-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
...
Ανέκαθεν θεωρούσα παραπλανητικές τις τιμές στα περιοδικά και αυτό για τους παρακάτω λόγους.
Ποτέ δεν είχαν μέσα τα τέλη κυκλοφορίας. Υπάρχει περίπτωση να πάρεις αυτοκίνητο χωρίς τέλη? (Εκτός ίσως ειδικών, λίγων περιπτώσεων).
Η απάτη με τα μεταλλικά χρωματα. Στις περισσότερες περιπτώσεις δεν έχουν στοκ μη μεταλλικά αλλά ετοιμοπαράδοτα έχουν μόνο αυτοκίνητα με μεταλλικό. Και πόσοι είναι αυτοί πλέον που παίρνουν πλέον ακρυλικό? Στις 7 από τις 8 που πήγα είχαν ετοιμοπαράδοτα μόνο μεταλλικά, με μη μεταλλικό είχε τουλάχιστον τετράμηνη αναμονή. Στην 1 δεν πρόλαβα ούτε να ρωτήσω, ούτε μου το διευκρινισε ο 'απαράδεκτος πωλητής' στην τελική τιμή.
Για τα επιπλέον έξοδα, πινακίδες και διάφορα τελη, έξοδα δανείου κλπ ακουσα ποσά από 400 ευρώ έως 1500 ... τιποτα ξεκάθαρο ή διευκρινιστικό.:cosneo και zardoz συμφωνώ μαζί σας κι εμένα η εμπειρία μου αυτά έδειξε.
Τα περιοδικά θα μπορούσαν να συμβάλλουν στην καταπολέμηση του φαινομένου αν ανέφεραν ΡΗΤΑ και με σαφή τρόπο πόσο κοστίζουν τα ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ έξοδα (πινακίδες,τέλη κλπ). Ειδικά στην επαρχία οι έμποροι επινοούν διάφορα όπως μεταφορικά,προετοιμασία κλπ.(τα οποία ενίοτε αφαιρούν μετά ώς έκπτωση)
Δυστυχώς οι περισσότεροι πωλητές λειτουργούν με 'κώδικες' αρπακτικού στο πώς βλέπουν τον πελάτη,πόσο ασχολούνται μαζί του,πόσο ανοίγονται εξαρχής. Προσωπικά ποτέ δεν κατάλαβα γιατί δεν σου κάνουν εξαρχής την προσφορά και περιμένουν για να σου το παρουσιάσουν προοδευτικά ώς έξτρα παροχή. Μα ποιός έχει τόσο χρόνο να ασχοληθεί ,να πάει και να ξαναπάει και στο τέλος όταν είναι έτοιμος να τον 'ρίξουν';
Κι εγώ αγανάκτησα με τα υποχρεωτικά πρόσθετα των μεταλλικών (1100ευρώ στα Jeep,500+ στην VW/Seat),και τα 500 ή 700 για πινακίδες/τέλη. -
To μεταλλικό δεν είναι υποχρεωτικό έξτρα.... ειδικά φέτος που το λευκό είναι η νέα μόδα... (βέβαια υπάρχει και το περλέ λευκό του FIAT 5oo που είναι +
-
Αναφέρθηκε πιο πάνω ο τρόπος με τον οποίο σε υποχρεώνουν να 'επιλέξεις' μεταλλικό. ΔΕΝ έχουν ετοιμοπαράδοτα χωρίς μεταλλικό,οπότε και αν ακόμη επιμείνεις να παραγγείλεις απλό χρώμα ο χρόνος αναμονής που σου λένε είναι εξωφρενικά μεγάλος.
Έτσι πρακτικα η συντριπτική πλειοψηφία 'διαλέγει' μεταλλικό.
Εδώ καλά καλά χρώμα δεν διαλέγεις από το πλήρες χρωματολόγιο του εργοστασίου , αλλά 1 (από τα 5-6 συνήθως) από αυτά που έχουν παραγγείλει οι αντιπρόσωποι,και έκτελωνίζονται σύντομα. Αλλιώς με την γνωστή διαδικασία της έξτρα παραγγελίας,περίμενε κανα 4μηνο.
