Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    --> ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ (+ τιμές & προσφορές)
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. --> ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ (+ τιμές & προσφορές)
    • 1
    • 2
    • 33
    • 34
    • 35
    • 36
    • 37
    • 87
    • 88
    • 35 / 88
    Περί αυτοκίνησης
    185
    1745
    1842
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kostus last edited by

      Ο χρήστης cosneo έγραψε:
      ...
      Ανέκαθεν θεωρούσα παραπλανητικές τις τιμές στα περιοδικά και αυτό για τους παρακάτω λόγους.
      Ποτέ δεν είχαν μέσα τα τέλη κυκλοφορίας. Υπάρχει περίπτωση να πάρεις αυτοκίνητο χωρίς τέλη? (Εκτός ίσως ειδικών, λίγων περιπτώσεων).
      Η απάτη με τα μεταλλικά χρωματα. Στις περισσότερες περιπτώσεις δεν έχουν στοκ μη μεταλλικά αλλά ετοιμοπαράδοτα έχουν μόνο αυτοκίνητα με μεταλλικό. Και πόσοι είναι αυτοί πλέον που παίρνουν πλέον ακρυλικό? Στις 7 από τις 8 που πήγα είχαν ετοιμοπαράδοτα μόνο μεταλλικά, με μη μεταλλικό είχε τουλάχιστον τετράμηνη αναμονή. Στην 1 δεν πρόλαβα ούτε να ρωτήσω, ούτε μου το διευκρινισε ο 'απαράδεκτος πωλητής' στην τελική τιμή.
      Για τα επιπλέον έξοδα, πινακίδες και διάφορα τελη, έξοδα δανείου κλπ ακουσα ποσά από 400 ευρώ έως 1500 ... τιποτα ξεκάθαρο ή διευκρινιστικό.:

      cosneo και zardoz συμφωνώ μαζί σας κι εμένα η εμπειρία μου αυτά έδειξε.
      Τα περιοδικά θα μπορούσαν να συμβάλλουν στην καταπολέμηση του φαινομένου αν ανέφεραν ΡΗΤΑ και με σαφή τρόπο πόσο κοστίζουν τα ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ έξοδα (πινακίδες,τέλη κλπ). Ειδικά στην επαρχία οι έμποροι επινοούν διάφορα όπως μεταφορικά,προετοιμασία κλπ.(τα οποία ενίοτε αφαιρούν μετά ώς έκπτωση)
      Δυστυχώς οι περισσότεροι πωλητές λειτουργούν με 'κώδικες' αρπακτικού στο πώς βλέπουν τον πελάτη,πόσο ασχολούνται μαζί του,πόσο ανοίγονται εξαρχής. Προσωπικά ποτέ δεν κατάλαβα γιατί δεν σου κάνουν εξαρχής την προσφορά και περιμένουν για να σου το παρουσιάσουν προοδευτικά ώς έξτρα παροχή. Μα ποιός έχει τόσο χρόνο να ασχοληθεί ,να πάει και να ξαναπάει και στο τέλος όταν είναι έτοιμος να τον 'ρίξουν';
      Κι εγώ αγανάκτησα με τα υποχρεωτικά πρόσθετα των μεταλλικών (1100ευρώ στα Jeep,500+ στην VW/Seat),και τα 500 ή 700 για πινακίδες/τέλη.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        montecarlo last edited by

        To μεταλλικό δεν είναι υποχρεωτικό έξτρα.... ειδικά φέτος που το λευκό είναι η νέα μόδα... (βέβαια υπάρχει και το περλέ λευκό του FIAT 5oo που είναι +

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kostus last edited by

          Αναφέρθηκε πιο πάνω ο τρόπος με τον οποίο σε υποχρεώνουν να 'επιλέξεις' μεταλλικό. ΔΕΝ έχουν ετοιμοπαράδοτα χωρίς μεταλλικό,οπότε και αν ακόμη επιμείνεις να παραγγείλεις απλό χρώμα ο χρόνος αναμονής που σου λένε είναι εξωφρενικά μεγάλος.
          Έτσι πρακτικα η συντριπτική πλειοψηφία 'διαλέγει' μεταλλικό.
          Εδώ καλά καλά χρώμα δεν διαλέγεις από το πλήρες χρωματολόγιο του εργοστασίου , αλλά 1 (από τα 5-6 συνήθως) από αυτά που έχουν παραγγείλει οι αντιπρόσωποι,και έκτελωνίζονται σύντομα. Αλλιώς με την γνωστή διαδικασία της έξτρα παραγγελίας,περίμενε κανα 4μηνο.
          (Ωστόσο φυσικά ΔΕΝ είναι έτσι όλες οι εταιρείες) .

