-
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
Renesis και τα μυαλα στο μπλεντερ+Junior
-
δεν το βλεπει ετσι γιατι δεν γευτηκε ποτε τον 'αλλο δρομο' στις επιλογες της. Δεν μπορει να σου λειψει κατι που δεν ειχες ποτε...
ισα ισα φιλε μου οταν δεν εχεις κατι σου λειπει περισσοτερο!!η μαζντα εχει κανει τα παντα σχεδον απο κινητηρες!!μην ξεχναμε επισης οτι ειναι η μοναδικη ιαπωνικη εταιρια που κερδισε το 24ωρο le mans με ροτορα
αυτο το κατι διαφοερετικο που μονο η μαζντα εχει εμενα τουλαχιστον μου αρεσει πολυ!!οταν μπεις σε ρχ7-ρχ8 και στροφαρεις θα καταλαβεις τι εννοω!! -
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Γιατρε μου, τα βλεπεις πολυπλοκα τα πραγματα.... ετσι οπως ΔΕΝ τα βλεπει ο καταναλωτης. Ο οποιος αποζητα ενα ωραιο κουπε το οποιο να μην στοιχιζει το βαρος του σε χρυσαφι, αλλα ουτε και να του πινει το αιμα στην συμβιωση...Το αν η κατανομη θα ειναι ετσι η αλλιως... ελαχιστη σημασια εχει για τους περισσοτερους. Το θεμα ειναι ποιο πολυ πρακτικο παρα οδηγικο...
++1
-
Τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του ρότορα τα ξέρουμε όλοι μας, μην αναλωνόμαστε εκεί. Και όσοι δεν έχουν μπει σε RX8 να νιώσουν τι αγοράζεις δίνοντας λεφτά για Wankel, ας δοκιμάσουν μια φορά και το ξανασκέφτονται! Το θέμα είναι ότι η επιλογή υπάρχει, όποιος θέλει το πακέτο που προσφέρει η Mazda, το αγοράζει. Και όποιος δεν το θέλει, μπορεί να πάει σε άλλα οχήματα, πχ. turbo ή πολύστροφα (παλινδρομικά) ατμοσφαιρικά.
Εγώ προσωπικά θα ήθελα να έχω ένα αυτοκίνητο με ρότορα, αλλά δεν ξέρω αν θα το αγόραζα έναντι πχ. ενός με τον κινητήρα του S2000.
Όσο για το RX9 της πρώτης σελίδας, είναι κούκλα! Αν είναι και λίγο πιο ελαφρύ από το RX8 θα σκίζει...
-
Ενα καινουριο κινητηρα τον χρειαζοτανε!
-
Ο χρήστης Nasos Abt έγραψε:
μην ξεχναμε επισης οτι ειναι η μοναδικη ιαπωνικη εταιρια που κερδισε το 24ωρο le mans με ροτορα
:Στα πιτς είχανε εκτός απο αντλία καυσίμου και αντλία λαδιού;;
-
Στα πιτς είχανε εκτός απο αντλία καυσίμου και αντλία λαδιού;;
ακριβως φιλε μου...ετσι ηταν!!ειπαμε να μιλησουμε σοβαρα ε?
Και όποιος δεν το θέλει, μπορεί να πάει σε άλλα οχήματα, πχ. turbo ή πολύστροφα (παλινδρομικά) ατμοσφαιρικά.
ο νεος ροτορας θα εχει και προσθηκη τουρμπο αν σου κανει
Εγώ προσωπικά θα ήθελα να έχω ένα αυτοκίνητο με ρότορα, αλλά δεν ξέρω αν θα το αγόραζα έναντι πχ. ενός με τον κινητήρα του S2000.