(Ωστόσο φυσικά ΔΕΝ είναι έτσι όλες οι εταιρείες) . -
Bγήκαν και του Δεκεμβρίου, από τα οποία βέβαια δε βγαίνουν συμπεράσματα.
Πάντως οι πρωταθλητές της χρονιάς ανα-κατηγορία είναι:
4X4-ATV
- Daihatsu Terios 23.76%
- Suzuki Vitara 18.76%
4X4-SUV
- Toyota RAV4 22.47%
- Suziki SX4 13.94%
A
- Fiat Panda 18.52%
- Chevrolet Matiz 14.48%
B
- Opel Corsa 12.05%
(1ο σε ταξινομήσεις ανεξαρτήτου κατηγορίας για το 2007) - Toyota Yaris 10.25%
C
- VW Golf 11.14%
- Ford Focus 10.44%
D
- BMW 3 (+ 3coupe) 12.55%
- VW Passat 11.21%
E
- Mercedes E Class 45.29%
- BMW 5 17.84%
F
- Mercedes S Class 30.10%
- Mercedes CLS 29.29%
G
- Maserati Quattroporte 25.71%
- Jaguar XJ-TYPE 22.86%
MPV
- Mercedes A series 14.18%
- Hyundai Matrix 12.08%
Sp Cabrio
- VW EOS 52.21%
- Opel Astra cabrio 30.37%
Sp Coupe
- Mazda RX8 36.56%
- Mercedes CLK 21.42%
Sp Roadster
- Audi TT 25.59%
- Mazda MX-5 25.40%
-
[url=http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?category_id=73&NEWS_DATA_ID=66935] [b] i30 με έκπτωση 600
-
Για άλλη μια φορά δεν μπορώ παρά να παραδεχτώ την Toyota και
ειδικότερα την πολιτική after sales της Toyota Hellas.α) Η μαμα εταιρία κατάφερε από 3.8% στην Ευρώπη το 2001
να σκαρφαλώσει λίγο λίγο στο 5.8% το 2007β) στην Ελλάδα η Toyota συνεχίζει να κρατά 10%, ποσοστό
που κάποτε (πχ ως το 1996) κρατούσε χρόνια Fiat.γ) Καταφέρνει και πουλάει 5643 Auris + 4223 Corolla, όταν
(προσωπική γνώμη) το 'νέο' corolla είναι ίσως το ποιό
παλιομοδίτικο αυτοκίνητο παραγωγής σήμερα.δ) Μοσχοπουλάει το θορυβοδέστερο SUV παραγωγής σήμερα RAV4
Δεν είμαι ειρωνικός, μπράβο στην εταιρία που απέδειξε ότι
δεν μετράει μόνο το αυτοκίνητο αλλά και ο πελάτης μετά. -
Μεγάλοι νικητές φέτος (σε ποσοστό στην Αγορά)
Μάρκα 2007 2006 Δ
OPEL 8.34% 6.78% 1.56%
DAIHATSU 2.14% 1.43% 0.71%
SUZUKI 5.29% 4.73% 0.56%
CITROEN 5.01% 4.53% 0.48%
HONDA 2.29% 1.90% 0.39%Μεγάλοι Χαμένοι
Μάρκα 2007 2006 Δ
RENAULT 1.65% 3.05% -1.40%
HYUNDAI 6.18% 7.36% -1.19%
FORD 6.81% 7.60% -0.79%
SEAT 3.25% 3.89% -0.63%
PEUGEOT 4.52% 4.99% -0.47%Όσον αφορά τα trust.