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            technik last edited by

            Bγήκαν και του Δεκεμβρίου, από τα οποία βέβαια δε βγαίνουν συμπεράσματα.

            Πάντως οι πρωταθλητές της χρονιάς ανα-κατηγορία είναι:

            4X4-ATV

            1. Daihatsu Terios 23.76%
            2. Suzuki Vitara 18.76%

            4X4-SUV

            1. Toyota RAV4 22.47%
            2. Suziki SX4 13.94%

            A

            1. Fiat Panda 18.52%
            2. Chevrolet Matiz 14.48%

            B

            1. Opel Corsa 12.05%
              (1ο σε ταξινομήσεις ανεξαρτήτου κατηγορίας για το 2007)
            2. Toyota Yaris 10.25%

            C

            1. VW Golf 11.14%
            2. Ford Focus 10.44%

            D

            1. BMW 3 (+ 3coupe) 12.55%
            2. VW Passat 11.21%

            E

            1. Mercedes E Class 45.29%
            2. BMW 5 17.84%

            F

            1. Mercedes S Class 30.10%
            2. Mercedes CLS 29.29%

            G

            1. Maserati Quattroporte 25.71%
            2. Jaguar XJ-TYPE 22.86%

            MPV

            1. Mercedes A series 14.18%
            2. Hyundai Matrix 12.08%

            Sp Cabrio

            1. VW EOS 52.21%
            2. Opel Astra cabrio 30.37%

            Sp Coupe

            1. Mazda RX8 36.56%
            2. Mercedes CLK 21.42%

            Sp Roadster

            1. Audi TT 25.59%
            2. Mazda MX-5 25.40%
            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              technik last edited by

              [url=http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?category_id=73&NEWS_DATA_ID=66935] [b] i30 με έκπτωση 600

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Z
                zardoz last edited by

                Για άλλη μια φορά δεν μπορώ παρά να παραδεχτώ την Toyota και
                ειδικότερα την πολιτική after sales της Toyota Hellas.

                α) Η μαμα εταιρία κατάφερε από 3.8% στην Ευρώπη το 2001
                να σκαρφαλώσει λίγο λίγο στο 5.8% το 2007

                β) στην Ελλάδα η Toyota συνεχίζει να κρατά 10%, ποσοστό
                που κάποτε (πχ ως το 1996) κρατούσε χρόνια Fiat.

                γ) Καταφέρνει και πουλάει 5643 Auris + 4223 Corolla, όταν
                (προσωπική γνώμη) το 'νέο' corolla είναι ίσως το ποιό
                παλιομοδίτικο αυτοκίνητο παραγωγής σήμερα.

                δ) Μοσχοπουλάει το θορυβοδέστερο SUV παραγωγής σήμερα RAV4

                Δεν είμαι ειρωνικός, μπράβο στην εταιρία που απέδειξε ότι
                δεν μετράει μόνο το αυτοκίνητο αλλά και ο πελάτης μετά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  christos-dimou last edited by

                  Μεγάλοι νικητές φέτος (σε ποσοστό στην Αγορά)

                  Μάρκα 2007 2006 Δ
                  OPEL 8.34% 6.78% 1.56%
                  DAIHATSU 2.14% 1.43% 0.71%
                  SUZUKI 5.29% 4.73% 0.56%
                  CITROEN 5.01% 4.53% 0.48%
                  HONDA 2.29% 1.90% 0.39%

                  Μεγάλοι Χαμένοι

                  Μάρκα 2007 2006 Δ
                  RENAULT 1.65% 3.05% -1.40%
                  HYUNDAI 6.18% 7.36% -1.19%
                  FORD 6.81% 7.60% -0.79%
                  SEAT 3.25% 3.89% -0.63%
                  PEUGEOT 4.52% 4.99% -0.47%

                  Όσον αφορά τα trust.