απο τηναλλη εγω προσωπικ,α δεν θα ηξερα τι να πρωτοδιαλεξω!!θα τα επαιρνα και τα δυο
-
Ο χρήστης skous έγραψε:
μην ξεχναμε επισης οτι ειναι η μοναδικη ιαπωνικη εταιρια που κερδισε το 24ωρο le mans με ροτορα
:Στα πιτς είχανε εκτός απο αντλία καυσίμου και αντλία λαδιού;;
Δεν ξέρω, αλλά να προσθέσω στο σχόλιο του Νάσου ότι είναι η μοναδική ιαπωνική εταιρία που κέρδισε Le Mans ανεξαρτήτως τύπου κινητήρα, και αυτό το πέτυχε με ρότορα!
Για να θυμούνται οι fans του ρότορα:
Youtube VideoΌσο για το RX9 δεν περιμένω να είναι ένα ελαφρύ σαν miata αυτοκίνητο (αν και θα το ήθελα), αλλά οπωσδήποτε θα είναι δυνατό και καλά ζυγισμένο.
-
Ο χρήστης Nasos Abt έγραψε:
Και όποιος δεν το θέλει, μπορεί να πάει σε άλλα οχήματα, πχ. turbo ή πολύστροφα (παλινδρομικά) ατμοσφαιρικά.
ο νεος ροτορας θα εχει και προσθηκη τουρμπο αν σου κανει
ο νέος εννοείς αυτός που θα έρθει με το RX9 ή στο facelift του RX8 θα υπάρχει και κινητήρας με τούρμπο?
-
οχι,θα ερθειμαζι με το rx9!!
-
Ρε παιδια πιο ελαφρυ? Το 8ρι ειναι 1400 κιλα...ελεος δλδ.
-
-
Ναι ratanplan..πιο ελαφρύ... 1.400κιλά σου είναι λίγα?
Αν ήθελε η mazda να βγάλει αμάξι στην κατηγορία του s2000 θα έβγαζε ένα RX διθέσιο στα 1200 κιλά και ατμόσφαιρα.
Μην ξενχάμε οτι έχει 23,5 κιλά ροπής απο 1300κ.ε, ποιο πολλά απο ένα ατμοσφαιρικό 2λιτρο. Τα κιλά του το θάβουν.Ήταν επιλογή της mazda όμως να βγάλει ένα αμάξι καλών επιδόσεων που να χωράει 4 άτομα άνετότατα για την κατηγορία του και με τις αποσκευές τους, οι οποίοι να μπορούν να ταξιδεύουν σε ένα ασφαλές όχημα με κάθε ηλεκτρονικό σύστημα, και 6 αερόσακους και στο καπάκι να πέρνεις αμάξι με τέλειο στήσιμο και διασκεδαστικό.
Αν δε σκεφτούμε ένα όγκο όπως ο 2,3Τ του 3MPS σε ένα τέτοιο όχημα...bye bye τέλειο στήσιμο.
Καλά κάνει όμως και συνεχίζει με τον renesis... τις επόμενες γενιές RX δεν θα τις προτιμήσουν οι κάθε άσχετοι που γέμησαν τις μάντρες με μεταχειρισμένα RX και έτσι θα είμαστε πιο λίγοι Αρκεί να βγάλει ένα αυστηρά διθέσιο ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟ και ελαφρύ RX. Αν και προς τα εκεί την βλέπω την Mazda αφού απ'οτι έχουμε δεί απο τα ΜΧ5 και 2 φιλοσοφία της είναι να παίζει με το βάρος του αυτοκινήτου. Εκεί είναι το μέλλον μιας και οι νορμες ρύπων γίνονται όλο και πιο αυστηρές. (βλ ferrari)
Το RX8 facelift δεν θα έχει κατι νέο απο κινητήρα. Μόνο εμφανισιακά μέσα έξω και ποιοτικότερα πλαστικά.
-
Καταλαβα δλδ μπορει να χτυπησει το S2K αλλα δεν θελει μου λες!
-
Νομίζω η Mazda εχει δείξει τι μπορεί να κάνει όταν θέλει.
Αν ήθελε με την σειρά RX να χτυπάει s2000 δεν θα έβγαζε ένα τετραθέσιο, τετράθυρο, με πορταπαγκάζ 300λίτρων και 1400κιλών αμάξι. Θα έβαζε τον ρενεσις σε ενα αμαξάκι στον τύπο του s2000 και στα κιλά του s2000.