Group 2007 2006 Δ
VAG 17.08% 17.83% -0.75%
GM 16.57% 14.26% 2.31%
Daimler 4.36% 4.34% 0.03%
Chrysler 1.15% 0.85% 0.30%
BMW 3.52% 3.06% 0.46%
FIAT 5.34% 5.15% 0.19%
FORD 10.19% 11.12% -0.93%
Hyundai 9.16% 10.06% -0.91%
PSA 9.53% 9.52% 0.01%
Ren-Nis 5.60% 7.24% -1.64%
Toyota 12.22% 11.10% 1.13%H GM η μεγάλη κερδισμένη (λέγεμε OPEL αλλά και SUZUKI), με πίσω της την TOYOTA. Από την άλλη η ALLIANCE Renault-Nissan έπεσαν κατά -1.64% με την Ford και την Hyundai να γλύφουν και αυτές τις πληγές τους.
ΙΜΗΟ όχι καλά για την VAG που μάλλον τα φοβερά και τρομερά TSi δεν την βοήθησαν να ανέβει ψηλότερα από πέρυσι (η VW έχει μείωση) με κερδισμένη την SCODA και μόνον. Για τη SEAT δεν λέμε τίποτα (στο σπίτι του κρεμασμένου...). Η Audi με το νέο A4 θα ανέβει του χρόνου όπως και με τους TSi κινητήρες. Τελικά το κοινό της VW δεν τα θέλει τα τουρμπάτα όπως τα θέλει το κοινό της AUDI ή της SEAT. Είδωμεν το 2008.
Βίοι αντίθετοι στο PSA που ο ένας ανεβαίνει και άλλος κατεβαίνει.
Οι top 5 όμιλοι σε πωλήσεις ανά έτος μένουν σταθερά στο 65% της αγοράς αν και η PSA πήρε τη θέση της Hyundai-KIA.
Οι πρώτες 16 μάρκες που έχουν και το 80.6% της αγοράς ανήκουν στα μεγάλα trust.
Στο ποσοστό της VAG δεν προστίθεται ακόμα το ποσοστό της PORSCHE. Αν λαμβανόταν υπόψη και το ποσοστό της τελευταίας τότε το VAG θα είχε ποσοστό 17.28% για το 2007 και 18.01% για το 2006.
Για να παινέψω και το σπίτι μου πρώτη indepedent μάρκα η HONDA (τα ACURA δεν έρχονται Ελλάδα...)
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Στο ποσοστό της VAG δεν προστίθεται ακόμα το ποσοστό της PORSCHE. Αν λαμβανόταν υπόψη και το ποσοστό της τελευταίας τότε το VAG θα είχε ποσοστό 17.28% για το 2007 και 18.01% για το 2006.
μαλλον θες να πεις η Porsche θα ειχε 17.28%
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
ΙΜΗΟ όχι καλά για την VAG που μάλλον τα φοβερά και τρομερά TSi δεν την βοήθησαν να ανέβει ψηλότερα από πέρυσιΜε τις τσουχτερές τιμές των service που έχει έπρεπε να ακολουθήσει τις πωλήσεις της renault. Τα tsi την έσωσαν (στην Ελλάδα).
-
Το 'image' της την σώζει. Και πριν τα TSi πουλούσε καλά απλά με τα TSi πουλάει καλύτερα
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Στο ποσοστό της VAG δεν προστίθεται ακόμα το ποσοστό της PORSCHE. Αν λαμβανόταν υπόψη και το ποσοστό της τελευταίας τότε το VAG θα είχε ποσοστό 17.28% για το 2007 και 18.01% για το 2006.
μαλλον θες να πεις η Porsche θα ειχε 17.28%
whatever... το αποτελέσμα θα ήταν ότι το συγκεκριμένο trust θα είχε αυτό το ποσοστό....
