fabiaki μου είναι οτι 'μαμάτο' ήθελε κάποιες πιο sportif πινελιές , εξού και οι παρεμβάσεις μου....καλές για πολλούς....κακές για άλλους.....εμένα όμως με εκφράζει...)
-
Ο χρήστης ttcq έγραψε:
- Παπακια , δεν υπαρχει ΟΥΤΕ ΕΝΑ με νορμαλ εξατμιση
...χε, χε το δικό μου...
-
Ο χρήστης FABIAMANIAC έγραψε:
Συμφωνώ απόλυτα για τις περιπτώσεις που υπάρχει 'ηχορύπανση'...!!!Είναι ένα θέμα που ενοχλεί όλους ....ακόμη ίσως και τους ιδιους τους 'ταραξίες' αλλά μπρός τα κάλλη τους( ).....αντέχουν να δέχονται τα βλέματα όλων και να 'αυτο-ικανοποιούνται'...!!!Διαφωνώ όμως για τις εξωτερικές αισθητικές παρεμβάσεις του καθένα γιατι δεν νομίζω να ενοχλήται κανείς 'άμεσα'...!!!Και εμένα (λόγω επαγγέλματος) δεν μου αρέσουν κάποια κτίρια που χτίζονται αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι γιάυτό...!!!Αν όμως αυτά τα κτίρια γίνονταν ανοιχτά club σε κατοικημένη περιοχή , τότε με αφόρα άμεσα....!!!
Κλείνω λέγοντας οτι η 'modifa' είναι δικαίωμα του καθένα και καθορίζει το προσώπικό στύλ που τον κάνει να διαφέρει απο τους άλλους...!!!(εκτίμηση δική μου για το fabiaki μου είναι οτι 'μαμάτο' ήθελε κάποιες πιο sportif πινελιές , εξού και οι παρεμβάσεις μου....καλές για πολλούς....κακές για άλλους.....εμένα όμως με εκφράζει...)
Φυσικά και είναι δικαίωμα του καθενός να 'βελτιώσει' εξωτερικά το αυτοκίνητό του. Είναι επίσης δικαίωμα των υπόλοιπων να γελάνε με το αισθητικό αποτέλεσμα.
Πόσες φορές όμως η εξωτερική βελτίωση δεν συνεπάγεται αλλαγή εξάτμισης (κι αυτό στα εξωτερικά είναι ) ή αύξηση του θορύβου;
-
Ο χρήστης FABIAMANIAC έγραψε:
Συμφωνώ απόλυτα για τις περιπτώσεις που υπάρχει 'ηχορύπανση'...!!!Είναι ένα θέμα που ενοχλεί όλους ....ακόμη ίσως και τους ιδιους τους 'ταραξίες' αλλά μπρός τα κάλλη τους( ).....αντέχουν να δέχονται τα βλέματα όλων και να 'αυτο-ικανοποιούνται'...!!!Διαφωνώ όμως για τις εξωτερικές αισθητικές παρεμβάσεις του καθένα γιατι δεν νομίζω να ενοχλήται κανείς 'άμεσα'...!!!Και εμένα (λόγω επαγγέλματος) δεν μου αρέσουν κάποια κτίρια που χτίζονται αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι γιάυτό...!!!Αν όμως αυτά τα κτίρια γίνονταν ανοιχτά club σε κατοικημένη περιοχή , τότε με αφόρα άμεσα....!!!
Κλείνω λέγοντας οτι η 'modifa' είναι δικαίωμα του καθένα και καθορίζει το προσώπικό στύλ που τον κάνει να διαφέρει απο τους άλλους...!!!(εκτίμηση δική μου για το fabiaki μου είναι οτι 'μαμάτο' ήθελε κάποιες πιο sportif πινελιές , εξού και οι παρεμβάσεις μου....καλές για πολλούς....κακές για άλλους.....εμένα όμως με εκφράζει...)
