-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
τι να κλασει η bmw.. fail
ξυλο απο αμαξωμα που κοντευει 10ετιακαι σε κανονικο γλιστερο δρομο ουτε τη κοντρα δε θα επαιρνε
Πιες το Λιπτον και μη μιλας. Και δεν ηταν καν Μ!!! Σιφτυ...
Sent from my Neo V using Tapatalk.
+απειρο, τσαι με λεμονι στο μπαλκονι qsis...
Δεν τον πρόλαβε τον Δάκη ρε Γρηγόρη, ήταν μικρός τότε!
-
Μόνο εγώ παρατήρησα ότι η M135i είναι πολύ πιο θορυβώδης από το RS3?
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Μόνο εγώ παρατήρησα ότι η M135i είναι πολύ πιο θορυβώδης από το RS3?Είδες ήχο που έκανε;
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
δεν λεω οτι δεν ισχυει, παντως σε κανενα απο αλλα τεστ που εχω δει δεν εχει αναφερθει τοσο εντονη υποστροφη στο RS3....αυτό που ίσως έχει είδη γραφτεί αλλά ήθελα να πω και εγώ, είναι ότι, είτε με το ένα, είτε με το άλλο αυτοκίνητο θα μπορούσε κανείς να βρίσκεται συνεχώς σε υποστροφή ή υπερστροφή σε κάθε αντίστοιχη περίπτωση μετάδοσης της κίνησης... Τώρα αυτό που μάλλον ενοχλεί είναι ότι και τα δύο λένε ότι είναι κάτι ιδιαίτερο αλλά απευθύνονται σε πολύ διαφορετικούς χρήστες και έτσι μερικοί αυτών, αυτοί που όταν διαβάζουν R, RS, M, στον πισινό ενός μοντέλου περιμένουν να ικανοποιούνται οι όποιες αγωνιστικές ή ήμι-αγωνιστικές τους ορέξεις, κάτι πολύ λογικό. Ε, λοιπόν σε αυτό το σημείο, όπως εγώ παλαιότερα είχα ψιλοθάψει το TT RS που είχα οδηγήσει από τον Ρώρρη για μισή ώρα περίπου, έτσι και το Α3 είναι κακό. Δηλαδή δεν είναι racing sport οπως λέει ότι είναι αλλά απλά είναι ένα υπερ-γρήγορο και ασφαλές Gran Tourismous μκρομεσαίων διαστάσεων με χώρους.
-
Είναι απίστευτο πώς ένα πρακτικό πεντάπορτο hatchback μπορεί να σε ανατριχιάζει με το ταπεραμέντο του εν έτει 2025.
-
Τζαμπα ειναι . Μονο 95 χιλιαρικα

-
@alexandros-k said in AUDI RS3...:
Τζαμπα ειναι . Μονο 95 χιλιαρικα

Τι ειναι 95 χιλιαρικα…..μονο 110 λιρες

-
Στα σκαριά νέο Audi RS3 GT: Το φινάλε του 5κύλινδρου κινητήρα των 2,5 λίτρων
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/neo-audi-rs3-gt-to-finale-toy-pentakylindroy-kinitira/
-
-
Έχω στα χέρια μου το τελευταίας γενιάς Audi RS3 Sportback με τους 400 ίππους και ταξιδεύω στις Σέρρες για να το δοκιμάσω στο αυτοκινητοδρόμιο της πόλης.
Στην κορυφαία πίστα και με ασφάλεια καταλαβαίνω τι είναι αυτό που το καθιστά τόσο μοναδικό και ένα από τα τελευταία λατρεμένα μοντέλα των Petrolheads.
Το πράσινο RS3 είναι ξεκάθαρα εθιστικό και ξέρει να αναστατώνει τους επιβάτες με την δύναμη αλλά και τον τρόπο που «πατά» στο δρόμο. Για να καταλάβεις πόσο δυνατό είναι πρέπει να το δοκιμάσεις, να πατήσεις το γκάζι τέρμα, να φρενάρεις και να το στρίψεις με όλα, για να αντιληφθείς τι σημαίνει Quattro…
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: Πεντακύλινδρος, 2.480 κ.εκ.
Ισχύς: 400 ίπποι
Ροπή: 500 Nm
Μετάδοση: Στους 4 τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων
0-100 χλμ./ώρα: 3,8 δευτ. (4,22 με dragy)
Τελική ταχύτητα: 250 χλμ./ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένο)
Βάρος: 1.565 κιλά
Τιμή: 95.980 ευρώ
AUDI RS3...