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Με τις τσουχτερές τιμές των service που έχει έπρεπε να ακολουθήσει τις πωλήσεις της renault. Τα tsi την έσωσαν (στην Ελλάδα).+1
Δεν ξερω αν εχει καποιος στοιχεια για τις πωλησεις στην Ευρωπη αλλα νομιζω οτι τα renault πανευρωπαικα εχουν πολυ καλες πωλησεις,σε αντιθεση φυσικα με την Ελλαδα με την τραγικη αντιπροσωπεια... -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Το 'image' της την σώζει. Και πριν τα TSi πουλούσε καλά απλά με τα TSi πουλάει καλύτεραΣυμφωνώ στο 2ο σκέλος,
αλλά στην ουσία 'τη σώζει' το προιόν της. -
Santa Fe και Tucson με 10ετή εγγύηση
http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=67021
Εκπτώσεις από τη Honda
http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=67027
-
Η χρονιά της ΒΛΑΚΕΙΑΣ πέρασε, να δούμε τη φετινή που θα είναι δύσκολη για πολλούς
Για να βγάλω και το δώρο των γιορτών, το ποστ θα είναι μεγάλο αφού με πληρώνουν για να γράφωΔεν άλλαξαν και πολλά, Audi, Fiat & BMW 'πρωταθλητές' από τις δημοφιλείς μάρκες προφανώς Αποδεικνύεται γιατί χαλάνε οι Maserati -κυρίως- είναι όλες leasing
H Αλφίτσα ακόμα πιο χαμηλά αφού κατάφερε να πέσει κι άλλο -λόγω προκατάληψης φυσικά-
147: 1,6- 755, 2,0-21 ξέρετε, από εκείνες που τσαγιάζουν Α3 1,8 αλλά σε περιορισμένο εύρος στροφών και φυσικά τσαγιάζει και δίλιτρα τούρμπο. Ευτυχώς είναι μόνο 21 Το σκίτσο 149,0123 πότε θα βγει;
159:
1,8: 458 - 1,9: 264 - 2,2: 124 - 3,2: 11 -σάρωσε, άκρως επιτυχημένηBrera & Spider:
2,2: 91 - 3,2: 28 -ανάξιες σχολιασμού πλέον. Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ επαλήθευσε τις 'προφητείες'
GT:
1,8: 110 - 2,0: 59 - 3,2: 2 επιστροφή στα παλιά, αφού η νέα ράτσα πήρε αυτό που... αξίζει
Audi (τέλος ο 1,6 8V, το σήριαλ θα είναι ο 1,8 TFSI 120 )
Α3:1,6 8v: 315 - 1,6 FSI: 984 -τελείωσαν αυτά, κακώς βέβαια έπρεπε να επιμείνει ατμοσφαιρικά για να μην πουλήσει τα...
1.8 TFSI: 753 -άγριο σεξ σε μοντέλα που θα ακολουθήσουν αργότερα
2.0 TFSI: 114 -άκυρη αγορά πλέον γιατί...
S3: 488 Πόση ΒΛΑΚΕΙΑ χωράει σε ένα τόπικ; ρεσιτάλ 1 ρεσιτάλ 2
ξεκίνησαν και τα 1,4 TFSI: 123 Πάρτι φέτος προς δυστυχία πολλών
3,2: 7 ψόφησε νωρίς
A4:
1,6 8V 1195 επιτέλους τέλος
1,8T: 743 πάει κι αυτός
2.0 TFSI: 183, S4: 6 (3 σεντάν 3 κάμπριο)- RS4: 16