Επειδή βλέπω την modifa στην φωτογραφία (είναι ωραία) άρα έχεις εμπειρία από πλευρά τσέπης θέλω να σε ρωτήσω χωρις να με παρεξηγήσεις αν το κόστος της modifas είναι μεγαλύτερο από το να έδινες χρήματα για μεγαλύτερο μοντέλο? Δηλαδή αν δεν έδινες λεφτά για την modifa θα μπορούσες να πάρεις ένα μοντέλο πιο πάνω ή SEAT Leon turbo πχ? Θα το έκανες ή προτιμας το Fabia για κάποιο λόγο?
-
Μαλλον με παρεξηγησατε.....
1ον φυσικα και ΔΕΝ θα κανω κατι που ενοχλει τον διπλα μου. Αν θελω να ακουσω δυνατα μουσικη, πολυ απλα θα κλεισω το παραθυρο για να μην ενοχλω.
2ον, το sub το θελω ΟΧΙ για να ακουω σε τρελλες εντασεις, αλλα με σωστη ποιοτητα μουσικης και να καλυπτω ολο το ηχητικο φασμα (οποιος ξερει απο ηχητικη καταλαβαινει), πραγμα που με ενα απλο σετακι ηχεια και ενισχυτη αυτον του RCD, απλα δεν γινεται. Για να εχεις σωστη αναπαραγωγη του ηχου, χρειαζεσαι οπωσδηποτε διαφορετικους τυπους ηχειων, οπου το καθενα θα παιζει τις σωστες συχνοτητες (και το sub απαραιτητο για τις χαμηλες) και ενισχυτες για να οδηγησουν τα ηχεια.
3ον ΦΥΣΙΚΑ και ειμαι κατα της υπερβολης. Τρελλα bodykit που κανουν το αυτοκινητο τσιρκο, μακρυα απο μενα. Το ιδιο ισχυει για πιτσιλιστηρια και εξατμισεις-γατοφωλιες. Μονη εξαιρεση αμα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ το συγκεκριμενο αυτοκινητο χρειαζεται ΤΟΟΟΟΣΟ μεγαλη εξατμιση (πχ το M3 turbo...)
Απλα πιστευω οτι ΚΑΘΕ αυτοκινητο, απο αποψη εμφανισης, μπορει να βελτιωθει με ενα σωστο bodykit, χωρις να ειναι κραυγαλεο και χωρις να ειναι ιεροσυλια. Πχ συγκρινετε 911 με 911GT3, Modena με Modena Stradalle κλπ...
Εγω προσωπικα τωρα θα βγαλω το σημα της Οπελ απο το πορτ-μπαγκαζ του Astra και θα βαλω της Vauxhall, πρωτον γιατι το εχω δει σε αλλο Astra και μου αρεσε παρα πολυ, και 2ον γιατι ειναι ακτι διαφορετικο απο τα εκατονταδες Astra 1.4 Sport ασημι που κυκλοφορουν στην Αθηνα.4ον Γιατι να μην θελω να ξεχωριζει το αυτοκινητο μου απο ολα τα αλλα (αλλο ξεχωριζω, αλλο κανω μπαμ απο χιλιομετρα...)? Δηλαδη οταν οι γυναικες ξοδευουν του κοσμου τα λεφτα για να αγορασουν ενα φορεμα που εχουν ελαχιστες αλλες, γιατι το κανουν? Για να ξεχωριζουν και για να νιωθουν οι ιδες πιο ωραια.
5ον Προσωπικα πιστευω οτι παντα υπαρχει κατι καλυτερο, απο μηχανολογικης αποψης. Σιγουρα, οσο καλυτερο το αυτοκινητο, τοσο ανεβαινει το κοστος βελτιωσης καθως και η αναγκαια τεχνογνωσια για την βελτιωση αυτη. Πχ η Ferrari εδεινε για την F40 upgrade kit που ανεβαζε την ιπποδυναμη στους 600+ ιππους. Για συγκρινετε τα φρενα της Modena Stradalle με την απλη.
Εξ'αλλου, κοροιδα ειναι στην Mercedes και εχουν την AMG, Brabus κλπ?Σιγουρα δεν θα πηγαινα την Ferrari μου στον μαστροα-Μητσο της γειτονιας, αλλα θα τα εσκαγα χοντρα για να παω σε καποιον εμπειρο/επωνυμο βελτιωτη να κανω την δουλεια μου
ΥΓ Δεν βελτιωνονται τα καλα αυτοκινητα? Για ριξτε μια ματια στο http://www.koenig-specials.com να δειτε τι κανει ο ανθρωπος.....