                  Group 2007 2006 Δ
                  VAG 17.08% 17.83% -0.75%
                  GM 16.57% 14.26% 2.31%
                  Daimler 4.36% 4.34% 0.03%
                  Chrysler 1.15% 0.85% 0.30%
                  BMW 3.52% 3.06% 0.46%
                  FIAT 5.34% 5.15% 0.19%
                  FORD 10.19% 11.12% -0.93%
                  Hyundai 9.16% 10.06% -0.91%
                  PSA 9.53% 9.52% 0.01%
                  Ren-Nis 5.60% 7.24% -1.64%
                  Toyota 12.22% 11.10% 1.13%

                  H GM η μεγάλη κερδισμένη (λέγεμε OPEL αλλά και SUZUKI), με πίσω της την TOYOTA. Από την άλλη η ALLIANCE Renault-Nissan έπεσαν κατά -1.64% με την Ford και την Hyundai να γλύφουν και αυτές τις πληγές τους.

                  ΙΜΗΟ όχι καλά για την VAG που μάλλον τα φοβερά και τρομερά TSi δεν την βοήθησαν να ανέβει ψηλότερα από πέρυσι (η VW έχει μείωση) με κερδισμένη την SCODA και μόνον. Για τη SEAT δεν λέμε τίποτα (στο σπίτι του κρεμασμένου...). Η Audi με το νέο A4 θα ανέβει του χρόνου όπως και με τους TSi κινητήρες. Τελικά το κοινό της VW δεν τα θέλει τα τουρμπάτα όπως τα θέλει το κοινό της AUDI ή της SEAT. Είδωμεν το 2008.

                  Βίοι αντίθετοι στο PSA που ο ένας ανεβαίνει και άλλος κατεβαίνει.

                  Οι top 5 όμιλοι σε πωλήσεις ανά έτος μένουν σταθερά στο 65% της αγοράς αν και η PSA πήρε τη θέση της Hyundai-KIA.

                  Οι πρώτες 16 μάρκες που έχουν και το 80.6% της αγοράς ανήκουν στα μεγάλα trust.

                  Στο ποσοστό της VAG δεν προστίθεται ακόμα το ποσοστό της PORSCHE. Αν λαμβανόταν υπόψη και το ποσοστό της τελευταίας τότε το VAG θα είχε ποσοστό 17.28% για το 2007 και 18.01% για το 2006.

                  Για να παινέψω και το σπίτι μου πρώτη indepedent μάρκα η HONDA (τα ACURA δεν έρχονται Ελλάδα...)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • W
                    wantone last edited by

                    Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:

                    Στο ποσοστό της VAG δεν προστίθεται ακόμα το ποσοστό της PORSCHE. Αν λαμβανόταν υπόψη και το ποσοστό της τελευταίας τότε το VAG θα είχε ποσοστό 17.28% για το 2007 και 18.01% για το 2006.

                    μαλλον θες να πεις η Porsche θα ειχε 17.28%

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mousatos last edited by

                      Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                      ΙΜΗΟ όχι καλά για την VAG που μάλλον τα φοβερά και τρομερά TSi δεν την βοήθησαν να ανέβει ψηλότερα από πέρυσι

                      Με τις τσουχτερές τιμές των service που έχει έπρεπε να ακολουθήσει τις πωλήσεις της renault. Τα tsi την έσωσαν (στην Ελλάδα).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mirage last edited by

                        Το 'image' της την σώζει. Και πριν τα TSi πουλούσε καλά απλά με τα TSi πουλάει καλύτερα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          christos-dimou last edited by

                          Ο χρήστης wantone έγραψε:

                          Στο ποσοστό της VAG δεν προστίθεται ακόμα το ποσοστό της PORSCHE. Αν λαμβανόταν υπόψη και το ποσοστό της τελευταίας τότε το VAG θα είχε ποσοστό 17.28% για το 2007 και 18.01% για το 2006.

                          μαλλον θες να πεις η Porsche θα ειχε 17.28%

                          whatever... το αποτελέσμα θα ήταν ότι το συγκεκριμένο trust θα είχε αυτό το ποσοστό....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            corsadi last edited by

                            Ο χρήστης mousatos έγραψε:
                            Με τις τσουχτερές τιμές των service που έχει έπρεπε να ακολουθήσει τις πωλήσεις της renault. Τα tsi την έσωσαν (στην Ελλάδα).