TT:
1,8T (old): 65
2,0 TFSI: 434 φέτος με 1,8 TFSI, 2,0 Quattro & S-Tronic, TT-S τι θα γίνει;
3,2: 47
BMW
σειρά 1 -ούτε με υβριδική βοήθεια, τα γνωστά εμπορικά χάλια, καμία εκτίμηση στην πίσω κίνηση -πανάκεια-
116/115: 1036 116/122: 392
118: 88 & 120: 61 φταίει που δεν έχει μπλοκέ μάλλον
130: 2 όσες και πριν 4 μήνες, τεράστια εμπορική επιτυχία -όπως και σαν μοντέλο-
135i: η γνωστή δημοσιογραφική, αυτή πως να πάει άραγε;
4d-2d: 1312-276
σειρά 3:
E90: 2398, E92: 1198 προτιμάται η 'σπορ'
316/115: 1191 - 316/122: 334, 316 Ε92 -αυτή που δεν θα βγαινε ποτέ!- 41 - 500 leasing 316 total
320: 1450 total -E90: 814, E92: 632 πάρτι όποτε τις βλέπουμε
325 & 330 -με τρίλιτρο κινητήρα- 116
335: 194, προφανώς τη γρήγορη. Είναι όμως αξιόπιστη; αν έσπασαν 3 τούρμπο στα 194... (φανταστείτε βέβαια να είχαν σπάσει 3 TSI στα 10.000 τι θα γινόταν ) τα γνωστά δύο μέτρα και δύο σταθμά
16 Μ3 old, 17 Μ3 NEW
οι όποιες διαφορές αφορούν μερικά diesel
Χ3: 1058 δεν επιταχύνω 2,0,
2,5: 159, 3,0: 95, 2,0 diesel: 234 κάτι ξέρουν
Ζ4:
2,0: 128
2,5: 23 3,0: 75 γιατί τόσο χάλια;
Citroen
C2 VTS: 280
C4:
1,4: 3285 1,6: 1569 - 2,0: 65 -διέσυρε τους Κορεάτες κι αρκετούς Ευρωπαίους με τις τιμές, εκτός βέβαια από τη δίλιτρη που ούτε οι dealer δεν την αγοράζουν
Fiat -με ανταλλακτικά made in Italy
Panda 1,1: 1543, 1,2: 2846, 1,4:389 - 1940 RAC Panda σύνολο κι εξηγείται το μεγαλύτερο μέρος της ανόδου
Grande Punto:
1,2: 576 - φόρο ακινήτου θα πληρώνουν
1,4: 2165 ούτε τα τούρμπο βοηθούν
Bravo: 1,4 όλα, αλλά φέτος θα φανεί χωρίς πολλές ελπίδες
Ford
Fiesta ST: 60 +1 από το προηγούμενο... τετράμηνο
Focus:
1,4: 3699 -2431 leasing δίνουν κι επίδομα ανθυγειινής;
1,6: 4564
2,0: 65 τρελλές πωλήσεις
ST: 300
Mondeo:
1,6: 1133 πως 'κινούνται';
1,8: 418 μας άφησαν χρόνους
2,0: 550 -παλιά και νέα
2,5: 27
Honda
Civic:
1,4: 335 βενζίνη + 302 υβριδικά απρόσμενο τελείως
1,8: 1448 5d, 239 Type S -γιατί κάνουν εκπτώσεις;- 1.003 σεντάν 'ανεξάρτητα' Υπερτερεί σε όλα εκτός ροπής έναντι του... TSI
Type R: 185 κι ας λένε ότι θέλουν οι διάφοροι. ΑΠΟΤΥΧΙΑ και 'κατόρθωμα' σε σχέση με το παλιό
Hyundai κάθε χρόνο και πιο κάτω-
i30 -σιγά μην πουλούσε-
1,4: 1016 1,6:... 85 προβλεπόμενο, ποιος θα πάρει Hyundai 1,6; εξαιρετική τιμή!