-
Ξεκίνησα αυτή τη συζήτηση για να συζητήσουμε το θέμα του υπερβολικού θορύβου από τους διάφορους θορυβοποιούς και με χαρά μου βλέπω ότι το επίπεδο των μελών που απάντησαν μέχρι τώρα είναι σαφώς ανεβασμένο. Περίμενα να πεταχτεί κανένας θερμός υπερασπιστής του θορύβου και να μου την πει αλλά απ' ότι φαίνεται τέτοια άτομα μάλλον δεν πρέπει να γνωρίζουν όχι μόνο την ύπαρξη αυτού του forum αλλά γενικά την ύπαρξη υπολογιστών
Άλλωστε το έχουν ήδη αναφέρει και παραπάνω. Ατομα που δεν έχουν το μυαλό να αναδειχτούν και να τους προσέξει ο κόσμος καταφεύγουν σε τέτοιου είδους λύσεις
Τέλος, δεν καταλαβαίνω γιατί να αλλάξεις το σύστημα της εξάτμισης για να πάρει λίγα περισσότερα άλογα αφού μέσα στην πόλη δεν υπάρχει περίπτωση να τα αξιοποιήσεις ποτέ. Ακόμα και σφήνες να κάνεις κάπου παρακάτω θα κολλήσεις σε άλλο μποτιλιάρισμα και είτε έχεις 80 είτε 180 άλογα είναι ένα και το αυτό
-
Να απαντησω στην ερωτηση του CPP προς τον Fabiamaniac
Πολλες φορες δεν διαλεγουμε οι ιδιοι τι οδηγουμε, αλλα μπορουμε να διαλεξουμε οι ιδιοι τι θα του αλλαξουμε για να το φερουμε καπως στα μετρα μας. Πχ εγω οδηγω το αυτοκινητο του πατερα μου. Astra 1.4 ηθελε o ανθρωπος, γιατι αυτο του αρκει και μαλιστα ειναι ενα πολυ καλο αυτοκινητο για την κατηγορια του. Εμενα ομως, που θα με βρειτε 3-4 το πρωι καθημερινης να ανεβοκατεβαινω τον Μερκουρη, προφανως ΔΕΝ μου κανει. Και για αυτο θα κοιταξω να του βαλω φρενα και αναρτησεις, και μετα θα κοιταξω να βγαλω και κανα αλογακι παραπανω γιατι οπως και να το κανουμε ψιλοσερνεται....
Αλλη περιπτωση ειναι η περιπτωση του να χρειαζομαστε ενα αυτοκινητ ΤΩΡΑ, για τις μετακινησεις μας, οποτε αγοραζουμε οτι μπορουμε με τα λεφτα που εχουμε ΤΩΡΑ, και μετα το βελτιωνουμε μαζευοντας σιγα-σιγα τα παραπανω λεφτα που χρειαζονται.
Τελος, εγω προσωπικα, λογω ενασχολησης με το αντικεμενο (φοιτητης μηχανολογος μηχανικος, με ειδικευση σε automotive engineering και θελωντας να ασχοληθω η με motorsports η με βελτιωσεις), ε οπως και να το κανουμε το ψαχνω λιγο το θεμα. Αλλη γλυκα να αγορασεις το Astra 1.8 και αλλη να παρεις το 1.4 και να το κανεις 130 (αξιοπιστα) ατμοσφαιρικα αλογα
-
Ο χρήστης unusualldriver έγραψε:
....Τέλος, δεν καταλαβαίνω γιατί να αλλάξεις το σύστημα της εξάτμισης για να πάρει λίγα περισσότερα άλογα αφού μέσα στην πόλη δεν υπάρχει περίπτωση να τα αξιοποιήσεις ποτέ. Ακόμα και σφήνες να κάνεις κάπου παρακάτω θα κολλήσεις σε άλλο μποτιλιάρισμα και είτε έχεις 80 είτε 180 άλογα είναι ένα και το αυτόΔεν ειναι σωστη σκεξη αυτη. Αμα ειναι ετσι, γιατι τοτε να αγορασεις Impreza η Evo? Μην μου πεις οτι ειναι μονο για πιστα αυτα τα αυτοκινητα. Ενταξει, μια Φερραρι δεν θα την εχεις για μεσα στην πολη, αλλα ολα τα αλλα καλα και γρηγορα αυτοκινητα?