                            +1
                            Δεν ξερω αν εχει καποιος στοιχεια για τις πωλησεις στην Ευρωπη αλλα νομιζω οτι τα renault πανευρωπαικα εχουν πολυ καλες πωλησεις,σε αντιθεση φυσικα με την Ελλαδα με την τραγικη αντιπροσωπεια...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              technik last edited by

                              Ο χρήστης mirage έγραψε:
                              Το 'image' της την σώζει. Και πριν τα TSi πουλούσε καλά απλά με τα TSi πουλάει καλύτερα

                              Συμφωνώ στο 2ο σκέλος,
                              αλλά στην ουσία 'τη σώζει' το προιόν της.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spiros last edited by

                                Santa Fe και Tucson με 10ετή εγγύηση

                                http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=67021

                                Εκπτώσεις από τη Honda

                                http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=67027

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lkar last edited by

                                  Η χρονιά της ΒΛΑΚΕΙΑΣ πέρασε, να δούμε τη φετινή που θα είναι δύσκολη για πολλούς
                                  Για να βγάλω και το δώρο των γιορτών, το ποστ θα είναι μεγάλο αφού με πληρώνουν για να γράφω

                                  Δεν άλλαξαν και πολλά, Audi, Fiat & BMW 'πρωταθλητές' από τις δημοφιλείς μάρκες προφανώς Αποδεικνύεται γιατί χαλάνε οι Maserati -κυρίως- είναι όλες leasing

                                  H Αλφίτσα ακόμα πιο χαμηλά αφού κατάφερε να πέσει κι άλλο -λόγω προκατάληψης φυσικά-

                                  147: 1,6- 755, 2,0-21 ξέρετε, από εκείνες που τσαγιάζουν Α3 1,8 αλλά σε περιορισμένο εύρος στροφών και φυσικά τσαγιάζει και δίλιτρα τούρμπο. Ευτυχώς είναι μόνο 21 Το σκίτσο 149,0123 πότε θα βγει;

                                  159:
                                  1,8: 458 - 1,9: 264 - 2,2: 124 - 3,2: 11 -σάρωσε, άκρως επιτυχημένη

                                  Brera & Spider:

                                  2,2: 91 - 3,2: 28 -ανάξιες σχολιασμού πλέον. Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ επαλήθευσε τις 'προφητείες'

                                  GT:

                                  1,8: 110 - 2,0: 59 - 3,2: 2 επιστροφή στα παλιά, αφού η νέα ράτσα πήρε αυτό που... αξίζει

                                  Audi (τέλος ο 1,6 8V, το σήριαλ θα είναι ο 1,8 TFSI 120 )
                                  Α3:

                                  1,6 8v: 315 - 1,6 FSI: 984 -τελείωσαν αυτά, κακώς βέβαια έπρεπε να επιμείνει ατμοσφαιρικά για να μην πουλήσει τα...

                                  1.8 TFSI: 753 -άγριο σεξ σε μοντέλα που θα ακολουθήσουν αργότερα

                                  2.0 TFSI: 114 -άκυρη αγορά πλέον γιατί...

                                  S3: 488 Πόση ΒΛΑΚΕΙΑ χωράει σε ένα τόπικ; ρεσιτάλ 1 ρεσιτάλ 2

                                  ξεκίνησαν και τα 1,4 TFSI: 123 Πάρτι φέτος προς δυστυχία πολλών

                                  3,2: 7 ψόφησε νωρίς

                                  A4:

                                  1,6 8V 1195 επιτέλους τέλος

                                  1,8T: 743 πάει κι αυτός

                                  2.0 TFSI: 183, S4: 6 (3 σεντάν 3 κάμπριο)- RS4: 16

                                  TT:

                                  1,8T (old): 65

                                  2,0 TFSI: 434 φέτος με 1,8 TFSI, 2,0 Quattro & S-Tronic, TT-S τι θα γίνει;

                                  3,2: 47

                                  BMW

                                  σειρά 1 -ούτε με υβριδική βοήθεια, τα γνωστά εμπορικά χάλια, καμία εκτίμηση στην πίσω κίνηση -πανάκεια-

                                  116/115: 1036 116/122: 392

                                  118: 88 & 120: 61 φταίει που δεν έχει μπλοκέ μάλλον

                                  130: 2 όσες και πριν 4 μήνες, τεράστια εμπορική επιτυχία -όπως και σαν μοντέλο-

                                  135i: η γνωστή δημοσιογραφική, αυτή πως να πάει άραγε;

                                  4d-2d: 1312-276

                                  σειρά 3:

                                  E90: 2398, E92: 1198 προτιμάται η 'σπορ'