Kia Cee'd 'αυτοκίνητο της χρονιάς' και φυσικά το 'ΜΠΟΥΛΟ'
1,4: 1627, 1,6: 148, ΟΥΤΕ το 1/10!!! και συνεχίζουν να γράφουν για... Cee'd 1,6
Mazda
3:
1,4: 700- 1,6: 1130- 2,0: 6 όσα και πριν
MPS: 64 δεν εκτιμήθηκε το μπλοκέ
6:
1,8: 1731- 2,0: 38 - MPS: 31 -2,5 (νέα): 2, το CX-7 καλύτερα θα πάει στα ακριβά
ΜΧ-5
1,8: 487, 2,0: 52, κατά τα γνωστά
Merc
1,8: 2658 -C200: 1921, C180: 701, C350: 12 φίλοι και γνωστοί
CLK 1,8: 385SLK: 1,8: 399, 350: 7, AMG: 1
ΜΙΝΙ -ξέφυγαν τελείως-
ONE: 247 - Cooper: 920 - Cooper S: 527 και κάποιο συζητάνε για... Clio RS
έσπασε κανένας κινητήρας;
Mitsubishi:
Colt: 1,3: 1243, 1,5 ατμ: 92, 1,5 τούρμπο: 208, γιατί άραγε;
EVO: 125
Nissan
Micra 1,6: 24
Qashqai:
1,6: 1456 - 2,0: 643 -SUV να δείχνει κι ότι να 'ναι
Opel
Corsa:
1,2: 3795 -1.784 RAC & leasing, ούτε για νησιά! μόνο εντός των τειχών και μακριά από δρόμους ταχείας κυκλοφορίας
1,4: 5392 πάλι καλά
OPC: 264 not bad, η 'κόντρα' με το GP αργεί;
Astra:
1,4: 5041, 1765 leasing σταθερή εταιρική αξία
1,6: 3119 δυσκολίες όταν ανεβαίνουν οι τιμές
1,8: 190 ούτε το 4TF δεν θα αγόραζε
OPC: 127
Vectra:
1,6: 1132 - 1,8: 1017 - 2,0: 14
Peugeot
1007: 1,4: 4 1,6: 19
207:
1,4: 3381 - 1,6 PSA: 310 - 1,6 BMW-PSA: 1838
307
1,4: 1301- 1,6: 1086- 2,0: 32
308: Θα σαρώσει
Porsche
Cayman: 79, S: 41
Boxster: 26 - 17S
32 911 Turbo πεινάει ο κόσμος
52 911 Carrera 4S, 10 911, 10 Carrera 4, + 3 Targa και συζητάμε για καινούριες
Δεν είναι supercar βέβαια, δεν έχουν V12121 Cayenne, 104 S, 38 Turbo, 2 Turbo S
Renault -πιο χαμηλά πιο χαμηλά. Στράβωσε και η εξαγορά, η τρύπα ήταν μεγάλη
Clio:
1,2: 1098 - 1,4: 759 - 1,6: 77
RS: 167 ναι, αλλά αν ήταν φτηνότερο.... Τότε θα ήταν κι όλα τα δίλιτρα φτηνότερα, οπότε άντε γεια ΠΑΛΙMegane -υπάρχει ακόμα;-
1,4: 428 - 1,6: 782
GT & RS: 89 και 19.000 να το δώσουν, ΚΑΝΕΙΣ
Laguna:
1,6: 109 - 2,0: 63 και την καινούρια καλύτερα να μην τη φέρουν
Saab
9-3: 631 - 2,0: 349 - 2,8: 16
Seat
Ibiza:
1,8T: 243
Leon
1,4: 908 θ΄αυξηθούν αρκετά
1,6: 1424 ελάχιστα φέτος
1,8 TFSI: 558 θα μετακινηθούν στα 1,4
FR & Cupra: 417 μπλα μπλα θα ξέσκιζε, θα έκανε, θα πουλούσε περισσότερα από GTI κλπ κλπ
Altea XL 1,8 TFSI 157
Skoda:
Octavia
I 1,4 16V 712 -αθάνατα
Ι & ΙΙ 1,6 8V: 1672
II 1,6 FSI: 860
I 1,8T: 952
1,8 TFSI 345 σε λίγους μήνες
RS: 693 θα μειωθούν λόγω του από πάνω
Subaru
Impreza STI: 51, αλλά 183 Forester 2,5 XT τα SUV προτιμούνται
Suzuki:
Swift 1,6 SPORT: 942 διέσυρε τον ανταγωνισμό
GV 1,6: 1492, 2,0: 1795 να δούμε φέτος πόσο θα πέσουν
Toyota
Yaris:
1,0 785 - 1,3: 7642 90-10
Auris:
1,4: 3385 - 1,6: 2248 πότε οι νέες εκπτώσεις;
Corolla (hatchback & sedan OLD + sedan NEW):
1,4: 2898 - 1,6: 1292 φέτος το ξεκαθάρισμα Corolla
Avensis
1,6: 1306 - 1,8: 993
Για την επόμενη μάρκα δεν ευθύνομαι
VW
Polo
2077 RAC -ε ποιος θ' αγόραζε τόσα Polo πέρυσι
GTI 89Golf:
1,4: 8369 - 1757 εταιρικά (να τα βλέπουν τα Astra-Focus)
από τα 8.369 1,4...