Ισως να σκεφτομαστε διαφορετικα. Εσυ μπορει να θελεις ενα αυτοκινητο για να σε παει απο το Α στο Β. Εγω θελω ενα αυτοκινητο, που οταν θα με πηγαινει απο το Α στο Β θα το ευχαριστιεμαι. Και οπως και να το κανουμε,, 5 αλογα απο το ενα. 3 απο το αλλο, 6 απο το πιο περα κανουν μια διαφορα στην επιταχυνση. Οσο για το μποτιλιαρισμα, μα το ολο θεμα ειναι στις ενδιαμεσες διαδρομες απο το ενα στο αλλο, και οχι στο ιδιο το μποτιλιαρισμα.
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Συμφωνώ απόλυτα για τις περιπτώσεις που υπάρχει 'ηχορύπανση'...!!!Είναι ένα θέμα που ενοχλεί όλους ....ακόμη ίσως και τους ιδιους τους 'ταραξίες' αλλά μπρός τα κάλλη τους( ).....αντέχουν να δέχονται τα βλέματα όλων και να 'αυτο-ικανοποιούνται'...!!!
Διαφωνώ όμως για τις εξωτερικές αισθητικές παρεμβάσεις του καθένα γιατι δεν νομίζω να ενοχλήται κανείς 'άμεσα'...!!!Και εμένα (λόγω επαγγέλματος) δεν μου αρέσουν κάποια κτίρια που χτίζονται αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι γιάυτό...!!!Αν όμως αυτά τα κτίρια γίνονταν ανοιχτά club σε κατοικημένη περιοχή , τότε με αφόρα άμεσα....!!!
Κλείνω λέγοντας οτι η 'modifa' είναι δικαίωμα του καθένα και καθορίζει το προσώπικό στύλ που τον κάνει να διαφέρει απο τους άλλους...!!!(εκτίμηση δική μου για το fabiaki μου είναι οτι 'μαμάτο' ήθελε κάποιες πιο sportif πινελιές , εξού και οι παρεμβάσεις μου....καλές για πολλούς....κακές για άλλους.....εμένα όμως με εκφράζει...)
Επειδή βλέπω την modifa στην φωτογραφία (είναι ωραία) άρα έχεις εμπειρία από πλευρά τσέπης θέλω να σε ρωτήσω χωρις να με παρεξηγήσεις αν το κόστος της modifas είναι μεγαλύτερο από το να έδινες χρήματα για μεγαλύτερο μοντέλο? Δηλαδή αν δεν έδινες λεφτά για την modifa θα μπορούσες να πάρεις ένα μοντέλο πιο πάνω ή SEAT Leon turbo πχ? Θα το έκανες ή προτιμας το Fabia για κάποιο λόγο?
Όχι , δεν έχω εμπειρία απο πλευρά τσέπης.....κάθε άλλο.....είμαι με δόσεις ακόμη........βλ.μέχρι Ολυμπιακούς αγώνες +κάτι......!!!!Η modifa της photo αναλυτικά ειναι ώς εξης : μπροστά μετατροπή (σπόιλερ+μάσκα) 120.000δρχ , πλαινό μασπιέ 80.000δρχ , διπλές μπούκες 80.000 (μετατροπή απο φίλο επαγγελματία) , φιμέ αντιλιακές μεμβράνες 60.000δρχ , ζαντολάστιχα (αλλαγή με μαμάτα)+300.000δρχ...!!!!
Αυτά για ένα αποτέλεσμα που με ικανοποιεί ως εμφάνιση,ώς εξοπλισμό (έκδοση elegance-full extra)και ώς απλά καλές (προσωρινά) επιδόσεις με τα 101+ αλογάκια..!!!