Στα μέσα του 2008 έρχεται έκδοση mazdaspeed του MX5 με τον 2,3Τ στα 250-260 άλογα.
-
Μια χαρά θα χωρούσε ένα 2θέσιο κουπέ στην γκάμα της (κάτι σαν 350Ζ με τον 2.3Τ) και δεν θα δημιουργούσε κανένα πρόβλημα στο 4πορτο, 4θέσιο RX8.
Αν δε σκεφτούμε ένα όγκο όπως ο 2,3Τ του 3MPS σε ένα τέτοιο όχημα...bye bye τέλειο στήσιμο.
Σε τέτοια οχήματα είναι πιο εύκολη η σωστή κατανομή, απ'οτι πχ στο μπροστοκίνητο 3MPS.
2θέσια τύπου Ζ4, 350Ζ κλπ με κινητήρες άνω των 3.0lt δεν έχουν κανένα πρόβλημα με το στήσιμο... λες να προβληματιστεί η mazda με τον 2.3? -
Καλα εκανε και θα διατηρήσει τον ρενεσις η MAZDA. Μιλαμε για σπορ κατασκευη και οχι πυραυλάκι πόλης. Στροφάρει στο θεο είναι ελαφρής και μαζεμένος σε διαστάσεις, και πραγματικα απογειώνει το στήσιμο του RX. Το μονο κακο του ΡΧ είναι οτι οι περισσότεροι απο μάς δεν μπορουμε να εκτιμήσουμε ουτε το 10% των δυνατοτήτων του. Μπροστοκίνητο τουρμπακι λοιπον για μας...
-
Όχι δεν θα προβληματιστεί με το στήσιμο η Mazda αν και το ΡΧ8 είναι ποιο καλοζυγισμένο πλαίσιο και απο του 350Ζ και απο της Ζ4 αλλα θα προβληματιστεί με το βάρος του...
η νέα φιλοσοφία της Mazda δεν είναι να φτιάχνει κουπέ των 1500-1600 κιλών. Επίσης άλλο να έχεις στην μούρη του αμαξιού τον όγκο ενός μοτερ 1300 λίτρων και μάλιστα μικρών διαστάσεων με χαμηλό κέντρο βάρους και άλλο τον όγκο 3500 λίτρων με το διπλάσιο βάρος και όγκο. -
Ενταξει εγω δεν περιγραφω αλλο, γιατι θα παω να κανω παρεα στον Ο3.
Οι rx8ακηδες παντως εχεται μια ταση να ταυτιζεστε σε αντιδρασεις με τους χοντεους και τους αλφιστι.
-
Που βλέπεις απο αυτά που έχω γράψει κάτι το φανατισμένο και το αδιάλλακτο? Λέω κάτι που δεν στέκει?
Δεν φοράω παρωπίδες και ξέρω τα + και τα - του rx8. Τα ήξερα και πριν το πάρω, δεν μου έγινε καμία έκπληξη στην πορεία.
Στο μόνο που μπορώ να πω στο οποίο είμαι πεισματάρης είναι ότι προσπαθώ να πείσω το 99% των κατόχων αυτοκινήτων (με όσους τέλος πάντων εμπλέκομαι σε τέτοια συζήτηση) με παλινδρομικό κινητήρα ότι έχουν πολύ εσφαλμένη άποψη για τα (-) του wankel και ότι το τόσο από την άγνοιά τους όλοι το έχουνε κάνει τοοοοοοοοσο. Όλοι μα όλοι οι οδηγοί έχουνε συμβιώσει με παλινδρομικούς κινητήρες, ελάχιστοι όμως συγκριτικά με περιστροφικούς. Θα ξαναπώ όμως ότι η Mazda σε προειδοποιεί για την ιδιαιτερότητα του λαδιού, άλλες εταιρίες των οποίων τα μοτεράκια τους τρώνε και αυτά τον άμπακο σε λάδι δεν λένε αναφέρουν τίποτα
Mazda RX-9 (2012)