65% TSI/140
11,5% GT 170 -πότε θα καταργηθεί αυτός ο κινητήρας;
6,5% TSI/122 -σε λίγους μήνες-
4% 1,4 FSI/90 κανένα φέτος
13% 1,4/80 Άχρηστοι... αυτό έπρεπε ν' αγοράζετε ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ η VW να βγάζει δυνατούς κινητήρες, έτσι ήταν τόσα χρόνια και ΠΡΕΠΕΙ να μείνει έτσι. Ακόμα καλύτερα να το γυρίσει στους αερόψυκτους αφού... έτσι μάθαμε1,6 FSI: 324 ξεστοκάρισμα
GTI: 574 για μία ακόμα χρονιά
R32: 13 που βρέθηκαν;
Jetta TSI: 770, Touran TSI: 496, αριθμητική ξέρετε -αν και αμφιβάλλω για ορισμένους-
12.000 TSI κινητήρες σε λιγότερο από 2 χρόνια
Πόσοι θα γίνουν με το Tiguan; Τα λέγαμε για τις τιμές βγαίνουν οι 'προφητείες' τελικά
Μα πως κινούν 1.400 κυβικά 1.500 κιλά αμάξωμα; Πιο γρήγορα από δίλιτρα και 2,4 λίτρων
Και φυσικά απαράδεκτο που έχει 6άρι κιβώτιο. Μπερδεύει τις συγκρίσεις
Passat:
1,6: 2221 - 2,0: 809 (60-40 FSI & TFSI σταθερή αναλογία) 3,2: 20
Από 2 1,4ΤFSI & 1,8 TFSI και φέτος μόνο αυτά σχεδόνEOS
1,6: 1012 προφανώς, 2,0: 220
Φέτος 1,4 TFSIVolvo
C30 αποδεδειγμένο ΒΑΤΟΜΟΥΡΟ πλέον
1,6: 336 - 1,8: 141 - 2,0: 7 - 2,5: 24 καμία επαφή
S40: 1,6: 978 - 1,8: 608 - 2,0: 13 - 2,4: 5
και φέτος ανοδικό προβλέπεται το έτος, ειδικά στα 'ακριβά' αυτοκίνητα και περισσότερο στα μτχ εισαγωγής. Για τα τελευταία τον επόμενο μήνα.
Για το 4TF βέβαια, άλλη μία δίσεκτη χρονιά
-
Μεγάλο το bonus φέτος.
-
Φαντάζομαι τον lkar όλο το χρόνο να κάνει bookmarks με τα πιο απίθανα ποστς για να περιμένει το μοναδική φορά που θα βγάλει το κομ...εεε ποστ του στη φόρα και να γελάει χαιρέκακα πίσω απ΄ την οθόνη του υπολογιστή.
Kάπως έτσι:
-
Εγώ τα απολαμβάνω τρελά τα ποστ του πάντως (όποτε μας θυμάται)
-
Χαχα... ωραιος ο Lkar... μου αρεσε η αναλυση
-
Πολυ γελιο...
Ευπροσδεκτος ο νεωτερισμος με τα εσωματωμενα links...
Φακελωμενους μας εχει ολους.
--> ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ (+ τιμές & προσφορές)