                                  316/115: 1191 - 316/122: 334, 316 Ε92 -αυτή που δεν θα βγαινε ποτέ!- 41 - 500 leasing 316 total

                                  320: 1450 total -E90: 814, E92: 632 πάρτι όποτε τις βλέπουμε

                                  325 & 330 -με τρίλιτρο κινητήρα- 116

                                  335: 194, προφανώς τη γρήγορη. Είναι όμως αξιόπιστη; αν έσπασαν 3 τούρμπο στα 194... (φανταστείτε βέβαια να είχαν σπάσει 3 TSI στα 10.000 τι θα γινόταν ) τα γνωστά δύο μέτρα και δύο σταθμά

                                  16 Μ3 old, 17 Μ3 NEW

                                  οι όποιες διαφορές αφορούν μερικά diesel

                                  Χ3: 1058 δεν επιταχύνω 2,0,

                                  2,5: 159, 3,0: 95, 2,0 diesel: 234 κάτι ξέρουν

                                  Ζ4:

                                  2,0: 128

                                  2,5: 23 3,0: 75 γιατί τόσο χάλια;

                                  Citroen

                                  C2 VTS: 280

                                  C4:

                                  1,4: 3285 1,6: 1569 - 2,0: 65 -διέσυρε τους Κορεάτες κι αρκετούς Ευρωπαίους με τις τιμές, εκτός βέβαια από τη δίλιτρη που ούτε οι dealer δεν την αγοράζουν

                                  Fiat -με ανταλλακτικά made in Italy

                                  Panda 1,1: 1543, 1,2: 2846, 1,4:389 - 1940 RAC Panda σύνολο κι εξηγείται το μεγαλύτερο μέρος της ανόδου

                                  Grande Punto:

                                  1,2: 576 - φόρο ακινήτου θα πληρώνουν

                                  1,4: 2165 ούτε τα τούρμπο βοηθούν

                                  Bravo: 1,4 όλα, αλλά φέτος θα φανεί χωρίς πολλές ελπίδες

                                  Ford

                                  Fiesta ST: 60 +1 από το προηγούμενο... τετράμηνο

                                  Focus:

                                  1,4: 3699 -2431 leasing δίνουν κι επίδομα ανθυγειινής;

                                  1,6: 4564

                                  2,0: 65 τρελλές πωλήσεις

                                  ST: 300

                                  Mondeo:

                                  1,6: 1133 πως 'κινούνται';

                                  1,8: 418 μας άφησαν χρόνους

                                  2,0: 550 -παλιά και νέα

                                  2,5: 27

                                  Honda

                                  Civic:

                                  1,4: 335 βενζίνη + 302 υβριδικά απρόσμενο τελείως

                                  1,8: 1448 5d, 239 Type S -γιατί κάνουν εκπτώσεις;- 1.003 σεντάν 'ανεξάρτητα' Υπερτερεί σε όλα εκτός ροπής έναντι του... TSI

                                  Type R: 185 κι ας λένε ότι θέλουν οι διάφοροι. ΑΠΟΤΥΧΙΑ και 'κατόρθωμα' σε σχέση με το παλιό

                                  Hyundai κάθε χρόνο και πιο κάτω-

                                  i30 -σιγά μην πουλούσε-

                                  1,4: 1016 1,6:... 85 προβλεπόμενο, ποιος θα πάρει Hyundai 1,6; εξαιρετική τιμή!

                                  Kia Cee'd 'αυτοκίνητο της χρονιάς' και φυσικά το 'ΜΠΟΥΛΟ'

                                  1,4: 1627, 1,6: 148, ΟΥΤΕ το 1/10!!! και συνεχίζουν να γράφουν για... Cee'd 1,6

                                  Mazda

                                  3:

                                  1,4: 700- 1,6: 1130- 2,0: 6 όσα και πριν

                                  MPS: 64 δεν εκτιμήθηκε το μπλοκέ

                                  6:

                                  1,8: 1731- 2,0: 38 - MPS: 31 -2,5 (νέα): 2, το CX-7 καλύτερα θα πάει στα ακριβά

                                  ΜΧ-5

                                  1,8: 487, 2,0: 52, κατά τα γνωστά

                                  Merc

                                  1,8: 2658 -C200: 1921, C180: 701, C350: 12 φίλοι και γνωστοί
                                  CLK 1,8: 385