Φυσικά και το εψαξα για κάποιο πιο 'δυνατό' μοντέλο....αλλά κάτι το τεκμήριο (τότε) που δεν με 'έπαιρνε',κάτι η εκδοση Fabia-elegance 1.4 με 4.500.000δρχ και με πολλή καλή χρηματοδότηση και τέλος οτι δεν υπήρχαν σχεδόν καθόλου montifarismena fabia με ώθησαν στην λύση αυτή.....που μέχρι τώρα έχει βγεί πολλή καλή....!!!!!Μη ξεχνάμε οτι πλέον έχω και έναν αλλο λόγο....... 'FABIA WRC' .......ελπίζω όλλοι να 'τρίβουμε' τα μάτια μας του χρόνου....!!!!!!
(sorry που ξεφύγαμε απο το θέμα του topic) -
Παντως, γ@μ@το φαινεται το fabia σου...
-
640.000 για όλα αυτά τα καραγκιοζιλίκια;
Χαχαχα.... εγώ λέω να μπουν τα συνεργεία στο χρηματιστήριο, γιατί από ό,τι φαίνεται το πράγμα σηκώνει επένδυση!
-
Ο χρήστης yandr έγραψε:
640.000 για όλα αυτά τα καραγκιοζιλίκια;Χαχαχα.... εγώ λέω να μπουν τα συνεργεία στο χρηματιστήριο, γιατί από ό,τι φαίνεται το πράγμα σηκώνει επένδυση!
Θα μπορουσες να αποφυγεις τετοιου ειδους κακοηθειες...
-
Ο χρήστης yandr έγραψε:
640.000 για όλα αυτά τα καραγκιοζιλίκια;Χαχαχα.... εγώ λέω να μπουν τα συνεργεία στο χρηματιστήριο, γιατί από ό,τι φαίνεται το πράγμα σηκώνει επένδυση!
Που'σαι 'ΦΡΑΓΚΟΦΟΝΙΑ'....... ????:lol: (βλ.υπογραφή )
Απ'οτι φαίνεται έδειξες το επίπεδό σου....!!!!Λοιπόν.....άκου να δείς.....ψάξε απο Μοναστηράκι μεριά στα στενά μήπως και 'σταβρώσεις' κανα ξέμπαρκο νόμισμα και χαρείς και'συ λιγάκι...!!!
Ζητώ συγνώμη απο τους υπόλοιπους forumades για το σχόλιο μου!!Ελπίζω να μη χρειαστεί να 'ρίξω' πάλι το επίπεδό μου για να απαντήσω σε κάποιον.....!!
-
καλησπερα σε ολους, καινουργιος εδω....
η αποψη μου περι του θεματος ειναι οτι υπαρχουν αρκετοι εκνευριστικοι τυποι που κανουν τα παντα για να γυρισεις να κοιταξεις την 'εξαισια αισθητικη παρεμβαση' που κανανε και την θεωρουνε και πολυ ομορφη και μεγαλο κατορθωμα ειτε με το ραδιο, ειτε με εξατμισεις, ειτε με σπινιες-χειροφρενα και τις γνωστες μαγκιες. Δυστυχως αμα καποιοι εχουν 'κάλο' στον εγκεφαλο δυσκολα τους συνεφερεις, και οπως υποθηκε και παραπανω μπορει να βρεις και τον μπελα σου, απο την στιγμη που η αστυνομια & ΚΤΕΟ δεν κανουν την δουλεια τους. Το μονο που κανεις ειναι να γυρνας το κεφαλι σου απο την αλλη μερια και να τους περιφρονεις.
Οσο αφορα τα 'φτιαγμενα μεχρι αηδιας' ή '.....το ετοιμαζω για WRC και καλα για αυτο ειναι ετσι' καλα που υπαρχουν και αυτα τα κινητα τσιρκα και γελαμε, αν και οι ιδιοκτητες τους κερδιζουν το βραβειο μιας και ειναι οι καλυτεροι οδηγοι πανω στην γη γιατι νομιζουν οτι ειναι ο PANIZZI (ισως και καλυτεροι) και ο δρομος τους ανηκει....
Ισως αυτοι να ειναι οι εξαιρεσεις και να χαλανε και την εικονα των υπολοιπων που δεν φταινε...!
Θόρυβος από "φτιαγμένα" αμάξια, μηχανές, στερεο