                                  SLK: 1,8: 399, 350: 7, AMG: 1

                                  ΜΙΝΙ -ξέφυγαν τελείως-

                                  ONE: 247 - Cooper: 920 - Cooper S: 527 και κάποιο συζητάνε για... Clio RS

                                  έσπασε κανένας κινητήρας;

                                  Mitsubishi:

                                  Colt: 1,3: 1243, 1,5 ατμ: 92, 1,5 τούρμπο: 208, γιατί άραγε;

                                  EVO: 125

                                  Nissan

                                  Micra 1,6: 24

                                  Qashqai:

                                  1,6: 1456 - 2,0: 643 -SUV να δείχνει κι ότι να 'ναι

                                  Opel

                                  Corsa:

                                  1,2: 3795 -1.784 RAC & leasing, ούτε για νησιά! μόνο εντός των τειχών και μακριά από δρόμους ταχείας κυκλοφορίας

                                  1,4: 5392 πάλι καλά

                                  OPC: 264 not bad, η 'κόντρα' με το GP αργεί;

                                  Astra:

                                  1,4: 5041, 1765 leasing σταθερή εταιρική αξία

                                  1,6: 3119 δυσκολίες όταν ανεβαίνουν οι τιμές

                                  1,8: 190 ούτε το 4TF δεν θα αγόραζε

                                  OPC: 127

                                  Vectra:

                                  1,6: 1132 - 1,8: 1017 - 2,0: 14

                                  Peugeot

                                  1007: 1,4: 4 1,6: 19

                                  207:

                                  1,4: 3381 - 1,6 PSA: 310 - 1,6 BMW-PSA: 1838

                                  307

                                  1,4: 1301- 1,6: 1086- 2,0: 32

                                  308: Θα σαρώσει

                                  Porsche

                                  Cayman: 79, S: 41
                                  Boxster: 26 - 17S
                                  32 911 Turbo πεινάει ο κόσμος
                                  52 911 Carrera 4S, 10 911, 10 Carrera 4, + 3 Targa και συζητάμε για καινούριες
                                  Δεν είναι supercar βέβαια, δεν έχουν V12

                                  121 Cayenne, 104 S, 38 Turbo, 2 Turbo S

                                  Renault -πιο χαμηλά πιο χαμηλά. Στράβωσε και η εξαγορά, η τρύπα ήταν μεγάλη

                                  Clio:

                                  1,2: 1098 - 1,4: 759 - 1,6: 77
                                  RS: 167 ναι, αλλά αν ήταν φτηνότερο.... Τότε θα ήταν κι όλα τα δίλιτρα φτηνότερα, οπότε άντε γεια ΠΑΛΙ

                                  Megane -υπάρχει ακόμα;-

                                  1,4: 428 - 1,6: 782

                                  GT & RS: 89 και 19.000 να το δώσουν, ΚΑΝΕΙΣ

                                  Laguna:

                                  1,6: 109 - 2,0: 63 και την καινούρια καλύτερα να μην τη φέρουν

                                  Saab

                                  9-3: 631 - 2,0: 349 - 2,8: 16

                                  Seat

                                  Ibiza:

                                  1,8T: 243

                                  Leon

                                  1,4: 908 θ΄αυξηθούν αρκετά

                                  1,6: 1424 ελάχιστα φέτος

                                  1,8 TFSI: 558 θα μετακινηθούν στα 1,4

                                  FR & Cupra: 417 μπλα μπλα θα ξέσκιζε, θα έκανε, θα πουλούσε περισσότερα από GTI κλπ κλπ

                                  Altea XL 1,8 TFSI 157

                                  Skoda:

                                  Octavia

                                  I 1,4 16V 712 -αθάνατα

                                  Ι & ΙΙ 1,6 8V: 1672

                                  II 1,6 FSI: 860

                                  I 1,8T: 952

                                  1,8 TFSI 345 σε λίγους μήνες

                                  RS: 693 θα μειωθούν λόγω του από πάνω

                                  Subaru

                                  Impreza STI: 51, αλλά 183 Forester 2,5 XT τα SUV προτιμούνται

                                  Suzuki:

                                  Swift 1,6 SPORT: 942 διέσυρε τον ανταγωνισμό

                                  GV 1,6: 1492, 2,0: 1795 να δούμε φέτος πόσο θα πέσουν

                                  Toyota

                                  Yaris:

                                  1,0 785 - 1,3: 7642 90-10

                                  Auris:

                                  1,4: 3385 - 1,6: 2248 πότε οι νέες εκπτώσεις;

                                  Corolla (hatchback & sedan OLD + sedan NEW):

                                  1,4: 2898 - 1,6: 1292 φέτος το ξεκαθάρισμα Corolla

                                  Avensis

                                  1,6: 1306 - 1,8: 993

                                  Για την επόμενη μάρκα δεν ευθύνομαι

                                  VW

                                  Polo
                                  2077 RAC -ε ποιος θ' αγόραζε τόσα Polo πέρυσι
                                  GTI 89

                                  Golf:

                                  1,4: 8369 - 1757 εταιρικά (να τα βλέπουν τα Astra-Focus)

                                  από τα 8.369 1,4...

                                  65% TSI/140
                                  11,5% GT 170 -πότε θα καταργηθεί αυτός ο κινητήρας;
                                  6,5% TSI/122 -σε λίγους μήνες-
                                  4% 1,4 FSI/90 κανένα φέτος
                                  13% 1,4/80 Άχρηστοι... αυτό έπρεπε ν' αγοράζετε ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ η VW να βγάζει δυνατούς κινητήρες, έτσι ήταν τόσα χρόνια και ΠΡΕΠΕΙ να μείνει έτσι. Ακόμα καλύτερα να το γυρίσει στους αερόψυκτους αφού... έτσι μάθαμε

                                  1,6 FSI: 324 ξεστοκάρισμα

                                  GTI: 574 για μία ακόμα χρονιά

                                  R32: 13 που βρέθηκαν;

                                  Jetta TSI: 770, Touran TSI: 496, αριθμητική ξέρετε -αν και αμφιβάλλω για ορισμένους-

                                  12.000 TSI κινητήρες σε λιγότερο από 2 χρόνια

                                  Πόσοι θα γίνουν με το Tiguan; Τα λέγαμε για τις τιμές βγαίνουν οι 'προφητείες' τελικά

                                  Ρεσιτάλ 3

                                  Μα πως κινούν 1.400 κυβικά 1.500 κιλά αμάξωμα; Πιο γρήγορα από δίλιτρα και 2,4 λίτρων

                                  Και φυσικά απαράδεκτο που έχει 6άρι κιβώτιο. Μπερδεύει τις συγκρίσεις

                                  Passat:

                                  1,6: 2221 - 2,0: 809 (60-40 FSI & TFSI σταθερή αναλογία) 3,2: 20
                                  Από 2 1,4ΤFSI & 1,8 TFSI και φέτος μόνο αυτά σχεδόν

                                  EOS
                                  1,6: 1012 προφανώς, 2,0: 220
                                  Φέτος 1,4 TFSI

                                  Volvo

                                  C30 αποδεδειγμένο ΒΑΤΟΜΟΥΡΟ πλέον

                                  1,6: 336 - 1,8: 141 - 2,0: 7 - 2,5: 24 καμία επαφή

                                  S40: 1,6: 978 - 1,8: 608 - 2,0: 13 - 2,4: 5

                                  και φέτος ανοδικό προβλέπεται το έτος, ειδικά στα 'ακριβά' αυτοκίνητα και περισσότερο στα μτχ εισαγωγής. Για τα τελευταία τον επόμενο μήνα.

                                  Για το 4TF βέβαια, άλλη μία δίσεκτη χρονιά

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    manosk last edited by

                                    Μεγάλο το bonus φέτος.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      charmak66 last edited by

                                      Φαντάζομαι τον lkar όλο το χρόνο να κάνει bookmarks με τα πιο απίθανα ποστς για να περιμένει το μοναδική φορά που θα βγάλει το κομ...εεε ποστ του στη φόρα και να γελάει χαιρέκακα πίσω απ΄ την οθόνη του υπολογιστή.

                                      Kάπως έτσι:

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        neos last edited by

                                        Εγώ τα απολαμβάνω τρελά τα ποστ του πάντως (όποτε μας θυμάται)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          corsair last edited by

                                          Χαχα... ωραιος ο Lkar... μου αρεσε η αναλυση

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kostis20 last edited by

                                            Πολυ γελιο...
                                            Ευπροσδεκτος ο νεωτερισμος με τα εσωματωμενα links...
                                            Φακελωμενους μας εχει ολους.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 87
                                            • 88
                                            • 35 / 88
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr